Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kannattaisi Huorittelu Lopettaa

Huorittelijoille

22

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+1

      Jennan käsissä on korkeintaan Danin muna.

    • ygyf54

      Eihän jenna ole maksua ottanut, ei siis ole huora.

      • 17171010

        Niinpä. Jenna EI ole huora. Joten kannattaa miettiä tarkkaan haluaako mennä oikeuteen vastaamaan sanoistaan.


    • tollot jää kiinni

      Prepaidilla voi tehdä mitä vaan. Kiinni ei voi jäädä;) Mutta itsellä ei silti ole tarvetta huoritella ketään, paitsi huoraa.

      • senkin huorat!

        Mobiililaitteella voi huoritella miten tykkää kun vaihtuva Ip.


    • jakorasia-jenna

      Painukaa Jennan kaverit vit*uun täältä vinkumasta

    • OlenHuoraJ3nna

      MIE HALUAN KAAKAOTA. MIE HALUAN KAAKAAOOTAA MIE HALUUN MUTKU MIE HALUUN

    • Vladimir Putin

      Joku tyttönen joskus ihmetteli, kun häntä huoriteltiin jatkuvasti.

      Oli kyllä itse antanut itsestään huoran vaikutelman, kun tapanansa oli nussia kenen kanssa vaan ja missä vaan.

      Tämä samainen tyttö oli hyljätty ja vihattu ja yksinäinen.

      Haki sitten huomiota miehiltä, jakamalla itseään auliisti.

    • Ketä sääliä!

      Sen huomaa, että on läheisyyttä ja hyväkstntää vailla! Tääläiseksi saattaa tehdä se, ettei ihan vauvvanakaan ole saanut hellyyttä!

    • gallup

      Onko Jenna jakanut ennen Big Brotheria persettä kaikille Lapin miehille vaan vain puolelle niistä?

      • nussikoon vaan Dania!

        En tiedä ajasta ennen bb-taloa.. Mutta se on varma, että talon jälkeen epätoivoisinkaan peräkammarin poika ei tohon "prinsessaan" koske edes rahasta!


      • jeebuulis
        nussikoon vaan Dania! kirjoitti:

        En tiedä ajasta ennen bb-taloa.. Mutta se on varma, että talon jälkeen epätoivoisinkaan peräkammarin poika ei tohon "prinsessaan" koske edes rahasta!

        Niinhän sä luulet.

        Jenna antaa taidon näytteitä joka yö ja kaikki äijät haluaisi olla Danina Danin paikalla.


      • Vladimir Putin
        jeebuulis kirjoitti:

        Niinhän sä luulet.

        Jenna antaa taidon näytteitä joka yö ja kaikki äijät haluaisi olla Danina Danin paikalla.

        Mulla on oma akka, sen verran laadukas naaras, ettei finninaamanen yhteishyvä kelpais.


      • hgvkklklkkl
        Vladimir Putin kirjoitti:

        Mulla on oma akka, sen verran laadukas naaras, ettei finninaamanen yhteishyvä kelpais.

        Turha selittää. Äijille kelpaa pillu kuin pillu jos sitä sopivassa paikassa tyrkytetään.
        Varsinkin jos on monitaitoinen sängyssä.


      • Vladimir Putin
        hgvkklklkkl kirjoitti:

        Turha selittää. Äijille kelpaa pillu kuin pillu jos sitä sopivassa paikassa tyrkytetään.
        Varsinkin jos on monitaitoinen sängyssä.

        Empä sanos. Jos kotona saa tarpeeksi, niin ei oo tarvis. Ja oma akka Jennaa puolta vanhempi ja silti paremman näkönen. Ja varmasti osaa minua miellyttää paremmin, kuin joku finninaamainen, kokematon teini. Mutta tätähän ei kaikki teini- runkkari- pojat käsitä. Jos et saa ikinä, niin varmasti kuka vaan kelpaa. Mulle ei kelpaa:)


      • justiinsa juu
        Vladimir Putin kirjoitti:

        Empä sanos. Jos kotona saa tarpeeksi, niin ei oo tarvis. Ja oma akka Jennaa puolta vanhempi ja silti paremman näkönen. Ja varmasti osaa minua miellyttää paremmin, kuin joku finninaamainen, kokematon teini. Mutta tätähän ei kaikki teini- runkkari- pojat käsitä. Jos et saa ikinä, niin varmasti kuka vaan kelpaa. Mulle ei kelpaa:)

        Joo on se Jenna kadehdittavan hyvä sängyssä. Makaa lahnana kun Dani hoitaa hommat. On vielä niin hemaisevan seksikäskin möhömahoineen, finninaamoineen ja harakan pesä hiuksineen, että voi ku mä oon kateellinen! Ja pisteenä iin päälle onnistu pokaamaan tollasen unelmien poikamiehen Danin... Yhyy, epistäääääää!!!!!


      • bgv,mbvvv
        justiinsa juu kirjoitti:

        Joo on se Jenna kadehdittavan hyvä sängyssä. Makaa lahnana kun Dani hoitaa hommat. On vielä niin hemaisevan seksikäskin möhömahoineen, finninaamoineen ja harakan pesä hiuksineen, että voi ku mä oon kateellinen! Ja pisteenä iin päälle onnistu pokaamaan tollasen unelmien poikamiehen Danin... Yhyy, epistäääääää!!!!!

        Et ole tainnut nähdä mitään vaikka mielipiteitä riittää.

        Tasapuolisesti Jenna on päällä. Kumpikin nuolee toistensa elimiä.
        Ei sitä kaikki muijat ole noin aktiivisia. Viime yönäkin Dani oli selvästi tosi väsynyt mutta Jenna räpläsi niin kauan että Dani oli valmis ottamaan Jennan päälleen.

        Uskokaa täi älkää niin Jenna on se joka VAATII seksiä jatkuvasti.


      • Vladimir Putin
        bgv,mbvvv kirjoitti:

        Et ole tainnut nähdä mitään vaikka mielipiteitä riittää.

        Tasapuolisesti Jenna on päällä. Kumpikin nuolee toistensa elimiä.
        Ei sitä kaikki muijat ole noin aktiivisia. Viime yönäkin Dani oli selvästi tosi väsynyt mutta Jenna räpläsi niin kauan että Dani oli valmis ottamaan Jennan päälleen.

        Uskokaa täi älkää niin Jenna on se joka VAATII seksiä jatkuvasti.

        No joo, mutta onko vaan sen takia, että meinaa panettaa itsensä paksuksi. Eikös se itse ole näin sanonu.

        Luulee vissiin pääsevän, jonkun suuren johtajan rouvaksi:)

        Kertoo kyllä aika paljon, tämän typykän ää ööstä;)

        Dani; työtön, entinen Lidlin kassaneiti, lerppamuna. Pers- aukinen luuseri. Ompa, vähän perkeleen hyvä saalis;)

        Kyllä se Jennakin olis täällä pohjosessa, pärjänny paremmin. Vaikka jonku raksa, tai rekkamiehen akkana. Ne olis voinu sille vaikka talonki rakentaa.

        Ei vaan pohjolan pojalle Jenna kelpaa;)


      • haahhahahahaa
        justiinsa juu kirjoitti:

        Joo on se Jenna kadehdittavan hyvä sängyssä. Makaa lahnana kun Dani hoitaa hommat. On vielä niin hemaisevan seksikäskin möhömahoineen, finninaamoineen ja harakan pesä hiuksineen, että voi ku mä oon kateellinen! Ja pisteenä iin päälle onnistu pokaamaan tollasen unelmien poikamiehen Danin... Yhyy, epistäääääää!!!!!

        mee sä teinityttö runkkaa peittosi alle.


    • teoria tuokin
    • kuka on vastuussa

      Pääasiahan on että Jennan äiti ja mummo tykkää. Jennahan lupasi tehdä talossa, kaikkea mistä mummokin tykkää.
      Kun Jenna ja Dani tahtovat joskus duuniin, heillä on nettiin ladattuna CV satoina versioina. Iisii, eikö?
      Onhan talossa seksialan ammattilainen rekrytoimassa leipiinsä, ei tarvita edes CV:n tapaista, housut kinttuun vaikka väkisin.

    • hurjaa kuultavaa

      Mikä tosikko olet? Jennahan on ylpeä kaikesta. Kehui aamulla, kuinka jäi röökistä kiinni jo 9-vuotiaana. Äiti ei voi mitään, lisäsi naureskellen että äiti vienyt psykiatrille, kun Jenna pelkää että isä on kuollut. Meinasi ihan kuolla nauruun.
      Dani katsoi vähän, että mihin pas**an on nyrkkinsä työntänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe