Käytän stilnoctia viihteilyyn

Viihteilijä

Kun muut vetävät joka viikonloppu kännit käytän minä stilnoctia. Yleensä varaan jonkun hyvän elokuvan tai sarjan perjantai illaksi ja syötävää. Ensin vedän 3kpl stilnocteja naamariin ja odotan, että ne alkavat vaikuttamaan ja sitten alan katsomaan viihdettä ja syömään ja tämän jälkeen menen nukkumaan ja seuraavana päivänä herään freesinä. Tämän teen melkein joka perjantai. Muuten en stilnoctia käytä.

15

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 765765765

      Hyvä ei sitä viinaa kannata juodakkaan.

    • gege

      Mää haluun kanssa stilkkareita.

    • Stilkkari

      Pari vielä kyytiin niin saattaa alkaa hallut. yleensä kylläkin ilman tolee ja tais olla dormicum. Yleensä aika ahdistava 'trippi' Tolla annoksella ihan ok. viihdyttämään, kunhan ei oo liian väsyny. Zolpidem on kuitenki suht kevyt noissa annoksissa. Ihan turavallinen tapa viihteillä. Hyvä leffa ja noi kyytiin. Ok !

    • Orbit66

      Mulla on ylimääräisiä 10mg stilkkareita 200. En niitä itse käytä, heitän luultavasti menemään.

      • 10022

        Siinähän heität.


      • Anonyymi

        Lähetä minulle kun en saa unta menopaussin vuoksi 😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä minulle kun en saa unta menopaussin vuoksi 😭😭

        Siis Orbitille oli pyyntö .


    • Pilleritietäjä

      Tässä näkyy syy miksi kunnon ihmiset -oikeiden- uniongelmien kanssa ei saa lääkitystä.

      Helvetin idiootit.

      • ihme paapomista

        No mikähän se syy mahtaa olla? Jos ap nappailee viihteilyyn nukahtamislääkkeitä niin mitä sitte? Miten se vaikuttaa muiden "oikeiden" uniongelmaisten pillereitten saantiin. Ja eikö Ap ole kunnon ihminen tuon takia? Olisiko hän kunnon ihminen jos hän ryyppäisi tajun kankaalle joka perjantai?


    • Pilleritietäjä

      AP: "Muuten en stilnoctia käytä."

      Miksi on tarvinnut hankkia lääkkeeseen resepti mitä ei tarvitse muuhun kuin viihteeseen? Ja voi myös olettaa että tällekin palstalle eksyy välillä betsojen anelijoiden ja nistien välistä joku lääkärikin ja hän päättää olla kirjoittamalla jollekin tarvitsevalle henkilölle respan kun sillä tykätään "viihteillä." Se yksikin kirjoittamatta jätetty respa tämän viihteilijän takia riittää.

      Ja viimeiseen kysymykseesi vastaus on tottakai ei. Alkoholi on aivan järjetön päihde mikä pitäisi olla lailla kielletty, mutta vaikka Stilnoctit on tottakai paljon vähemmän toksisia niin todella useilla menee niiden kanssa kontrolli ihan täysin. Tämä on anonyymi palsta. Kukaan täällä ei tiedä vaikka AP nappaisi joka ilta tuon muutaman nappulan viihteilyyn ja että oikeaa reseptiä ei edes ole olemassa. Mistään ei voi tietää varmaksi.

      Pointtina tässä lyhyesti kuitenkin on se, että nämäkin langat aiheuttavat sitä että uniongelmaiset ei saa lääkkeitään, koska niillä viihteillään. Jokainen tällainen thread -voi- päätyä lääkärin sillmiin ja hän voi vetää omat johtopäätöksensä. Mieti sitä.


      Ps: Itsekään en käytä pisaraakaan alkoholia ja käytän myös kyseistä lääkettä lukuisten muiden seassa.

      • ihme paapomista

        Jos joku lääkäri nyt sattuisikin lukemaan tätä hölynpöly palstaa niin mitä sitte? Pitää lääkärin olla aika tyhmä ja ammattitaidoton jos vetää johtopäätöksiä yksittäisten tapauksien takia. Tällä palstalla on väärinkäyttäjiä kaikki. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=216&start=60


      • Pilleritietäjä
        ihme paapomista kirjoitti:

        Jos joku lääkäri nyt sattuisikin lukemaan tätä hölynpöly palstaa niin mitä sitte? Pitää lääkärin olla aika tyhmä ja ammattitaidoton jos vetää johtopäätöksiä yksittäisten tapauksien takia. Tällä palstalla on väärinkäyttäjiä kaikki. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=216&start=60

        "Yksittäistapauksia"

        Sitten vielä postaa linkin Psyvaultiin missä on kymmeniä käyttäjäkokemuksia. Hyvä. Juuri näin kuuluu toimia.

        Yleisestikin bentsot ja Z-lääkkeet on pannassa sen takia kun lääkäreiden tietoon tulvii ihan joka suunnasta miten ihmiset ei osaa käyttää niitä. Sen takia täälläkin on suurinpiiirtein ihmisiä myymässä itseään parin Xanorin takia.

        Ei itseäni päihteily haittaa. Siskon kissanikin on sitä harrastanut joskus vaikka millä ja ei siinä mitään vikaa ole, mutta onko siitä pakko kuuluttaa yleisillä palstoilla ja vielä linkata vähän 'salaisempaan' sivuun?

        Jos haluaa pitää hauskaa niin voi myös pitää turpansa kiinni että sitä hauskaa voi pitää jatkossakin.


    • pappappp

      Kyllähän moni kakara varmaan tuolta psyvaultista ottaa mallia ja kokeilee itsekkin että miten ne päihdyttää. Tästä nyt ei voida silti ottaa sitä linjaa että aikuiselle ei uskalla määrätä. Lisäksi aikuinen nyt ottaa kokeiluistaan ihan itse vastuun. Ei voida rautakaupassakaan jättää puukkoa myymättä siksi että niillä voi puukottaa ihmisiä tai viillellä itseään. Tietty marginaalinen väärinkäyttö pitää vain hyväksyä kun jotkut ihmiset vaan on sellaisia. Toi on kyllä ihan hyvä että noita mirtazapiineitakin tyrkytetään kun ne ihan oikeasti auttaa ja vähän pienemmillä sivuvaikutuksilla kuin Z-lääkkeissä.

    • Hyvää Yötä

      Tosi ikävää tuommoinen väärinkäyttö. Olen oikea Uneton ja tarvitsen stilnocteja kipeästi, että pystyn elämään normaalia elämää ja käymään töissä. Kaikkien näiden vuosien ajan (ja koko ajan menee pahemmaksi) minua on kohdeltu apteekissa ja välillä lääkärissäkin kuin spitaalista. En ikinä unohda, kun farmaseutti kailotti koko apteekin kuullen "Narkkari!" ja kieltäytyi myymästä lääkettä päivää aiemmin, kuin reseptiin merkitty uusimispäivä (arvaapa, hyvä Itä-helsinkiläinen apteekki, olenko asioinut teillä sen koommin).

      En ymmärrä, miten stilnocteista saa viihdettä? Kolmen tabletin jälkeen normaali ihminen NUKAHTAA unia näkemättä.

    • viihteelläkööö

      Huvit on itsekullakin......otan lääkkeitä vain kun tarvitsen....ei pysty viihteileen.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe