Seinäjoki

Seinäjoki

Löytyykö Seinäjoen suunnalta naisia miittinkiin?
Täällä reilu 30-vuotias vaalea, sporttinen nainen kaipailisi uusia tuttavuuksia juuri paikkakunnalle muuttaneena.

10

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SJKkk

      Moi,
      Toivottavasti löydät seinäjoelta ikäistäsi seuraa. Onhan täällä ainakin 18-22v piirejä löytyy kyllä ja niitä näkee/tapaa mahdollisesti karmasta. Sitten on Ilona, jossa liikkuu onneksi sellaista 25-vuotiasta ja vähän vanhempaa porukkaa.

      Mitä miitinkeihin tulee, niin niitä olen tällä palstalla aiemminkin nähnyt. Siitä en tiedä, että onko nämä miitit toteutuneet missään muodossa. Seinäjokiset ihmiset kun on hieman ns. arkajalkoja, mutta jästipäitä.

      • K kaupungin A

        Moi! Täällä 24v nuori,sporttinen ja iloinen nainen kanssa kaipaisi seuraa mutta paikkakunta on vain toinen mut ei älyttömän kaukana S-joesta! Kohta tulee 1,5v erosta ja aika omissa oloissani olen pitkälti viihtynyt mut välillä alkaa jo suoraan sanoen vtututtaan tää hiljainen kausi :D kaipaisin uusia tuulia, uusia ihmisiä ja kokemuksia :) olis kiva vaan mennä lasilliselle ja höpötellä elämän mystisiä asioita :)


    • erestakaasin

      Kunhan mainitsen että täällä Kauhajoella oleskelee yks 23v. Hektinen elämäni on verottanut sosiaalista elämääni, mutta introventtina en valita...paljoa. Seurustelukaan ei ole tässä menossa kiinnostanut.

      Minäkin muutin tännepäin maailmaa vasta n.2kk sitten joten olen vasta kotiutumassa itsekin. Mistäpäin alunperin olet? Minä tulin tänne Etelä-Suomesta. Toivottavasti viihdyt.

    • Täällä myös sporttinen 28v "tyttö" ;)

      Itse asustan Ilmajoella, joten matka Seinäjoelle ei ole pitkä :) Muutin naapurikunnasta tänne keväällä, ja oon kyllä tykänny paikasta. Ainut vaan, että E-P:ltä ei hirveesti löydy "meikäläisiä" tai sit oon vaan etsinyt vääristä paikoista...

      • Bipo

        Täällä bi-henkinen, 30v yh-äiti kaipais esim kahvittelu seuraa tai vaikka muuten vaan kaupungille hengaileen. En oikein itsekkään ole perillä tän hetkisistä tunteista koska olen ollut jo reilu kaksi vuotta sinkkuna. Ajatuksellisesti ainakin viehättäis enemmän naisen seura kuin miehen. :-)
        Siis kaipaisin kovasti sitä toisen läheisyyttä/syliä, enkä heti halua siirtyä sekstailu juttuihin.


      • Jos ei muuta niin
        Bipo kirjoitti:

        Täällä bi-henkinen, 30v yh-äiti kaipais esim kahvittelu seuraa tai vaikka muuten vaan kaupungille hengaileen. En oikein itsekkään ole perillä tän hetkisistä tunteista koska olen ollut jo reilu kaksi vuotta sinkkuna. Ajatuksellisesti ainakin viehättäis enemmän naisen seura kuin miehen. :-)
        Siis kaipaisin kovasti sitä toisen läheisyyttä/syliä, enkä heti halua siirtyä sekstailu juttuihin.

        Houkutteleva nimimerkki


    • huomio, huomio

      Hei. Löytyisiköhän tätä kautta uusia ystäviä piakkoin muuttavalle vm. 75 varatulle lebelle? Tarvitsisin lähinnä juttuseuraa, kahvikamua, lenkkipolulle ystävää, yleensäkin siis samantyylisen ajattelumaailman omaavaa naista etsin ystävyyden merkeissä lähinnä Ylihärmä-Kauhava-Seinäjoki-Lapua -akselilta. En tunne oikeastaan muita alueelta kuin oman rakkaani, joten uudet ystävät olisi tervetulleita. Laittakaas meiliosoitetta tms., että teihin saa otettua yhteyttä. Tavallinen maalaisjärki on enemmän kuin huippujuttu :)

    • on meitä

      Kyllä E-P:llä "meikäläisiä" löytyy, ehkei täällä vaan tehdä asiasta kovin suurta numeroa. Täälläkin pikkusen päältä 30v. jota omanlaisten seura ja uudet tuttavuudet kiinnostais.

      • huomio, huomio

        No mutta miten sinuun saisi yhteyden? Voitko laittaa sähköpostiosoitteesi? Jos minä laitan omani, niin otatko yhteyttä?


    • beentheredoneher

      Toivottavasti löydät yhden lesbon Seinäjoelta, ystävystyt ja pian pääset 'piiriin' mukaan. Koska kaikki tuntevat toisensa ja niin edespäin. Ja vaikka joku vastaajista sanoi että on 18-22 vuotiaiden porukkaa niin samoista piireistä löytyy vanhempaa väkeä. Kyllä täällä väkeä on ja toivottavasti jokainen löytää etsimänsä. Ei täältä naiset oo loppunut vielä kesken ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe