Mites laatu ?

osssss

Lieneekö hyvää automerkkiä olemassa? Jos valmistaja ottaa vastuuta ?

7

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssso

      Mitä on laatu ?

      • on se niin sairas

        No tällä palstojen pellellä on sellainen ajatus, että tuotteessa pitäisi olla ikuinen takuu täysmääräisesti oli käyttäjä millainen hyvänsä. Itse pelle ajaa kolaroidulla ikivanhalla huonosti huolletulla romulla ja on menettänyt mielenterveytensä sen kanssa ja yrittää purkaa paineensa trollaamalla ja tätä on jatkunut jo vuosia.


      • Oikeesti ootte tyhmiä
        on se niin sairas kirjoitti:

        No tällä palstojen pellellä on sellainen ajatus, että tuotteessa pitäisi olla ikuinen takuu täysmääräisesti oli käyttäjä millainen hyvänsä. Itse pelle ajaa kolaroidulla ikivanhalla huonosti huolletulla romulla ja on menettänyt mielenterveytensä sen kanssa ja yrittää purkaa paineensa trollaamalla ja tätä on jatkunut jo vuosia.

        Niinhän te dacistit kuvittelette saavanne ikuisen takuu ja hajoamattoman auton.


      • Ehei!!!!!!
        Oikeesti ootte tyhmiä kirjoitti:

        Niinhän te dacistit kuvittelette saavanne ikuisen takuu ja hajoamattoman auton.

        Väärin....kyllä tämä luulo on enemmänkin Toyota-kuskeilla. Ainakin siitä päätellen miten paljon he jaksavat asiasta länkyttää muiden merkkien palstoilla. Jopa pakolliset takaisinkutsutkin ovat heidän mielestään osa tätä "Toyotan ikuista takuuta".


      • Tce
        Ehei!!!!!! kirjoitti:

        Väärin....kyllä tämä luulo on enemmänkin Toyota-kuskeilla. Ainakin siitä päätellen miten paljon he jaksavat asiasta länkyttää muiden merkkien palstoilla. Jopa pakolliset takaisinkutsutkin ovat heidän mielestään osa tätä "Toyotan ikuista takuuta".

        Kyllä Toyota on paras mulla on Auris Hybrid Farkku, ja sit tietysti Dacia.


      • Provopelle 2
        Tce kirjoitti:

        Kyllä Toyota on paras mulla on Auris Hybrid Farkku, ja sit tietysti Dacia.

        Olen lapsellinen provopelle, jonka elämä menee aamusta iltaan näillä palstoilla trollatessa. Juttunikin ovat 12-vuotiaan tasolla.


      • Näppis pois
        Provopelle 2 kirjoitti:

        Olen lapsellinen provopelle, jonka elämä menee aamusta iltaan näillä palstoilla trollatessa. Juttunikin ovat 12-vuotiaan tasolla.

        Kertoo meille lapsellinen dacian omistaja, joka vetää herneen nenään dacian mollaamisesta.Päivystää itse kaiken aikaa täällä, eikä tyhmyyttään älyä olla kommentoimatta ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe