Feministit yhä ahtaammalla

Hyvä Susanna!

Vesikauhuisen feminismin hegemonia suomalaisessa politiikassa otti reippaan harppauksen taaksepäin eilen, kun femakot saivat täyslaidallisen kritiikkiä yllättävältä taholta:

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/sinivalkoinen punavihrea andersson koski-27129

Kokoomusnuorten puheenjohtaja Susanna Koski ensimmäisenä merkittävänä suomalaispoliitikkona kritisoi feminististä pakkomantraa naisten eurosta. Kosken omin sanoin:

"'Naisen euro' selittyy lähes kokonaan sillä, että naiset tekevät yksinkertaisesti vähemmän töitä kuin miehet. Tilanteessa ei ole naisten ja miesten palkkaerojen osalta mitään kiusallista. Sen sijaan siinä, että Suomessa tilastoidaan tahallaan väärin, on suoranaisen skandaalin ainekset"

Tämä kannanotto on todella merkittävä. Aiemmin feminismiä ovat julkisuudessa kritisoineet keski-ikäiset miehet, tunnetuimmat ehkä Henry Laasanen ja Pauli Sumanen. Heidät on helppo ohittaa olan kohautuksella "miesten kateutena naisten ylivoimaisuutta kohtaan" jne. Laasanen itse kommentoi uusimmassa blogikirjoituksessaan:

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/178532-kokoomus-nousussa-johtavaksi-miesasiapuolueeksi

että kun nuori ja kaunis nainen kritisoi feminismiä, se pääsee helpommin julkisuuteen.

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susanna Kosken pisteet nousivat kyllä silmissäni aika paljon tästä lausunnosta. Li Anderssonilla on monessa asiassa erittäin hyvällä jyvällä, mutta tämä feminismi on mielestäni edelleen sellaisella tasolla, että se on vähän niin ja näin.

    • Femakolla kuumempaa

      Koko "tasa-arvo" on korruptoitunut käsitteenä, feministien miehenviha ideologia on hegemoinut sen ja feministit ovat osoittaneet olevansa alhaista porukkaa. Näillä persjaloilla alkaa olla yhä enemmän selityksen paikka. Kohta puhkeaa mediakynnys heidän fuulasta. Mitäs femakot sitten? Ei teistä tykätä, sen tiedätte. Mikäs on selitys tällä kertaa? Pahat miehet?

      • Kynnysmatot

        Persjaloilla on valkoritarit turvanaan.


      • persjalat
        Kynnysmatot kirjoitti:

        Persjaloilla on valkoritarit turvanaan.

        Noh, me näemme kuitenkin läpi mitä alhaista porukkaa ovat. Lihavia, huonoja ihmisiä, huumorittomia katkeria persjalkoja.

        Heille voi vapaasti nauraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe