Kuka on Tukiaisen uusi showmies Olli E.?

Ken vois tietää sen

Johanna kertoo löytäneensä uuden showtyöntekijän:

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Uusi-show-tyontekijani-saanen-esitella-/1056652

jota kutsuu myös rakkaakseen ja kertoo että:"Julialle tulemme yhdessa esittamaan muistokappaleita!!!! Julia my love!!!! :) "

Jotain tuttua tässä Olli E:ssä on, mutta mistä? Liekö osallistunut johonkin laulukisaan, Voice of Finland tms.? Tietääkö kukaan?

141

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tietää....

      Jokuhan sanoi, ett olis Diamond meikattuna toisin?

      Taas on valvottu ja bailattu niin, että nyt 11 aikaan, ilmoitetaan menevän nukkumaan...viis koirista älleen...
      No, bebestä oli tuore kuva, että ei ole sitä ainakaan ahterinsa alle unohtanut....ulos tuskin pääsee noista kumpikaan....missäköhän ressukka ollut YKPn aikana, varmaan yksin kotona.....
      Säälix käy...

      • "No, bebestä oli tuore kuva, että ei ole sitä ainakaan ahterinsa alle unohtanut....ulos tuskin pääsee noista kumpikaan....missäköhän ressukka ollut YKPn aikana, varmaan yksin kotona.....
        Säälix käy..."

        Kyllä mä ymmärrän, että ihmiset ovat huolissaan Johannan koirista (olen itsekin), mutta tollasta mä en ymmärrä. Johanna on YKP:ssä muutaman tunnin (4 h?) kerrallaan, joten kyllä se koira silloin voi tuon aikaa yksin kotona olla. Missäpä luulet niiden työssä tai koulussa käyvien koirien olevan 8-10 h päivässä? Päivähoidossa vai? Varmaan jotkut onkin, mutta vaan harvat.

        Oikeesti joskus toi "säälittely" Johannan koirista menee överiksi.


      • Maija Tavallinen
        RailiSuominen kirjoitti:

        "No, bebestä oli tuore kuva, että ei ole sitä ainakaan ahterinsa alle unohtanut....ulos tuskin pääsee noista kumpikaan....missäköhän ressukka ollut YKPn aikana, varmaan yksin kotona.....
        Säälix käy..."

        Kyllä mä ymmärrän, että ihmiset ovat huolissaan Johannan koirista (olen itsekin), mutta tollasta mä en ymmärrä. Johanna on YKP:ssä muutaman tunnin (4 h?) kerrallaan, joten kyllä se koira silloin voi tuon aikaa yksin kotona olla. Missäpä luulet niiden työssä tai koulussa käyvien koirien olevan 8-10 h päivässä? Päivähoidossa vai? Varmaan jotkut onkin, mutta vaan harvat.

        Oikeesti joskus toi "säälittely" Johannan koirista menee överiksi.

        Lähes päivittäin törmään Johannaan koirineen koirapuistossa tai matkalla sinne. Itsellänikin 2 pientä koiraa, jotka tosiaan ovat yksin kotona, kun olen töissä, käyn kaupoissa ja harrastuksissani, jopa viihteellä silloin tällöin. Työpäiväni matkoineen kymmenisen tuntia. Eipä ole kellekään tullut mieleen niistä tehdä eläinsuojeluilmoitusta :DD


      • Rubin Lucy

        Oisko toi Diamond Vain, en kyl heti tunnistais, tosin toi meikki on kyl kova ja vaikuttaa paljon. Joksikin toiseksi kyllä epäilen?


      • Outoa..
        Maija Tavallinen kirjoitti:

        Lähes päivittäin törmään Johannaan koirineen koirapuistossa tai matkalla sinne. Itsellänikin 2 pientä koiraa, jotka tosiaan ovat yksin kotona, kun olen töissä, käyn kaupoissa ja harrastuksissani, jopa viihteellä silloin tällöin. Työpäiväni matkoineen kymmenisen tuntia. Eipä ole kellekään tullut mieleen niistä tehdä eläinsuojeluilmoitusta :DD

        Mäkin asun albertin kulmilla mutta itse en ole kumma kyllä törmäillyt Johannaan kuin ilman koiria ja useimmiten kun neiti on ollut vähän hurjemmassa kunnossa.


      • Outoa albertin...
        Outoa.. kirjoitti:

        Mäkin asun albertin kulmilla mutta itse en ole kumma kyllä törmäillyt Johannaan kuin ilman koiria ja useimmiten kun neiti on ollut vähän hurjemmassa kunnossa.

        Niimpä niin, se mitä sinä et ole nähnyt, ei ole olemassa. Ryyppäisit sinäkin vähemmän niin et olis aina niin hurjemmassa kunnossa ja lakkaisit uskomasta vaaleanpunaisiin elefantteihin.


      • Sus siunakkoon
        Rubin Lucy kirjoitti:

        Oisko toi Diamond Vain, en kyl heti tunnistais, tosin toi meikki on kyl kova ja vaikuttaa paljon. Joksikin toiseksi kyllä epäilen?

        Ei toi kyl Diamond voi olla, eihän? Herttileijaa mikä mörkö!


      • Outoa.. kirjoitti:

        Mäkin asun albertin kulmilla mutta itse en ole kumma kyllä törmäillyt Johannaan kuin ilman koiria ja useimmiten kun neiti on ollut vähän hurjemmassa kunnossa.

        Mun kersa asuu Helsingissä ja hän näki Johannan mopsinsa kanssa kaupungilla. Koira oli pentumaisen iloinen, hyvinvoivan näköinen ja Johanna selvitepäin huomioi koiransa marssiessaan eteenpäin liikenteessä. Sanoin kersalle, että sano Johannalle terkkuja, mutta kersa sanoi, "josko en kuitenkaan kehtais lähestyä...".


      • Ikä
        Rubin Lucy kirjoitti:

        Oisko toi Diamond Vain, en kyl heti tunnistais, tosin toi meikki on kyl kova ja vaikuttaa paljon. Joksikin toiseksi kyllä epäilen?

        Diamond on vanha käpy.
        Tuo hirvitys on nuori kolli.


      • Alias!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun kersa asuu Helsingissä ja hän näki Johannan mopsinsa kanssa kaupungilla. Koira oli pentumaisen iloinen, hyvinvoivan näköinen ja Johanna selvitepäin huomioi koiransa marssiessaan eteenpäin liikenteessä. Sanoin kersalle, että sano Johannalle terkkuja, mutta kersa sanoi, "josko en kuitenkaan kehtais lähestyä...".

        Minun puolestani saat puolustella Johannan tekemisiä niin paljon kuin haluat mutta minusta on noloa alkaa keksimään valheita mielipiteitäsi tukemaan. Itse olen Johannan kanssa ollut suht läheisissä tekemisissä noin vuoden-puolentoista ajan ja ne koirat ovat olleet hyvin hoidettuja ja pentumaisen iloisia viimeeksi silloin, kun joku ne Johannalle trokasi. Sen jälkeen en ole itse ollut todistamassa kuin apaattisia ja alistuneita eläimiä.


      • Alias! kirjoitti:

        Minun puolestani saat puolustella Johannan tekemisiä niin paljon kuin haluat mutta minusta on noloa alkaa keksimään valheita mielipiteitäsi tukemaan. Itse olen Johannan kanssa ollut suht läheisissä tekemisissä noin vuoden-puolentoista ajan ja ne koirat ovat olleet hyvin hoidettuja ja pentumaisen iloisia viimeeksi silloin, kun joku ne Johannalle trokasi. Sen jälkeen en ole itse ollut todistamassa kuin apaattisia ja alistuneita eläimiä.

        Ahaa, että silleesti olet ollut jokaisen pennun luovutuksessa mukana? Olet siis ollut siinäkin luovutuksessa mukana, jossa kerrotaan koiran tuodun huumattuna Itärajan takaa? Ja että koira olisi tuolloin huumattuna ollut pentumaisen iloinen? Olet siis 24 h vahtinut Johannan koirien ilmeitä jo vuosikausia, joten siksi voit sanoa, että aina ne voi huonosti? Arvaapa uskonko?

        Ei mun tartte valehdella. Jos koira oli kaupungilla iloisen oloinen ja Johanna ei ainakaan horjunut tai ollut muissa maisemissa, niin onko se sun mielestä paha asia? No ehkä se koira oli iloisen oloinen, koska oli päässyt haistelemaan sosiaalista elämää (lue muiden kusia/viestejä). Mene ja tiedä.


      • Alias!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ahaa, että silleesti olet ollut jokaisen pennun luovutuksessa mukana? Olet siis ollut siinäkin luovutuksessa mukana, jossa kerrotaan koiran tuodun huumattuna Itärajan takaa? Ja että koira olisi tuolloin huumattuna ollut pentumaisen iloinen? Olet siis 24 h vahtinut Johannan koirien ilmeitä jo vuosikausia, joten siksi voit sanoa, että aina ne voi huonosti? Arvaapa uskonko?

        Ei mun tartte valehdella. Jos koira oli kaupungilla iloisen oloinen ja Johanna ei ainakaan horjunut tai ollut muissa maisemissa, niin onko se sun mielestä paha asia? No ehkä se koira oli iloisen oloinen, koska oli päässyt haistelemaan sosiaalista elämää (lue muiden kusia/viestejä). Mene ja tiedä.

        Eh? Onko sinulla nyt ihan kaikki kotona?
        En ole puhunut mistään huumaluista tai muustakaan vastaavasta. Minä sanoin, että omien havaintojeni mukaan koirat olivat hyvinvoivan oloisia silloin kun ne Johannalle tulivat, pian sen jälkeen alkoi alamäki ja nyt pidemmän aikaa koirat ovat vaikuttaneet apaattisilta ja alistuneilta. Niitä ei juurikaan ruokita tai ulkoiluteta. Jo se, että henkilöltä on huostaanotettu kuusi koiraa useampia kertoja pitäisi kertoa normaalijärjellä varustetulle ihmiselle jotain. Varsinkin ottaen huomioon suomen eläinsuojelulainsäädännön.

        Toisekseen, sinä voit todeta siis Johannan koirien olevan hyvin hoidettuja sen perusteella että joku _oletettu_ sukulaisesi on nähnyt Johannan kerran kaupungilla koiran kanssa, mutta minä en voi koirien hoitoa kommentoida koska en ole Johannan kanssa 24/7? Miksi näin? Missä logiikka?


      • Että silleen.....
        Maija Tavallinen kirjoitti:

        Lähes päivittäin törmään Johannaan koirineen koirapuistossa tai matkalla sinne. Itsellänikin 2 pientä koiraa, jotka tosiaan ovat yksin kotona, kun olen töissä, käyn kaupoissa ja harrastuksissani, jopa viihteellä silloin tällöin. Työpäiväni matkoineen kymmenisen tuntia. Eipä ole kellekään tullut mieleen niistä tehdä eläinsuojeluilmoitusta :DD

        Mä olen nähnyt jossun tasan kaks kertaa koirien kanssa siinä koirapuistossa....
        Viime syksynä....


      • Alias!
        Alias! kirjoitti:

        Eh? Onko sinulla nyt ihan kaikki kotona?
        En ole puhunut mistään huumaluista tai muustakaan vastaavasta. Minä sanoin, että omien havaintojeni mukaan koirat olivat hyvinvoivan oloisia silloin kun ne Johannalle tulivat, pian sen jälkeen alkoi alamäki ja nyt pidemmän aikaa koirat ovat vaikuttaneet apaattisilta ja alistuneilta. Niitä ei juurikaan ruokita tai ulkoiluteta. Jo se, että henkilöltä on huostaanotettu kuusi koiraa useampia kertoja pitäisi kertoa normaalijärjellä varustetulle ihmiselle jotain. Varsinkin ottaen huomioon suomen eläinsuojelulainsäädännön.

        Toisekseen, sinä voit todeta siis Johannan koirien olevan hyvin hoidettuja sen perusteella että joku _oletettu_ sukulaisesi on nähnyt Johannan kerran kaupungilla koiran kanssa, mutta minä en voi koirien hoitoa kommentoida koska en ole Johannan kanssa 24/7? Miksi näin? Missä logiikka?

        Ja ennen kuin alkaa huuto eläinsuojeluilmoituksesta, niin voin sanoa, että olen kyllä tehnyt sellaisen jo useampia kuukausia sitten. Itseasiassa olen tehnyt niitä kolme kappaletta.


      • PIDÄ PÄÄS NYT KIINNI
        RailiSuominen kirjoitti:

        "No, bebestä oli tuore kuva, että ei ole sitä ainakaan ahterinsa alle unohtanut....ulos tuskin pääsee noista kumpikaan....missäköhän ressukka ollut YKPn aikana, varmaan yksin kotona.....
        Säälix käy..."

        Kyllä mä ymmärrän, että ihmiset ovat huolissaan Johannan koirista (olen itsekin), mutta tollasta mä en ymmärrä. Johanna on YKP:ssä muutaman tunnin (4 h?) kerrallaan, joten kyllä se koira silloin voi tuon aikaa yksin kotona olla. Missäpä luulet niiden työssä tai koulussa käyvien koirien olevan 8-10 h päivässä? Päivähoidossa vai? Varmaan jotkut onkin, mutta vaan harvat.

        Oikeesti joskus toi "säälittely" Johannan koirista menee överiksi.

        Sä olet kyllä täys ääliö....
        Nyt räävit kirjoitusta, jossa ei ole sun mielestäs mitään koiranhoidon kummallisuutta...mutta annas olla kun jossu itse kertoo nukkuneensa 18 TUNTIA putkeen, koirat hoitamatta, niin sä saasta olet hiljaa......

        VOISIT OIKEESTI PITÄÄ KITAS KIINNI


      • Kulmilla asuva
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ahaa, että silleesti olet ollut jokaisen pennun luovutuksessa mukana? Olet siis ollut siinäkin luovutuksessa mukana, jossa kerrotaan koiran tuodun huumattuna Itärajan takaa? Ja että koira olisi tuolloin huumattuna ollut pentumaisen iloinen? Olet siis 24 h vahtinut Johannan koirien ilmeitä jo vuosikausia, joten siksi voit sanoa, että aina ne voi huonosti? Arvaapa uskonko?

        Ei mun tartte valehdella. Jos koira oli kaupungilla iloisen oloinen ja Johanna ei ainakaan horjunut tai ollut muissa maisemissa, niin onko se sun mielestä paha asia? No ehkä se koira oli iloisen oloinen, koska oli päässyt haistelemaan sosiaalista elämää (lue muiden kusia/viestejä). Mene ja tiedä.

        Sä railisuolinen olet täys trolli ja ääliö.....
        Eihän ole tottakaan, että vain sun kertomas on aina se tosi.....
        Voi elämän käsi.
        Oikein sn poikas on KERRAN nähnyt jossun ja kaikki on ok......

        Kuule, mä oon nähnyt Jossun USEIN ja ne koirat ei todellakaan ole ok.....
        Mä uskon tasantarkkaan ennemmin niitä, jotka pyörii näilä kulmilla, kuin sua tai sun poikaas.....


      • Komppaan Aliasta
        Alias! kirjoitti:

        Ja ennen kuin alkaa huuto eläinsuojeluilmoituksesta, niin voin sanoa, että olen kyllä tehnyt sellaisen jo useampia kuukausia sitten. Itseasiassa olen tehnyt niitä kolme kappaletta.

        Suolisen kanssa ei kannata väitellä, se on aina oikeassa, silloinkin kun on väärässä.....
        Ja silminnäkijät ei ole mitään, mutta kun OMA POIKA on silminnäkijänä ja vain kerran, niin johan on silloin luotettavampi kuin kukaan kulmilla asuva ihminen.....

        Että sellaista soopaa suoliselta taas tänään.

        Komppaan sua Alias!
        Itsekin usein Jossun nähneenä, koirien kanssa tai ilman, niin ei ne koirat hyin voi....
        Suolinen ei ota mitään kantaa edes siihe, mitä Jasmine kertoi kun oli edellisen satsin koiria, ell käyttänyt...oliks ne hyvinvoivia?
        Ei olleet.
        Esme jopa TOISTAKERTAA paksuna.....
        Edellisellä kerralla synnyttänyt kuolleen pennun....

        Mutta suolinen on aina oikeassa, muistahan nyt jatkossa tämä....;)


      • Satutäti suolinen
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun kersa asuu Helsingissä ja hän näki Johannan mopsinsa kanssa kaupungilla. Koira oli pentumaisen iloinen, hyvinvoivan näköinen ja Johanna selvitepäin huomioi koiransa marssiessaan eteenpäin liikenteessä. Sanoin kersalle, että sano Johannalle terkkuja, mutta kersa sanoi, "josko en kuitenkaan kehtais lähestyä...".

        Mopsi oli mukana, joo....missäs oli bebe?
        Toista ulkoilutetaan ja toista ei....

        Vai onko nää kesän juttuja kun poikas on SATTUMALTA tunnistanut tuksun esim Koffin puistossa?


      • Alias! kirjoitti:

        Eh? Onko sinulla nyt ihan kaikki kotona?
        En ole puhunut mistään huumaluista tai muustakaan vastaavasta. Minä sanoin, että omien havaintojeni mukaan koirat olivat hyvinvoivan oloisia silloin kun ne Johannalle tulivat, pian sen jälkeen alkoi alamäki ja nyt pidemmän aikaa koirat ovat vaikuttaneet apaattisilta ja alistuneilta. Niitä ei juurikaan ruokita tai ulkoiluteta. Jo se, että henkilöltä on huostaanotettu kuusi koiraa useampia kertoja pitäisi kertoa normaalijärjellä varustetulle ihmiselle jotain. Varsinkin ottaen huomioon suomen eläinsuojelulainsäädännön.

        Toisekseen, sinä voit todeta siis Johannan koirien olevan hyvin hoidettuja sen perusteella että joku _oletettu_ sukulaisesi on nähnyt Johannan kerran kaupungilla koiran kanssa, mutta minä en voi koirien hoitoa kommentoida koska en ole Johannan kanssa 24/7? Miksi näin? Missä logiikka?

        Tässä väität näin:

        "Itse olen Johannan kanssa ollut suht läheisissä tekemisissä noin vuoden-puolentoista ajan ja ne koirat ovat olleet hyvin hoidettuja ja pentumaisen iloisia viimeeksi silloin, kun joku ne Johannalle trokasi."

        Jos et ole ollut pentujen luovutuksessa mukana, niin miten voit tietää, että ne luovutettaessa olivat iloisia hyvin hoidettuja vesseleitä?

        Kyllä kersa näki Johannan ja mopsin kaupungilla tässä taannoin. Oltiin juuri silloin puhelimessa, kun se sanoi, että tossa on Johanna mopsinsa kanssa kävelemässä. Koira oli innoissaan ja Johanna ei horjahdellut. Pitäisikö mun sitten sanoa, että kylläpä oli kurjaa, kun Johanna oli kaupungilla koiransa kanssa (pakokaasuja kirsun korkeudella, ihmisivilinää, kovia ääniä yms.)? Sittenkö kaikki olisi tyytyväisiä, jos mä sanoisin, että olipa mopsilla surkea ilme (mopseilla yleensäkin on sellanen mulkosilmäsurkeusilme) ja eipä saparo heipannut. Ainakin silloin koira oli iloinen ja vankosapa vispas.


      • Komppaan Aliasta kirjoitti:

        Suolisen kanssa ei kannata väitellä, se on aina oikeassa, silloinkin kun on väärässä.....
        Ja silminnäkijät ei ole mitään, mutta kun OMA POIKA on silminnäkijänä ja vain kerran, niin johan on silloin luotettavampi kuin kukaan kulmilla asuva ihminen.....

        Että sellaista soopaa suoliselta taas tänään.

        Komppaan sua Alias!
        Itsekin usein Jossun nähneenä, koirien kanssa tai ilman, niin ei ne koirat hyin voi....
        Suolinen ei ota mitään kantaa edes siihe, mitä Jasmine kertoi kun oli edellisen satsin koiria, ell käyttänyt...oliks ne hyvinvoivia?
        Ei olleet.
        Esme jopa TOISTAKERTAA paksuna.....
        Edellisellä kerralla synnyttänyt kuolleen pennun....

        Mutta suolinen on aina oikeassa, muistahan nyt jatkossa tämä....;)

        Olen ottanut kantaa noihin mainitsemiisi juttuihin.


      • koukou
        Ikä kirjoitti:

        Diamond on vanha käpy.
        Tuo hirvitys on nuori kolli.

        Eiks Daimondilla ole vaaleat hiukset, voihan ne tietysti värjätä mutta enpä usko, että mustaksi vetäisi. Ei oikein sovi Daimondin tyyliin muutenkaan nuo vaatteet ja meikki.


      • Kulmilla asuva kirjoitti:

        Sä railisuolinen olet täys trolli ja ääliö.....
        Eihän ole tottakaan, että vain sun kertomas on aina se tosi.....
        Voi elämän käsi.
        Oikein sn poikas on KERRAN nähnyt jossun ja kaikki on ok......

        Kuule, mä oon nähnyt Jossun USEIN ja ne koirat ei todellakaan ole ok.....
        Mä uskon tasantarkkaan ennemmin niitä, jotka pyörii näilä kulmilla, kuin sua tai sun poikaas.....

        En mä sanonut, että kaikki on ok. Totesin vaan, että tänne syrjäkylillekin löytyy luotettava todistaja, joka on nähnyt Johannan liikenteessä iloisen koiran kanssa. Koira käveli omilla jaloillaan ja Johanna omillaan. Eli ainakin kerran on ollut luotettava havainto moisesta.


      • Missäs bebe oli????
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tässä väität näin:

        "Itse olen Johannan kanssa ollut suht läheisissä tekemisissä noin vuoden-puolentoista ajan ja ne koirat ovat olleet hyvin hoidettuja ja pentumaisen iloisia viimeeksi silloin, kun joku ne Johannalle trokasi."

        Jos et ole ollut pentujen luovutuksessa mukana, niin miten voit tietää, että ne luovutettaessa olivat iloisia hyvin hoidettuja vesseleitä?

        Kyllä kersa näki Johannan ja mopsin kaupungilla tässä taannoin. Oltiin juuri silloin puhelimessa, kun se sanoi, että tossa on Johanna mopsinsa kanssa kävelemässä. Koira oli innoissaan ja Johanna ei horjahdellut. Pitäisikö mun sitten sanoa, että kylläpä oli kurjaa, kun Johanna oli kaupungilla koiransa kanssa (pakokaasuja kirsun korkeudella, ihmisivilinää, kovia ääniä yms.)? Sittenkö kaikki olisi tyytyväisiä, jos mä sanoisin, että olipa mopsilla surkea ilme (mopseilla yleensäkin on sellanen mulkosilmäsurkeusilme) ja eipä saparo heipannut. Ainakin silloin koira oli iloinen ja vankosapa vispas.

        Miksei bebe ollut samaanaikaan ulkona? Mihin se oli jätetty?
        Et ollut sitten pienemmästä koirasta yhtään kiinnostunut.
        Sä puhut niin paljon paskaa, että hirvittää.
        Aina löytyy jossun tekemisissä ja tekemättä jättämisissä puolusteltavaa..
        Kaikki on aina oikein......kyllä sen näistäkin postauksista huomaa....ja olet muka koirien vuoksi helsinkiinkin soitellut.
        En usko.
        Joko sulla oikeesti nupissa viiraa pahemman kerran kun käännät takkiasi viikon välein tai sitten puhut soopaa, minkä kerkeät.....

        Ootsä kumma ihminen kun eläinrääkkääjätkin on sulle ok.....
        Mutta annas olla kun on omista sukulaisista kyse, niin johan narkkarihuorat lentelee pitkin linjoja.
        Oikeesti, olet kuvottava ihminen!


      • Ai, olet vai ????
        RailiSuominen kirjoitti:

        Olen ottanut kantaa noihin mainitsemiisi juttuihin.

        Älä taas puhu paskaa.....


      • Niimmniimmm
        Outoa albertin... kirjoitti:

        Niimpä niin, se mitä sinä et ole nähnyt, ei ole olemassa. Ryyppäisit sinäkin vähemmän niin et olis aina niin hurjemmassa kunnossa ja lakkaisit uskomasta vaaleanpunaisiin elefantteihin.

        Niim, niim


      • Alias!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tässä väität näin:

        "Itse olen Johannan kanssa ollut suht läheisissä tekemisissä noin vuoden-puolentoista ajan ja ne koirat ovat olleet hyvin hoidettuja ja pentumaisen iloisia viimeeksi silloin, kun joku ne Johannalle trokasi."

        Jos et ole ollut pentujen luovutuksessa mukana, niin miten voit tietää, että ne luovutettaessa olivat iloisia hyvin hoidettuja vesseleitä?

        Kyllä kersa näki Johannan ja mopsin kaupungilla tässä taannoin. Oltiin juuri silloin puhelimessa, kun se sanoi, että tossa on Johanna mopsinsa kanssa kävelemässä. Koira oli innoissaan ja Johanna ei horjahdellut. Pitäisikö mun sitten sanoa, että kylläpä oli kurjaa, kun Johanna oli kaupungilla koiransa kanssa (pakokaasuja kirsun korkeudella, ihmisivilinää, kovia ääniä yms.)? Sittenkö kaikki olisi tyytyväisiä, jos mä sanoisin, että olipa mopsilla surkea ilme (mopseilla yleensäkin on sellanen mulkosilmäsurkeusilme) ja eipä saparo heipannut. Ainakin silloin koira oli iloinen ja vankosapa vispas.

        Niin? Koirat olivat hyvinvoivia kun ne Johannalle tulivat. En ole ollut luovutuksessa mukana, enkä ole niin väittänytkään, tuo on sinun omasta päästäsi lähtöisin. Sinä et ehkä tuota huomaa, vaikka muut huomaavatkin, mutta pilkun nussiminen argumenttien puuttuessa saa ainoastaan sinut näyttämään typerältä ja fanaattiselta.
        Ja kyllä, normaali ihminen huomaa muutoksen koiran käytöksessä ja ulkoisessa olemuksessa vaikka ei niiden kanssa 24/7 olisikaan. Kun iloisesta,ulospäinsuuntautuneesta pennusta tulee liikettä kavahtava ja arka, sen huomaa. Samoin heitteillejättö näkyy kun kynsiä ei leikata jne. Sinulla ei ehkä ole koiria, mutta minulla on niitä ollut viimeiset 30 vuotta.

        Ja mitä tulee tähän sinun lapsesi havaintoon, jätit kokonaan vastaamatta kysymykseeni ja aloit taas jankuttamaan omaa agendaasi, joten laitanpa sen uudelleen jos tällä kertaa kykenisit vastaamaan, eli : Toisekseen, sinä voit todeta siis Johannan koirien olevan hyvin hoidettuja sen perusteella että joku _oletettu_ sukulaisesi on nähnyt Johannan kerran kaupungilla koiran kanssa, mutta minä en voi koirien hoitoa kommentoida koska en ole Johannan kanssa 24/7? Miksi näin? Missä logiikka?


      • Allun gilli
        Kulmilla asuva kirjoitti:

        Sä railisuolinen olet täys trolli ja ääliö.....
        Eihän ole tottakaan, että vain sun kertomas on aina se tosi.....
        Voi elämän käsi.
        Oikein sn poikas on KERRAN nähnyt jossun ja kaikki on ok......

        Kuule, mä oon nähnyt Jossun USEIN ja ne koirat ei todellakaan ole ok.....
        Mä uskon tasantarkkaan ennemmin niitä, jotka pyörii näilä kulmilla, kuin sua tai sun poikaas.....

        Minäpä asun ihan siinä huudeilla, ei tartte kysellä muilta tai uskoa juoruja. Jossua näkee päivittäin koirineen ulkona, useasti yksi koira mukana, joskus pari kolmekin sekä isohko näyttävästi pukeutunut mies tai pikkuisen Jossua pidempi nainen. Jos kerran niillä huudeilla pyöritte, olette nähneet.


      • Suolisen logiikkaaaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        En mä sanonut, että kaikki on ok. Totesin vaan, että tänne syrjäkylillekin löytyy luotettava todistaja, joka on nähnyt Johannan liikenteessä iloisen koiran kanssa. Koira käveli omilla jaloillaan ja Johanna omillaan. Eli ainakin kerran on ollut luotettava havainto moisesta.

        Hahhaaa, justiisa joo...LUOTETTAVA TODISTAJA.....
        Anna mun nauraa......

        No, odotettavissa olikin.
        Luotettava todistaja on siis sellainen, joka äkee vain kerran, ei sellainen joka törmää jossuun usein.....

        Tää on sitä suolisen logiikkaa.....
        Ok.....


      • Satutäti suolinen kirjoitti:

        Mopsi oli mukana, joo....missäs oli bebe?
        Toista ulkoilutetaan ja toista ei....

        Vai onko nää kesän juttuja kun poikas on SATTUMALTA tunnistanut tuksun esim Koffin puistossa?

        Onko vasta sitten hyvä koiran omistaja, jos molemmat koirat ovat yhtäaikaa ulkoilemassa? On muuten täysin luonnollista, että mm. pientä pentua ei oteta mukaan isomman koiran kanssa etenkään silloin, jos matka on pitempi. Isommalla koiralla on huomattavasti nopeempi askel ja ei siinä askelluksessa välttämäti tollanen muutaman sadan gramman painoinen pentu pysy edes mukana.

        Jos meille tulee uusi pentu (haaveissa vielä), niin varmasti en ota sitä mukaan aikuisen vilkaan bortsuni kanssa ulkoillessani. Pentu ei sellaista rääkkiä kestä ja olisi eläinrääkkäystä ottaa se yhtäaikaa mukaan voimakkaan ja elämänsä tunnossa olevan aikuisen koiran kanssa. Molemmat käytetään omilla lenkeillään ja eri aikaan, kunnes ovat saavuttaneet kasvunsa vaatiman kestävyyden.

        PS. Sanoinko poika jossain?


      • Ai, olet vai ???? kirjoitti:

        Älä taas puhu paskaa.....

        Kaivele vaan, niitä on kymmeniä viestejä, joten etköhän löydä. Vai etkö vaan osaa, vai oletko muuten vaan niin laiska, että sulle pitää kaikki tuoda nenän eteen?


      • Ei se vastaa.......
        Alias! kirjoitti:

        Niin? Koirat olivat hyvinvoivia kun ne Johannalle tulivat. En ole ollut luovutuksessa mukana, enkä ole niin väittänytkään, tuo on sinun omasta päästäsi lähtöisin. Sinä et ehkä tuota huomaa, vaikka muut huomaavatkin, mutta pilkun nussiminen argumenttien puuttuessa saa ainoastaan sinut näyttämään typerältä ja fanaattiselta.
        Ja kyllä, normaali ihminen huomaa muutoksen koiran käytöksessä ja ulkoisessa olemuksessa vaikka ei niiden kanssa 24/7 olisikaan. Kun iloisesta,ulospäinsuuntautuneesta pennusta tulee liikettä kavahtava ja arka, sen huomaa. Samoin heitteillejättö näkyy kun kynsiä ei leikata jne. Sinulla ei ehkä ole koiria, mutta minulla on niitä ollut viimeiset 30 vuotta.

        Ja mitä tulee tähän sinun lapsesi havaintoon, jätit kokonaan vastaamatta kysymykseeni ja aloit taas jankuttamaan omaa agendaasi, joten laitanpa sen uudelleen jos tällä kertaa kykenisit vastaamaan, eli : Toisekseen, sinä voit todeta siis Johannan koirien olevan hyvin hoidettuja sen perusteella että joku _oletettu_ sukulaisesi on nähnyt Johannan kerran kaupungilla koiran kanssa, mutta minä en voi koirien hoitoa kommentoida koska en ole Johannan kanssa 24/7? Miksi näin? Missä logiikka?

        Ei se vastaa kuin niihin kysymyksiin joita huvittaa kommentoida.
        Ei ole ottanut kantaa siihenkään, että jossu nukkuu 18 tuntia ja koirat hoitamatta.....

        Ihan sama mitä jossu tekee, niin solinen on sitä puolustamassa, kunnes takki taas kääntyy..
        Koirat kun oli jätetty yksin viikonlopux (hennan mukaan), niin oli muka taas toimittu....nyt puolustellaan sitten yhden silminnäkijän voimin, että hyvin voivat.
        Vain toisen nähnyt.
        Tuosta bellan kuvastakin näkee, että kynnet on liian pitkät.
        Normaalisti ulkoilevilla (tarpeeksi) ei kynsiä tarvitse pahemmin edes leikata.....

        Viikolla tuli postaus, ettei ole kuin varaa 68cnt nuudelipussiin päivässä...kuis koirien ruoka????
        Seuraavan päivä oltiin jo shoppaamassa ja ilmoitettiin, että nyt vedetäänkin viinaa koko viikonloppu!!!

        Entäs koirat?

        Ei niillä hätää.....tuksu mennyt nytkin omien sanojensa mukaan nukkumaan 3 tuntia sitten...ollaan valvottu koko yö. Seiskan postauksessa tämän ilmoittaa.....
        Poika on vissiin yöllä nähnyt jossun koiria ulkoiluttamassa...tuskin.
        Mut, hei, onhan se lotettavampi, kuin sinä tai minä :)

        Viis koirista.....


      • Missäs bebe oli???? kirjoitti:

        Miksei bebe ollut samaanaikaan ulkona? Mihin se oli jätetty?
        Et ollut sitten pienemmästä koirasta yhtään kiinnostunut.
        Sä puhut niin paljon paskaa, että hirvittää.
        Aina löytyy jossun tekemisissä ja tekemättä jättämisissä puolusteltavaa..
        Kaikki on aina oikein......kyllä sen näistäkin postauksista huomaa....ja olet muka koirien vuoksi helsinkiinkin soitellut.
        En usko.
        Joko sulla oikeesti nupissa viiraa pahemman kerran kun käännät takkiasi viikon välein tai sitten puhut soopaa, minkä kerkeät.....

        Ootsä kumma ihminen kun eläinrääkkääjätkin on sulle ok.....
        Mutta annas olla kun on omista sukulaisista kyse, niin johan narkkarihuorat lentelee pitkin linjoja.
        Oikeesti, olet kuvottava ihminen!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12789606#comment-72390900-view

        Tässä sulle kommenttini.

        Mihin Helsinkiin soitellut ja miksi?


      • Älä taas valehtele
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kaivele vaan, niitä on kymmeniä viestejä, joten etköhän löydä. Vai etkö vaan osaa, vai oletko muuten vaan niin laiska, että sulle pitää kaikki tuoda nenän eteen?

        Sulle ne on aina pitänyt kaivaa, kun et omia juttujas muista, mitä on taas valehdeltu.
        Älä siis tyrki omia tapojas muiden tekemisiksi.

        Usein olet kiinni jäännyt jutuistasi ja tämäkin on yksi niistä.
        Ei muisteta mitä on kirjoiteltu......ja sitten alkaa uhoominen....


      • MielikuvitusBortsu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko vasta sitten hyvä koiran omistaja, jos molemmat koirat ovat yhtäaikaa ulkoilemassa? On muuten täysin luonnollista, että mm. pientä pentua ei oteta mukaan isomman koiran kanssa etenkään silloin, jos matka on pitempi. Isommalla koiralla on huomattavasti nopeempi askel ja ei siinä askelluksessa välttämäti tollanen muutaman sadan gramman painoinen pentu pysy edes mukana.

        Jos meille tulee uusi pentu (haaveissa vielä), niin varmasti en ota sitä mukaan aikuisen vilkaan bortsuni kanssa ulkoillessani. Pentu ei sellaista rääkkiä kestä ja olisi eläinrääkkäystä ottaa se yhtäaikaa mukaan voimakkaan ja elämänsä tunnossa olevan aikuisen koiran kanssa. Molemmat käytetään omilla lenkeillään ja eri aikaan, kunnes ovat saavuttaneet kasvunsa vaatiman kestävyyden.

        PS. Sanoinko poika jossain?

        Sä teet Raili tässä sen virheen että rinnastat Johannan normaaliin koiran omistajaan. Ei Johanna ajattele tuollaisia asioita, samoin kuin se ei ajattele että koirat tarvitsevat ruokaa ja vettä. Me puhumme nyt ihmisestä, jolla oli aikuisille koirille keskellä olohuonetta varattu ikean vuodelaatikko täytettynä kissanhiekalla jotta niitä ei tarvitsisi viedä ulos ja jonka mielestä koirat oli ihan jees jättää neljäksi päiväksi huoneeseen ilman ruokaa ja vettä koska "kyllä ne pärjää".'

        Ai ja p.s Turha selittää sun bortsuista jatkuvasti. Kukaan ei usko että sä sellaisia omistat koska kukaan koira-ihminen ei tuollaista käytöstä puollustelisi jatkuvasti edes leikillään.


      • Ai, et vai?????
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko vasta sitten hyvä koiran omistaja, jos molemmat koirat ovat yhtäaikaa ulkoilemassa? On muuten täysin luonnollista, että mm. pientä pentua ei oteta mukaan isomman koiran kanssa etenkään silloin, jos matka on pitempi. Isommalla koiralla on huomattavasti nopeempi askel ja ei siinä askelluksessa välttämäti tollanen muutaman sadan gramman painoinen pentu pysy edes mukana.

        Jos meille tulee uusi pentu (haaveissa vielä), niin varmasti en ota sitä mukaan aikuisen vilkaan bortsuni kanssa ulkoillessani. Pentu ei sellaista rääkkiä kestä ja olisi eläinrääkkäystä ottaa se yhtäaikaa mukaan voimakkaan ja elämänsä tunnossa olevan aikuisen koiran kanssa. Molemmat käytetään omilla lenkeillään ja eri aikaan, kunnes ovat saavuttaneet kasvunsa vaatiman kestävyyden.

        PS. Sanoinko poika jossain?

        Ihan itse olet kertonut pojastasi.
        Et ehkä tässä, mutta aikaisemmin kyllä......
        Tyttärestä et ole ikinä puhunut.

        Noin käy kun vaahtoaa suunapäänä, eikä muista sitten myöhemmin mitä kirjoitellaan ja koska on kirjoiteltu......mutta täähän on niin tyypillistä sulle......


      • Älä juo enempäääää
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko vasta sitten hyvä koiran omistaja, jos molemmat koirat ovat yhtäaikaa ulkoilemassa? On muuten täysin luonnollista, että mm. pientä pentua ei oteta mukaan isomman koiran kanssa etenkään silloin, jos matka on pitempi. Isommalla koiralla on huomattavasti nopeempi askel ja ei siinä askelluksessa välttämäti tollanen muutaman sadan gramman painoinen pentu pysy edes mukana.

        Jos meille tulee uusi pentu (haaveissa vielä), niin varmasti en ota sitä mukaan aikuisen vilkaan bortsuni kanssa ulkoillessani. Pentu ei sellaista rääkkiä kestä ja olisi eläinrääkkäystä ottaa se yhtäaikaa mukaan voimakkaan ja elämänsä tunnossa olevan aikuisen koiran kanssa. Molemmat käytetään omilla lenkeillään ja eri aikaan, kunnes ovat saavuttaneet kasvunsa vaatiman kestävyyden.

        PS. Sanoinko poika jossain?

        P.s.


        Noin käy kun ei muista omia juttujaan......

        Kannattaisi pikkuisen tsempata siellä susirajalla, ottaa sitä konjakkii vähän vähemmän, niin muistaisikin jotain, mitä on nettiin rähisty....


      • MielikuvitusBortsu kirjoitti:

        Sä teet Raili tässä sen virheen että rinnastat Johannan normaaliin koiran omistajaan. Ei Johanna ajattele tuollaisia asioita, samoin kuin se ei ajattele että koirat tarvitsevat ruokaa ja vettä. Me puhumme nyt ihmisestä, jolla oli aikuisille koirille keskellä olohuonetta varattu ikean vuodelaatikko täytettynä kissanhiekalla jotta niitä ei tarvitsisi viedä ulos ja jonka mielestä koirat oli ihan jees jättää neljäksi päiväksi huoneeseen ilman ruokaa ja vettä koska "kyllä ne pärjää".'

        Ai ja p.s Turha selittää sun bortsuista jatkuvasti. Kukaan ei usko että sä sellaisia omistat koska kukaan koira-ihminen ei tuollaista käytöstä puollustelisi jatkuvasti edes leikillään.

        Mun ei tartte valehdella. En omista montaa monikostasi huolimati, mutta yhden hienon omistan. Parempaa ei ole, eikä koskaan tule olemaan (lue; kaikki sanoo omistaan noin). Omistan tuollaisen bortsun, kuin Baeanaruoktu Quinsy. Tarkista vaikka Kennelliitosta tai kasvattajalta ihan yks´ ja sama hailee.

        Olen soittanut turpavärkkiäni Johannan koirista. Olen ollut yhteydessä moneen viranomaistahoon (etsi aikaisemmat viestit). Jokin tuossa on nyt mätää. Onko todellakin oikeesti niin, että Johannan koirien huonosta hoidosta liioitellaan ja jopa suorastaan valehdellaan? Päättelen siitä, että koirat huostaanoton jälkeen on aina palautettu Johannalle takaisin. Vai onko oikeesti ymmärrettävä niin, että meillä on hieno eläinsuojelulaki, mutta se on vaan paperilla ja käytännössä se ei toimi?


      • Jenkeistä matkittu
        MielikuvitusBortsu kirjoitti:

        Sä teet Raili tässä sen virheen että rinnastat Johannan normaaliin koiran omistajaan. Ei Johanna ajattele tuollaisia asioita, samoin kuin se ei ajattele että koirat tarvitsevat ruokaa ja vettä. Me puhumme nyt ihmisestä, jolla oli aikuisille koirille keskellä olohuonetta varattu ikean vuodelaatikko täytettynä kissanhiekalla jotta niitä ei tarvitsisi viedä ulos ja jonka mielestä koirat oli ihan jees jättää neljäksi päiväksi huoneeseen ilman ruokaa ja vettä koska "kyllä ne pärjää".'

        Ai ja p.s Turha selittää sun bortsuista jatkuvasti. Kukaan ei usko että sä sellaisia omistat koska kukaan koira-ihminen ei tuollaista käytöstä puollustelisi jatkuvasti edes leikillään.

        Se on tuon kissahiekkalaatikkojutun keksinyt jenkeistä...
        Siellä ääliöt pikkukoirien omistajat tosiaan harrastaa tämmöistä....
        Se kun on niin glamouria...

        Jenkeissä tosin äytetään sellaisia inkotenssisuojia, joita täällä sairaalasängyissä...pee pad kulkee nimellä...
        Niihin ne pikkuiset opetetaan ja viis ormikoiranelämästä, siksi sielä onkin niin paljon ongelmakoiria, kun eivät pääse ulos toteuttamaan itseään...näkeehän sen noissa koira ohjelmissakin, numero yksi parannettava on nimenomaan ulkoiluttaminen.....ja sen lisääminen....
        Mutta mitä tulee jossuun, niin toi neljä päiväähän on minimi kalenterissa, jonka koirat "pärjää" keskenään.....jossun mukaan...tästä on useampiakin kertomuksia.


      • Ai, et vai????? kirjoitti:

        Ihan itse olet kertonut pojastasi.
        Et ehkä tässä, mutta aikaisemmin kyllä......
        Tyttärestä et ole ikinä puhunut.

        Noin käy kun vaahtoaa suunapäänä, eikä muista sitten myöhemmin mitä kirjoitellaan ja koska on kirjoiteltu......mutta täähän on niin tyypillistä sulle......

        "Ihan itse olet kertonut pojastasi."

        Missä olen kertonut? Varmasti osaat jelppiä, kun noin varma olet.


      • Ei kauaa kestäneet
        Että silleen..... kirjoitti:

        Mä olen nähnyt jossun tasan kaks kertaa koirien kanssa siinä koirapuistossa....
        Viime syksynä....

        Silloin muuten oli kuviakin seiskassa...siihen loppui nekin ulkoiluttamiset sitten....


      • EveliinaAu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun ei tartte valehdella. En omista montaa monikostasi huolimati, mutta yhden hienon omistan. Parempaa ei ole, eikä koskaan tule olemaan (lue; kaikki sanoo omistaan noin). Omistan tuollaisen bortsun, kuin Baeanaruoktu Quinsy. Tarkista vaikka Kennelliitosta tai kasvattajalta ihan yks´ ja sama hailee.

        Olen soittanut turpavärkkiäni Johannan koirista. Olen ollut yhteydessä moneen viranomaistahoon (etsi aikaisemmat viestit). Jokin tuossa on nyt mätää. Onko todellakin oikeesti niin, että Johannan koirien huonosta hoidosta liioitellaan ja jopa suorastaan valehdellaan? Päättelen siitä, että koirat huostaanoton jälkeen on aina palautettu Johannalle takaisin. Vai onko oikeesti ymmärrettävä niin, että meillä on hieno eläinsuojelulaki, mutta se on vaan paperilla ja käytännössä se ei toimi?

        Suomessa eläinsuojelu toimii niin että koiran pitää olla lähes hengiltä ennen kuin ne huostaanotetaan.


      • Hieno koiranmistaja

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        25.10.2014 11:15
        Helsingin yössä eilen, nyt nukkumaan! :) olin ihanan ystäväni Diamondin kanssa menokenkä jalassa!




        Eli viis koirista...mennään puoleltapäivin nukkumaan ...
        On siinä pentukoirallekin elämänalku ja säännöllisyydestä ei tietoakaan, mutta "suolisenLaki24Lääkäri24" mielestä on täysin hyväksyttävää, ettei pentua viedäään ulos....
        Viis elämän säännöllisyydestä tai turvasta.


      • Jaselix
        Ei se vastaa....... kirjoitti:

        Ei se vastaa kuin niihin kysymyksiin joita huvittaa kommentoida.
        Ei ole ottanut kantaa siihenkään, että jossu nukkuu 18 tuntia ja koirat hoitamatta.....

        Ihan sama mitä jossu tekee, niin solinen on sitä puolustamassa, kunnes takki taas kääntyy..
        Koirat kun oli jätetty yksin viikonlopux (hennan mukaan), niin oli muka taas toimittu....nyt puolustellaan sitten yhden silminnäkijän voimin, että hyvin voivat.
        Vain toisen nähnyt.
        Tuosta bellan kuvastakin näkee, että kynnet on liian pitkät.
        Normaalisti ulkoilevilla (tarpeeksi) ei kynsiä tarvitse pahemmin edes leikata.....

        Viikolla tuli postaus, ettei ole kuin varaa 68cnt nuudelipussiin päivässä...kuis koirien ruoka????
        Seuraavan päivä oltiin jo shoppaamassa ja ilmoitettiin, että nyt vedetäänkin viinaa koko viikonloppu!!!

        Entäs koirat?

        Ei niillä hätää.....tuksu mennyt nytkin omien sanojensa mukaan nukkumaan 3 tuntia sitten...ollaan valvottu koko yö. Seiskan postauksessa tämän ilmoittaa.....
        Poika on vissiin yöllä nähnyt jossun koiria ulkoiluttamassa...tuskin.
        Mut, hei, onhan se lotettavampi, kuin sinä tai minä :)

        Viis koirista.....

        Jep. Ei näytä Railia vastaaminen kiinnostaa vaikka samassa thredissä räyhää muille. Ei konjakkipäissään taida keksiä mitään hyvää comebackia.


      • Unbelievable :S
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun ei tartte valehdella. En omista montaa monikostasi huolimati, mutta yhden hienon omistan. Parempaa ei ole, eikä koskaan tule olemaan (lue; kaikki sanoo omistaan noin). Omistan tuollaisen bortsun, kuin Baeanaruoktu Quinsy. Tarkista vaikka Kennelliitosta tai kasvattajalta ihan yks´ ja sama hailee.

        Olen soittanut turpavärkkiäni Johannan koirista. Olen ollut yhteydessä moneen viranomaistahoon (etsi aikaisemmat viestit). Jokin tuossa on nyt mätää. Onko todellakin oikeesti niin, että Johannan koirien huonosta hoidosta liioitellaan ja jopa suorastaan valehdellaan? Päättelen siitä, että koirat huostaanoton jälkeen on aina palautettu Johannalle takaisin. Vai onko oikeesti ymmärrettävä niin, että meillä on hieno eläinsuojelulaki, mutta se on vaan paperilla ja käytännössä se ei toimi?

        Käytkö sä oikeasti ihan täysillä? Muutamassa vuodessa kuusi koiraa ja possu on huostaanotettu useamman kerran ja lopulta pääsivät parempiin koteihin kun sukulaiset veivät eläimet Tukiaiselta. Luuletko että kukaan varastaa lapsensa/siskonsa eläimiä ja sijoittaa ne uudelleen jos tilanne ei ole vakava?
        Eläinlääkärin mukaan olivat todella huonossa kunnossa ja esmeralda TAAS raskaana.
        Miten sä voit sanoa itseäsi koira-ihmiseksi kun puolustelet tuollaista?


      • pillerihehiin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun ei tartte valehdella. En omista montaa monikostasi huolimati, mutta yhden hienon omistan. Parempaa ei ole, eikä koskaan tule olemaan (lue; kaikki sanoo omistaan noin). Omistan tuollaisen bortsun, kuin Baeanaruoktu Quinsy. Tarkista vaikka Kennelliitosta tai kasvattajalta ihan yks´ ja sama hailee.

        Olen soittanut turpavärkkiäni Johannan koirista. Olen ollut yhteydessä moneen viranomaistahoon (etsi aikaisemmat viestit). Jokin tuossa on nyt mätää. Onko todellakin oikeesti niin, että Johannan koirien huonosta hoidosta liioitellaan ja jopa suorastaan valehdellaan? Päättelen siitä, että koirat huostaanoton jälkeen on aina palautettu Johannalle takaisin. Vai onko oikeesti ymmärrettävä niin, että meillä on hieno eläinsuojelulaki, mutta se on vaan paperilla ja käytännössä se ei toimi?

        Äipäthän voi nukkua putkeen 16 tuntia ja hän kuitenkin haaveilee olevansa äiti?Älä viitsi puhua peetä kun ei onnistu edes koirien hoitaminen niin ei hän lasta tarvitse.


      • Unbelievable :S kirjoitti:

        Käytkö sä oikeasti ihan täysillä? Muutamassa vuodessa kuusi koiraa ja possu on huostaanotettu useamman kerran ja lopulta pääsivät parempiin koteihin kun sukulaiset veivät eläimet Tukiaiselta. Luuletko että kukaan varastaa lapsensa/siskonsa eläimiä ja sijoittaa ne uudelleen jos tilanne ei ole vakava?
        Eläinlääkärin mukaan olivat todella huonossa kunnossa ja esmeralda TAAS raskaana.
        Miten sä voit sanoa itseäsi koira-ihmiseksi kun puolustelet tuollaista?

        Luepas nyt oikein huolella mitä kirjoitin. Wiikistä on koirat aina luovutettu huostaanoton jälkeen Johannalle takaisin.


      • Hieno koiranmistaja kirjoitti:

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        25.10.2014 11:15
        Helsingin yössä eilen, nyt nukkumaan! :) olin ihanan ystäväni Diamondin kanssa menokenkä jalassa!




        Eli viis koirista...mennään puoleltapäivin nukkumaan ...
        On siinä pentukoirallekin elämänalku ja säännöllisyydestä ei tietoakaan, mutta "suolisenLaki24Lääkäri24" mielestä on täysin hyväksyttävää, ettei pentua viedäään ulos....
        Viis elämän säännöllisyydestä tai turvasta.

        Taidat olla käärmeissäs? Mistä moinen viha ja tunteiden hallitsemattomuus?


      • 2625000
        PIDÄ PÄÄS NYT KIINNI kirjoitti:

        Sä olet kyllä täys ääliö....
        Nyt räävit kirjoitusta, jossa ei ole sun mielestäs mitään koiranhoidon kummallisuutta...mutta annas olla kun jossu itse kertoo nukkuneensa 18 TUNTIA putkeen, koirat hoitamatta, niin sä saasta olet hiljaa......

        VOISIT OIKEESTI PITÄÄ KITAS KIINNI

        Niin todella voisit kitasi ummistaa!En myy laiskoille ihmisille koiria kun koira häpeää jos hän joutuu paskomaan lattialle!Jos joku on niin laiska että ei viitsi viedä koiraa ulos tarpeilleen niin sellainen ihminen ei tarvitse elävää eläintä ja saat jänkätä vastaan!Olen näitä ressukoita joutunu poliisien kanssa hakemaan ja kyllä ihminen on JULMA


      • aaltopahviko?
        RailiSuominen kirjoitti:

        Taidat olla käärmeissäs? Mistä moinen viha ja tunteiden hallitsemattomuus?

        Kyllähän sinä kirjoituksissasi hyväksyt se että pikkukoira voi olla 24h sisällä ja ulkoilutusta ei tarvita?Olipa se pieni tai iso koira niin hän tarvitsee päivittäiset ulkoilutukset ainakin aamuin ja illoin!Ei kukaan varmaankaan ole käärmeissään muusta kun sinun tietämättömyydestä mitä elävä eläin tarvitsee?Ei voi olla vuorokauden ympäri sisällä tajua pahvi!


      • aaltopahviko? kirjoitti:

        Kyllähän sinä kirjoituksissasi hyväksyt se että pikkukoira voi olla 24h sisällä ja ulkoilutusta ei tarvita?Olipa se pieni tai iso koira niin hän tarvitsee päivittäiset ulkoilutukset ainakin aamuin ja illoin!Ei kukaan varmaankaan ole käärmeissään muusta kun sinun tietämättömyydestä mitä elävä eläin tarvitsee?Ei voi olla vuorokauden ympäri sisällä tajua pahvi!

        Missä olen sanonut, ettei koiraa tartte käyttää ulkona?


      • Penaali kadoksissa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Luepas nyt oikein huolella mitä kirjoitin. Wiikistä on koirat aina luovutettu huostaanoton jälkeen Johannalle takaisin.

        Suomessa ei hirveän helposti edes eläimiä huostaanoteta. Koira-tappeluita järjestänyt pariskuntakin sai jatkaa hommiaan pari vuotta vaikka samaan aikaan oli eläinsuojelulla koirat hallussa. Ja osa palautettiin. Turha käyttää tuota tekosyytä. Ja mä en ikinä menisi viemään sukulaiselta eläimiä jos en uskoisi että ne ovat vaarassa. Sun mielestä Marja ja Jasmine eivät tiedä asioista paremmin kuin sinä?
        Sä olet jostain syystä päättänyt että Johanna on hyvä koiranomistaja etkä tule mieltäsi muuttamaan vaikka Tunkki tunkisi puukkoa koiransa kylkeen silmiesi edessä, vain koska sulla on jostain syystä pakottava tarve olla oikeassa. Mistä johtunee, siihen en puutu.


      • Penaali kadoksissa kirjoitti:

        Suomessa ei hirveän helposti edes eläimiä huostaanoteta. Koira-tappeluita järjestänyt pariskuntakin sai jatkaa hommiaan pari vuotta vaikka samaan aikaan oli eläinsuojelulla koirat hallussa. Ja osa palautettiin. Turha käyttää tuota tekosyytä. Ja mä en ikinä menisi viemään sukulaiselta eläimiä jos en uskoisi että ne ovat vaarassa. Sun mielestä Marja ja Jasmine eivät tiedä asioista paremmin kuin sinä?
        Sä olet jostain syystä päättänyt että Johanna on hyvä koiranomistaja etkä tule mieltäsi muuttamaan vaikka Tunkki tunkisi puukkoa koiransa kylkeen silmiesi edessä, vain koska sulla on jostain syystä pakottava tarve olla oikeassa. Mistä johtunee, siihen en puutu.

        Tarkoittaa suoraan sitä, että meidän eläinsuojelulaki ei toimi. Hienoja sanoja paperilla, eikä mitään muuta.

        Silloin, kun Jasmina otti Johannan koirat "huostaansa", niin silloin Jasmina totesi, että Suomen eläinsuojelulaki on mitä on. Jasminalla olikin valtti hihassaan (Johannan lupaus todistajien kuullen) ja siksi se onnistui ottamaan koirat ja potsin pois. Tosin huhuista päätellen ainakin yksi niistä päätyi Johannalle myöhemmin takaisin.

        Oikeesti kukaan ei voi yhtään mitään, jos viranomaiset eivät tee yhtään mitään. Koira on omaisuutta, kuten auto tai vaikkapa fillari ja Suomen laki suojelee omaisuutta. Yksinkertaisesti vaan kukaan ei voi mennä ottamaan koiria pois Johannalta syyllistymättä itse rikokseen. Vain viranomaiset voivat sen tehdä, mutta eivät tee.


      • Kiitos tarkennuksest

      • Kiitos tarkennuksest kirjoitti:

        Hohhoijaa taas....

        Eli nekin soittelut oli sitten valheita...
        Ja me hölmöt uskottiin....

        Mitkä soittelut? Jos olen ollut Johannan koirien vuoksi yhteydessä viranomaisiin, niin ne on hoidettu sähköpostilla. Voit lukea niistä osan täältä. Käyttä vaikka laajaa hakua, niin löydät.


      • Pistepistepiste.....
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tarkoittaa suoraan sitä, että meidän eläinsuojelulaki ei toimi. Hienoja sanoja paperilla, eikä mitään muuta.

        Silloin, kun Jasmina otti Johannan koirat "huostaansa", niin silloin Jasmina totesi, että Suomen eläinsuojelulaki on mitä on. Jasminalla olikin valtti hihassaan (Johannan lupaus todistajien kuullen) ja siksi se onnistui ottamaan koirat ja potsin pois. Tosin huhuista päätellen ainakin yksi niistä päätyi Johannalle myöhemmin takaisin.

        Oikeesti kukaan ei voi yhtään mitään, jos viranomaiset eivät tee yhtään mitään. Koira on omaisuutta, kuten auto tai vaikkapa fillari ja Suomen laki suojelee omaisuutta. Yksinkertaisesti vaan kukaan ei voi mennä ottamaan koiria pois Johannalta syyllistymättä itse rikokseen. Vain viranomaiset voivat sen tehdä, mutta eivät tee.

        Ja kuten aina...raili on jälleen oikeassa.
        Hänen suuri ylhäisyytensä....
        Kaikki muut on aina väärässä, todisteista huolimati.


      • Muistelepa vain.....
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Ihan itse olet kertonut pojastasi."

        Missä olen kertonut? Varmasti osaat jelppiä, kun noin varma olet.

        Hahhaa...arvasin, että noin sieltä tulee vastaus...
        Kuten täällä on jo joku vastannutkin, niin pitäisi rähistä vähemmän niin muistaisi ihan itse, mitä on tullut kirjoitettua :)

        Niin se vaan on.


      • Pistepistepiste..... kirjoitti:

        Ja kuten aina...raili on jälleen oikeassa.
        Hänen suuri ylhäisyytensä....
        Kaikki muut on aina väärässä, todisteista huolimati.

        Se vaan nyt on ikävä kyllä noin, kuten sanoin.


      • Muistelepa vain..... kirjoitti:

        Hahhaa...arvasin, että noin sieltä tulee vastaus...
        Kuten täällä on jo joku vastannutkin, niin pitäisi rähistä vähemmän niin muistaisi ihan itse, mitä on tullut kirjoitettua :)

        Niin se vaan on.

        Jos sä väität, niin sun tulee todistaa väittämäsi. Vaaditaanhan muakin aina todistamaan väittämäni, joten miksi sinä reiluna tyyppinä et nyt osaa kertoa, että missä olen puhunut "pojastani"?


      • Alberitn salli
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä olen sanonut, ettei koiraa tartte käyttää ulkona?

        Missä olet sanonut, että pitää ????
        Sehän tässä kiinnostaisi lukea.
        Jatkuvasti hyväksyt koirien huonon pidon. Tekosyitä löytyy tässäkin ketjussa ihan lukemattomia määriä.
        Sitten kehtaat väittää muuta..
        Kersas nähnyt kerran Jossun mopsin ulkona ja nyt julistat kunnon ihmisenä, kuinka on ollut täysin hyvinvoiva jne.

        Eli lueppa vaan omia turahduksiasi.

        Samalaista soopaa jauhat kun tuksukin.
        Paskaa tulee eetteriin ja sitten ei enää muisteta mitä on kirjoitettu.....rähjääminen voikin alkaa.

        Kerros montako kertaa tuksu on koiriensa kanssa ollut tänään ulkona?

        Nyt se ainakin vetää sikeetä. Mennyt nukkumaan öisen riekkumisen jälkeen puoliltapäivin....vetää iltaan asti ja sitten on taas pileet.
        Itse sanonut ryyppäävänsä 4 päivää.....siinä ei paljoa koirien hyvinvointi paina.


      • Alberitn salli kirjoitti:

        Missä olet sanonut, että pitää ????
        Sehän tässä kiinnostaisi lukea.
        Jatkuvasti hyväksyt koirien huonon pidon. Tekosyitä löytyy tässäkin ketjussa ihan lukemattomia määriä.
        Sitten kehtaat väittää muuta..
        Kersas nähnyt kerran Jossun mopsin ulkona ja nyt julistat kunnon ihmisenä, kuinka on ollut täysin hyvinvoiva jne.

        Eli lueppa vaan omia turahduksiasi.

        Samalaista soopaa jauhat kun tuksukin.
        Paskaa tulee eetteriin ja sitten ei enää muisteta mitä on kirjoitettu.....rähjääminen voikin alkaa.

        Kerros montako kertaa tuksu on koiriensa kanssa ollut tänään ulkona?

        Nyt se ainakin vetää sikeetä. Mennyt nukkumaan öisen riekkumisen jälkeen puoliltapäivin....vetää iltaan asti ja sitten on taas pileet.
        Itse sanonut ryyppäävänsä 4 päivää.....siinä ei paljoa koirien hyvinvointi paina.

        "Nyt se ainakin vetää sikeetä. Mennyt nukkumaan öisen riekkumisen jälkeen puoliltapäivin....vetää iltaan asti ja sitten on taas pileet.
        Itse sanonut ryyppäävänsä 4 päivää.....siinä ei paljoa koirien hyvinvointi paina."

        Jos Johanna on sanonut noin, niin eikö se ole silloin valetta? Ainahan Johannan sanoma on teille valetta. Miksi tämä olisi nyt sitten totta?

        Mistä tiedät, että vetää sikosia? Oletko valvomassa sängyn vieressä, vai kuunteletko stetoskoopilla oven takaa?

        Mäkin oon kait sitten huono koiranomistaja, kun meen yleensä nukkumaan tuossa hiukka ennen kahdeksaa aamusella.


      • kysyn vaan.
        RailiSuominen kirjoitti:

        Luepas nyt oikein huolella mitä kirjoitin. Wiikistä on koirat aina luovutettu huostaanoton jälkeen Johannalle takaisin.

        No missäköhän osa niistä nyt sitten on?


      • Mikä kirje? Mikä puh
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mitkä soittelut? Jos olen ollut Johannan koirien vuoksi yhteydessä viranomaisiin, niin ne on hoidettu sähköpostilla. Voit lukea niistä osan täältä. Käyttä vaikka laajaa hakua, niin löydät.

        Täähän menee vallan hauskaksi, kun taas jutut muuttuu...
        Ymmärtäähän sen että viinasta menee muisti ja sitten muistetaan ihan muuta.
        Ihan ymmärrettävää....
        Niinhän tuksukin juttujensa kanssa tekee.....


      • Pieleen meni taas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Se vaan nyt on ikävä kyllä noin, kuten sanoin.

        Kuka sulle on antanut eläisuojeluviranomaisen mandaatin?
        Et todellakaan ole edes usein oikeassa, vaikka niin kuvittelet....


      • Outoa on......
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tarkoittaa suoraan sitä, että meidän eläinsuojelulaki ei toimi. Hienoja sanoja paperilla, eikä mitään muuta.

        Silloin, kun Jasmina otti Johannan koirat "huostaansa", niin silloin Jasmina totesi, että Suomen eläinsuojelulaki on mitä on. Jasminalla olikin valtti hihassaan (Johannan lupaus todistajien kuullen) ja siksi se onnistui ottamaan koirat ja potsin pois. Tosin huhuista päätellen ainakin yksi niistä päätyi Johannalle myöhemmin takaisin.

        Oikeesti kukaan ei voi yhtään mitään, jos viranomaiset eivät tee yhtään mitään. Koira on omaisuutta, kuten auto tai vaikkapa fillari ja Suomen laki suojelee omaisuutta. Yksinkertaisesti vaan kukaan ei voi mennä ottamaan koiria pois Johannalta syyllistymättä itse rikokseen. Vain viranomaiset voivat sen tehdä, mutta eivät tee.

        Kumma juttu, kun tuttu piti koiriaan vessassa 24/7 ja ilman vettä, niin johan oli huostaanotto todella lähellä.....

        Koirat ei edes olleet yksin päivisin...olivat vaan suljettuna vessaan.

        Tuksun koirat voi olla siis kuitenkin 4 päivää yksin ilman ruokaa ja juomaa..ok.
        Asia selvä....


      • Eivät ole wiikissä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Luepas nyt oikein huolella mitä kirjoitin. Wiikistä on koirat aina luovutettu huostaanoton jälkeen Johannalle takaisin.

        Mistä ihmeen Wiikistä?
        Ei ne ole ikinä wiikissä olleet....

        Onks tää samaa juttua kuin sun factatkin......jollaista ei ole olemassakaan.
        Jospa taas katsoisit oikeat osoitteet ja faktat, niinkuin suomeksi.


      • MiMosa82_
        Pieleen meni taas kirjoitti:

        Kuka sulle on antanut eläisuojeluviranomaisen mandaatin?
        Et todellakaan ole edes usein oikeassa, vaikka niin kuvittelet....

        Tuo Raili ei paini samassa sarjassa tavallisten tallaajien kanssa. Ei sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Mä en ole juurikaan täällä heilunut , mutta olen saanut sen käsityksen ettei Raililla juuri ole muuta kuin täällä päteminen. Ehkä kannattaisi vaan antaa ihmisen olla, sillä ei ilmeisesti ole asiat kovin hyvin.


      • Lopeta rähiseminen!!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jos sä väität, niin sun tulee todistaa väittämäsi. Vaaditaanhan muakin aina todistamaan väittämäni, joten miksi sinä reiluna tyyppinä et nyt osaa kertoa, että missä olen puhunut "pojastani"?

        Edelleen, rähise vähemmän, niin muistat mitä on missäkin tullut lauottua.....
        Mä en sulle todistele yhtikäs mitään...

        -ja mitään et sille voi !


      • Päivän naurut!!!!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jos sä väität, niin sun tulee todistaa väittämäsi. Vaaditaanhan muakin aina todistamaan väittämäni, joten miksi sinä reiluna tyyppinä et nyt osaa kertoa, että missä olen puhunut "pojastani"?

        Haaaahaaaa...että on akka pöljä!
        Kova on rähjäämisessä. Huonolla muistilla vaan on varustettu....
        Kehtaa vielä vaatia todistamaan.
        Eihän se itsekään todistele yhtään mitään.


      • Johaan
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Nyt se ainakin vetää sikeetä. Mennyt nukkumaan öisen riekkumisen jälkeen puoliltapäivin....vetää iltaan asti ja sitten on taas pileet.
        Itse sanonut ryyppäävänsä 4 päivää.....siinä ei paljoa koirien hyvinvointi paina."

        Jos Johanna on sanonut noin, niin eikö se ole silloin valetta? Ainahan Johannan sanoma on teille valetta. Miksi tämä olisi nyt sitten totta?

        Mistä tiedät, että vetää sikosia? Oletko valvomassa sängyn vieressä, vai kuunteletko stetoskoopilla oven takaa?

        Mäkin oon kait sitten huono koiranomistaja, kun meen yleensä nukkumaan tuossa hiukka ennen kahdeksaa aamusella.

        Sinulla ei ilmeisesti ole kaikki ihan kunnossa. Olisiko sinulla, Raili, jotain omaisia joille jutella asioista? En nyt puhu näistä koira asioista tai muista vaan niistä asioista siellä kotona. Tai sitten jos juttelisit jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle? Jokaisella paikkakunnalla on omansa. Kertomasi mukaan sinulla on lapsi/lapsia, voisivatko he ehkä auttaa?


      • Samaa mietin tässä
        MiMosa82_ kirjoitti:

        Tuo Raili ei paini samassa sarjassa tavallisten tallaajien kanssa. Ei sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Mä en ole juurikaan täällä heilunut , mutta olen saanut sen käsityksen ettei Raililla juuri ole muuta kuin täällä päteminen. Ehkä kannattaisi vaan antaa ihmisen olla, sillä ei ilmeisesti ole asiat kovin hyvin.

        Samaa olen ajatellut...kovasti käyttää täällä aikaansa.
        Jos sillä koirakin on, niin ei se kauheesti ulkona sen koiransa kanssa ole.
        Sitä on varmaan aikaisemmin potkittu niin lujasti päähän, että on pakko olla edes jossain besserwisseröimässä.
        Tää on nyt yks alue sitten missä voi toteuttaa tuota erinomaisuuttaan.
        En tiedä pitäskö sääliä, vai mitä?
        Sen ymmärrän kyllä hyvin, että tekee yksin töitä ( oman kertomansa mukaan) eihän tuollaista idioottia kukaan kestäis työkaverina.
        Olis kyllä sellainen työpaikkakiusaaja.
        Joka asiasta rollimassa, kun olisi aina oikeassa......ei olisi todellakaan kivaa työskennellä tuon kanssa!


      • Suunapäänä joka paik
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jos sä väität, niin sun tulee todistaa väittämäsi. Vaaditaanhan muakin aina todistamaan väittämäni, joten miksi sinä reiluna tyyppinä et nyt osaa kertoa, että missä olen puhunut "pojastani"?

        Olet oiva esimerkki nettihäiriköstä.
        Kaikkeen ottamassa kantaa, sekoittamassa pakkaa, aina oikeassa.
        Mitään ei kuitenkaan muisteta ja sitten ollaankin muita vaatimassa todistamaan OMIA KIRJOITUKSIA....
        Ei pitäisi olla suuna päänä joka paikassa, jos ei sitten enää muista missä ja miten on räyhätty....
        Ilmeisesti on aika yksinäinen elämä ko. Raililla.....


      • Apua on saatavilla
        Johaan kirjoitti:

        Sinulla ei ilmeisesti ole kaikki ihan kunnossa. Olisiko sinulla, Raili, jotain omaisia joille jutella asioista? En nyt puhu näistä koira asioista tai muista vaan niistä asioista siellä kotona. Tai sitten jos juttelisit jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle? Jokaisella paikkakunnalla on omansa. Kertomasi mukaan sinulla on lapsi/lapsia, voisivatko he ehkä auttaa?

        On sillä paha olla...ei kukaan voi olla normaalisti noin sekaisin.....kääntää ja vääntää jo omatkin juttunsa.
        Ei vissiin ole omasta ukosta juttuttajaa.....siksi se varmaan täälläkin päivätolkulla rähjää...naapureista puhumattakaan.
        Apua on kuitenkin saatavilla.
        Yksin ei tuollaisen pahanolon kanssa tarvitse jäädä!


      • albertinalbertinnnmm
        Niimmniimmm kirjoitti:

        Niim, niim

        albertin, albertin


      • jaahhaas!
        Outoa on...... kirjoitti:

        Kumma juttu, kun tuttu piti koiriaan vessassa 24/7 ja ilman vettä, niin johan oli huostaanotto todella lähellä.....

        Koirat ei edes olleet yksin päivisin...olivat vaan suljettuna vessaan.

        Tuksun koirat voi olla siis kuitenkin 4 päivää yksin ilman ruokaa ja juomaa..ok.
        Asia selvä....

        kun sinun tuttusi piti oiriaan vessassa ILMAN VETTÄ 24/7, ilmoitit varmaan viranomaisille heitteillejätöstä ja eläintenrääkkäyksestä?? Jos et niin olet pelkkä kaksinaamainen suunsoittaja! Kärsii ne tutunkin koirat laiminlyönneistä.


      • Ootko yksinkertanen?
        jaahhaas! kirjoitti:

        kun sinun tuttusi piti oiriaan vessassa ILMAN VETTÄ 24/7, ilmoitit varmaan viranomaisille heitteillejätöstä ja eläintenrääkkäyksestä?? Jos et niin olet pelkkä kaksinaamainen suunsoittaja! Kärsii ne tutunkin koirat laiminlyönneistä.

        Mites kuvittelet että siel tarkastaja kävi, ilman ilmoitusta?
        Katto kristallipallosta vai???


      • mussut 80 kg12
        Jenkeistä matkittu kirjoitti:

        Se on tuon kissahiekkalaatikkojutun keksinyt jenkeistä...
        Siellä ääliöt pikkukoirien omistajat tosiaan harrastaa tämmöistä....
        Se kun on niin glamouria...

        Jenkeissä tosin äytetään sellaisia inkotenssisuojia, joita täällä sairaalasängyissä...pee pad kulkee nimellä...
        Niihin ne pikkuiset opetetaan ja viis ormikoiranelämästä, siksi sielä onkin niin paljon ongelmakoiria, kun eivät pääse ulos toteuttamaan itseään...näkeehän sen noissa koira ohjelmissakin, numero yksi parannettava on nimenomaan ulkoiluttaminen.....ja sen lisääminen....
        Mutta mitä tulee jossuun, niin toi neljä päiväähän on minimi kalenterissa, jonka koirat "pärjää" keskenään.....jossun mukaan...tästä on useampiakin kertomuksia.

        Ei koiria kuseteta sisälle?Älkää ottako eläintä jos ette viitsi viedä ulos jooko?


      • palstan paras
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Ihan itse olet kertonut pojastasi."

        Missä olen kertonut? Varmasti osaat jelppiä, kun noin varma olet.

        olet ollut hiljaa raili suominen?Miksi?


      • Mikä kirje? Mikä puh kirjoitti:

        Täähän menee vallan hauskaksi, kun taas jutut muuttuu...
        Ymmärtäähän sen että viinasta menee muisti ja sitten muistetaan ihan muuta.
        Ihan ymmärrettävää....
        Niinhän tuksukin juttujensa kanssa tekee.....

        Onko oikeesti ymmärrettävä, että et vaan osaa? Tässä sulle mallia:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12683528#comment-71574986


      • Valitettavasti näin

      • Ei mene jakeluun
        mussut 80 kg12 kirjoitti:

        Ei koiria kuseteta sisälle?Älkää ottako eläintä jos ette viitsi viedä ulos jooko?

        Sano toi tuksulle....


      • Tosi noloa raili
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Ihan itse olet kertonut pojastasi."

        Missä olen kertonut? Varmasti osaat jelppiä, kun noin varma olet.

        On pitänyt tyätä omista jutuistaankin vielä.....

        Tosi noloa.


      • Valitettavasti näin kirjoitti:

        Sulle kukaan ei viitsi etsiä mitään, kun olet niin inhoittava ihminen.

        Ei se silleesti ole. Täällä on joitakin henkilöitä, jotka vaan yksinkertaisesti eivät voi sietää mua ja mun kirjoituksia. He vaativat mua aina todistamaan ja hakemaan todistuksiin linkkejä (lue; ite, kun eivät osaa tai kehtaa), mutta ite ne paskahousuissaan lymyävät ullakolla. Ne ovat sellaisia uusavuttomia nöösejä, jotka eivät osaa edes keittää kananmunia ja perunat palaa pohjaan veden puutteessa.


      • Omiasi puhut taas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se silleesti ole. Täällä on joitakin henkilöitä, jotka vaan yksinkertaisesti eivät voi sietää mua ja mun kirjoituksia. He vaativat mua aina todistamaan ja hakemaan todistuksiin linkkejä (lue; ite, kun eivät osaa tai kehtaa), mutta ite ne paskahousuissaan lymyävät ullakolla. Ne ovat sellaisia uusavuttomia nöösejä, jotka eivät osaa edes keittää kananmunia ja perunat palaa pohjaan veden puutteessa.

        Johan taas luulottelet omiasi ja kerrot totena.
        Sua ottaa nupista, kunn sun uhkailut ei enää tehoa täällä...ennen tehosikin.....nyt onkin juttu toinen.
        Parit ansaitut bannitkin olet saanut, vaikka kivenkovaan muuta väität.

        Älä tyrki omia tapojas meille muille.
        Kiitos.


      • voi helkkari
        Päivän naurut!!!! kirjoitti:

        Haaaahaaaa...että on akka pöljä!
        Kova on rähjäämisessä. Huonolla muistilla vaan on varustettu....
        Kehtaa vielä vaatia todistamaan.
        Eihän se itsekään todistele yhtään mitään.

        Onko tämä raili suominen joku julkkis kun jaksatte siitä kirjoitella. Kaikki mitä raili kirjoittaa kritisoidaan mutta lukiessani hänen kirjoituksia kirjoittaa asiaa. Enkö ole nähnyt yhtä ala-arvoista tekstiä muilta kun hänen arvistelijoiltaan. Pitäkää asialinja. Uskottavuus menee kun aletaan haukkumaan


      • kamalatakat
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se silleesti ole. Täällä on joitakin henkilöitä, jotka vaan yksinkertaisesti eivät voi sietää mua ja mun kirjoituksia. He vaativat mua aina todistamaan ja hakemaan todistuksiin linkkejä (lue; ite, kun eivät osaa tai kehtaa), mutta ite ne paskahousuissaan lymyävät ullakolla. Ne ovat sellaisia uusavuttomia nöösejä, jotka eivät osaa edes keittää kananmunia ja perunat palaa pohjaan veden puutteessa.

        Joitakin henkilöitä???!!!Täällä on pilvin pimein niitä henkilöitä, jotka ei sinusta pidä, ja se on sinun kiinni ihan sinnun takinkääntelyistäsi johtuvaa.Ainoat tykkääjäsi ovat ne, jotka rekkaamattomana luot, katsos kun kirjoitus tyyli on niillä kirjoittajilla tismallen sama kuin itselläsi.


      • määmäämää
        voi helkkari kirjoitti:

        Onko tämä raili suominen joku julkkis kun jaksatte siitä kirjoitella. Kaikki mitä raili kirjoittaa kritisoidaan mutta lukiessani hänen kirjoituksia kirjoittaa asiaa. Enkö ole nähnyt yhtä ala-arvoista tekstiä muilta kun hänen arvistelijoiltaan. Pitäkää asialinja. Uskottavuus menee kun aletaan haukkumaan

        Siis näin pitkälle piti ketjua(vanhaa) lukea, Olli E?
        Nyttemmin jo tiedämme et Olli L mut sanaakaan
        tämä Raili ei keskustele Ollista, koirista vaan.
        Kuka on Tukiaisen uusi? Onko niin jos kysyn?
        peräpään vaivoista, käskettää tää Raili mun mennä
        nuppinikkarille. Hyvä on kirjoittaan asian vierestä, Raili.


    • liian hapokasta

      Kossukola-Olli.

    • Laki lips

      Minusta nuo Johannan huulet ovat kuin tehty suutelemista varten

      • one night stand

        Eikös tämä ole se ruotsalainen jurristi, jonka henkilöllisyyttä emme saa koskaan tietää?


    • wähwäh

      Tuo on joku Olli Loukola, facessa ilmoittaa koulutuksekseen Pepe Åhmanin hiusmuotoilukoulun, itse en ole kuullut että sieltä valmistuisi uristeja..

      • Totuus on toinen

        Lopettakaa valehtelu. Tunkki itse on sanonut, että nukkuu 18 tunnin yöunia. Ja tunnen tapauksen. Sen koirat paskoo kylppäriin jos ehtii ja käyvät ulkona ehkä 1-2 kertaa viikossa. Näistä kahdesta kerrasta ulkoiluttajana on joku muu. Kummaa myös se, että silloin on vain toinen koirista hihnassa. Välillä se ruttuturpa, välillä noin kilon painoinen mandariininkuorihattuinen chihuahua.


    • ???
    • barber

      Tunkeron mieshistoriaa jonkin verran seuranneena epäilen, että tämäkin "Backside Ollie" on ruskean reiän ritari.

      • lilja H-n

        Oikein aavistit. Muut ovat sen vahvistaneet, kyseessä on pylly-Olli. Tunkero ei sen kanssa tee edes yhtä keikkaa.


    • J-fani

      Tuota herkkua tuskin kauan kestää.

    • pusakka?

      Laita Johanna jotain peittävämpää päällesi niin olet tyylikkäämmän näköinen!Aivan ystävyydellä kun tuo on halvan näköistä pukeutumista.

    • kollijuu

      Kenelle jakamaan menet sitä karismaa kun sinua ei kukaan täyspäinen huoli?????

    • qewqasrwq

      Karsean näköinen tuo olli loukola . joku tavis taas mikä haluaa tuksun siivellä julkisuutta . tuksu näyttää pulimuijalta kukertavan värisine tekohiuksineen jotka ovat likaisen ruskeat. Suu on kuin michelinin kumirenkaat ja pituus painosuhde yhtä paksu kuin pitkä 150 cm 150 kg limppu. Järkyttävän näköinen, tuksu käy pian 40 v ja kuvittelee olevansa barbie hollywoodissa .Pakko sanoo että vintti on pimeenä ja valoja tuskin koskaan sinne saadaan syttymään. Olli on kuin kahuelokuvasta joten sopii hyvin tuksun seuraan. No halloween lähestyy kumpikaan ei tarvitse naamioitumisvälineitä om ulkonäkö on jo kuin kauhuelokuvasta molemmilla.

      • viisviis

        Vanheneeko ne Barbiet kun en tiedä???Jos ne on tuksun mukana vanhentunu niin vuosi on kuusi vuotta.


    • FFFDS
    • jurristi

      No huhhuh, minkä näköinen jurristi?

    • Ei Diamond

      En ymmärrä miks monet Tuksun blogissa luulee sitä Diamondiks, eihän niissä ole ollenkaan samaa näköä edes. Joku paljon nuorempi jamppendaaleni.

    • oitwehkjtyu

      on kun kummitusjunasta repästy olli loukola ,tuksu metriturbohuulineen soppi hyvin kainaloon läskimahoineen

    • nyt dokaamaan

      Joku yrittää nyt pelastaa jonkun. Tunkin viimeöinen petikumppani ei ollutkaan tuo musta Lucifer vaan joku pers´kännissä ollut tavis, jonka kuvaa ei ole näytetty. Kyllähän Tunkki senkin kuvasi, mutta oliko sitä tasoa kaveri, ettei kehdannut panna näytille.

      • lorttonen..

        No ei sunkaan asiakkaita saa kuvata.
        Tai kuvia ainakaan julkaista.


      • Hoitoon!!

        Kaverilta saattaa pian tippua kul.i!!


    • hau hau

      Koirista taas jauhetaan, tästä Ollista nyt pitäs saada tietoo?

      • nouname

        Näyttäis tämä tyyppi Olli samalta kuin tyyppi yhdessä Jollaksessa otetuista kuvista. En muista mikkä bileet siellä silloin oli.. Jullen synttärit tai rapujuhlat tai jotain.


    • kauheaaa

      Koirakeskusteluun viitaten, olen sitä mieltä, että Johanna ei pysty ottamaan vastuuta koirastaan. Elämän rytmi on sekavaa ja sotkuista.
      Jos syö itse kotona nuudeleita niin mitä syö eläinrukka? Nukkuu putkeen toistakymmentä tuntia jne..juopottelee jne..
      Säälin todella eläinpoloista!

    • olli loukola
      • Kauhugalleriasta

        ”Helsingin keskustassa vapunvietossa http://aijaa.com/lHZv2t Kaikille hyvää mieltä ja vappuiloa! Kuvassa Diamond ja Olli.” (7L, 1.5.15)


      • Kauhugalleriasta

        ”Diivat vapunvietossa @ stadi http://aijaa.com/E25epf
        Ystäväni Diamond aina tyylikkäänä ja Olli messissä, hyytävän kylmää Helsingissä: poistumme sisätiloihin! Että se siitä piknikistä :)” (7L, 1.5.15)


      • Albertilla

        ”Minä ja Olli Loukola valmistaudumme vklopun Joroisten keikkaani varten! :) mun YO-lakki on vuodelta 1997, Laajasalon 3-v.lukio. Oli raskas minulle, vaikka olinkin kokoajan luokkani parhaita oppilaita. http://aijaa.com/bRkCdt ” (Fb 1.5.15)


    • koituyeierr

      40v karseen näköinen ylipainoinen kuvatus kyseinen olli

      • Duetto-laulajat

        Hymy-näätien palstalla nimim. ”sianleuka” raportoi maanantaina 22.6. 2015:

        ”Myötähäpeä - Näin kaupungilla Tonton, Joleenen ja Kenin. Tonton ulkonäkö on jotain järkyttävää. TURVOKSISSA. Näyttää ihan mätänevältä hukkuneelta ruumiilta.

        Joleene on luonnossa vielä kauheempi kuin kuvissa. Naamassa kilo rusketusvoidetta jota on tukassa, vaatteissa ym. Oikeesti näyttää spurgulta. Keni laahusti perässä tosi nolona ja kyrpiintyneen näköisenä.”


    • Duetto-JT-OL
    • Kesäkuu-2015
      • Heinäkuu-2015

    • TunkkiJaMörkötuijottaja
    • Lahdessa
      • TunkkiJaMörkötuijottaja

        Tuolla Lahdessa yleisö vain naureskeli Tunkin ja Mörkötuijottaja-Ollin intiaanihenkistä showta!!! :)


    • Hgissä
      • Duettopari

    • Ryyppäyspaikka

      Loukolalla on avain Albertinkadun asuntoon, ja hänellä on tapana oleskella siellä.

    • BrainStormi

      Johanna Tukiainen Olli Loukolan Facessa 22.8.15: "Kunhan pelastut taivaaseen kuten perheemme ja Julia pelastui! Siunaan sinua joka paiva!"

    • Hhhffff

      Nosto

    • Jkjjjdjdjfff

      Ylös

    • Popstars-2004

      Popstarsista skipattu Olli vuonna 2004 (54 sek):
      https://www.youtube.com/watch?v=wDq9KrbuUKc

    • Huh-huh-rommia-pullo

      Hymyn artikkeli 29.9.15:

      ”Johanna Tukiainen teki dueton - jotain demonisen järkyttävää! Videolinkki!

      Johanna Tukiaisen ei pitäisi laulaa, se on tullut jo aiemmin selväksi.
      Mutta nyt glamour-malli on päättänyt tehdä dueton. Siitä ei hyvää seuraa.

      Mukaan on valikoitunut dramaattisen oloinen yhteistyökumppani Olli Loukola. Jälkimmäisessä on sentään jotain yritystä, mutta Johanna kunnostautuu lähinnä laulamaan väärin.

      Tämä duoko pitäisi tilata keikalle? Huh-huh ja rommia pullo.
      Kuuntele duetto asiasta ensinnä uutisoineen Metropolin sivuilla, http://www.metropoli.net/videot/julkkisvideot/tukiaisen-laulumainosvideo/

    • Dolls-duetto
      • Maaliskuu-2015

      • Maaliskuu-2015

    • Läskinaamalooseri

      Sukset ristissäkö Mörkötuijottajan suhteen? Tunkki kirjoitti:
      "Seiskan juoruilia nimeltään "Äksypiksu" on nyt tunnistettu!!! Hänen oikea
      idetiteetinsä on Olli Loukola, hyvin valitettavaa ja surullista mutta en
      halua häntä enää keikoilleni!!!!! Mun herjaajat ei esiinny kanssani!" (Fb 14.3.16)

      • Mörkötuijottajalle.fudut

        "Ainoastaan Olli tiesi asiat jotka oli yksityiskohtaisesti, tosin sisältäen myös virheitä nähtävästi "hämäyksen" vuoksi, Seiskan "Äksypiksun" blogissa, ja hän on saanut tietoja eräältä pohjoisessa asuvalta tytöltä, joten asia on valitettavan selvä.

        Eli en voi luottaa keheenkään, en edes ystäviini. Julkisuus on pilannut hyvin paljon kaikkea ja olen pöyristynyt siitä kuinka pahansuopia ja julmia ihmisiä koko Suomesta löytyy!" (Tunkin Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla

        Albertin asunnon ryyppyporukalle sattuu ja tapahtuu, huoh:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3. illalla)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Albertin asunnon ryyppyporukalle sattuu ja tapahtuu, huoh:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3. illalla)

        Jatkoa:
        "Olli Loukola; hajottelet tavaroitani jatkuvasti, levittelet henkilökohtaisia asioitani netissä, mutta en ole koskaan alentunut sille tasolle, että alkaisin sun henkilökohtaisia ongelmia selvittämään täällä, tai nimettömänä netissä! Se jos mikä on ala-arvoista ja luottamuksen täysi pettäminen!!!!!! EIKÄ NAISTA LYÖDÄ!!!!!! EIKÄ KETÄÄN!" (Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Albertin asunnon ryyppyporukalle sattuu ja tapahtuu, huoh:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3. illalla)

        Jatkon jatkoa:
        "Olen tarjonnut sulle töitä ympäri Suomea, Ruotsin matkoja, aterioita, juomia, tsempannut sua laulajana, antanut mahdollisuuden näyttää kykyjäsi ja tässä on kiitos! No kiittämättömyys on maailman palkka! En ole nimitellyt sua kuten muut tekevät, en ole ollut sulle ilkeä jne. mutta silti asetut mua vastaan ja olet petollinen." (Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Albertin asunnon ryyppyporukalle sattuu ja tapahtuu, huoh:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3. illalla)

        Vielä vähän:
        "Olen antanut sulle miljoona kertaa anteeksi, mutta rajansa kaikella!!!!! Sun luottamuksen pettäminen oli jo törkeää, mutta se lyöminen oli viimeinen tikki." (Fb 14.3.)


      • Loppuviimeksi
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Albertin asunnon ryyppyporukalle sattuu ja tapahtuu, huoh:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3. illalla)

        "Se kaikkein lähellä olevin ihminen olikin pahin selkäänpuukottaja, tiesin kokoajan että kyseessä on lähelläni oleva ihminen ja siksi mulla oli listalla yli 10 henkilöä, mutta nyt tämä asia näyttää olevan hyvinkin selvä." (Fb 14.3.)


      • Muuttoa.pukkaa

        "Ihmiset jaksavat jauhaa musta ilkeyksiä ja valeita minkä ehtivät, ja omat ystävät puukottavat selkään. Silloin mulla ei ole muita mahdollisuuksia, kuin jättää sellaiset ihmiset pois "ystävistäni." On hyvin surullista, mitä olen saanut tässä maassa kestää, toivoisin, että ihmiset voisivat jättää minut rauhaan, mutta ainoa vaihtoehto on enää ulkomaille muutto lopullisesti." (Fb 14.3.)


    • Varsin.pitkä.ura

      Olli Loukolan ura Dolls Korporaatiossa kesti puolitoista vuotta, syksystä 2014 kevääseen 2016.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe