Kuopio - siviiliPoliisit

Annikki.

Eipä ollut tekimistä kun lähtivät siviili autolla perään ,kun siivilipaskalakin tuntee olemuksesta ja niin on helppo bongata.
No näiden paskalakkien piti lähteä seuraamaan ja kaupunkialueella ajeltiin perässä joku 7 km. No siinä perässä nyhjätessä kahta sivukaistaa ajoi autoja ohitte huomattavasti ylitse nopeusrajoituksen ...eipä kiinostanut.
Valohjatussa risteyksessä taas rekka ajoi täysin punaisi vasten ja itse sain lähteä ajamaan vihreillä ja rekka keskellä risteystä.
Mitä tekee mätäpaise paskalakit ,seuraa tietysti minua.
Luuleeko Kuopion paskalakit että kontissa on Kyllikki Saaren ruumis tai vittu Bodomin telttailijoiden ryhmäteltta ?.
Häh ..oikeesti olettko noin yksikertaisia varjostamaa ,eikä ole eka kerta tälle kesää. Yhden kerran valopäät pyöri auton ympärillä hakaten sitä näyttöpäätettä ,nauratti katsoa huoneiston ikkunasta miten tärkeää tekemistä oli.
Paskalakeilla on resursseja vaikka itketään ettei ole mutta jos viikon ajan kuvausryhmä seuraisi salaa jo pelkästään Kuopion paskalakkeja niin näkisi miten aikaa käytetään omien asioiden ja fetissien hoitoon.
Taas kerran sai todistettua miten suojattua on suojatyöpaikan toiminta ja aikaa jää vaikka Aarnion kätyröintiin ja kunnon huumebisnekseen kuten Aarniosta on raportoitu.
Eikö hävetä yhtään paskalakkia ?

10

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repetko

      annikki:lle

      Minne se pilkku laitetaan?

      lähtivät:
      siviili

      vai

      autolla

      • Annikki.

        Voitin juuri 100 E ..kiitos repetkolle !!!
        Ai miksi ?. No juuri veikattiin että miten nopeasti joku ruikuttaa pilkusta tai kieliopista mutta lampaana ei ole asiaan mitään sanottavaa...kiitos sinulle.
        Se oli muuten siviilipaskalakki jos et ole Kuopiolaisen poliisin käyttönimeä kuullut ..paskalakki = yhtä kuin veljeilevä poliisi.


    • ksldfjgjreiogero

      Mitäs on tullut tehtyä että olet poliisin kiinnostuksen kohteena? Sellainen jolla ei ole rikosrekisteriä eikä muutenkaan ollut tekemisissä poliisin kanssa saa mennä ihan rauhassa, korkeintaan puhallusratsiaan pysäytetään ja kun puhaltaa nollat niin saa mennä taas menojaan.

      • Annikki.

        Siinäpä päivän ajatus ksldfjgjreiogero..
        Sen kun tietäisi mutta kun poliisilla on liikaa resursseja käytössä niin kaikkeen joutavaan visioon joutuu aikaansa käyttämään.
        No eipä siinä mitään tehköön sitä jos huvittaa mutta minä tekisin hiukan silleen etten paljastuisi koska tiedän poliisi on yksinkertainen eikä pysty älykkääseen ajatteluun...vrt kyllikki saaren murha ja bodom,,,vedetään vielä auer juttu mukaan..ja vielä aarnion juttu...ei hyvää päivää.
        Lieneevätkö jotain veljeilyä vailla kuten muukin korruptoitunut poliisin toiminta.
        Vai olivatko antamassa sitä kampanja merkkiä mitä jaettu hyville ajajille...
        Kohta muuten voisi käydä baarilla muutamalla ja ajella takas mutta tälläinen sivukylien ajotoiminta ei poliisia juurikaan haittaa kun se on ns suojattien toimintaa.


    • jopa taas irtosi!

      Muistapas Annikki lääkkeesi, ehken juuri niiden takia sinua ovat seuranneet!

    • Kuopion Korruptio

      Sepä se että Kuopion poliiseille ja muille virkaa tekevillä tarvittaisiin lääkkeitä ja paljon..vittu sellaisya on Kuopion poliisin toiminta että...vai miksikö tekivät iskun Kuopion poliisiin ..Hanna Partasen piirakoiden takia?.. no ei kun Kuopiossa on rahaa polttaa poliisin voimia minne pääliköt huvittaa.....ehkä sitä mielivaltaan ja korruptiota.

    • Näkyyhausssa

      Pistetäämpä Y´LÖS

    • Näkyy.

      Kuopion korruptio

    • tollo kaajen........

      kuulehan ho.o...milloin OLET päässyt pois NIUVAN PÖPILÄSTÄ...
      mömmöt naamaan ja SIHKO RAT..

    • Niinpä niin???

      No välillä poliiseilla yli lyönteja! Harjateräksen pätkä tai muuten ottaa päähän ihmisten erilaisuus! Toiset kiertää maailmaa ja toiset toria! Mutta kummallakin tarkoitus.Joten kummallakin tarkoitus,hoitaa ajan kanssa hyvän mielen,niin maailmaa katsoneen ja toria kiertäneen : ) Kumpikin toivottavasti sai haluamansa . Koita kestää jos joku sua seuraa?Sillä voi olla vaikka asiaa?Miten saisit sen tietää? Toppaa auto keskelle risteystä ja ota kuva!!tästä ihailijasta! : ) Niin minä tekisin!! Ja saman tien you tubeen!!! Hyvää Joulun odotusta!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe