Tulinpa tuossa kattelleeksi töllötintä, ja suureksi huvikseni näin miehille suunnatun iho- tai mikä lienee kauneusvoide mainoksen. Olisiko ollut joku Nivea tai jokin muu vauvavoide...
Mitä pojat ja tytöt olette mieltä. Onkohan se enää miehen hommaa pläträtä naamaansa jotain pahuksen Niveaa.
Kyllä minä ainkin itseni aika neidiksi tuntisin. Ei muuta kuin kampaajan kautta trendibaariin lipittämään capuccinoa pikkulilli pystyssä.
Tasa-arvo etenee mainonnassa
17
443
Vastaukset
- flikka
Vanhakantaisin ajatus taas pitkään aikaan. Jos siis mies käyttää voidetta kasvoillaan, hänestä tulee homo. Joo. On heteromiehillä ongelmat tai siis joillain heistä.
- Kurre
Sanoinko minä jotakin seksuaalisesta suuntautumisesta. Veikkaisin, että kovin moni nahkahomo ei moisia höpsötyksiä käyttämään suostuisi.
"
Vanhakantaisin ajatus taas pitkään aikaan
"
Hyvin paljon mahdollista. Selitäppä nyt juntille mitä pahaa on 'vanhakantaisessa' ajattelutavassa. - flikka
Kurre kirjoitti:
Sanoinko minä jotakin seksuaalisesta suuntautumisesta. Veikkaisin, että kovin moni nahkahomo ei moisia höpsötyksiä käyttämään suostuisi.
"
Vanhakantaisin ajatus taas pitkään aikaan
"
Hyvin paljon mahdollista. Selitäppä nyt juntille mitä pahaa on 'vanhakantaisessa' ajattelutavassa.Selvä viittaus homoon, turha kieltää.
Vanhakantaisessa ajatusmallissa on se tympäisevää, ettei mies uskalla tehdä yhtään mitään ulkoisen olemuksensa hyväksi, ettei vaan kukaan luule homoksi. Eikä kotitöitä voi tehdä, ettei kukaan vaan luule pehmoksi. Ihan uupeloa touhua :( - Kurre
flikka kirjoitti:
Selvä viittaus homoon, turha kieltää.
Vanhakantaisessa ajatusmallissa on se tympäisevää, ettei mies uskalla tehdä yhtään mitään ulkoisen olemuksensa hyväksi, ettei vaan kukaan luule homoksi. Eikä kotitöitä voi tehdä, ettei kukaan vaan luule pehmoksi. Ihan uupeloa touhua :(eikös asia ole vähän niinkin, että ei sinun ole pakko ottaa itelles miestä, jolla on se vanhakantainen ajatusmaailma.
Juurikin siten, että valitsemalla miehiä joilla 'pehmeät' arvot jne. Naiset voivat vaikuttaa miesten arvomaailmaan.
Kun miehet huomaavat, että tytöt tykkäävät enemmän pehmoista ja söpöistö miehistä, niin kyllä ne asenteet alkavat muuttua.
Mutta, nykyäänkin naiset tuntuvathaluavan sen hieman machon 'tosimiehen' sen kiltin ja kunnollisen sijaan. Sitten ihmettelette kun se ihana miehekäs mies ei oikein iinostukkaan kotitöistä ja lastenhoidosta. - proffa
Kurre kirjoitti:
eikös asia ole vähän niinkin, että ei sinun ole pakko ottaa itelles miestä, jolla on se vanhakantainen ajatusmaailma.
Juurikin siten, että valitsemalla miehiä joilla 'pehmeät' arvot jne. Naiset voivat vaikuttaa miesten arvomaailmaan.
Kun miehet huomaavat, että tytöt tykkäävät enemmän pehmoista ja söpöistö miehistä, niin kyllä ne asenteet alkavat muuttua.
Mutta, nykyäänkin naiset tuntuvathaluavan sen hieman machon 'tosimiehen' sen kiltin ja kunnollisen sijaan. Sitten ihmettelette kun se ihana miehekäs mies ei oikein iinostukkaan kotitöistä ja lastenhoidosta....itse asiassa naisen biologinen seksihalukkuus menee seuraavan kaavan mukaan:
1) kun hedelmöittymisaika on suurimmillaan, he kiihottuvat eniten ulkonäöllisesti komeista, "jännittävistä", suurista... ns. "tarzan"-tyyppisistä miehistä
2) kierron loppupuolella (kun hedelmöitys on esim. mahd. tapahtunut, jos puhutaan puhtaasti biologiasta) nainen arvostaa "turvallista" miestä seksikumppanina.
Tästä tuli taannoin eräs dokumentti, ovat ilmeisesti tutkineet näitä mieltymyksiä ... olikohan nyt englannissa tai USAssa.
Eli lausumallasi voi olla sikäli biologista pohjaa, koska harvoin tosiaan se essu päällä pollotteleva mies kiinnostaa naista, jolla on ns. "biologinen" kello tikittämässä. - Kurre
proffa kirjoitti:
...itse asiassa naisen biologinen seksihalukkuus menee seuraavan kaavan mukaan:
1) kun hedelmöittymisaika on suurimmillaan, he kiihottuvat eniten ulkonäöllisesti komeista, "jännittävistä", suurista... ns. "tarzan"-tyyppisistä miehistä
2) kierron loppupuolella (kun hedelmöitys on esim. mahd. tapahtunut, jos puhutaan puhtaasti biologiasta) nainen arvostaa "turvallista" miestä seksikumppanina.
Tästä tuli taannoin eräs dokumentti, ovat ilmeisesti tutkineet näitä mieltymyksiä ... olikohan nyt englannissa tai USAssa.
Eli lausumallasi voi olla sikäli biologista pohjaa, koska harvoin tosiaan se essu päällä pollotteleva mies kiinnostaa naista, jolla on ns. "biologinen" kello tikittämässä.No, minun kommenteilla tuskin on kovinkaan tieteellistä pohjaa. Perustuvat enemmänkin sellaiseen useamman vuoden käytännön kenttätutkimukseen parisuhde markkinoilla. ;)
- sitten
Itse olen käyttänyt ihovoiteita jo vuosikausia. Olen myös pessyt itseäni saippualla. Entä sitten? Minusta ihovoiteista Cliniquen tavara on ollut parasta. Eikö tasa-arvon nimissä mies saa toimia niin kuin tahtoo ihonsa kanssa. Vai onko miehen ruumiillisuus jotenkin tiukemmin yhteiskunnan sekä feministisen matriarkaatin että miehisen patriarkaatin käsissä ja valvonnassa? Homokaan en ole.
- Kurre
Niin, katsos.
Huolimatta aloitukseni sävystä tarkoitukseni onkin hiukan katsella ja kuunnella mitä mieltä ihmiset ovat tästä nykytrendistä jossa myös miehille tarjotaan kauneudenhoitoa.
Käsittääkseni tämä miesten meikkaus ei ole edes kovin uusi asia. Ollut vain haudattuna jonkin aikaa. Eikös josku renesanssinkin aikana miehet puuteroineet jne.
Minusta muuten paras hygieniatuote on Havin mäntysuopa. ;)
- aapeli
kyllä mä voisin jotain kosmetiikkajuttua käyttääkin. on iho sen verran ongelmallinen, että voisi tehdä ihan hyvääkin. en vain yksinkertaisesti jaksa ottaa selvää noista eri tököteistä. ja kun niitä ei naapurin s-markertissa myydä, niin ei tule ostettua.
tai no, käytän mä after shavea tietty :) - Näinpä näin
Pistän paremmaksi. Olen nainen ja tunnen itseni jonkunlaiseksi transuksi meikeissä.
- Baarin Timantti
Tuoksuni on Tobac Original ja Old Scheisse.
- mithää
KURRE samaa mieltä sunkaa ! tuntuu vähän et miestenki pitää ruveta kohta meikaakki näin tasa- arvon nimeen :DD
- MITHÄÄ
vähä miehet ja naiset menny sekasi tai jotai :D
MITHÄÄ kirjoitti:
vähä miehet ja naiset menny sekasi tai jotai :D
itekki miettiny et mitä ihmeen vikaa on "vanhankaltasessa" ajattelu tavassa.. jos meinaata naise ja miehen välistä suhteita.. miks pitäs olla joky "playboy " fägis
- dbshrnn
Kuule, en usko, että naiset ja miehet ikinä tulevat olemaan samanlaisia, eikä tasa-arvo olekaan tasapäistämistä vaan sitä, että vaikka ollaan erilaisia, ollaan samanarvoisia.
- nnnnnnm
Juuri tuollaisen asenteen takia miehille ja naisille täytyy tehdä erikseen ihovoiteet ym. Miesten pakkaukset ovat aina mustia/tummia ja maskuliinisia, jotta he kehtaisivat ostaa niitä ja tuntea itsensä edelleen mieheksi. Minusta koko touhu on aika huvittavaa, sillä samaa tuotetta on sekä naisten että miesten purkeissa :D Miten miehisyys muutenkaan vähenisi siksi, että pitää huolta itsestään? Naisena en ainakaan näe sen vähenevän. Järjettömiä nämä kaikki naisten ja miesten tuotteet, toisena esimerkkinä vaikkapa partahöylä/naisten ihokarvojen poisto vekotin, ihan samanlaisia, mutta naisten monta kertaa kalliimpia. Itse ainakin ajelen ihokarvani miesten höylillä enkä koe naiseuteni siitä vähenevän tippaakaan.
- Samaa myrkkyä
molemmissa ja käyttäjät tunnistaa vanhemmiten velttona roikkuvasta nahkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886