miehen käytös suhteessa

hämmentynyt23

Miten suhtautua kun mies ulkonaolessamme puristelee ystäväni pyllyä ja kehuu hänen tissejään ym. Myös tämän ystäväni mies tekee samaa minulle. Mieheni sanoo kyseessä olevan vain tyhmä läppä ja että ei todellakaan ole kiinnostunut ystävästäni. Silti ahdistaa tuo käytös. Kosketella toisten kun oman vaimon intiimi alueita, kun oma nainen vieressä. Ällöttävää. Muutenkin tuntuu ettei mies enään kauheasti välitä tunteistani... Olimme ystävä porukalla lauantaina ulkona ja mies tiuski koko aika minulle, on ystävässäni kiinni ja kehuu. Satuttaa tuo käytös ja olen sanonut asiasta, mutta mies sanoo että laita vittu turpa kiinni, se on huumoria. Että en saa jankuttaa. Muut miehet iskevät tuon tuosta ja tulevat kehumaan. Yksikin nainen tuli pyytämään saako ottaa kuvan minusta kun piti niin kauniina ja sanoi että hae missikisoihin. Tiedän että olen kaunis ja siksi miehen käytös satuttaa ekstra paljon. Juuri se ihminen jolta kaipaisin huomiota ja romantiikkaa, jättää minut huomiotta ja pitää itsestään selvyytenä. Miten saisin mieheni arvostamaan minua ja käyttäytymään ansaitsemallani tavalla. Erouhkailutkaan ei auta kun ei ota mitään sanomaani todesta. Ps. Muutkin kaveriporukastamme ihmettelivät mieheni käytöstä. Jopa miespuoliset.

2

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeee

      Oho..meni toi yksi lause vähän sekasin. Siis tarkoitin että ällöttävää kosketella toisten naisten intiimi alueita samalla kun oma vaimo metrin päässä.

    • kovempia otteita

      Kokemus kertoo. Jos hän ei sua kuuntele niin ota ero, ainakin hetkeksi. Jos ei kysele perään niin lopullinen ero. Luulis sitten tajuavan että olet tosissasi ja siitä on hyvä lähtee keskustelemaan mikä mättää. Niin itse tekisin jos naiseni käyttäytyisi noin. Toivottavasti asiat selviää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe