Avoin parisuhde

Enna 74

Miten oikein menettelen? Minulla on aivan ihana mies ja tapailen viikoittain.TUNTUU kuitenkin niin etäiseltä. Haluaisin läheisempää suhdetta; miten esitän asian?

4

125

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen vaihto?

      Taidatte tapailla lähinnä seksin merkeissä? Miehet eivät muuta haluakaan.

      Läheisyys ja yhteenkuuluvaisuus tulee luonnostaan, sitä ei tarvitse erikseen kehitellä tai rakentaa.

      Miehellä taitaa olla monta naista pyörityksessä, ja suhteenne suht tuore, vai kuinka?

    • Yleensä ihan verbaalinen viestintä toimii parhaiten ;)

      Jos kerran haluat enemmän, niin sinulla on ilmeisesti tunteita miestä kohtaan. Mitä, jos sanoisit ne hänelle ääneen? "Lähelläsi on hyvä olla", "nautin seurastasi", "ikävä seuraasi, nähdäänhän pian". Tai: "olisi kiva matkustella/tehdä jotain/viettää/.. yhdessä"

      Ennen kaikkea: jos välität hänestä, niin näytä se. Älä pelaa pelejä. Ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan, kuulumisistaan, toiveistaan, odotuksistaan jne.

      Jos hän haluaa vain seksiä, niin sinä et häviä mitään. Hän häviää.

    • 1+11

      Miksi sä haluat ihmisen joka tuntuu etäiseltä? Mulla on rakastajani kanssa äärettömän hellä, läheinen ja rehellinen suhde. En kuitenkaan halua omistaa häntä ja hän on vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa haluaa. Kun olemme yhdessä keskitymme vain toisiimme emme mihinkään muuhun. Hän tuntee minut ja minä hänet sen verran kuin toista ihmistä voi tuntea. Aviomiestäni en tunne. Hän on etäinen ja vieras. Sellainen kuitenkin tuli hankittua kun vaan halusin jonkun välittämättä siitä että en saanut hänestä mitään irti. Ei kannata tuhlata aikaansa ja tehdä kompromisseja koita katuu.

    • Make.

      Kaikki ei halua avautua heti vieraalle ihmisille ja heittäytyä suhteeseen. Taustalla voi olla että mies tapailee myös muita. Tapailuahan teilä vielä ilmeisesti on, eli jos ei ole sovittu, niin molemmat voi tapailla muitakin, sehän on sanaton sopimus. Oletteko yhteydessä silloin kun ette näe? Kumpi soittaa/viestii ensin? Nekin kertovat paljon? Oletko tavannut hänen kavereitaan? Tiedätkö hänen elämästään mitään mitä ei jokaiselle kerrota, jotain henkilökohtaista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe