Perhonen, kyyhkynen vai karhu?

kuvaton nainen

Haluan pienen tatuioinnin. Olen nainen. Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että haluan eläintatuoinnin, ja nyt vaihtoehtoni ovat kutistuneet kolmeen: perhonen, karhu tai kyyhkynen.

Mikä näistä kolmesta on teistä paras? Minkä niistä itse ottaisitte?

Perhonen viestii minulle elämänvoimaa, muutosta johon on alistuttava sekä feminiinistä kauneutta.

Karhu viestii rauhallisuutta, lempeyttä ja maanläheisyyttä; en itse ole kovin rauhallinen persoonaltani, mutta haluaisin olla ja tykkään siitä, että karhu viestii sellaista muille ihmisille, eli että arvostan rauhallisuutta.

Kyyhkynen viestii vapautta, puhtautta, totuutta ja armollisuutta; nämä ovat korkeita asioita, joita mielelläni tatuioinnin kautta viestisin. Jos valitsisin kyyhkysen, se olisi kuva lentävästä kyyhkysestä.

Kiitos avusta :-)

10

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkdfanbjöanbadn

      Jos näen jonkun jolla on joku noista eläimistä tatuoituna, mieleeni ei tule mikään noista viesteistä eikä uskomattoman uniikki persoonallisuus valotu mitenkään.
      Ajattelen että tyyppi on ottanut tommosen tatuoinnin.

    • TeponjaSeponveliMatti

      Joo, ihan turhia juttuja, tusinatatuointeja joita on kaikilla, ei kukaan edes ajattele että niillä olisi joku merkitys. Ei jatkoon!

      • ding ding dong

        Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.


      • TeponjaSeponveliMatt
        ding ding dong kirjoitti:

        Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.

        Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...


      • aivot narikassa?
        TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:

        Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...

        Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.


      • TeponjaSeponveliMatt
        aivot narikassa? kirjoitti:

        Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.

        Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...


      • Ehehehee
        TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:

        Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...

        Samoin voisi sanoa sinullekin.


    • tatuoinnin omaava

      Joko perhonen tai kyyhkynen olisi hyvä, kunhan se ei ole iso. Itselläni on pieni krokus ranteessa.

      • Krokomatiili

        Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.


      • hohhoijaaaa
        Krokomatiili kirjoitti:

        Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.

        Kyllä huora huoran tuntee, oli tatuointi tai ei. Mukaanlukien mieshuorat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe