Kaipaan sinua..

mies..

..joka hetki, joka päivä, joka viikko.. Nään sinusta unia, vieläkin..vaikka aikaa on kulunut, ei tunne häviä, eikä haihdu kuvasi pois.

.."I've got feelings for you...do you still feel the same?..I miss everything about you.

Haluatko unohtaa, haluatko kätkeä tunteet sydämeen ja yrittää unohtaa sellaista mitä me molemmat ehdimme jo konkretisoida.Minä en.Tiedostan todellisuuden..mutta uskon kahden ihmisen väliseen Rakkauteen. Saan lohtua musiikista, minä hölmö uskon rakkauslauluihin..."Tartun hetkiin ja muistoihin kii.."

35

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : )

      Ketä naista kaipaat?

      • aloittaja.

        Aloitus menee naiselta miehelle..


    • mieti tarkkaan

      Tuolle asialle kannattaisi sitten tehdä jotain. Tuollaisella rakkaudella on mahdollisuudet olla koko elämän pituinen. Do you want to miss that chance?

    • u make me crazy

      minä todella tunnen kuten sinä..et unohdu ikinä..never..!! en sitä paremmin osaa sanoa..ja usko tai älä..musiikki auttaa mutta lisää myös kaipuuta..but honey..maybe..maybe sometimes..you and me..i truly want it..i need you..and you know it..

      • aloittaja.

        u make me crazy too..Ehkä vielä joskus, jonain päivänä, kuulen mitä sinulle kuuluu..se oli toiveeni jo silloin kun lähdit pois. Vieläki toivon ja pidän toivoa yllä..olet siellä Rakkaani..tiedän sen. Haluaisin vain sinut takaisin elämääni..ikävä raastaa..


      • kukaties ehkä
        aloittaja. kirjoitti:

        u make me crazy too..Ehkä vielä joskus, jonain päivänä, kuulen mitä sinulle kuuluu..se oli toiveeni jo silloin kun lähdit pois. Vieläki toivon ja pidän toivoa yllä..olet siellä Rakkaani..tiedän sen. Haluaisin vain sinut takaisin elämääni..ikävä raastaa..

        niin,aikanaan..


      • emmy-lou
        kukaties ehkä kirjoitti:

        niin,aikanaan..

        kuka nainen sinut tekee hulluksi,kerrotko? mihin?


    • Päijät-häme

      Kuin myös..Siltä se pahasti näyttää mutta jos aika parantaa?
      Et ole hän koska se nisti ei osais kirjoittaa konkretisoida tai tietäis mitä
      se tarkoittaa,kukapa ei musiikista nauttis?

      Vai rakkauslaulu..miten olis?

      https://www.youtube.com/watch?v=3ATxLct2jDo

    • kaunokaiselle....

      Tunne mikä kohtaamisesta jäi sai aikaan ryöpyn uusia eikä aina niin hyviä, en myös kuunnellut sellaisia kappaleita mitä kuuntelin sinua miettiessäsi, siitä on aikaa eikä kovinkaan paljon ole tullut nykyään linkiteltyä. Tietysti saatoin laittaa jotain myös mistä et pitänyt toivottavasti et järkyttynyt, ne on kuitenkin vähissä, toivon mukaan.

      Ihan samanlaisia tuntemuksia, eikä ne ota irotakseen, eikä sillä, ei niiden pidäkkään jos tunne on molemminpuolinen. Vastaan kuin hänelle, ehkä jopa juuri oikealle. Joskus jää arvailujen varaan kummalle sukupuolelle menee jos siis menee mihelle mieluusti omisin tämän yksin itselleni vaikka palstahengessä sen nyt voi periä kuka tahansa keneltä liippaa edes sinnepäin

      • Nainen,tuo monimutkainen,vaikeasti ymmärrettävä jumalan luomus


    • monimutkaista

      Haluaisit takaisin elämääsi? Sivuosaan vai pääosaa jakamaan?

      • aloittaja.

        Jos aloittaisi siitä että kohdattaisiin..kasvotusten, kahden, sinä ja minä. Kaikki selviää sen jälkeen...mikään ei muutu, jos emme tule kohtaamaan.


      • monimutkaista
        aloittaja. kirjoitti:

        Jos aloittaisi siitä että kohdattaisiin..kasvotusten, kahden, sinä ja minä. Kaikki selviää sen jälkeen...mikään ei muutu, jos emme tule kohtaamaan.

        Eikös sinulla ole jo mies. Et sinä siitä eroa kuitenkaan, joten turha varmaan kohdata.


      • faktat pöytään
        monimutkaista kirjoitti:

        Eikös sinulla ole jo mies. Et sinä siitä eroa kuitenkaan, joten turha varmaan kohdata.

        Kukaanhan ei tilastojenkaan valossa koskaan eroa.


      • aloittaja.
        monimutkaista kirjoitti:

        Eikös sinulla ole jo mies. Et sinä siitä eroa kuitenkaan, joten turha varmaan kohdata.

        Kerron sinulle kaiken, jos kohdataan. Olet parasta, mitä olen kokenut. Kyllä aikakin kertoo paljon..vai mitä. Sinun kanssa haluaisin kokea kaiken, mikä on ollut vain unelmaa. Sinulta opin, mitä Rakkaus on..


      • Aikuinen nainen
        aloittaja. kirjoitti:

        Kerron sinulle kaiken, jos kohdataan. Olet parasta, mitä olen kokenut. Kyllä aikakin kertoo paljon..vai mitä. Sinun kanssa haluaisin kokea kaiken, mikä on ollut vain unelmaa. Sinulta opin, mitä Rakkaus on..

        Minä taas opin häneltä, mitä se on, kun rakkaudella ei ole mitään merkitystä...kyllä, aika kertoo paljon....minulle, että tunteeni olivat/ovat aitoja...hänelle, niin, toivottavasti se kertoo hänelle mitä se on, kun on rehellinen ja aito oma itsensä.


      • oletko varma
        monimutkaista kirjoitti:

        Eikös sinulla ole jo mies. Et sinä siitä eroa kuitenkaan, joten turha varmaan kohdata.

        etä puhut oikean ihmisen kanssa ?


      • voihan vittu sentäs.
        aloittaja. kirjoitti:

        Kerron sinulle kaiken, jos kohdataan. Olet parasta, mitä olen kokenut. Kyllä aikakin kertoo paljon..vai mitä. Sinun kanssa haluaisin kokea kaiken, mikä on ollut vain unelmaa. Sinulta opin, mitä Rakkaus on..

        ota kuiteski huomioon et sulla ei oo hajuakaan kuka toi äijä on joten sen kans et oo kokenu yhtään mitään. miten te voitte olla noin he le ve tin tyhmiä?


      • niinpä niin
        monimutkaista kirjoitti:

        Eikös sinulla ole jo mies. Et sinä siitä eroa kuitenkaan, joten turha varmaan kohdata.

        " eikös sinulla ole jo mies " mistä kohtaa aloituksessa päättelit noin? aika kamala tapa setviä omia asioita vieraiden kanssa, tämmösiä kakkahousujako te miehet ootte


      • no tollehan sillä
        oletko varma kirjoitti:

        etä puhut oikean ihmisen kanssa ?

        ei oo koskaan ollu merkitystä puupennin vertaa kenelle se päätään aukoo.


      • puhutko sä oikealle?
        no tollehan sillä kirjoitti:

        ei oo koskaan ollu merkitystä puupennin vertaa kenelle se päätään aukoo.

        Ja sinä oot sitten ihan varma et se oli se sun hannus. Kyllä se oot sinä se v-itun idiootti ja pahin puupää täällä. Aina kun joku mainitsee varatusta naisesta jotain, sinä luulet että sinua tarkoitetaan ja sulle auotaan päätä.


      • monimutkaista
        aloittaja. kirjoitti:

        Kerron sinulle kaiken, jos kohdataan. Olet parasta, mitä olen kokenut. Kyllä aikakin kertoo paljon..vai mitä. Sinun kanssa haluaisin kokea kaiken, mikä on ollut vain unelmaa. Sinulta opin, mitä Rakkaus on..

        Sinun täytyy sitten ottaa se tarvittava askel, se mikä johtaa kohtaamiseen.


      • aloittaja.
        monimutkaista kirjoitti:

        Sinun täytyy sitten ottaa se tarvittava askel, se mikä johtaa kohtaamiseen.

        En tiedä,missä olet. Sinä tiedät, missä minä olen. Tarvitsen kohtaamiseemme apuasi..


      • monimutkaista
        aloittaja. kirjoitti:

        En tiedä,missä olet. Sinä tiedät, missä minä olen. Tarvitsen kohtaamiseemme apuasi..

        Mistä minä tietäisin missä olet nyt? Siitä on aikaa...


      • jos haluaisi
        aloittaja. kirjoitti:

        En tiedä,missä olet. Sinä tiedät, missä minä olen. Tarvitsen kohtaamiseemme apuasi..

        Sun pitäis kysyä...kertoisi ehkä


      • aloittaja.
        monimutkaista kirjoitti:

        Mistä minä tietäisin missä olet nyt? Siitä on aikaa...

        Miten olisi aluksi perus tekstiviesti..onko sinulla vielä numeroni. Joskus sinulle viestin laitoin. Kadotin numerosi..joten pallo on sinulla;)


      • edell.
        puhutko sä oikealle? kirjoitti:

        Ja sinä oot sitten ihan varma et se oli se sun hannus. Kyllä se oot sinä se v-itun idiootti ja pahin puupää täällä. Aina kun joku mainitsee varatusta naisesta jotain, sinä luulet että sinua tarkoitetaan ja sulle auotaan päätä.

        ihan vaan tiedoksesi, en ole varattu nainen. revi siitä.


      • monimutkaista
        aloittaja. kirjoitti:

        Miten olisi aluksi perus tekstiviesti..onko sinulla vielä numeroni. Joskus sinulle viestin laitoin. Kadotin numerosi..joten pallo on sinulla;)

        Olen ko. naisen kanssa tekstaillut vähän useammankin kuin yhden viestin verran aikanaan...


      • aloittaja.
        monimutkaista kirjoitti:

        Olen ko. naisen kanssa tekstaillut vähän useammankin kuin yhden viestin verran aikanaan...

        ..juu jknv. Minulta lähinnä kömpelöitä tekstiviesti yrityksiä..Jotenki tulkitsin niiden perusteella ettei hän ole kiinnostunut sen enempää. Ei siitä sen enempää täällä...


    • Hekotusta kolmannell

      Siinä sitä taas oiken kahden puupään järisyttävää bullshittiä ketjun täydeltä, kyllä
      sitä ei voi olla ihmettelemättä ihmisten tyhmyyttä. miten päät voi kolista noin tyhjyyttään kuin näillä kahdella, aloittajalla ja tällä " eikös sulla ole jo mies ".
      Myötähäpeää tuntien.

      • :)))))))))))))))))))

        nainen joka kirjoittaa nimimerkillä mies ja mies jolle kaikilla naisilla on jo mies :))))))))))


      • töttörööööö
        :))))))))))))))))))) kirjoitti:

        nainen joka kirjoittaa nimimerkillä mies ja mies jolle kaikilla naisilla on jo mies :))))))))))

        siinä palstojen karvakullimies näytti älynsä, tapansa ja ihmissuhdetaitonsa. ( siis ne
        olemattomat kaikki ). prööööt.


    • monta litraa kusta

      joidenkin päässä.

    • Tuollainen kirjoitus

      saa aina hymyn huulille :). Salaa toivoisin että tämä olisi minulle, huoh. Soita tai laita jotain viestiä tuolle kaipaamallesi... Muista ,varo mitä toivot, sillä se voi toteutua:)).

    • fhgjjj

      Kuin myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe