Näkyykö pontikka pannu lämpökameralla

TV Trokarit

Miten peittäisi hätätilanteessa pannun hehkun? Jonkinlainen katos tai jotain? Vaja ainakin pilkottaisi helposti metsästä satunnaisille liikkujille yöaikaan päivällä taas savu saattaisi keratä huomiota yläilmoissa näin nykypäivänä kaiken maailman helikoptereille ja lentokoneille joita pörrää varsinkin lohtajan alueella. Sisätiloissa keittely mökillä taas liian vaarallista jos pannu vuotaa.

17

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä näkyy

      Muihin kysymyksiin en osaa vastata, mutta pontikkapannu näkyy aivan varmasti lämpökameralla, koska sillä saa selville pienemmätkin lämmönlähteet. Eri juttu sitten on se, miksi kukaan samoilisi pitkin metsiä lämpökameran kanssa pontikkapannuja etsien...

    • Vähän apua

      Jonkinlainen alumiinipaperi katokseksi ja vaikka useampi kerros, varmaan vähentää hehkun näkyvyyttä huomattavasti.

      • Korsu keittelijä

        Jos sen maalais vieläpä tulen kestävällä maalilla mustaksi ulkopuolelta niin ei helikopterin valokeila heijastuis kun poliisit ehtis kun kuulisivat et kylillä liikkuu halpaa viinaa? Kuoppa vaan ensin ja alumiinia katteeks


    • hipsu heikki

      Ei niitä tarvi piilotella.

      • Tienesti projekti

        Ei muuten mutta jos rupeis myymähän


    • Näkyy vaikka mistä

      On syytä muistaa esimerkiksi satelliitit, joiden ottamia kuvia jenkit myyvät Suomenkin viranomaisille. Ottavat kuulemma niin tarkkoja kuvia, että henkilökunta pääsee lukemaan iltapäivälehdet ilmaiseksi sellaisten kustannuksella, jotka lehtiä ulkona selaavat.

      Sisätiloissa pontikka on keitettävä. Siinä on omat riskinsä, mutta on sentään kameroilta suojassa.

      • palomiestenmies

        Tuo mun naapuri kuvaa minua lämpökameralla ja nettiin ja koko suomi nauraa kun vedän cokista.


      • Naistenmies ISO
        palomiestenmies kirjoitti:

        Tuo mun naapuri kuvaa minua lämpökameralla ja nettiin ja koko suomi nauraa kun vedän cokista.

        Mulla taas käy hyvännäköisiä naisia useita päivässä ja kaikki naapurit kuvaa ja runkkaa


      • Pannut piiloon

        Supon pojat kun ne ehtii terroristejä niin vahingossa pian satelliitilla löytäisivät pontikka pannun ja piruuttain kateuttaan ilmoittaisivat paikallisviranomaisille.


      • Höpöhöpöhöpö
        palomiestenmies kirjoitti:

        Tuo mun naapuri kuvaa minua lämpökameralla ja nettiin ja koko suomi nauraa kun vedän cokista.

        Höpö höpö ei sillä erotu kasvon piirteet eikä sillä näe ikkunasta sisään kun sisätilan lämpö rajoittuu tasoittuu ikkunaan


    • Pontikka labra

      Pontikan keitto ei ole muotia eikä kannattavaa.
      Osta pakettiauto ja hae baltianmaista sen mitä saa laillisesti tuoda kavereitten kanssa ja viinapää "paranee".

      • Jännitystä elämään?

        Ehkä avaaja haluaa jännitystä elämäänsä ja uuden harrastuksen. Samalla tulee luontokin tutuksi, jos alkaa pontikankeittoa metsikössä harrastamaan.


      • Oi Korpikyynel
        Jännitystä elämään? kirjoitti:

        Ehkä avaaja haluaa jännitystä elämäänsä ja uuden harrastuksen. Samalla tulee luontokin tutuksi, jos alkaa pontikankeittoa metsikössä harrastamaan.

        Kunto nousee myös kun juoksee vallesmannia ja koiria pakoon suon yli notta heilahtaa


      • Enempi tienestiä

        Bensoihin ja matkoihin menee saman verran ja sitä paitsi aika on rahaa. Miettikääs missä viina on kallista sinne sitä pitäis viedä ja kun täällä ensin valmistais niin jäis aikaa kuskaukseen


    • katotaan ny...

      ...sano sokee.
      Ja mikäli pontikkaharrastajalla on enemmän intoa kuin taitoa, saa harrastuksen myötä uuden ammatin sokevan pensselitehtaalta.

      • TV Trokarit

        Tasanen lämpö ja alku tisle veke sitten vain testaa metanolin määrän vielä varmuuden vuoks ennenkö rupeaa pullottaan


      • lahkeetlepattaa
        TV Trokarit kirjoitti:

        Tasanen lämpö ja alku tisle veke sitten vain testaa metanolin määrän vielä varmuuden vuoks ennenkö rupeaa pullottaan

        Uskaltaakohan sitä enää sitten liikkua lämmin luikeri sonta housuisaa jos kerran ovat lämpökameroilla ruvenneet ihmisiä kuvaan..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe