auttakaa miestä mäessä

selastavaanettäauttakkee

Auttakaa mua. Mitä teen? Oon siis yläastelainen poika. Olen itse d luokalla ja ihastukseni on c luokalla. En tunne häntä kovin hyvin. Hän on kanssani samassa englannin ryhmässä ja siksi odotan aina englannin tunteja toooooodella paljon:). En ole jutellut hänelle. Hän vaikuttaa melko ujolta. No kuitenkin. Ongelma on seuraava. Olen ylipainoinen. Se ei ole koskaan haitannut minua, enkä välitä vaikka joku huutelee minulle painostani, eli olen mielestäni hyvin itsevarma, mutta kun nään tämän tytön, puff! itse varmuuteni on poissa. Meinasin kerran pyytää häntä nuorisotilaan koulun jälkeen,mutta tajusin etten oikeastaan ole tutustunut häneen lainkaan. Ja en uskalla mennä juttelemaan hänelle koska toden näkösesti hän pitäisi minua epätoivoisena. Tai sitten ei. Sanokaa mitä teen? Mitä sanon hänelle?

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellastavaanettäauttakke

      Ja en oo puhunu tästä siis kellekkää

      • tyttönen

        Joo... moikkaa hymyile kato silmii... JUTTELE.... ja sit vaa kerro tunteistas sille helppo homma :D


    • elämä

      Keräät vaan rohkeutesi ja menet sen tytön luokse puhumaan, meni syteen tai saveen. Tää on vaan elämää ei sen enempää :) ei se maailma siihen kaadu vaikka tyttö ei olisikaan innostunut tai vastaa tylysti. kyl sä pystyt siihen, tsemii! ja alotat juttelede ihan normaalisti että moi miten menee ja sillee. kyllä se siitä.

      • elämä

        juttelede xD ei luoja osaan kirjottaa. ihanku jotain viroa


      • sellastavaanettäauttakke

        Mitä sitte ku on kysyny kuulumisia? Ois melko awkwardi " miten menee?" " iha hyvin" " jooh.... tuotanii.... eikaimulla sit varmaan muuta"


      • Probleeman ainesta
        sellastavaanettäauttakke kirjoitti:

        Mitä sitte ku on kysyny kuulumisia? Ois melko awkwardi " miten menee?" " iha hyvin" " jooh.... tuotanii.... eikaimulla sit varmaan muuta"

        En varsinaiseti osaa neuvoa mutta itsellä kävi näin kun pistin ihastukselleni viestiä:
        Minä: Moi
        Hän: moi??
        Minä: Miten menee
        Hän: kuka siell on (tätä ihmettelin, koska me olemme samassa whatsappryhmässä)
        Hän: kuinnii
        Minä: Muuten vaa
        Hän: iha hyvi
        Hän: ook sää [nimeni]
        Minä: Joo

        Sitten hänen kaverit saivat tietää tästä, ja koulussa kerran hän ja kolme kaveriaan pysäyttivät minut ja hyvän kaverini ja kysyivät miksi laitoin viestiä hänelle, vastasin, onko asiassa jotain ongelmallista.

        Hän pisti minulle myöhemmin viestin jossa sanoi näin: Mun kaveri vähän nolas mut (hymiö)

        Tapahtui 27-28. päivä


      • tääolitässätaasana
        Probleeman ainesta kirjoitti:

        En varsinaiseti osaa neuvoa mutta itsellä kävi näin kun pistin ihastukselleni viestiä:
        Minä: Moi
        Hän: moi??
        Minä: Miten menee
        Hän: kuka siell on (tätä ihmettelin, koska me olemme samassa whatsappryhmässä)
        Hän: kuinnii
        Minä: Muuten vaa
        Hän: iha hyvi
        Hän: ook sää [nimeni]
        Minä: Joo

        Sitten hänen kaverit saivat tietää tästä, ja koulussa kerran hän ja kolme kaveriaan pysäyttivät minut ja hyvän kaverini ja kysyivät miksi laitoin viestiä hänelle, vastasin, onko asiassa jotain ongelmallista.

        Hän pisti minulle myöhemmin viestin jossa sanoi näin: Mun kaveri vähän nolas mut (hymiö)

        Tapahtui 27-28. päivä

        Joo kiitti vinkeist mut tää oli tässä. Kesken juttelun ilmas erittäin suoraan ettei kinee. Ensi jutteli iha normist


    • 11+7

      Huono juttu :/ parempi olis jos se ois vaikka B-luokalla

      • saatantarviisittekiapuu

        Ta no nyt ku oon aatellu se kyl tais johtuu siit et sen frendit tuli paikal. Ja ne ei siis pidä mua edes siedettävänä. Taisin "vähä" yli reagoida


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe