Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apua!

Adur

Olen 11 vuotias tyttö. Koirani kuoli elokuussa ja haluaisin uuden koiran. Talossa on myös kaksi kissaa, mutta vanhempani eivät halua. Minun isovelikään ei halua koiraa. Pystyisin hoitamaan sitä itse, mutta ne eivät usko sitä. Isäni syynä on se että loppujen lopuksi isäni joutuisi hoitamaan sitä. Äitini syynä on, että siinä on liikaa hoidettavaa. Olen yrittänyt lahjoa yms.
Kertokaa miten saan vanhempani suostumaan.

4

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasva aikuiseksi

      Sulla on viisaat vanhemmat.

    • hosuminen ei auta

      Jos olet ainoa joka haluaa koiran, niin mitä luultavimmin et saa päitä kääntymään. Ja ei koiraa muutenkaan kannata ottaa huusholliin jossa kaikki eivät halua koiraa tai nauti siitä huolehtimisesta. Keskity vaikka kissoihin, niitäkin voi esimerkiksi kouluttaa hieman eritavalla kuin koiria, mutta oppivat kuitenkin. Kun muutat pois kotoasi voit ottaa koiran silloin milloin vain haluat, 11v. tytöllä nyt on varmasti muutakin tekemistä, kuten koulu, kaverit tai harrastukset, etkä ole vielä tarpeeksi kehittynyt ottamaan yksin vastuullesi elävää olentoa.(ei millään pahalla, mutta se on melko mahdotonta neurologisesti iässäsi)

      Voihan olla että perheesi vaihtaa mieltään kun on surrut edellisen koiran poismenon, kannattaa antaa kaikille tarpeeksi aikaa toipua, eikä ajatella mikä itseäsi miellyttäisi, näin osoitat myös olevasi kypsempi kuin kärttämällä uutta pentua.

    • kasvattaja101

      Etsi helppohoitoinen, sellainen rotu jolla ei ole paljon sairauksia ja ehdota että jos olet vienyt roskat ulos 3 kuukautta niin tulet todennäköisesti myös hoitamaan koiraa ja olet tarpeeksi vanha koiranomistajan vastuuta ottamaan.

    • utelias52

      Mihin olet tullut, jotain edistystä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe