Eipä ole Viitasaaren asiatkaan kaksisella mallilla, kun kaupunginhallituksen puheenjohtajana toimii poliiseille tappouhkauksia jakeleva Jussi Kananen.
Ellei tämä riitä miehen irtisanomiseen kaikista kunnallisista luottamustoimista, niin mikä sitten?!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288756890102.html
O tempora - o mores!
SEKOPÄÄ Jussi Kananen
8
2022
Vastaukset 8
- Näin uskon
J. Kanasen rikollinen toiminta lisää varmaan kovasti ihmisten muuttohalukkuutta Viitasaarelle.
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja näyttää mallia, miten täällä toimitaan.- Asuntopula?
Tuo pitää varmasti paikkansa. Kuinkahan asunnot riittävät?
- Mies muualta
Aika harva kaupunki valitsee kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi tuollaisen juopon rikollisen, jonka Viitasaari valitsi.
Tosi harva.- Voi ihme
Jussi Kananen vaikuttaa henkisesti epätasapainoiselta ihmiseltä.
Miten Viitasaarella on varaa pitää tuollaista miestä kaupunginhallituksen puheenjohtajana?!
- Sanat loppuvat
Viitasaarelle nauraa/itkee (?) koko Suomi.
Valita nyt tuollainen poliiseja tappamaan pyrkivä RIKOLLINEN kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi!!- Samaa mieltä
Puhut vähän mutta asiaa.
- tuumastatoimex
Nyt olisi kepujen aika siivota rivinsä ja kaikkien muidenkin puolueiden potkia rattijuopot pellolle luottamustehtävistä ja kaupungin palkkalistoilta, mikäli siellä sellaisia on.
- OnkoSekopäätäNäkynyt
Kehtaako SEKOPÄÄ-JUOPPO Jussi Kananen liikkua vielä ihmisten ilmoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487