Kirje vesimiehelle...onko järkee???

Kalpea kala

Monelta kannalta asiaa pähkittyäni, ajattelin heittää kysymyksen tännekin. Olen tapaillut vesimies miestä jonkin aikaa ja hänen oudon luonteensa oppinut jotensakin tuntemaan. Tietty epäloogisuus on todellakin tullut miehen luonteesta esille jo vähällä aikaa. Kun kokee itsensä loukatuksi tämä miekkonen, lopettaa heti kaikki tapaamiset yms. Ensimmäisellä kerralla se oli melkoinen kolaus minulle, varsinkaan kun en oikeastaan edes tiennyt mistä mies loukkaantui... Pyytelin anteeksi ym. ja aloimme tapailla uudelleen. Nyt taasen loukkasin jotenkin ja mies taasen ilmoitti kaiken loppuvan. Nyt en romahtanutkaan enää, en myöskään aloittanut hyvittelyä. Ilmoitin tyytyväni miehen päätökseen, vaikka en sitä halunnutkaan. Lisäksi kirjoitin miehelle kirjeen siitä mitä itse ajattelen asioista ja mitä olen tuntenut. Huom! Kirje ei sisältänyt syyttelyä miestä kohtaan, kerroin vain asiat omalta kannaltani. Olikohan viisas liike ja miksi oli tai miksi ei ollut???

5

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Insulting mind.

      Kenties tuo kumpuaa aivan jostain muualta, kuin hänen aurinkomerkistään. Luultavasti iän ja vuosien myötä hän kehittyy ymmärtämään, kuinka hän on ollut. En tiedä onko tarpeellista lähteä perään. Netissä voi tehdä yhteensopivuusvertailun, mm www.astro.com. Olet ollut oma itsesi. Se riittää.

    • oop

      Luulen miehen hykertelevän mielissään kirjeestä ja siitä että on saanut sinut sen kirjoittamaan. Muuten ei vaikuta puoleen tai toiseen, koska et häntä hyvittele tai anele. Sen verran on itsekäs merkki, että pitää kehua, pokkuroida ja palleroida...

    • Uranus/Kuu

      Miehellä voi myös olla Pluton neliö kuuhun, tai jokin muu vastaava. Eniten hän luultavasti käy kamppailua itsensä kanssa. Kenties hän palaa vuosien kuluttua ymmärtäessään itseään paremmin.

    • veskarilady

      teit ihan oikein, näin vesimiesnaisena vastailen. Kun hän saa sitä lukea ja miettiä rauhassa, hän palaa asiaan tavalla tai toisella. Mikäli olet hänen mielessään. Mutta malta jonkin aikaa. Vesimies on myös tosi itsepäinen. Mutta jos tykkää, tai on rakastunut, kyllä vastaa. Toivon sitä sinulle.

    • dfggdfgdf

      Olen itse vesimies ja mies. Ei tuo mies välttämättä tarkoita loukata sinua. Se miksi hän vetäytyy, aivan kuten itse huomasit, johtuu varmaan huonosta itsetunnosta ja varovaisuudesta rynnätä uusiin ihmissuhteisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe