Riitaa ruokakuluista

Ruoat syynissä

Hei!

Puolisoni on alkanut ahdistaa minua, sillä kyttää jatkuvasti syömisiäni. Jos esimerkiksi syön yli puolet leivästä tai kinkkupaketista, saan heti kuulla asiasta. Syynä kuulemma raha. Kinkkuviipaleita ei saisi laittaa niin paljon leivälle, kalliita kurkkuja ei saisi ostaa jne. Mielestäni kuitenkin ostan reippaasti yli puolet ruokakuntamme ruoista, joten en näe syytä tähän kyttäilyyn.

Olen ehdottanut, että ostaisimme itse omat ruokamme, mutta tämä olisi kuulemma "kämppismeininkiä", eikä ratkaisu ongelmaan.

Onko mitään ehdotuksia, miten toimia?

7

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einussita.

      pieksä se ja sano saatanan täällä syön minäkin ja olen isompi kuin ....Ja et saa sexiä illalla jos liikaa määräilee. Vähän sitäkin.

    • munKinkut sun kinkut

      Kysy mikä olikaan se oikea ongelma, ja jos tulee valitusta asiasta, niin ostat omasi. Ei kai tuossa oo muutakaan vaihtoehtoa??

    • Ruoat syynissä

      Joo, olen noin 30 kg pienempi kuin hän, enkä kannata pieksemistä. Olen myös samankokoinen kuin aloitettiin seurustelemaan, joten ei mistään läskistymisestä kyse.

    • harkitsisin eroa

      Veikkaan, että tuo ei ole ainoa asia mistä nipottaa, taitaa muutenkin olla pihi.. En kauaa katselisi tuollaista, kitsaat ihmiset eivät muutu kuin pahemmaksi ajan myötä, eikä heidän kanssaan voi elää yhdessä.

    • Ruoat syynissä

      Totta, vahtii muutenkin rahan käyttöä. Todella ahdistavaa, kun ei itse saisi käyttää omia rahojaan, kuten haluaa. Ymmärrän, että laskut menee puoliksi jne., mutta kaikkeen muuhun tarvitsisi kysyä lupa.

      Luinpa muuten aloitusviestini uudelleen. En siis todellakaan kerralla syö yli puolta leipää taikka kinkkupakettia, vaan joskus vaikkapa muutaman päivän sisällä saatan syödä enemmän leipää tai voileipäkinkkua kuin hän. Jos hän taas syö enemmän, ei se ole ongelma.

      Kaipa hain vahvistusta omiin ajatuksiini, että hullua hänen käytöksensä on. Sättii, että syön liikaa ja rahaa kuluu, muttei silti suostu erillisiin ruokakuluihin.

      • 123413

        Teillä ei taida olla oikeita ongelmia, kun energiaa riittää leipä- tai kinkkuviipaleiden laskemiseen?

        Tee se selväksi, ettet hyväksy hänen käytöstään ja syöt, mitä haluat, kun sinulla on nälkä!


    • Kiltti mies.

      Sitten on aika teidän muuttaa erilleen ja syödä sitten omia ruokia. On uskomatonta että tuollaisesta jotkut riitelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe