Seksisairaille oma palsta

Miesviha

Järkyttävää mihin tämä palsta on mennyt sisällöltään. Psyykkisesti sairaat täällä hölöttää omaa tautiaan levittäen. Toivoisin teille armeliasta ebolaa, kuppaa, tippuria tai mitä tahansa tappavaa tautia, että teistä pääsis eroon. Hyi helevata, tätäkö on Kajaanin mielisairaalapaikkojen alasajo??? Hullut sekoilee tällä palstalla ilman omaa ymmärrystään.
Hakekaa apua, mutta onneks teille ei loppujen lopuksi käy kuitenkaan hyvin, joten se on lohduttava tieto.

11

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoisen totta

      Olen pitkään ihmetellyt, miksi juuri Kainuun ja etenkin Kajaanin palstat ovat muuttuneet mielenterveyskuntoutujien terapiapalstoiksi verrattuna aivan minkä muun maakunnan tai paikkakunnan palstoihin. Tosin monien osalta kuntoutuminenkin näyttää tuotoksesta päätellen kulkevan aivan väärään suuntaan.

      Yksi syy on tietysti onneton ja leväperäinen luotsi. Toinen syy on varmaan se, että tätä kyseistä väkeä Kainuussa riittää aivan joka lähtöön.

    • Pekka Peitsi

      Meinaatko, että menisivät kaappiin takas, ei taida onnistua. Heillä on vapauden kaipuu niin kova.
      He on selvästi, Kajaaniin kantavia voimia.
      No, tuntuu olevan mustasukkaisuutta, kirjoituksista ja pakkomielle pitää niitä nyös keulilla.

    • jock jock

      olen homo junk junk

      • jokitijoo

        Täm jock jock on näitä Kajaanin palstalla häiriköiviä kirjoittajia.
        Ilmeisesti ei itse keksi mitään sanottavaa ja sitten hänen täytyy dissailla muiden kirjoituksia joille on kateellinen.


      • jokitijoo
        jokitijoo kirjoitti:

        Täm jock jock on näitä Kajaanin palstalla häiriköiviä kirjoittajia.
        Ilmeisesti ei itse keksi mitään sanottavaa ja sitten hänen täytyy dissailla muiden kirjoituksia joille on kateellinen.

        unohtui mainita olen gay-homo junkkaji


      • Psyykkisesti terve
        jokitijoo kirjoitti:

        Täm jock jock on näitä Kajaanin palstalla häiriköiviä kirjoittajia.
        Ilmeisesti ei itse keksi mitään sanottavaa ja sitten hänen täytyy dissailla muiden kirjoituksia joille on kateellinen.

        Hyvin kirjoitat itsestäsi mikä olet eli kokonaan SAIRAS, kun äitisi sinut synnytti ja isäsi otti sinulta suihin olemattoman kikkelin!!


    • Psyykkisesti terve

      Hyvin kirjoitat itsestäsi mikä olet eli kokonaan SAIRAS, kun äitisi sinut synnytti!!

    • Saastetta

      Näistä kirjoitteluista pitäisi tehdä laajamittainen valitus suomi24 ylimpään johtoon, koska tuo palstan luotsi antti1 ei hoida hommaansa. Tämä palsta on todella ala-arvoinen eikä liene sellainen tarkoitus, että nämä pesän likaajat täällä jyllää. Hävettää heidän puolestaan ja jopa sääliksi käy, että on noin sairaita vapaalla jalalla.

      • luulis hävettävän

        Miten ylläpitäjä edes kehtaa ylläpitää näin ala-arvoista keskustelupalstaa. Maine mennyt iäksi


    • Miesviha

      Kävin illalla J-Pennasella kylässä mitähän me vintillä tehtiin saatte arvata.

    • junkenjunk

      Junk junk!

      Olen gay homo junkkaji, jock jockin kanssa samaa heimoa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6651
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3991
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3751
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3269
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      172
      2551
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2000
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1977
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe