petetty olo

tyhmäkö

Hei!
Olenko "pikkusieluinen" kun tunnen itseni petetyksi sen vuoksi, että mies on koko tapailuaikamme käyttänyt eri treffipalstoja, vaikka olimme sopineet, että muita emme tapaile. Ja antoi ymmärtää olevansa todella ihastunut minuun. Oli vielä yhdellä treffipalstalla silloinkin kun sovimme seurustelevamme. Viestejä en ole nähnyt hänen lähettäneen, pelkkiä "flirttejä" lukuisille eri naisille. Seurusteluaikanamme on lähettänyt "vain" yhden. Eikä ollut poistanut tätä viimeistä profiiliaan ennen kuin sain asiasta tietää.
Miten itse suhtautuisitte? Otanko tämän liian raskaasti...

16

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt pahasti

      Et todellakaan ole pikkusieluinen. Ihan neuvoksi vain että pysy kaukana tuollaisesta miehestä, aikaa kuluu ja huomaat että olet kiintynyt mieheen joka edelleen haikailee muita naisia. Eli, miksi mies on treffipalstalla jos olette sopineet ettette tapaile muita? Nyt ne ruusunpunaiset silmälasit pois ja heti!

    • tyhmäkö

      Tapasimme siis toisemme myös yhdellä näistä treffipalstoista, joita on käyttänyt. Selitys oli, että oli vain jäänyt sinne ja ilman mitään todellista syytä vain lähetellyt näitä flirttejä, suurin syy oli se, että oli epävarma siitä, mitä minä haluan.
      Sinällään minua ihmetyttää tämä, sillä minä olin se, joka kysyi ja ehdotti, että emme enää muita tapailisi. Osoitin ihastukseni kyllä selvästi.
      Suostuin myös seurustelemaan, mutta oli sitten ajattelemattomuuttaan mennyt vielä sen yhden flirtin lähettämään. Mitään parempaa syytä ei osannut kertoa...ei johdu kuulemma siitä, että en riittäisi hänelle.
      Nyt sanoo, että minulla on vain huono itsetunto, kun otan tämän näin...

    • pettynyt pahasti

      Että ajattelemattomuuttaan laittanut? Niin ja sinulla huono itsetuntoko? Ilman mitään todellista syytä treffipalstalla? Voi hyvä tavaton! Mies HAIKAILEE vielä muita.

    • tyhmäkö

      Siltä minusta tuntuukin...miksi sitten halusi seurustella kanssani?? On sanonut tykkäävänsä minusta hirveästi. Ja on siltä myös vaikuttanut.
      Nyt tuntuu pahalta se, että syyttelee minua siitä, että en pääse tästä yli... En voi hänen mielestään ajatella, että syy olisi minun riittämättömyydessäni hänelle, sillä halusi seurustelusuhteeseenkin itse minun kanssani.
      Olenkin sitten itse alkanut ajattelemaan, että olenko tosiaan vain liian herkkä.ja kestäisikö joku hyvä itsetuntoinen tällaisen paremmin.
      Onko sinulla itselläsi "pettynyt pahasti" kokemusta tällaisesta tilanteesta?

      • Silloin kun sanat ja teot ovat ristiriidassa niin usko tekoihin.

        Ja jos et halua jalanjälkiä kasvoillesi niin älä asetu kynnysmatoksi. Mies syyttelee _sinua_ jäätyään itse kiinni flirttailusta muille. Ja _sinä_ tunnet olosi pahaksi.

        Otapa hetkeksi etäisyyttä tilanteesta ja katso sitä meidän muiden silmin. Mies taitaa olla aika hyvä manipuloimaan tunteitasi. Hän on se, joka tekee väärin, mutta hetken kuluttua se oletkin sinä, joka koet syyllisyyttä ja kärsit huonosta itsetunnosta.

        Ei hyvä.


    • pettynyt pahasti

      Voin sanoa, että kokemusta on parhaillaan.- En tiedä kauanko olette tunteneet. Kannattaa nyt heti alkuun selvittää itsellesi, haluatko alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa, johon olet jo pettynyt. Minä en tehnyt niin, olin niin sokea ja ihastunut. Hälytyskellot soi vain vaimeasti ja ne SOI melkein kolme vuotta. Nyt sitten kärsin seurauksista. Tätä en kohdallesi tosiaankaan toivo!!!

      • tyhmäkö

        Olisiko sulla sähköpostia? En viitsisi tässä sen tarkemmin asioita kertoa. Haluaisin kovasti jutella jonkun kanssa, jolla on samanlainen tilanne.


      • pettynyt pahasti
        tyhmäkö kirjoitti:

        Olisiko sulla sähköpostia? En viitsisi tässä sen tarkemmin asioita kertoa. Haluaisin kovasti jutella jonkun kanssa, jolla on samanlainen tilanne.

        Olisi tietysti hyvä jutella, mutta minulla tilanne niin tuore, että nyt en pysty enempää auttaa. Muista ne on hälytyskellot jotka soi ei hääkellot. Minua kyllä varoitettiin miehestä, mutta en sitä kuunnellut kuinka typerä olinkaan.


      • sinisilmä

        itselläni vastaavanlainen tapaus - luotin väärään ihmiseen, todella väärään. toinen piti deitti-ilmoitusta koko ajan, oli tyrkyllä jos se parempi löytyy . löytyyhän se kun tarpeeksi kauan seillä tsekkailee.

        miehen ongelma oli että jokin viehätti molemmissa, minussa ja toisessa. lopulta toinen "veti pidemmän korren" - laittoi miehen selkäseinää vasten ja pisti tekemään päätöksen, päätös oli tämä toinen. nyt kun aikaa on kulunut voin sanoa että päätös oli oikea kun katsoo minun kannalta asiaa, silloin se ei todella tuntunut siltä. tämä valittu varmaankin elää uskossa että minä katosin eikä minuun ei pidetty enään yhteyttä mutta se ei ole totuus. viestejä vielä tuli perään ennenkuin ilmoitin että aikoinani olin "tarjolla" mutta kun en kelvannut eläköönhän tekemänsä päätöksen kanssa minä en ole enään kiinnostunut.

        tuosta omasta kalliit oppirahat maksaneena kannattaa miettiä jos toinen on todella ihastunut, mahtuuko hänen päähänsä toiset, edes "vahingossa" / "ajankuluki"? oma mielipide on että: sori, en jaksa uskoa. itse jatkan elämääni yksin ja toivon että ei ole vain "satua" että jossain on mies jonka sydämeen mahtuu vain yksi ämmä, minä.


    • Pete-tty

      Ei ole kyse huonosta itsetunnostasi. Hyvään parisuhteeseen ei kuulu pelleily treffipalstoilla. Flirtit tai viestit, ihan sama. Ja viestit saa poistettua, niin et näkisi.

      Kokenut saman ja vielä kahdesti. Olin sinisilmäinen, kumpikin heistä sai uuden mahdollisuuden. Toimi hetken, kunnes oli taas profiili esillä. En katsellut kauempaa, vaikka kumpikin lupasi taas kerran parantaa tapansa.

      Voithan antaa mahdollisuuden korjata virheensä, jos rakastat, mutta varaudu myös siihen toiseen vaihtoehtoon. Kyllähän jotkut ottavat opikseen virheistään ja jotkut eivät, ei voi yleistää. Teot merkitsevät enemmän kuin sanat, muista se.

    • brittanye

      Jos toisesta välittää, niin haluaa myös olla extraselkeä vastakkaiselle sukupuolelle siitä, ettei anna vääriä signaaleja ja kertoo olevansa varattu. Haluan myös rakkaalleni hyvän olon, ja ajattelen asiaa myös toisin päin; en itsekään olisi intopiukeana ajatuksesta, että rakkaani olisi ex-tyttöystäviensä kanssa tekemisissä.

      Tuollainen flirttien lähettely ei kuuluu oikeaan suhteeseen, kehottaisin puhumaan vakavasti ja jos se ei auta, niin vaihtamaan miestä.

      • tyhmäkö

        Kiitos vastauksista. Olen todella sekaisin tästä. Kun yritän puhua hänen kanssaan, hän hermostuu koska hänen mielestään siinä ei ollut mitään suurempaa kyseessä. Saan huutoa ja haukkumista. Hän on pyytänyt anteeksi ja sen pitäisi hänen mielestään minulle riittää. Hän ei pysty käsittämään miksi haluan jutella tai miksi tuntuu vaikealta luottaa. Ja tosiaan, syyttää minua siitä, että minulla on vain huono itsetunto ja luottamusongelmia ihmisiin muutenkin. Kyllä minulla onkin vähän noita, ja siksi kysynkin täällä että otanko tosiaan asian liian raskaasti eikä ole oikein enää asiasta hänelle puhua kun on anteeksi pyytänyt kerran.


      • tyhmäkö
        tyhmäkö kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. Olen todella sekaisin tästä. Kun yritän puhua hänen kanssaan, hän hermostuu koska hänen mielestään siinä ei ollut mitään suurempaa kyseessä. Saan huutoa ja haukkumista. Hän on pyytänyt anteeksi ja sen pitäisi hänen mielestään minulle riittää. Hän ei pysty käsittämään miksi haluan jutella tai miksi tuntuu vaikealta luottaa. Ja tosiaan, syyttää minua siitä, että minulla on vain huono itsetunto ja luottamusongelmia ihmisiin muutenkin. Kyllä minulla onkin vähän noita, ja siksi kysynkin täällä että otanko tosiaan asian liian raskaasti eikä ole oikein enää asiasta hänelle puhua kun on anteeksi pyytänyt kerran.

        Ja vielä sitä mietin, että onko minulla jotenkin epärealistiset odotukset, kun tämä tapahtui näin suhteen alussa. Pitäisikö se vain ymmärtää, odotanko liikoja heti aluksi. Onko tuollainen ymmärrettävää/yleistä kun ei olla vielä kauan oltu yhdessä...


      • Ymmärtävä
        tyhmäkö kirjoitti:

        Ja vielä sitä mietin, että onko minulla jotenkin epärealistiset odotukset, kun tämä tapahtui näin suhteen alussa. Pitäisikö se vain ymmärtää, odotanko liikoja heti aluksi. Onko tuollainen ymmärrettävää/yleistä kun ei olla vielä kauan oltu yhdessä...

        Ymmärrän sinun tuskasi täysin. Kun seurustellaan niin mielestäni miehesi toimii tosi sopimattomasti ja vastuuttomasti. Varsinkaan kun ei vielä pysty kunnolla puhumaan ja sopimaan asiaa. Tilanne on sinulle varmasti tosi raastava ja jää vaivaamaan jos sitä ei selvitä.


      • 11+11
        tyhmäkö kirjoitti:

        Ja vielä sitä mietin, että onko minulla jotenkin epärealistiset odotukset, kun tämä tapahtui näin suhteen alussa. Pitäisikö se vain ymmärtää, odotanko liikoja heti aluksi. Onko tuollainen ymmärrettävää/yleistä kun ei olla vielä kauan oltu yhdessä...

        Ihmeen yleistä nykyään, mutta ei ymmärrettävää. Eikä pidä hyväksyä.

        Kysypäs hänen fiiliksiään, jos itse flirttailisit miesten kanssa ja esittäisit sinkkua treffipalstalle. Olisiko ok hänelle? Tee profiili ja testaa. Ehkäpä hän sitten ymmärtää, miltä tuntuu, kun maistaa omaa lääkettään?

        Huutaminen, haukkuminen ja syyttely ei kuulosta hyvältä. Kykenemätön keskustelemaan asioista asiallisesti?

        Arvosta itseäsi, äläkä anna kohdella itseäsi huonosti. Joskus se vaatii, että jättää vanhan taakseen, vaikka sattuukin. Edessäpäin voi olla parempi suhde.q


    • Ytimekäs ja lyhyt

      Et.
      Jättäisin samantien.
      Et.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe