Taksikuskien rehellisyys... onko sitä???

arsenaali22

Jotain nyt on meneillään? Uskoakko, vaiko eikö uskoa?

8

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoksuttaja

      Olin ummikkona Hesassa. Taksilla piti mennä lentokentälle (Vantaa). Matka kesti 40 min. Missähän ihmeessä kuski minua kiertelytti, jäi epäselväksi...

      • RIIVATTU

        Tiedätkö nyt missä olet,jos et niin avaa silmäsi ja kääntele päätäsi.


      • oikea taksi

        Täällä normaalia toimintaa.. Itse asun Hesan keskustasta 15 km:n päässä, Vantaan puolella ja pahimpaan ruuhka- aikaan voi mennä 45- 50 min.. Siellähän varmaan tuossa ajassa ajaa jo lähes Kajaaniin?


    • Kelaa sitä

      Ihan sama, kela maksaa matkat.

    • on on

      kannattaa välillä laittaa se korkki kiinni niin saattaa ajatukset myös selvitä?

    • Kameransa hukannut

      Ajoin toissa kesänä taksilla Tallinnan Viru-hotellin eteen. Aulaan päästyäni huomasin kamerani jääneen taksin takapenkille. Kameran arvo noin 300 € ja muistikortilla satoja minulle tärkeitä kuvia. Minua kuljettanutta taksia ei näkynyt hotellin edustan taksijonossa.

      Kysäisin jonossa olevalta saman taksifirman mieheltä, puhuuko hän suomea ja voisiko hän kysellä radiolla kamerani perään. Pian hän saattoikin kertoa, että kamerani on löytynyt ja tulee paikalle noin kymmenessä minuutissa.

      Näin tulikin. Oli ilo antaa juomarahaa ”radiomiehelle” ja pientä ansionmenetyskorvausta kameran tuojalle, joka vaivautui erikseen paikalle tuomaan kamerani. Kumpikaan ei pyytänyt mitään korvausta vaivannäöstään.

      Tapaus antoi minulle uskoa ainakin veljeskansan taksimiesten rehellisyyteen.

      • Rajaseudun Rambo

        Harvinainen poikkeustapaus,baltian maissa samoin ukrainassakaan ei ole tavarat säilyneet,venäjällä kyllä.


    • Ei omaa autoa

      Kovin on surkeaa kuskien laatu etelässä, maahanmuuttajia ja maalta tulleita toplokkaita joiden paikallistuntemus täysin opastimen varassa.
      Käytös ollut kyllä kohdallani moitteetonta kaikilla ulkolaisilla kuskeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe