Suomalaisnaiset tunnetaan helppoina

mies vain

Totuus on, että ympäri välimeren rannikkoa naureskellaan suomalaisille persjalkanaisille, jotka käyttäytyvät kuin siivottomat hutsut tavoitellessan turkkilaisia ja kreikkalaisia miehiä. Eivätkö naiset saa Suomessa tarpeeksi seksiä, vai mistä on kyse, sillä tällaisen turkkiin miestä hakemaan -kulttuuri on täysin vieras muualla Länsi-Euroopassa.

Turkissa suomalaisnaiset ovat niitä, jotka jakavat itseään kaikille ja tämä tiedetään yleisti. Miksi kehtaatte häpäistä kansakuntamme vehtaamalla saraseenien kanssa etelässä. En tarkoita kirjoituksellani, että kaikki suomalaisnaiset käyttäytyisivät näin, mutta se joukko, joka niin tekee on mustannut maamme maineen todella pahasti.

Tuliaisena etelästä naiset tuovat taudit ja poikaystävän, joka on kiltti ja rakastava niin kauan kunnes on saanut oleskeluluvan Suomeen. Varoittavia esimerkkejä on satoja, mutta silti naiset eivät usko. Miksi?

177

54352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen85

      Olen taysin samaa mielta.Joillakin naisilla ei ole lainkaan itsekunnioitusta.Havettaa heidan puolestaan.Ja nyt puhun vain niista kotkista jotka lahtevat esim.turkkiin nimenomaan sankykumppanin etsintaan,en naisista joilla on koulutettu ulkomaalainen mies,joka on loytynyt jostain muualta kuin pitaleipabaarista.
      Inhottaa kun jotkut aivottomat kanat on pilanneet meidan kaikkien maineen...shame shame...Itse en voisi kuvitellakaan retkahtavani moiseen touhuun,ihan puistattaa.

      • Setalandia

      • ???

      • Seksisiirtolaisuus

        Monissa maissa koulutetunkin asema on tosi kurja ja toivoton.

        Satoja siirtolaisia hukkuu Euroopan merirajoilla joka vuosi heidän yrittäessään päästä rikkaaseen Unionimme. Osa sitten valitsee seksin välineeksi päästä tänne, jotkut hakeutumalla suoraan prostituoiduksi, osa postimyyntimorsiamiksi tai matkamuistomiehiksi. Seksiä ostaville on jo ehdotettu puolen vuoden vankeustuomiota rangaistukseksi, jotta naisten seksisiirtolaisuus saadaan kuriin. Eräs demarikansanedustaja on jo tuominnut postimyyntimorsiamet prostituutioon verrattavana toimintana.

        Kuka uskaltaa ensimmäisenä puhua postimyynti- ja matkamuistomiehistä.


      • Lifeless Loser

        Mitä väliä?


      • vasoliini
        Seksisiirtolaisuus kirjoitti:

        Monissa maissa koulutetunkin asema on tosi kurja ja toivoton.

        Satoja siirtolaisia hukkuu Euroopan merirajoilla joka vuosi heidän yrittäessään päästä rikkaaseen Unionimme. Osa sitten valitsee seksin välineeksi päästä tänne, jotkut hakeutumalla suoraan prostituoiduksi, osa postimyyntimorsiamiksi tai matkamuistomiehiksi. Seksiä ostaville on jo ehdotettu puolen vuoden vankeustuomiota rangaistukseksi, jotta naisten seksisiirtolaisuus saadaan kuriin. Eräs demarikansanedustaja on jo tuominnut postimyyntimorsiamet prostituutioon verrattavana toimintana.

        Kuka uskaltaa ensimmäisenä puhua postimyynti- ja matkamuistomiehistä.

        Suomalaiset miehet osallistuvat rikolliseen toimintaan käyttäessään köyhien maiden naisia kypällä kyseisissä maissa seksiturismin muodossa ja ostaessaan heitä tänne mm. kuvastojen kautta ns. vaimoikseen. Selvää hyväksikäyttöä, vaikka mitä itse väittäisivät!! Voi sitä postimyynti-itsensämyyntiä verrata jopa prostituutioon. Jos muka olis rakastunut oikeasti ja tavannut ihmisen, vaikka onkin eri kulttuurista, jossain normaaleissa olosuhteissa, niin miksei kaveri muuta tämän kotimaahan? Miksi yleensä se pitää tuoda tänne elätettäväksi? Toivottavasti päättäjätkin ottavat osaa tähän negatiiviseen asiaan ja siihen, että veroeurot eivät menisi seksisiirtolaisten kynsiin ilmaiseksi.


      • vnnnvnvbv

        Seiväsmatkojen Salaisuus

        Juuri kun te luulitte, että seksiturismi on vain likaisten miesten yksinoikeus, tulee Walter de Campin hämmentävä selvitys naisten seiväsmatkoista.

        tässä ei ole puhe matkailusta Kreikan, Italian tai Espanjan huvittelukohteisiin, missä seksiä harrastetaan paljon ja missä naisten ei tarvitse maksaa miehistä.

        Bumsterit

        Leena Anttonen, olen polvillani edessäsi kiitollisuudesta sinua kohtaan, kun suostuit kertomaan minulle rehellisesti ja avoimesti naisten Gambia-kuvioista.

        http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen Salaisuus/1338/


    • nainen

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Samaa mieltä teidän molempien kirjoittajien kanssa. Ei tässä kehtaa edes matkustaa moisiin maihin, kun sielä paikalliset miehet suhtautuvat kyseisestä syystä epäkunnioittavasti. Sitten suu loksahtaa auki, että "häh"! Eikö siunulta saakaan P***ua. Vika on sitten tietysti minussa kun en suostu patjaksi. Sama koskee myös täällä asuviin tummiin. Olen kuullut ihan Turkkilaisen pojan/miehen omasta suusta sen "faktan", että suomalaiset naiset ovat kaikki huoria. Ollaanko me todella?

      • ex-matkailija

        Olin Turkissa ja menin ensimmäiseen ravintolaan poikaystäväni kanssa.Istuimme tiskille ja"omistaja"jutteli kanssamme pitkän tovin(ei ollut muita asiakkaita)Tarjosi juomia(uskoakseni miehelleni tujumpia)Anteliaisuudestaan pyysi minua tanssiin ja minä idioottimaisuuksissani suostuin.2 min. ja seisokki oli valmis.Lätkäisin naamalle ja painuin ulos(poikaystäväni ympihumalassa ihmeissään tiskillä)Takaani kuulin huudon "Et sitten ollutkaan suomalainen!"Tämän jälkeen kiersin ravintolan kaukaa.(en ihmettele jos ei ravintolassa ollut asiakkaita)


    • eräs nainen

      Muunmaalaiset naiset tekevät ihan yhtä lailla seksilomia etelään, ehkä eri paikkoihin mutta kuitenkin. Ja tekeväthän suomalaiset miehetkin seksimatkoja Viroon, Karjalaan, Thaimaahan...

      Ne, jotka tykkäävät kotimaassakin harrastaa irtosuhteita tekevät sitä innolla ulkomaillakin. Ikävä puoli asiassa on juuri se, että ne jotka eivät halua tuonkaltaista toimintaa harrastaa, saavat myös osakseen epämiellyttävää ahdistelua ja huorittelua.

      • duygu

        pah, kyllä siellä ei suomi naisilla yleisesti ole sen ihmeempää mainetta kuin muillakaan turisteilla. älkääs nyt luulko liikoja meidän maamme maineesta.


      • ero on

        Suomalaiset miehet tekevät näitä seksimatkoja, mutta siinä on ero, siellä lyödään rahat pöytään ja saadaan hoitoa ja jos sieltä tarttuu joku tänne tuotava, niin yleensä nämä miehet elättävät ne. Naiset menevät "rakastumaan" ja uskomaan I love you-juttuja ja sitten hommaamaan kaveria tänne ja kohta meillä on kolme sossun elättiä. Enkä yleistä, myönnän, että ainahan ei asia ole näin, vaan meille on tullut myös korkeastikoulutettuja turkkilaisia, suomenkielentaitoisia perheensä elättäjiä esim. lääkäreitä, arkkitehteja, laivanvarustajia jne.
        Eli mies maksaa eikä höperehdi rakkaudesta, nainen haluaa ilmaiseksi "rakkautta" ja sitten vinkumaan täältä avustuksia. Luulisi, että meidänkin maine paranisi, jos naiset löisivät latinsa pöytään ja sanoisivat, että haluan viikon kuulla, kuinka ihana olen, silloin ei turkkilaistenkaan tarvitsisi arvuutella pääsisköhän ton mukana Suomeen.


      • sinisilmä mies
        ero on kirjoitti:

        Suomalaiset miehet tekevät näitä seksimatkoja, mutta siinä on ero, siellä lyödään rahat pöytään ja saadaan hoitoa ja jos sieltä tarttuu joku tänne tuotava, niin yleensä nämä miehet elättävät ne. Naiset menevät "rakastumaan" ja uskomaan I love you-juttuja ja sitten hommaamaan kaveria tänne ja kohta meillä on kolme sossun elättiä. Enkä yleistä, myönnän, että ainahan ei asia ole näin, vaan meille on tullut myös korkeastikoulutettuja turkkilaisia, suomenkielentaitoisia perheensä elättäjiä esim. lääkäreitä, arkkitehteja, laivanvarustajia jne.
        Eli mies maksaa eikä höperehdi rakkaudesta, nainen haluaa ilmaiseksi "rakkautta" ja sitten vinkumaan täältä avustuksia. Luulisi, että meidänkin maine paranisi, jos naiset löisivät latinsa pöytään ja sanoisivat, että haluan viikon kuulla, kuinka ihana olen, silloin ei turkkilaistenkaan tarvitsisi arvuutella pääsisköhän ton mukana Suomeen.

        No kyllä suomimiehetkin ovat aika sinisilmäisiä. TVssä jotkut thaikuissa pyörineet kertoivat, miten miehia viedään kaiken maailman "perheen vesipuhveli kuoli"-jutuilla, ja miehet ei kun antaa rahaa. Eli ne naiset ovat olevinaan ei-ammattilaisia, vaikka ovat ammattimaisia prostitutoituja. Moni suomalaismies on jopa tuonut vaimona Suomeen entisen prostituoidun, jonka luulee olevan tavallinen tyttö. Thaikuissa normaalit perhetytöt eivät seurustele ulkomaisten miehien kanssa.

        Samaten omassa tuttavapiirissäni on suomalaismies, joka neukkuaikoina oli raksalla töissä Neukuissa, toi sieltä vaimon Suomeen, ja kun mies lähtee uudelle keikalle Neukkulaan, myy vaimo sillä aikaa kaiken omaisuuden ja häipyy Ruotsiin.

        Että aika romanttisen sinisilmäisiä ne suomimiehetkin ovat.


      • kaj
        duygu kirjoitti:

        pah, kyllä siellä ei suomi naisilla yleisesti ole sen ihmeempää mainetta kuin muillakaan turisteilla. älkääs nyt luulko liikoja meidän maamme maineesta.

        Oletteko tietoisia siitä että kreikassa pahimpia ovat britti ja saksalais naiset!


      • Jaakko

        Ero miesten ja naisten matkoilla on se, että miehet yleensä joutuvat maksamaan siitä seksistä kun taas naiset eivät.


      • Turisti puristi
        Jaakko kirjoitti:

        Ero miesten ja naisten matkoilla on se, että miehet yleensä joutuvat maksamaan siitä seksistä kun taas naiset eivät.

        Tallinaan on lyhyempi matka kuin Turkkiin, joten aika tasoissa on puntit.

        Sen minkä nainen voittaa maksuttomassa seksissä, sen hän häviää matkakuluissa.

        Eikä Tallinnassa täyden palvelun yöpyminen vakiohoidon luona maksa juurikaan enempää kuin pelkkä hotellimajoitus maksaisi.


      • nai*nen
        kaj kirjoitti:

        Oletteko tietoisia siitä että kreikassa pahimpia ovat britti ja saksalais naiset!

        No mikä sua siinä niin kismittää jos me naiset sinne juostaan? Mut en kyllä lähtis sinne asti munan perään ku niitä antajia on lähempänäkin.


      • disnak

        SUOMALAISET HARRASTAVAT ENITEN IRTOSUHTEITA EUROOPASSA! (tutkimus x/2003)


        Mielestani pahimmat tapaukset naisista ovat kylla Saarivaltion asukit; Kayttaytyvat riettaammin kuin monet miehet!


      • voivoi
        Jaakko kirjoitti:

        Ero miesten ja naisten matkoilla on se, että miehet yleensä joutuvat maksamaan siitä seksistä kun taas naiset eivät.

        ...kerkesinkin jo tonne alemmas kommentoida, mutta näin on näreet, eli suomesta on maailmalla yleisesti se kuva (etenkin liikemaailmassa), että tänne on kiva tulla, kun täällä on ilmaiset huorat.


      • seppuli
        voivoi kirjoitti:

        ...kerkesinkin jo tonne alemmas kommentoida, mutta näin on näreet, eli suomesta on maailmalla yleisesti se kuva (etenkin liikemaailmassa), että tänne on kiva tulla, kun täällä on ilmaiset huorat.

        Kuljen usein parin keskieurooppalaisen työkaverini kanssa ravintoloissa, ja sen karua katsottavaa.
        Kundit ovat ihan normaalin näköisiä jannuja, ei mitään eksotiikkaa, mutta naiset on ihan kuumana. Riittää kun puhuu porukalla englantia, ja akat alkaa pyöriä ympärillä


      • loo
        Jaakko kirjoitti:

        Ero miesten ja naisten matkoilla on se, että miehet yleensä joutuvat maksamaan siitä seksistä kun taas naiset eivät.

        mies saa ulkomailla ilmasta JA maksullista.


      • sanna
        seppuli kirjoitti:

        Kuljen usein parin keskieurooppalaisen työkaverini kanssa ravintoloissa, ja sen karua katsottavaa.
        Kundit ovat ihan normaalin näköisiä jannuja, ei mitään eksotiikkaa, mutta naiset on ihan kuumana. Riittää kun puhuu porukalla englantia, ja akat alkaa pyöriä ympärillä

        KADE!!


      • sanjukka

        Aivan. Kyllä ne Kallet Maijansa ovat ansainneet. Samaa sakkia, miehet ja naiset. Kännipäissään häpäisevät itseään ja maataan, muutoin istuvat nurkassa hiljaa puhumatta kenellekään mitään. =/

        Onneksi eivät ihan kaikki, mutta aivan liian monet.


      • hastamanjana
        sinisilmä mies kirjoitti:

        No kyllä suomimiehetkin ovat aika sinisilmäisiä. TVssä jotkut thaikuissa pyörineet kertoivat, miten miehia viedään kaiken maailman "perheen vesipuhveli kuoli"-jutuilla, ja miehet ei kun antaa rahaa. Eli ne naiset ovat olevinaan ei-ammattilaisia, vaikka ovat ammattimaisia prostitutoituja. Moni suomalaismies on jopa tuonut vaimona Suomeen entisen prostituoidun, jonka luulee olevan tavallinen tyttö. Thaikuissa normaalit perhetytöt eivät seurustele ulkomaisten miehien kanssa.

        Samaten omassa tuttavapiirissäni on suomalaismies, joka neukkuaikoina oli raksalla töissä Neukuissa, toi sieltä vaimon Suomeen, ja kun mies lähtee uudelle keikalle Neukkulaan, myy vaimo sillä aikaa kaiken omaisuuden ja häipyy Ruotsiin.

        Että aika romanttisen sinisilmäisiä ne suomimiehetkin ovat.

        mies, joka neukkuaikoina oli siellä töissä ja sanoi, että kyllä niitä siellä kattelee, mutta en mokomia tänne koto-Suomeen kantaisi. Joillekkin toi eksoottisuus kuten thainaiset ovat must, että väkisinkin pitää raahata tänne kuin esineen muiden meidän pällisteltäväksi. Luulevat kai olevansa itsekkin jotenkin erinmoaisia ihmisiä, kun suominainen ei enää kelpaa. Mun mielestä vaan suomalainen mies on kuin jokin pölvästi, sorry vaan!!


      • suomilehmä
        kaj kirjoitti:

        Oletteko tietoisia siitä että kreikassa pahimpia ovat britti ja saksalais naiset!

        Tässä viikon katselin englantilaisten pikkusen pyöreiden naisten touhua turkissa...ei suomalaisista ole siihen!! Vaikka kanssa sikojeni kanssa jtn tekisinkin...ei olla noin julkeita ja härkskejä!!


    • nuori nainen

      Niimpä. Itse olen käynyt turkissa kahdesti ja tiedän millaista se meno siellä on. Ja siellä ollessa tuli tottakai juteltua paljon paikallisten kanssa. Ja todella moni ei mainannut uskoa, että olen suomalainen, ja olin vähän ymmälläni. Minulle selvisi tämä turkkilaismies-kulttuuri vasta matkan jälkeen. Kyllä minä siellä pidin hauskaa paikallistenkin miesten kanssa, mutta en todellakaan jakanut itseäni! Ja sain heistä mukavia ystäviä itselleni, ihan ilman mitään nainti puuhia. Paikalliset pitävät siellä suomalaista naista aika lutkana, mutta eivät suomalaiset ole kyllä ainoita...

    • Maaria

      No, voi voi...taas! Kyllä se niin on ettei suomalaisilla naisilla ole sen kummenpaa mainetta Turkissa kun muillakaan. Ja jokainen saa tehdä mitä haluaa, jos haluaa sänkyseuraa, niin siitä vaan. Ei kai me suomalaiset olla oikeasti näin ahdasmielisiä...?
      PS. Joo, suomalaisilta miehiltä ei saa tarpeeksi seksiä ja sitten kun saa, niin se on....tyyliin lyhyestä virsi kaunis!!

      • iskender

        Sinä siis tarkoitat, että sinua rassasi siellä isokin joukko ja oikein hartaasti?

        Älä siitä muita syytä, että et kelvannut Suomessa kuin rekkakuskeille tai hikisille paskamahoille. Katso peiliin vain.

        Sinänsä on ihan sama kuka käy panettamassa itseään kamelifarmareiden luona, mutta kun siinä on se vaara, että se ukko rahdataan tänne yhteiskunnan elätiksi. Turkkilaisten patjat kun eivät yleisesti ole ihan mitään korkeimmin koulutettua porukkaa itsekään ja mitä töitä kieltä osaamaton turkkilainen rantapummi nyt voi yleensä saada.


      • Maaria
        iskender kirjoitti:

        Sinä siis tarkoitat, että sinua rassasi siellä isokin joukko ja oikein hartaasti?

        Älä siitä muita syytä, että et kelvannut Suomessa kuin rekkakuskeille tai hikisille paskamahoille. Katso peiliin vain.

        Sinänsä on ihan sama kuka käy panettamassa itseään kamelifarmareiden luona, mutta kun siinä on se vaara, että se ukko rahdataan tänne yhteiskunnan elätiksi. Turkkilaisten patjat kun eivät yleisesti ole ihan mitään korkeimmin koulutettua porukkaa itsekään ja mitä töitä kieltä osaamaton turkkilainen rantapummi nyt voi yleensä saada.

        Hohhoijaa...joo, tästä peilistä kyllä katsoo fiksu ja filmaattinen...samaa ei voi sanoa sinusta!Et varmaan kelpais edes kamelille!


      • fakta

        et voi sille mitään, että suomineitojen maine Turkissa vastaa lähinnä patjaa. Kiitä kanssasisariasi ja itseäsi. Mutta käy sinäkin rauhassa siellä, jää vaikka sinne asumaan. Kellään ei tule ikävä.


      • Nator

        Tutkimustun mukaan suomalaisten miesten seksi akti kestää noin 5 minuuttia pidempään kuin näiden välimeren alueiden prinssien. Pankaa vaan vaikka kulkukoiria kanssa siellä etelässä, mutta älkää sit roudakko sitä tautipimppaanne tänne takasin ja varsinkin jos mukana tulee taas joku karvanen apina
        yhteiskunnan vaivaks.. Jokainen euro mikä niille menee olis varmasti avuks tulevaisuudessa esim. meidän tuleville vanhuksille.. Tälläisen rasismin minä ainakin hyväksyn!


      • MiesVaan

        Niinhän sitä toivoisi ettei suomalaisilla naisilla olisi tietynlaista mainetta...

        Hommaa kunnon Suomalainen mies, äläkä mitään poikia, niin saat seksiä sinäkin.


      • nainen85

        Siis jokainen itsetunnon puutteesta karsiva suomineito voi mun mielesta panna vaikka sydamensa pohjasta jos nain parhaakseen nakee,kuhan kuuluttais peraan olevansa vaik ruotsalainen.Tuntuu et meidan suomalaisten naisten maine on jo ihan pohjamudissa...En haluaisi itse joutua kuulemaan mitaan harskeja kommentteja peraani matkustellessani ulkomailla.En ole moista ansainnut.Mina kun en paneskele ympariinsa,en edes suomessa!(osaatteko turkkipimut kuvitella?)Jotain rajaa siskot.Antaa brittimuijien riehaantua ibizalla,mut pidetaan me siita vahaisemmastakin isekunnioituksestamme kaksin kasin kiinni kn matkustetaan etelanmaihin.


      • Sleissi

        Ja meitin Maariahan on varmaan seksin ylipapitar ja mieletön kissa sängyssä ja sohvalla.
        Just tollasia kebabkädet tykkää nussia kaikkiin aukkoihin ja naureskelee jälkeenpäin...

        Ja Maaria tykkää kun ûmit ostaa vähän kukkia ja puhuu mukavia.

        Yhdestä asiasta oon samaa mieltä. Enemmän siellä pöyrii tanskalaisia ja ruottalaisia sen patukan perässä kuin suomalaisia, naisia


      • sunrise
        fakta kirjoitti:

        et voi sille mitään, että suomineitojen maine Turkissa vastaa lähinnä patjaa. Kiitä kanssasisariasi ja itseäsi. Mutta käy sinäkin rauhassa siellä, jää vaikka sinne asumaan. Kellään ei tule ikävä.

        jos alkaisin jauhaan samanlaista paskaa kun nämä kateelliset miehet tuntisin itseni tosi tyhmäksi mutta annan vaihtoesimerkin teille suomalaiset miehet:

        Kyllä te olette helppoja ja niin on turkkilaisetkin miehet sitte. Pakkeja ei varmaan saa, oikeita patjoja kaikki.¨

        Seksi on kahden ihmisen välinen asia ja yleensä (suomessa sopii toisinaan toivoa vain) kumpikin saa tyydytyksen ei siinä ole patja kumpikaan. Ne joilla on heikko itsetunto oli se sitten turkkilainen tai suomalainen niin ne kertoo pitkin cityä käyneensä panemassa sitä ja sitä ja sitä huomaamattaan että itse joutuu samalla naurunalaiseksi tarinoillaan ja on ns. pahempi kuin 20 suomalaista naista yhteensä. Luulevatko vieläkin suomalaiset miehet varsinkin että kun mainostaa niin miehillä hyvä maine kasvaa..


      • wati
        fakta kirjoitti:

        et voi sille mitään, että suomineitojen maine Turkissa vastaa lähinnä patjaa. Kiitä kanssasisariasi ja itseäsi. Mutta käy sinäkin rauhassa siellä, jää vaikka sinne asumaan. Kellään ei tule ikävä.

        Kukin omalla tavallaan.....mina ainakin nautin....juuri herasin,kone auki, kupponen kahvia ja niin rento olo....naky niin ihana ja rentouttava ihanan yon jalkeen...mieheni nukkuu kaikessa rauhassa uniaan ilman rihmankiertamaa.....ihana ihana egymies.......


    • minä vaan

      "Totuus on, että ympäri välimeren rannikkoa naureskellaan suomalaisille persjalkanaisille, jotka käyttäytyvät kuin siivottomat hutsut tavoitellessan turkkilaisia ja kreikkalaisia miehiä." NÄINKÖ SE TOSIAAN ON?! minä olin eka kertaa Turkissa kesällä.. en yhtäkään miestä siellä jahdannut!! rauhassa makoilin aurinkotuolilla, ja nautin.. nautin kun sai katsella HYVÄNNÄKÖISIÄ, SEKSIKKÄITÄ, HYVÄ KROPPAISIA MIEHIÄ! ;) (joita muuten on aika harvassa täällä suomessa) niin ei minun tarvinnut eväänikään heilauttaa.. pojat tuli siihen viereen jutustelemaan.. eikä hommassa menty flirttailua pidemmälle! ja se on aivan normaalia, piristävää ja hauskaa.. ja sallittua!!! uskoisin, että ei ne turkin pojat nyt siellä naureskele, tyyliin: "voi muistakko sen blondin, jonka kans juteltiin ja naurettiin rannalla, vähän se oli helppo kun alko heti puhumaan meiän kans!" tää suomalainen juntti asenne ottaa tosiaan päähän...

      • sillä ei onnistu

        Niin ei voi toimia kunnollisten paikallisten naisten kanssa. Siis niiden naisten joita sukulaiset tappavat jos on erehtynyt samaan. Kyllä ne naureskelevat.


      • Hande
        sillä ei onnistu kirjoitti:

        Niin ei voi toimia kunnollisten paikallisten naisten kanssa. Siis niiden naisten joita sukulaiset tappavat jos on erehtynyt samaan. Kyllä ne naureskelevat.

        Tiedän itse aika tarkasti jostakin systä tästä kyseisestä kolttuurista mistä niin tietäväisenä puhut. Hmm.. ai turkkilaiset naiset ei flirttaile..:) jepajee.
        Mutta se on kyllä totta että turkissa käy paljon vanhoja suomalaisia ja varsinkin englantilaisia naisia näisä eteläkohteissa hakemassa seksiseura. Ja sitä ei hyvällä katso oikeastaan kukaan muu. eiköhän sen kaikki tiedä jo. turha lässyttää... Tuntuu ihan älytömältä kuunnella tai siis lukea ihmisen "tietäväistä" höpinää asioista joihin ei löydy fakta taustaa, ja jolla ei ole oikeasti hajuakaan islam uskonosta


    • sanna

      ..että tämä tyyliin huora lutka nimitykset ovat kyllä enimmäkseen meillä suomessa käytössä... täällä saa kuulla tosi usein, miten pahasti miehet sanoo naisista.. vaikka nainen ei ole tehnyt mitään! muakin on moneen otteeseen haukuttu huoraks ja vaikka miks, vaikka en oo ees ikinä suudellu ketään!

      • MiMMu

        Samaa mieltä. Minäkin olen saanut kuunnella tuota huorittelua ihan kyllikseni. Se alkoi yläasteella ja näköjään sitä vielä näin 3kymppisenä joutuu kuuntelemaan kännisiltä luusereilta. On se kumma kun ei keksitä muuta haukkumanimeä kun tuo huora!!!
        Ja mitä tuohon kansalliseen huoraamiseen tulee niin luulen että useimmat Eurooppalaiset, sekä miehet että naiset tietyssä iässä nauttivat noista hetken huumaa tuovista lomaromansseista.


    • muija

      Joopa joo,mitähän ne Turkin tytöt sitten on...sanonpa vaan että Turkin pojat haluaa Suomi-tyttöjä koska Turkin naiset antaa vaan persereikää ja siellä maassa on tapana käydä ilotaloissa huorittelemassa ennen avioliittoon astumista.Tällaset jätkät kelpaa Turkin tytöille siinä missä Suomi tytöillekin jotta eipäs puhuta paskaa. Thaikkulaiset kelpaa Suomi pojille ja ne ei oikeen oo tainneet tsekkailla mitä ammatinharjoittajia ne naikkoset on...Turkin poika harvemmin on itse haaremissa töissä, että kukakohan ne taudit tuo..

    • väsynyt

      Taas yksi katkeran ja kateellisen suomalaisen vanhanpojan valitusvirsi.

    • Matkaopas

      ...totta!

    • Vroom

      Jos luet lehtiä, lienet huomannut uutisen, jonka mukaan Viro on maailman ykkönen uusien HIV-tartuntojen määrässä. Asialla eivät tiettävästi ole suomalaisnaiset.

      • esa

        itekkö sä niit lehtii kirjoitat? Taitaa kuulle olla se afrikka ihan siel nro 1 paikalla.


    • suominainen

      Vaikka olen nainen, allekirjoitan tämän täysin. Olen lähipiirissäni saanut katsella näiden lomaromanssien tuloksia ja enpä voi kehua.. Kaikki parit, jotka tunnen erosivat syystä tai toisesta: äijä petti, yhden mies hakkasi, ei osallistunut kodin hoitoon jne.. Mutta heidän äijät vaan hankkivat uudet naiset täältä.

      Luulisin, että nämä naiset jotka miehen etelästä hankkivat, ovat epävarmoja itsestään, eivät tiedä mitä haluavat. Suomalainen mies ei harrasta ylenmääräistä lirkuttelua vaan kehuu silloin, kun siihen on syytä ja on pääosin rehellinen. En tiedä, mitä näillä naisilla, jotka lankeavat etelän poikiin, oikein pyörii päässä..? Ilmeisesti huono itsetunto, kun tarvitsee koko ajan todistelua, kuinka ihana ja seksikäs on (vaikka nämä olisivatkin paskapuhetta).. Ja voi olla, että nämä naiset ovat joutuneet juopottelevien ja hakkaavien suomalaisten miesten kynsiin, joten heidän mielestään kaikki suomalaiset miehet juopottelee ja hakkaa.

      Olen myös sitä mieltä, että joidenkin naisten moraali on pahasti lipsunut.. Mä olen aika vanhanaikainen ja arvostan perinteisiä arvoja, eli kumppania ei vaihdeta kuin sukkaa, kaikki ongelmat selvitetään perinpohjin eikä lähdetä heti vaikeuksien tullen lätkimään, enkä harrasta yhdenyön juttuja (on pari kertaa tullut kokeiltua, mutta ei ole mun juttu). Ei sitä tarvitse ihan kenelle tahansa levittää jalkoja, vaikka lomareissulla tulisi hiukan revittelyfiilis..

      Mua suoraan sanottuna hävettää nämä "seksituristit", sekä turkkilaisten perässä juoksevat naiset että thaimaalaisten perässä juoksevat miehet.. Miten sitä kehtaa enää ulkomaille mennä, kun heti etelän tummat pojat on lirkuttelemassa ja ehdottelemassa kaikenlaista..

    • hmm

      Ihan kuin jotkut suomalaiset miehet tuovat taudit tuliasena idästä?
      Joten mikä tässä on erona?
      Sekö ettei naisille sellaista sallita, vain miesten oikeus hakea tauteja tuliasena ja kylvää vielä täällä useamapaan yksilöön...

    • nainen

      Totuus on, että sovinistimiehet naureskelevat joka tapauksessa, oltiin sitten Suomessa tai Kreikassa. Eikä niitä miehiä tarvitse sen kummemmin tavoitella, kyllä ne ihan itse osaavat tulla. Muutan valmistuttuani ulkomaille, joten en jää Suomeen maksamaan veroja ja olemaan häpeäksi. Tauteja en ole saanut. En liioin poikaystävää ulkomailta.

    • womannn

      Kuka ny ei haluais sellasta tummaa ja tulista kreikkalaista miestä? Kyllä ne voittaa suomalaiset kaljamahat!
      Tai itseasias siel ruudun toisessa päässä taitaa istuu joku pikkupentu..
      nii-i hutsujahan kaikki naiset täällä suomessa on jos ne sattuu haluumaan jotakin1
      Mut miehet,nehän on nii mahtavii ihmisii vaik ne panis kaikkii vastaantulijoita!
      ja yleensä näillä palstoilla kysellään että :miks naiset pihtaa??
      Just tollasten idioottien takii!äijä ei oo tainnu koskaa saada naista!

    • TYTTÖ

      Tuskin ne turkkilaiset pitävät suomalaisia yhtään sen huorahtavana kuin esim ruotsalaisia tai brittejä..
      ja mitä pahaa siinä on että menee kerran kesässä vähän irrottelemaan kun muuten arki täällä suomessa on niin ankeeta...
      sitäpaitsi vois myös muistaa että kaikki turkin matkaajat eivät ole sen pippelin perässä!!!!

      JA myönnän että on se seksi vaan ehdottomasti mukavempaa tumman ja tulisen kanssa kuin suomalaisen eloveena juntin kanssa!

      • eloveena ei maistu

        olen samaa mieltä. en itsekään jaksa sitä ja iänikuista ja särmätöntä eloveenaa, makaa paikallaan ja odottaa että minä hoidan hommat. kyllä niissä etelän tulisissa naisissa on sitä jotain... Espanjassa, Italiassa ja Kreikassa ainakin! Eikä toki kaikki matkallaan jakele eikä suinkaan kaikille! matkailkaa vaan tytöt, niin me miehetkin tehdään!


      • Mies

        Seksi on ehdottomasti parempaa tummien kanssa kuin Suomalasten lahnojen


      • xxxx

        Et vaan osaa.. Kai se lahnakin sillille haisee?


      • naiseen koskee
        xxxx kirjoitti:

        Et vaan osaa.. Kai se lahnakin sillille haisee?

        Niin se tyttö vain on että tummia on huomattavasti mukavampaa panna


      • emppu

        terve miks just puhutaan turkkilaisista suomesssa on muun maalaisiakin..ootko käyny ite koskaan turkissa?..


      • Mies68
        naiseen koskee kirjoitti:

        Niin se tyttö vain on että tummia on huomattavasti mukavampaa panna

        Tätä keskustelua seuratessa tulee mieleen, että Suomalaiset miehet ja naiset eivät sopisi lainkaan yhteen toisillensa. Toisella on iso maha ja akti kestää 5 min. Toisella taas on iso perse ja makaa punkassa kuin lahna. Herää kysymys missä on vika ? Itsekkään en osaa vastata asiaan, jos kerran näin huonosti on asiat meillä.

        Mutta ehdotuksena on, että lähteköön kaikki naiset täältä sinne etelänmaihin.. vaikka Turkkiin ja tulkoon tänne Suomeen Thaitytöt tai muut tummat sirot naiset. Loppuupahan tämä iänaikainen rutina ketä panee ja missä.


      • lomaromanssisuomessa
        Mies68 kirjoitti:

        Tätä keskustelua seuratessa tulee mieleen, että Suomalaiset miehet ja naiset eivät sopisi lainkaan yhteen toisillensa. Toisella on iso maha ja akti kestää 5 min. Toisella taas on iso perse ja makaa punkassa kuin lahna. Herää kysymys missä on vika ? Itsekkään en osaa vastata asiaan, jos kerran näin huonosti on asiat meillä.

        Mutta ehdotuksena on, että lähteköön kaikki naiset täältä sinne etelänmaihin.. vaikka Turkkiin ja tulkoon tänne Suomeen Thaitytöt tai muut tummat sirot naiset. Loppuupahan tämä iänaikainen rutina ketä panee ja missä.

        "Mutta ehdotuksena on, että lähteköön kaikki naiset täältä sinne etelänmaihin.. vaikka Turkkiin ja tulkoon tänne Suomeen Thaitytöt tai muut tummat sirot naiset. Loppuupahan tämä iänaikainen rutina ketä panee ja missä. "

        taikka toisinpäin, kultsi, eikös ;D
        ei tämä maa miesten yksinoikeudella ole, miksi aina naisen tulisi lähteä ja mies "saa" jäädä.


      • juuut
        naiseen koskee kirjoitti:

        Niin se tyttö vain on että tummia on huomattavasti mukavampaa panna

        Tilastotkin jo kertoo...
        Joka neljännessä Helsinkiläisessä avioliitossa ainakin toinen puoliso on ulkomaalainen. Helsingissä toissavuonna solmituista avioliitoista 26 prosentissa ainakin toinen ja 12 prosentissa molemmat osapuolet olivat ulkomaalaisia, kertoo Helsingin Sanomat.

        Vuonna 2007 ulkomaalaisen puolison kanssa Helsingissä avioitui yhteensä 457 suomalaisnaista ja 384 miestä.

        Tilastojen perusteella suomalaisnaiset löytävät usein puolison Länsi-Euroopasta, kun taas ulkomaalaisten kanssa avioituvat suomalaismiehet löytävät vaimon Kaakkois- tai Itä-Aasiasta tai Venäjältä.


    • Lyssa

      Ai eroa verrattuna muihin euroopan maihin!?!?! Etkö ole nähnyt kertomuksia esim, englantilaisten tai sakasalaisten naisten seksiturismista?

      Tietty se on ihan eri asia jos suuntaa vaikka Kuubaan...huoh!

    • onnellinen

      Minusta se on hyvä, kun naiset Suomessa on nk. helppoja. Ei tarvitse saatana seurustella puoltavuotta että pääsisi tosi hommiin. Helsinki on maailmallakin kuulu siitä, että ei tarvitse maksaa. Riittää kun on lähes selvinpäin niin saanti on varmaa. Ai että minä rakastan tätä maata ja Suomalaisia naisia!

      • nänniäpäin

        Suomalaisten naisten puolesta


    • Ammattimatkaaja

      Niin, eiköhän se kerro jo jonkinlaisesta arvostelukyvyttömyydestä kun matkakohteet suuntautuvat turkkiin vuodesta toiseen??!?!?!?!?! Säästäisitte hyvä naiset rahaanne ja menkää kertaheitolla hieman pidemmälle ja laatukohteisiin, turkki... kreikka..pleia del iglesias whatever , täydellistä älynvähyyttä lomakohteina. täytyy sanoa, et harvoin olen törmännyt suomalaisnaisiin.. no kerran LA:ssa ja kerran Seattlessa ja sentään vajaat 1000 päivää on reissattu!!! että arvostelukykyä lomapaikan valintaan arvon neidit!!

      • TYTTÖ

        No mikä sinä olet sanomaan mikä lomakohde on hyvä ja mikä ei!?
        ehkä itse et pidä turkista mutta monet muut pitävät!

        mielestäni se on erittäin mukava lomakohde (esim alanya) ja menen mielelläni tuttuun ympäristöön.


      • brixton
        TYTTÖ kirjoitti:

        No mikä sinä olet sanomaan mikä lomakohde on hyvä ja mikä ei!?
        ehkä itse et pidä turkista mutta monet muut pitävät!

        mielestäni se on erittäin mukava lomakohde (esim alanya) ja menen mielelläni tuttuun ympäristöön.

        ja ruisleivät ja hernekeitto on matkalaukussa mukana?


      • Ammattimatkaaja
        TYTTÖ kirjoitti:

        No mikä sinä olet sanomaan mikä lomakohde on hyvä ja mikä ei!?
        ehkä itse et pidä turkista mutta monet muut pitävät!

        mielestäni se on erittäin mukava lomakohde (esim alanya) ja menen mielelläni tuttuun ympäristöön.

        Hyvä tyttö, puhun "muutaman vuoden" ja yli 900 kaupungin/biitsin/vuoren ym ym kokemuksella!! Valitettavasti en ole käynyt turkissa, enkä ajatellut eläissäni mennäkkään.. tossa "käyty paikka listassa" on eräs takuu varmasti parempi mesta jonne menen mieluummin kuin turkkiin pitaleipiä syömään ja suomalaisturismia ihailemaan. ei siinä mitään, jokainen tyylillään "turvalliseen ja tuttuun" kohteeseen, ei ihmeessä kannata kokeilla jotain uutta ;o)... voi tosiaan olla ettei jossain erilaisessa paikassa saa suomalaista perinneruokaa eikä siellä puhuta suomea...


      • Sirkku
        Ammattimatkaaja kirjoitti:

        Hyvä tyttö, puhun "muutaman vuoden" ja yli 900 kaupungin/biitsin/vuoren ym ym kokemuksella!! Valitettavasti en ole käynyt turkissa, enkä ajatellut eläissäni mennäkkään.. tossa "käyty paikka listassa" on eräs takuu varmasti parempi mesta jonne menen mieluummin kuin turkkiin pitaleipiä syömään ja suomalaisturismia ihailemaan. ei siinä mitään, jokainen tyylillään "turvalliseen ja tuttuun" kohteeseen, ei ihmeessä kannata kokeilla jotain uutta ;o)... voi tosiaan olla ettei jossain erilaisessa paikassa saa suomalaista perinneruokaa eikä siellä puhuta suomea...

        No jaa, eiköhän se ole jokaisen oma asia mihin reissaa. Toiset haluu tuttuun ja ns. turvalliseen kohteeseen, toiset eri kohteisiin joka vuonna, niin se vain on. Tuskin on olemassakaan mitään yhtä ja ainoata ns. oikeata matkakohdetta, josta kaikki pitäisivät! Ja mitä tohon ns. seksimatkailuun tulee, eiköhän sekin ole jokaisen oma asia, kunhan pitää huolen siitä ettei homma mene överix ja taudinehkäisyvälineet mukaan!! Ja muutenkaan ei kannata joka äijän (koskee myös suomalaisia ja muita pohjoismaalaisia miehiä...)juttuja uskoa, pikku lomaromanssi tai suoraan sanoen pano, kannattaa ottaa sellaisena kun se on! Ja vielä näille ns. moralisteille, jotka paasaavat millainen maine suomalaisilla naisilla on esim. Turkissa tiedoksi, että rehellisesti sanottuna kuinka moni ulkomaalainen edes tietää missä tämä meidän rakas Finlandiamme on? Ja kuinka montaa edes ko. asia kiinnostaa? Ja eiköhän jo Raamatussakin sanottu, että se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven...Hohhoijaa, pikkusieluisten juttuja...


      • göbbels
        Sirkku kirjoitti:

        No jaa, eiköhän se ole jokaisen oma asia mihin reissaa. Toiset haluu tuttuun ja ns. turvalliseen kohteeseen, toiset eri kohteisiin joka vuonna, niin se vain on. Tuskin on olemassakaan mitään yhtä ja ainoata ns. oikeata matkakohdetta, josta kaikki pitäisivät! Ja mitä tohon ns. seksimatkailuun tulee, eiköhän sekin ole jokaisen oma asia, kunhan pitää huolen siitä ettei homma mene överix ja taudinehkäisyvälineet mukaan!! Ja muutenkaan ei kannata joka äijän (koskee myös suomalaisia ja muita pohjoismaalaisia miehiä...)juttuja uskoa, pikku lomaromanssi tai suoraan sanoen pano, kannattaa ottaa sellaisena kun se on! Ja vielä näille ns. moralisteille, jotka paasaavat millainen maine suomalaisilla naisilla on esim. Turkissa tiedoksi, että rehellisesti sanottuna kuinka moni ulkomaalainen edes tietää missä tämä meidän rakas Finlandiamme on? Ja kuinka montaa edes ko. asia kiinnostaa? Ja eiköhän jo Raamatussakin sanottu, että se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven...Hohhoijaa, pikkusieluisten juttuja...

        ai että sinä oikein perustelet raamatulla sen, että käyt panettamassa itseäsi kamelinkasvattajien maassa.

        turkin lomakohteissa aivan varmasti jokainen paikallinen mies tietää, mikä on suomi. ihan turha edes yrittää.


      • halpatuonti
        Sirkku kirjoitti:

        No jaa, eiköhän se ole jokaisen oma asia mihin reissaa. Toiset haluu tuttuun ja ns. turvalliseen kohteeseen, toiset eri kohteisiin joka vuonna, niin se vain on. Tuskin on olemassakaan mitään yhtä ja ainoata ns. oikeata matkakohdetta, josta kaikki pitäisivät! Ja mitä tohon ns. seksimatkailuun tulee, eiköhän sekin ole jokaisen oma asia, kunhan pitää huolen siitä ettei homma mene överix ja taudinehkäisyvälineet mukaan!! Ja muutenkaan ei kannata joka äijän (koskee myös suomalaisia ja muita pohjoismaalaisia miehiä...)juttuja uskoa, pikku lomaromanssi tai suoraan sanoen pano, kannattaa ottaa sellaisena kun se on! Ja vielä näille ns. moralisteille, jotka paasaavat millainen maine suomalaisilla naisilla on esim. Turkissa tiedoksi, että rehellisesti sanottuna kuinka moni ulkomaalainen edes tietää missä tämä meidän rakas Finlandiamme on? Ja kuinka montaa edes ko. asia kiinnostaa? Ja eiköhän jo Raamatussakin sanottu, että se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven...Hohhoijaa, pikkusieluisten juttuja...

        "Ja eiköhän jo Raamatussakin sanottu, että se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven..."

        Kuinka viitsit puolustella raamatulla sitä että käyt nussituttamassa itseäsi muslimeilla, joiden "pyhän kirjan" mielestä sinä olet vääräuskoinen? Ja kun aikansa itseään turkkilaisella, marokkolaisella tms. nussituttanut suomalaisnainen heltyy menemään lomapanonsa kanssa naimisiin, on edessä pakkokääntyminen muslimiksi.


      • Nonos
        halpatuonti kirjoitti:

        "Ja eiköhän jo Raamatussakin sanottu, että se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven..."

        Kuinka viitsit puolustella raamatulla sitä että käyt nussituttamassa itseäsi muslimeilla, joiden "pyhän kirjan" mielestä sinä olet vääräuskoinen? Ja kun aikansa itseään turkkilaisella, marokkolaisella tms. nussituttanut suomalaisnainen heltyy menemään lomapanonsa kanssa naimisiin, on edessä pakkokääntyminen muslimiksi.

        Jep. Sieltähän ne pari ensimmäistä kiveä lentelivät, kuten oli odotettavissa.


      • TYTTÖ
        Ammattimatkaaja kirjoitti:

        Hyvä tyttö, puhun "muutaman vuoden" ja yli 900 kaupungin/biitsin/vuoren ym ym kokemuksella!! Valitettavasti en ole käynyt turkissa, enkä ajatellut eläissäni mennäkkään.. tossa "käyty paikka listassa" on eräs takuu varmasti parempi mesta jonne menen mieluummin kuin turkkiin pitaleipiä syömään ja suomalaisturismia ihailemaan. ei siinä mitään, jokainen tyylillään "turvalliseen ja tuttuun" kohteeseen, ei ihmeessä kannata kokeilla jotain uutta ;o)... voi tosiaan olla ettei jossain erilaisessa paikassa saa suomalaista perinneruokaa eikä siellä puhuta suomea...

        nyt kyllä teet itsestäsi naurettavan!!
        ajattelin että olisit sentään "maailmanmatkaajana" turkissa käynyt, että sulla olis perusteet sen maan haukkumiseen...
        totuus on se että et voi sanoa mistään maasta mitään ellet ole itse henkilökohtaisesti käynyt! ja on todella suppeaa ajattelua ajatella että turkissa syödään pitaleipää ja katsellaan suomalaisturisteja! mutta mitä sinun kaltaiseltasi tyhjän puhujalta voisi odottaa.
        luulisi nyt sinun "maailmanmatkaajana" ja aikuisena tietävän että et voi arvostella mitään ellet itse ole sitä kokenut..


      • kyösti
        Ammattimatkaaja kirjoitti:

        Hyvä tyttö, puhun "muutaman vuoden" ja yli 900 kaupungin/biitsin/vuoren ym ym kokemuksella!! Valitettavasti en ole käynyt turkissa, enkä ajatellut eläissäni mennäkkään.. tossa "käyty paikka listassa" on eräs takuu varmasti parempi mesta jonne menen mieluummin kuin turkkiin pitaleipiä syömään ja suomalaisturismia ihailemaan. ei siinä mitään, jokainen tyylillään "turvalliseen ja tuttuun" kohteeseen, ei ihmeessä kannata kokeilla jotain uutta ;o)... voi tosiaan olla ettei jossain erilaisessa paikassa saa suomalaista perinneruokaa eikä siellä puhuta suomea...

        oon kyllä ton tytön kanssa samoilla linjoilla et ammattimatkaaja voi pitää suunsa kii siihen asti kunnes on käynyt siellä kurdien luvatussa maassa!!!

        hei, kaikkihan on ihan omavalintaista... joten amatööri-ammattimatkaaja hyvää päivän jatkoa vain sullekin!!! ps. mullakin löytyy yli 900 päivää ulkomailla ja meen turkkiin kolmatta kertaa, heh...


      • TYTTÖ
        kyösti kirjoitti:

        oon kyllä ton tytön kanssa samoilla linjoilla et ammattimatkaaja voi pitää suunsa kii siihen asti kunnes on käynyt siellä kurdien luvatussa maassa!!!

        hei, kaikkihan on ihan omavalintaista... joten amatööri-ammattimatkaaja hyvää päivän jatkoa vain sullekin!!! ps. mullakin löytyy yli 900 päivää ulkomailla ja meen turkkiin kolmatta kertaa, heh...

        mukavaa että olet kanssani samaa mieltä..
        ja näkevätpä että on niitä miehiäkin jotka pitävät turkista. =)


      • göbbels
        Nonos kirjoitti:

        Jep. Sieltähän ne pari ensimmäistä kiveä lentelivät, kuten oli odotettavissa.

        muslimien puolustajana minä en ehkä ensimmäisenä ottaisi mitään kivien heitto -symboliikkaa esiin :D


      • Ammattimatkaaja
        kyösti kirjoitti:

        oon kyllä ton tytön kanssa samoilla linjoilla et ammattimatkaaja voi pitää suunsa kii siihen asti kunnes on käynyt siellä kurdien luvatussa maassa!!!

        hei, kaikkihan on ihan omavalintaista... joten amatööri-ammattimatkaaja hyvää päivän jatkoa vain sullekin!!! ps. mullakin löytyy yli 900 päivää ulkomailla ja meen turkkiin kolmatta kertaa, heh...

        Niin, ja että oikeinko pitäis paikanpäälle vaivautua toteamaan kaikki sama minkä saat selville tiedotusvälineistä!?!? juu,ei?? Otetaan nyt tästä muutama vetonaula... Venäjän siperia, Somalia ym "kolmannet maat". pitääkö sinne eritoten paikan päälle mennä toteamaan tuo paikallinen "lomakohde"-unelma?? Vai riittäiskö ihan pikku taustatutustuminen ja rahan kulutus johonkin miellyttävämpään... aikoinaan sain moukan maineen kun arvostelin oopperaa "et ei helvetti, henkistä kidutusta "musiikin" avulla", en todellakaan mennyt enkä aio mennä ja silti voin syvällä rintaäänellä sanoa että voi helvetti, ei ikinä.. sama kuin turkki ;o)... ja sit on teitin vuoro jatkaa...


      • TYTTÖ
        Ammattimatkaaja kirjoitti:

        Niin, ja että oikeinko pitäis paikanpäälle vaivautua toteamaan kaikki sama minkä saat selville tiedotusvälineistä!?!? juu,ei?? Otetaan nyt tästä muutama vetonaula... Venäjän siperia, Somalia ym "kolmannet maat". pitääkö sinne eritoten paikan päälle mennä toteamaan tuo paikallinen "lomakohde"-unelma?? Vai riittäiskö ihan pikku taustatutustuminen ja rahan kulutus johonkin miellyttävämpään... aikoinaan sain moukan maineen kun arvostelin oopperaa "et ei helvetti, henkistä kidutusta "musiikin" avulla", en todellakaan mennyt enkä aio mennä ja silti voin syvällä rintaäänellä sanoa että voi helvetti, ei ikinä.. sama kuin turkki ;o)... ja sit on teitin vuoro jatkaa...

        Ensinnäkin: somalia tai siperia on ihan eri asia kun turkki!!! niihin maihin nyt ei edes tehdä pahemmin mitään lomamatkoja.
        ja tiedoitusvälineissä en ole koskaan kuullut haukuttavan turkkia!? ehkä kerrottu uutisia maanjäristyksistä tai "mellakoista" mutta muualla en ole nähnyt turkkia haukuttavan kuin keskustelupalstoilla (ja nekin yleensä niitä jotka eivät ole edes paikanpäälle vaivautuneet)
        ja tosiaan nythän on kyse turkin nimenomaisista lomakohteista..

        oopperasta vielä.. en itsekkään ole koskaan sietänyt sen kaltaista musiikkia mutta kerran oopperaan sitten ajauduin ja pidin siitä silti!
        JOTEN: ennakkoluulot pois!


      • kariqva
        TYTTÖ kirjoitti:

        Ensinnäkin: somalia tai siperia on ihan eri asia kun turkki!!! niihin maihin nyt ei edes tehdä pahemmin mitään lomamatkoja.
        ja tiedoitusvälineissä en ole koskaan kuullut haukuttavan turkkia!? ehkä kerrottu uutisia maanjäristyksistä tai "mellakoista" mutta muualla en ole nähnyt turkkia haukuttavan kuin keskustelupalstoilla (ja nekin yleensä niitä jotka eivät ole edes paikanpäälle vaivautuneet)
        ja tosiaan nythän on kyse turkin nimenomaisista lomakohteista..

        oopperasta vielä.. en itsekkään ole koskaan sietänyt sen kaltaista musiikkia mutta kerran oopperaan sitten ajauduin ja pidin siitä silti!
        JOTEN: ennakkoluulot pois!

        "ja tiedoitusvälineissä en ole koskaan kuullut haukuttavan turkkia"

        Ehkä kannattaisi siinä tapauksessa aukaista silmät jossain vaiheessa. Tämä oli taas kerran niin tyhmä väitös, ettei mitään rajaa.


      • TYTTÖ
        kariqva kirjoitti:

        "ja tiedoitusvälineissä en ole koskaan kuullut haukuttavan turkkia"

        Ehkä kannattaisi siinä tapauksessa aukaista silmät jossain vaiheessa. Tämä oli taas kerran niin tyhmä väitös, ettei mitään rajaa.

        siis.. tarkoitan sitä että kun puhutaan esim turkin lomakohteesta niin ei turkista tiedoitusvälineissä sanota että "paska paikka, ei kannata mennä"
        en väitä että uutisissa ei olisi ollut pahoja juttuja mutta se on taas juttu erikseen.. ja niillä ei ole tekemistä lomamatkailun kanssa.. muutakun esim jollain tappo/raiskaus jutut joita tapahtuu muuallakin ja joita on vähän ja eivät olennaisesti liity mun pointtiin.


      • buras
        TYTTÖ kirjoitti:

        siis.. tarkoitan sitä että kun puhutaan esim turkin lomakohteesta niin ei turkista tiedoitusvälineissä sanota että "paska paikka, ei kannata mennä"
        en väitä että uutisissa ei olisi ollut pahoja juttuja mutta se on taas juttu erikseen.. ja niillä ei ole tekemistä lomamatkailun kanssa.. muutakun esim jollain tappo/raiskaus jutut joita tapahtuu muuallakin ja joita on vähän ja eivät olennaisesti liity mun pointtiin.

        Oletko kuullut tiedotusvälineissä montakin kertaa jostain maasta/paikasta sanottavan esim. "paska paikka" tai "vittumaisia ihmisiä"? Niin. En minäkään.

        Turkin pitkittyneet EU-neuvottelut ovat hyvä esimerkki siitä, millaisena maana Turkkia pidetään.


      • TYTTÖ
        buras kirjoitti:

        Oletko kuullut tiedotusvälineissä montakin kertaa jostain maasta/paikasta sanottavan esim. "paska paikka" tai "vittumaisia ihmisiä"? Niin. En minäkään.

        Turkin pitkittyneet EU-neuvottelut ovat hyvä esimerkki siitä, millaisena maana Turkkia pidetään.

        No voi helvata...
        no en tullut ajatelleeksi että täällä noin ÄLYKKÄITÄ ihmisiä on..
        tulitko ajatelleeksi että ehkä en tarkoittanut juuri noilla sanoilla siellä sanottavan!?
        luulin että jokainen ymmärtäisi mitä tarkoitin.
        mut anteeksi et unohdin että kaikki eivät ymmärrä..

        ja sanoinhan että joku EU-lörinä ei kuulu tähän matkailu juttuun josta olen koko ajan puhunut.
        nyt on kyse lomasta ja LOMAympäristöstä.

        Täällä suomi24 keskusteluissa on muuten helvetin moisia pilkunnussioita. olen pannut merkille.


      • vai kuurous,,,
        TYTTÖ kirjoitti:

        Ensinnäkin: somalia tai siperia on ihan eri asia kun turkki!!! niihin maihin nyt ei edes tehdä pahemmin mitään lomamatkoja.
        ja tiedoitusvälineissä en ole koskaan kuullut haukuttavan turkkia!? ehkä kerrottu uutisia maanjäristyksistä tai "mellakoista" mutta muualla en ole nähnyt turkkia haukuttavan kuin keskustelupalstoilla (ja nekin yleensä niitä jotka eivät ole edes paikanpäälle vaivautuneet)
        ja tosiaan nythän on kyse turkin nimenomaisista lomakohteista..

        oopperasta vielä.. en itsekkään ole koskaan sietänyt sen kaltaista musiikkia mutta kerran oopperaan sitten ajauduin ja pidin siitä silti!
        JOTEN: ennakkoluulot pois!

        ,,,vai vaan tyhmyys syynä ettet mitään Turkki-kritiikkiä ole huomannut tiedotusvälineissä? Rivejen välissä lukee paljonkin informaatiota, samoin kannattaa lukea historiaa. Nykymaailman tila on sellainen mikä on, ja Turkillakin on tiukat ajat kun mielii mukaan EU:hun; ei kaikkee negatiivista aina ilmoiteta pääuutisissa,,,


      • minä

        olipa säälittävä esitys tuo sinun kirjoituksesi! taidat olla aika "mondeeni"... heh!


      • minä
        halpatuonti kirjoitti:

        "Ja eiköhän jo Raamatussakin sanottu, että se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven..."

        Kuinka viitsit puolustella raamatulla sitä että käyt nussituttamassa itseäsi muslimeilla, joiden "pyhän kirjan" mielestä sinä olet vääräuskoinen? Ja kun aikansa itseään turkkilaisella, marokkolaisella tms. nussituttanut suomalaisnainen heltyy menemään lomapanonsa kanssa naimisiin, on edessä pakkokääntyminen muslimiksi.

        muslimi hyväksyy kristityt ja juutalaiset! Väärä uskoisuus ei ole oikea sana. Jokainen alle kouluikäinen on muslimien mukaan muslimi oli se sitten vinkuintiasta. PERUSERO ON muslimilla ja kristityllä on se että muslimilla ei ole jeesus jumalan poika vaan muhammed on profeetta joka on tuonut sanan kansalle. Meidän kristittyjenkin opuksessa lukee ettei possua ja verta tule syödä eikä muutakaan sorkkaeläintä joka ei märehdi ja oli siinä jotain muutakin kuten esim. naisten ei sovi paljastella itseä mutta ei ollut kuitenkaan pukeutumissääntöä niinkuin ei muslimeillakaan. kaapu / huntu pakkoa ei koraanissa eikä raamatussa lue. En ole uskovainen mutta olen ollut utelias ja vähän ottanut selvää ennen kun tulen tänne palstalle fiksuja juttelemaan. Mene sinäkin vaikka kirjastoon ja sivistä itseäsi.


      • sanna

        Kävinpäs tuossa puoli vuotta sitten lomailemassa ja PANEMASSA TURKKILAISEN MIEHEN KANSSA. JA MENEN UUDESTAANKIN. Ha! Ja kerronpas vielä että oli muuten ELÄMÄNI PARASTA SEKSIÄ, kun kerran teitä suomalaismiehiä niin kovasti kiinnostaa. Ja niistä taudeista, on ne perkeleen kondomit keksitty. Muistatteko, ne sellaiset kumiset jutut mitä käytetään aktin aikana? Varmaan joku joskus maininnut. Mutta eikö mitä, tehän tykkäätte olla ilman kumia, väliäkö ehkäisyllä. On niitä kusipäitä suomalaismiehissäkin. Voi surku mitä kaksinaismoralisteja.

        Eiköhän se ole jokaisen ihmisen oma asia kenen kanssa harrastaa seksiä ja missä. Ja, ammattimatkaaja, ihmisillä on eri mielipiteet, ääliö. Teksisi on aivan ymmärrettävää ilman niitä 300 huuto- ja kysymysmerkkiä.

        Heh, kuunnelkaa itseänne. Juuri tällaisten miesten takia minä ainakin menen takaisin turkkiin jonkun suklaasilmän syleilyyn. Ihan mielelläni! Itseasiassa matkakin varattuna jo.. Sovinistipunaniskajupit. Ja aion (voi ei) harrastaa siellä villiä seksiä(!!), enkä todellakaan kenenkään blondin kanssa. Huoraksi ette voi haukkua, koska minä TEEN SEN ILMAISEKSI!

        Mikseivät jotkut ikinä kasva aikuiseksi.


      • wati
        göbbels kirjoitti:

        muslimien puolustajana minä en ehkä ensimmäisenä ottaisi mitään kivien heitto -symboliikkaa esiin :D

        Jokainen taaplaa tyylillaan....minun kultani ainakin parhaimmillaan kuusikin kertaa paivassa ja himot senkun kasvaa...mielellaan sita tallaista miesta hyvailee ja monta kertaa paivassa...
        Mies egyptilainen....


      • pantalone
        TYTTÖ kirjoitti:

        Ensinnäkin: somalia tai siperia on ihan eri asia kun turkki!!! niihin maihin nyt ei edes tehdä pahemmin mitään lomamatkoja.
        ja tiedoitusvälineissä en ole koskaan kuullut haukuttavan turkkia!? ehkä kerrottu uutisia maanjäristyksistä tai "mellakoista" mutta muualla en ole nähnyt turkkia haukuttavan kuin keskustelupalstoilla (ja nekin yleensä niitä jotka eivät ole edes paikanpäälle vaivautuneet)
        ja tosiaan nythän on kyse turkin nimenomaisista lomakohteista..

        oopperasta vielä.. en itsekkään ole koskaan sietänyt sen kaltaista musiikkia mutta kerran oopperaan sitten ajauduin ja pidin siitä silti!
        JOTEN: ennakkoluulot pois!

        kuvittelee olevansa ainut tässä maassa, joka matkustelee, heh. Kyllä ne muutkin matkustelee ja ovat matkustelleet, ei siitä nyt tarvitse mitään ihme numeroa tehdä päivissä ja kaupunkien määrissä. Toi on just tollasten pölvästien elvistelyä ja henkseleiden paukuttelua. Jokaisen oma valinta mihin matkustaa ja monta kertaa vuodessa ja millä tyylillä. Poika luulee, että hänen tapansa on se ainut paras ja muut ovat tyhmiä!! Onneksi meille kaikille on mahdollisuus matkustaa omalla tavalla ja meille löytyy myös mieluisia paikkoja minne mennä.

        Itsekkin olen käynyt Turkissa kolme kertaa; Istanbulissa, Alanyassa ja Antalyassa. Kiva maa, kaunista luontoa ja ystävällisiä ihmisiä, eksotiikkaa ja hyvää ruokaa.


    • jasu

      Totuus kyllä on että suomalaisille miehille nauretaan välimeren maissa, jokainen välimeren mies tietää että pohjoismaalaiset tytöt kaipaavat kunnon rakastelua, johon harva pohjolan mies, varsinkaan selvinpäin, ei pysty. Siinä tytöt ovat typeriä kun mennä rakastuvat näihin rakkauttaan jakaviin hyväntekijöihin.

      • Ammattimatkaaja

        Niin, ja tämäkö nyt sitten tarkoittaa sitä että jokainen suomalainen pullamössömissi on rakkauden ylipapitar... makuuhuoneen venus ja orgasmitieteiden maisteri??? Hohhoijjaa, kyllä siihen suomalaiseen listaan mahtuu ihan lepolahnasta villiin "paa mut patteriin ja nai lujaa" tyyppiä... että jos "kaikki" suomalaismiehet on Koffin sixpäkillä rakennettuja, niin aiiiiiiiika moni suomalaisnainenkin on aika hyvin ollu ruoka-aikana paikalla!! Nähty on...


      • Suomalainen

        Vai niin...

        no sun mielestä ne etelän kebab miehet ovat niin ihania, kun ne hirveässä pöllyssä painaa näitä meidän viattomia pohjolan naisia? Ai niin.. kivasti se AIDS leviää siellä, kuppa ja satiaiset poikineen...

        pidä hauskaa


    • ( . ) ( . )

      Äijät käyvät panolomalla naisten seksiturismia kutsutaan romaromanssiksi.

    • suomalainen mies

      Hhyvä asia vaan että tänne Suomeen saadaan turkkilais-suomalaisia lapsia, jotka sitten aikuisiässä ovat vetovoimaisia, notkeita ja tummia julkkis-kokeilaita. Lisää etelänverta kaduille, positiivista vaan.

      • halpatuonti

        ...Suojelupoliisin mukaan yhteyksiä 15:ta terroristijärjestöön. Kuinkahan moni noista maamme muslimiterroristeista on naimisissa naiivin suomalaisnaisen kanssa? Veikkaan että ainakin puolet. Mutta täytyyhän se Abdul saada Suomeen, kun se sanoo rakastavansa minua...


    • tilasto

      Kirkosta eroaminen lisääntyi

      SK 27.02.2004

      Kirkosta eroaminen lisääntyi viime vuonna, kertovat evankelisluterilaisen kirkon tilastot. Kirkon väkiluku väheni jopa jyrkemmin kuin 1990-luvun lamavuosina.

      Vuodenvaihteessa evankelisluterilaiseen kirkkoon kuului 84,1 prosenttia suomalaisista.

      Elokuussa voimaan tullut uusi uskonnonvapauslaki teki mahdolliseksi eroilmoituksen jättämisen postitse. Lisäksi eroamiseen aiemmin liittynyt kuukauden harkinta-aika on poistunut.

      Evankelisluterilaisen kirkon jäsenmäärä pieneni vuonna 2003 yli 12 000 hengellä. Kirkosta erosi lähes 27 000 henkilöä eli 10 000 enemmän kuin edellisvuonna. Kirkkoon liittyneitä oli runsaat 10 000 eli lähes yhtä paljon kuin vuonna 2002.

      --------------------------------------------





      Kirkosta eroaminen suosittua internetin kautta

      Kalevi Nikulainen
      Julkaistu 20/02/2004

      Eroakirkosta.fi -sivusto on ollut toiminnassa kymmenen viikkoa ja sen kautta on tänä aikana eronnut Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta yli 1400 henkilöä.

      Vuoden 2003 lopun aikana eronneita oli noin 1 000 ja tammikuussa yli 400. Palvelun tarjoava Tampereen Vapaa-ajattelijat ry ennustaa, että eroakirkosta.fi -sivuston kautta tulee vuoden 2004 aikana eroamaan yli 12 000 kirkon jäsentä.

      Kun eroakirkosta.fi -sivusto avattiin marraskuun 21. päivä viime vuonna, sai se osakseen laajan huomion. Sivustoa ei varsinaisesti markkinoitu, vaan sen avaamisesta tiedotettiin muutamaan internetin keskusteluryhmään.

      Tieto sivustosta levisi toisten internetin käyttäjien välityksellä yllättävän nopeasti useisiin kymmeniin keskusteluryhmiin. Ensimmäisen kahden viikon aikana kävijöitä oli keskimäärin 500 päivässä. Kaiken kaikkiaan sivustolla on varovaisen arvion mukaan käynyt noin 20 000 henkilöä.

      http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=11&news_id =28501

      -----------------------------------------------





      Kouvolan sanomien jutussa haastateltiin mm. Kati Niemelää kirkon tutkimuskeskuksesta, jonka mukaan vuonna 2003 erosi noin 30000 ihmistä. Vuonna 2002 erosi noin 16000. Näin kirkon kuuluvien osuus on pudonnut jopa 0.5 prosenttiyksikköä. Vuonna 2004 eroamisvirta on jatkunut voimakkaana.

      • a-teisti

        Eikös olekin hyvä suuntaus. Alkaa viimeinkin Suomen kansa järkiintyä. :) Vielä kun saataisiin kirkollisvero pois yrityksiltä. Siinä asiassa Suomi on Turkista jäljessä, että täällä on valtio vieläkin naimisissa (evankelis-luterilaisen) kirkon kanssa.


    • ollut

      Olin suomalaisessa turistiporukassa Turkissa ja jo menomatkalla muutamat - kieltämättä vähän yksinkertaiset - naiset juttelivat kovaan ääneen, että mistä tavoittaa "...sen Sirkun suositteleman Ahmedin..." Olivat ilmeisesti varautuneet lomaan muita paremmin ottamalla jo ennakolta selville paikalliset nähtävyydet... Minua nämä naiset eivät olisi henkilökohtaisesti kiinnostaneet, mutta makuasiahan se tietysti vain on. Vartalot ihan ok, mutta muuten vaikuttivat vähän tylsältä seuralta.

      Ja joku kirjoitti kaipaavansa tummalta ja tuliselta sellaista seksiä, mitä ei eloveena-mieheltä Suomessa saa. Kyllä suomalainen osaa olla - jos ei tumma niin tulinen ainakin. Jospa naisetkin vapauttaisivat itsensä turhista estoista jo täällä koto-Suomessa ja vaikkapa ihan keskustelisivat siitä, mistä tykkäävät ja mitä toivovat. Voi olla, ettei heidän miehensä tiedä, mitä nainen milloinkin haluaa.

      • Ammattimatkaaja

        Älä nyt hyvä mies arvostele suomalaista naista.. hehän ovat joka tavalla tulisia ja seksin saralla meitä miehiä yliaktiivisia jopa, saatikka taidoiltaa ylivertaisia ;o)


      • Nami Nami Paavo
        Ammattimatkaaja kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies arvostele suomalaista naista.. hehän ovat joka tavalla tulisia ja seksin saralla meitä miehiä yliaktiivisia jopa, saatikka taidoiltaa ylivertaisia ;o)

        Feministit on varmaan selvittäny sun tiedot jo jostain ja syyttävät jonkun näköisestä tasaarvo rikkomuksesta...on tietenkin hyväksyttävää että naiset käyvät etelässä jonkun Sinbadin luona mutta jos miehet virossa moikkaamassa Svetlaanaa niin Hyi kun suomessa on kauheita miehiä..Sitä saa mitä tilaa ja huora lisä nimi on varmasti tälläislle naisille ihan paikalleen...Miksiköhän omaa sukupuoltani kutsutaan jos naiset ovat huoria niin...?


      • Nami Nami Paavo
        Nami Nami Paavo kirjoitti:

        Feministit on varmaan selvittäny sun tiedot jo jostain ja syyttävät jonkun näköisestä tasaarvo rikkomuksesta...on tietenkin hyväksyttävää että naiset käyvät etelässä jonkun Sinbadin luona mutta jos miehet virossa moikkaamassa Svetlaanaa niin Hyi kun suomessa on kauheita miehiä..Sitä saa mitä tilaa ja huora lisä nimi on varmasti tälläislle naisille ihan paikalleen...Miksiköhän omaa sukupuoltani kutsutaan jos naiset ovat huoria niin...?

        Että samassa koulussa kanssani olleet tytöt(silloin13-14v)olivat olleet perheensä kanssa Turkissa vanhempiensa kanssa,illalla he olivat karanneet hotelli huoneen ikkunasta ja raottaneet rasiaa 20 vuotiaalle jannulle ja tämä Prinssi oli vääntänyt niitä jossain puskassa niin että veri oli lentänyt(immenkalvo).
        Vaikka puhuttiinkin NAISISTA niin ajattelin lisätä tämän tähän.
        Kuulin tämän näiden tyttöjen kaverilta joka on myös ystäväni.


      • TYTTÖ
        Nami Nami Paavo kirjoitti:

        Että samassa koulussa kanssani olleet tytöt(silloin13-14v)olivat olleet perheensä kanssa Turkissa vanhempiensa kanssa,illalla he olivat karanneet hotelli huoneen ikkunasta ja raottaneet rasiaa 20 vuotiaalle jannulle ja tämä Prinssi oli vääntänyt niitä jossain puskassa niin että veri oli lentänyt(immenkalvo).
        Vaikka puhuttiinkin NAISISTA niin ajattelin lisätä tämän tähän.
        Kuulin tämän näiden tyttöjen kaverilta joka on myös ystäväni.

        on se kumma kun jos yhden kerran antaa turkissa jollekkin sinbadille ni leimataan jo huoraksi!?
        tästä tuleekin kysymys että mitä eroa sillä on paneeko ulkomaalaisen kanssa vai suomalaisen...???
        pippelit niillä kaikkien maiden miehillä on ja vieläpä melko saman näköiset... joten...

        en ymmärrä sitä et nostetaan kauhee hässäkkä jos paneskelee jonkun turkkilaisen kanssa... se on oma asia mitä tekee!!

        ja muistakaa jo hyvät ihmiset että sana HUORA tarkoittaa MAKSULLISTA HENKILÖÄ, joten sitä ei tarvitse käyttää naisista (paitsi tietty sanan veroisista)...
        se on aika vitun alentavaa ja halventavaa...


      • Huora nimike
        TYTTÖ kirjoitti:

        on se kumma kun jos yhden kerran antaa turkissa jollekkin sinbadille ni leimataan jo huoraksi!?
        tästä tuleekin kysymys että mitä eroa sillä on paneeko ulkomaalaisen kanssa vai suomalaisen...???
        pippelit niillä kaikkien maiden miehillä on ja vieläpä melko saman näköiset... joten...

        en ymmärrä sitä et nostetaan kauhee hässäkkä jos paneskelee jonkun turkkilaisen kanssa... se on oma asia mitä tekee!!

        ja muistakaa jo hyvät ihmiset että sana HUORA tarkoittaa MAKSULLISTA HENKILÖÄ, joten sitä ei tarvitse käyttää naisista (paitsi tietty sanan veroisista)...
        se on aika vitun alentavaa ja halventavaa...

        Tuota, mä kyllä olen käyttänyt tuota huora ja lutka nimikettä ihan sujuvasti kotonakin.. jotkut naisethan suorastaan kiihottuvat kun käyttää sopivaa terminologiaa seksin yhteydessä ;o).. kannattais TYTÖNkin avartaa ajatusmaailmaa... ja edelleen mulle riittää pelkästään naapurien lomakokemukset turkista vetämään johtopäätökset ei ikinä, sama pätee kanarian saarille... ja kyseiset naapurit ei oo edes olleet naintilomalla saatikka romanssilomalla... mutta saahan rahansa toki jokainen käyttää kuinka lystää. ja edelleen aivan sama käytkö tyttö naimassa pitaleipäpoikaa, ei juuri heilauta ;o)


      • Ihanaaaaaaaaa

        Pitääkö lähteä etelästä etsimään sitä tulista kokemusta kun sen tosi seksuaalisen kokemuksen voisi saada turvallisesti koto suomessa. Etkä olisi jonkun AHMETIN 69 SUOMALAIS NAINEN LISTALLA,joka nauraa kuinka helppo on saada suomitytöiltä. ja suomi nainenhan suostuu vaikka minkälaiseen "juttuun" kun kyseessä on etelän mies. JÄÄ VARMAAN HYVÄT MUISTOT!


    • Helppo nakki

      No eiköhän ne suomalaiset miehet ole kuitenkin vielä helpompia...

      • Ammattimatkaaja

        Täytyy kiittää vanhempia,että ovat synnyttäneet mut suomeen jossa naiset on kohtalaisen iisisti lähestyttäviä ja seksikin onnistuu kutakuinkin nopealla tahdilla tarvittaessa... sama ei päde moneen muuhun maahan jossa pitää ensin pitää kädestä kii vuosi enneku näkee edes paidan alle!! Ja parit tutustuu toisiinsa suurinpiirtein koti"hipoissa".. että ei oo maailmalla naiset ihan nii luukku levällään kuin skandinaaviassa... jos ei lasketa tuota maksullista tähän yhtälöön


      • Ammattimatkaaja

        Niin, kysytääs nyt naisilta sitten... että kun nyt keskimäärin ootte sitä mieltä että suomalaismies on "hanurista", niin kuinka "perseestä" suomi-poika olis jos ne olis vielä hankalia eivätkä jakais kankeaan ekoilla treffeillä tai alle 10 treffin sarjassa??? Veikkaan että älämölö olis infernaalinen siinä tapauksessa!!!


    • Cara

      Kreikkalainen vaimoni haukkuu kreikkalaisia miehiä kauheiksi pukeiksi. Kreikkalaiset miehet ovat tosi "helppoja". He jahtaavat kaikkea liikkuvaa vaikka vaimo olisi jo kotona. He haukkuvat ulkomaalaisia naisia huoriksi, mutta itse ovat valmiita heti pettämään ensimmäisen mahdollisuuden tullen.

      He haukkuvat pohjoismaalaisia tyttöjä, mutta oma käytös näillä äijillä heillä on huorahtavaa. Kreikkalaisilta naisilta tietysti he kieltävät kaiken hauskanpidon, mutta itselleen sallivat kaiken. Kaksinaamaista touhua. Kaikki muut ovat "huoria" paitsi he itse, heh heh:)

      • Kypä

        Tuliko vaimonmyötä hyvät myötäjäiset, vai jäitkö hölmö suomalainen ukko ilman?? Sillä kun kreikkalaiset menevät keskenään naimisiin, saa mies appivanhemmilta mm. valmiin asunnon/rahaa...


    • totta

      Jos ei nyt aivan sokea ole, näinhän se homma siellä menee...

    • voivoi

      ...että suomalaisilla naisilla on ulkomaalaisten liikemiesten silmissä "ilmaisen huoran" leima. Täällä naiset antaa pesää, eikä tartte maksaa mitään!!!

      • nainen

        Miksi pitäisi maksaa hyvästä seksistä?


      • vainen
        nainen kirjoitti:

        Miksi pitäisi maksaa hyvästä seksistä?

        te maksattekin siitä hiukan myöhemmin. siinä vaiheessa, kun Mubarak röhnöttää keravalaisessa vuokrakaksiossa ja katselee satelliitin välityksellä Turkin Star-kanavaa kavereidensa kanssa.


      • voivoi
        nainen kirjoitti:

        Miksi pitäisi maksaa hyvästä seksistä?

        En mä väittänytkään että pitäisi! Kommenttini liittyi lähinnä siihen, mistä suomalaisten naisten "maine" maailmalla johtuu. Kommenttini ei myöskään ole oman pääni tuotosta vaan bisnesmaailmassa eläneenä olen kuullut tuon lauseen monesti kollegojeni suusta. Silloin on kieltämättä hiukan hävettänyt....


      • voivoi
        nainen kirjoitti:

        Miksi pitäisi maksaa hyvästä seksistä?

        En mä väittänytkään että pitäisi! Kommenttini liittyi lähinnä siihen, mistä suomalaisten naisten "maine" maailmalla johtuu. Kommenttini ei myöskään ole oman pääni tuotosta vaan bisnesmaailmassa eläneenä olen kuullut tuon lauseen monesti kollegojeni suusta. Silloin on kieltämättä hiukan hävettänyt....


    • Paavo Ervo

      Mä voisin vetästä niitä kaikki naisia, niin niistä tulis lesboja heti...eipähän enää turkkilaisille MIEHILLE tarjois xDxDxD

      (Tiedän vittuilin juuri itselleni, mahtavaa eikö?)

    • hehe

      Ja suurempi riesa ovat sumen naisille se että suomalismiehet jakelevat itseään venäläislutkille ja joka käänteessä toitottavat näitten olevan ns paremmannäköisiä!

      Totta puhuen suomalainen nainen on kuvankaunis ainakin suomalaiseen mieheen verrattuna. Suomalainen mies ei saa naista kuin rahalla ja komeat kreikkalaismiehet ovat hei KOMEITA!

      • Ei kiinnosta

        Menköön suomalaiset mansikit vain panettamaan itseään värivirheisillä niin paljon kuin huvittaa, ei kiinnosta tippaakaan.

        Hyvä vaan, että ne verhokankaaseen kääriytyneet persjalkaiset lehmät kelpaavat edes jollekin.


    • Mies XX

      Luulisi, että olisi parempi olla hiljaa ja mennä nurkaan hapeämään, jos ei naista pysty tyydyttämään. Ystävättäreni eivät ainakaan käy näillä etelänmatkoilla. He voivat tehdä kaupunkimatkoja, sillä "saanti" on turvattu kotimaassa.

      • minä

        ja mitähän ne miehet tuovat sieltä Virosta tuliaisiksi vaimoilleen?? että olisin kuitenkin AIKA hiljaa :D


    • Sampsa19811

      Hei

      Siksi varmasti suomalaiset naiset käyvät paneskelemassa ulkomailla koska siellä miehet osaavat kohdella naisia paremmin (ainakin sen muutaman päivän mitä ovat toistensa kanssa tekemisissä) Saavat kunnon seksiä, toisin kun suomessa itsekkäiltä miehiltä, jotka ajattelevat vaan omaa munaansa jonka keskimääräinen laukeamisaika on 2-5 minuuttia, sisältäen esileikit

      Kyllä minä ymmärrän teitä naisia jotka käytte ulkomailla seksiä hakemassa. Olen niin monen naisen kanssa keskustellut joka ei ole tyytyväinen
      seksielämäänsä, suomalaisen miehensä kanssa

      Mitä miesten seksiturismiin tulee, se johtuu siitä, että suomalaiset miehet panee mielellään kaikkea mikä liikkuu (kuten miehet yleensäkin)

      Ja kyllä tämän kirjoittaja on mies

      Hyvää jatkoa kaikille !

      • Munallinen

        ...SINÄ olet munaton. Mies jolla on munat, ei puhu tuollaista roskaa.


      • Sam198111
        Munallinen kirjoitti:

        ...SINÄ olet munaton. Mies jolla on munat, ei puhu tuollaista roskaa.

        Ad hominem - argumentaatiovirhe.


    • Ahmed H

      Suominaine ei usko siksi etta se ei omista aivo.
      Se tykkää ko mine sanoo huono suomi että mine rakastaa sitä. se osta mulle ruoka ja antaa seksi. minu ei tarve tehdä muuta ku naida. ei olla puhdas, ei olla rikas, ei osata käyttayty centelmanni, ei, minu ei tarvi olla muuta ku musta. se riitta suomilainen nainen. Minä tietä, minä asunut jo neljä vuotta täälä.
      Ei suomi nainen ole hyvä sängussä, se vaan maka.

    • Nainen

      Sama asia koskee miehiä,kukaan ei koskaan puhu siitä että suomalainen mies menee ulkomaille ja tuo sieltä kiltin myöntyväisen ulkomaalaisen naisen kun suomalainen nainen ei haluakkaan olla nyrkkisäkkinä ja piikana...miks kukaan ei koskaan puhu siitä miten suomalaiset miehet käyttäytyvät????onko liian arka aihe??????Onko niin ettei suomalaisen miehen kantti kestä totuutta??sekä miehet että naiset ovat samanlaisia ei tietty kaikki,mutta haloo avataan nyt silmät ja puhutaan totuuksia,onko värillä,kulttuurilla väliä jos haluaa tarpeitaan tyydyttää tai jos haluaa ihan elämän kumppanin eikös tärkeintä ole kuitenkin tunteet ja se että jokainen voi tekojensa jälkeen katsoa itseään peiliin ja jatkaa elämää,jokaiselle on suotava mahdollisuus elää....

      • ...miesten tekosista paljonkin. Muuten olen kanssasi samaa mieltä; naisella on oikeus samoihin nautintoihin kuin miehelläkin. Harvemmin kuitenkaan suomalainen mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa kotimaahansa. Nainen tekee tämän useimmin.
        Hyvä ja tyylikäs käytös olisi kyllä hyväksi miehelle ja naisellekin kun näillä lomarakastelumatkoilla ollaan. Joskus oikein ammattilaistakin ällöö....
        varsinkin kun liian usein ei unohdetaan kondomin käyttö.
        Kondomin käyttö pitää olla tinkimätön edellytys noilla seikkailuilla.
        AIDS on tappava tuliainen.
        Katso matkailusta http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id= 1338&area=matkailu

        Ei kaikki suomalaiset miehet pidä naistaan "nyrkkisäkkinä" tai "piikana" kuten ehkä liiaksi yleistit!
        Elämän arjessa ihmiskohtaloita seuranneena antaisin suomalaiselle miehelle monessa asiassa kyllä paljon enemmän pisteitä kuin etelän tummalle.
        Tämä ei johdu kateudesta eikä rasismista vaan perustuu ihan oikeesti koettuun arkeen.
        Etelän poika osaa leperrellä naisille pohjan poikaa sujuvammin mutta siihen se sitten jääkin. ELämän arjessa tarvitaan toki muutakin....


      • Hannu
        rouvacicolo kirjoitti:

        ...miesten tekosista paljonkin. Muuten olen kanssasi samaa mieltä; naisella on oikeus samoihin nautintoihin kuin miehelläkin. Harvemmin kuitenkaan suomalainen mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa kotimaahansa. Nainen tekee tämän useimmin.
        Hyvä ja tyylikäs käytös olisi kyllä hyväksi miehelle ja naisellekin kun näillä lomarakastelumatkoilla ollaan. Joskus oikein ammattilaistakin ällöö....
        varsinkin kun liian usein ei unohdetaan kondomin käyttö.
        Kondomin käyttö pitää olla tinkimätön edellytys noilla seikkailuilla.
        AIDS on tappava tuliainen.
        Katso matkailusta http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id= 1338&area=matkailu

        Ei kaikki suomalaiset miehet pidä naistaan "nyrkkisäkkinä" tai "piikana" kuten ehkä liiaksi yleistit!
        Elämän arjessa ihmiskohtaloita seuranneena antaisin suomalaiselle miehelle monessa asiassa kyllä paljon enemmän pisteitä kuin etelän tummalle.
        Tämä ei johdu kateudesta eikä rasismista vaan perustuu ihan oikeesti koettuun arkeen.
        Etelän poika osaa leperrellä naisille pohjan poikaa sujuvammin mutta siihen se sitten jääkin. ELämän arjessa tarvitaan toki muutakin....

        Jumalan kiitos, on tästä asiasta fiksujakin mielipiteitä...


      • Nainen
        rouvacicolo kirjoitti:

        ...miesten tekosista paljonkin. Muuten olen kanssasi samaa mieltä; naisella on oikeus samoihin nautintoihin kuin miehelläkin. Harvemmin kuitenkaan suomalainen mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa kotimaahansa. Nainen tekee tämän useimmin.
        Hyvä ja tyylikäs käytös olisi kyllä hyväksi miehelle ja naisellekin kun näillä lomarakastelumatkoilla ollaan. Joskus oikein ammattilaistakin ällöö....
        varsinkin kun liian usein ei unohdetaan kondomin käyttö.
        Kondomin käyttö pitää olla tinkimätön edellytys noilla seikkailuilla.
        AIDS on tappava tuliainen.
        Katso matkailusta http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id= 1338&area=matkailu

        Ei kaikki suomalaiset miehet pidä naistaan "nyrkkisäkkinä" tai "piikana" kuten ehkä liiaksi yleistit!
        Elämän arjessa ihmiskohtaloita seuranneena antaisin suomalaiselle miehelle monessa asiassa kyllä paljon enemmän pisteitä kuin etelän tummalle.
        Tämä ei johdu kateudesta eikä rasismista vaan perustuu ihan oikeesti koettuun arkeen.
        Etelän poika osaa leperrellä naisille pohjan poikaa sujuvammin mutta siihen se sitten jääkin. ELämän arjessa tarvitaan toki muutakin....

        Mistä tiedät että suomipoika tuo vähemmän morsmaikkoja kuin suomityttö sulhoja??tilastoista ja kuka ne on tehnyt???Ja kuka on kenenkin sängyn vieressä katsomassa onko sitä kondomia käytetty??Nytkin sinä yleistät kun sanot että harvemmin suomalais mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa ja että nainen tekee sen useammin,,ja mitä sitten vaikka toisikin mahtuuhan tänne jos suomalaista miestä ei kiinnosta suomalainen nainen tai suomalaista naista suomalainen mies niin jokainen itselleen kuitenkin valitsee,ja itse valitsemansa puolison tai rakastajan kanssa joutuu elämään.Ja kai tiedät että aidis tarttuu muutenkin kuin vain sukupuoli yhteydessä.ja kun puhut arjesta niin olen itsekkin sitä kokenut aina ihan pienestä lapsesta asti saanut kokea jos jonkinlaista elämää ja se on opettanut, meitä on niin moneen lähtöön ja kateutta on aina ollut milloin mistäkin mutta silloin kun se ulottuu toisen ihmisen valitsemaan tapaan elää tai tapaan valita tarpeidensa tyydyttäjä tai aviopuolisoon niin silloin mennään jo liian pitkälle, jospa sinullekkin joku tulisi ja arvostelisi tapaasi elää tai arvostelisi valintojasi niin sepä ei tuntuisi niin mukavalta enää,Miksi on niin hirveän vaikeaa antaa kaikkien ihmisten elää omaa elämää,eikö kellään enää ole omassa elämässään ongelmia tarpeeksi,miksi välittää siitä kenet naapurin Liisa tuo matkaltaan kumppanikseen tai siitä että Matti ottaa aviopuolison toisesta maasta?Joskus oikeasti tuntuu kuin eläsimme täällä suomessa pimeää aikaa,suvaitsevuutta ei täällä oikeen ole ollenkaan verrattuna muihin maihin,Mutta kaikesta huolimatta jokaiselle hyvää syksyn jatkoa....


      • Mies
        Nainen kirjoitti:

        Mistä tiedät että suomipoika tuo vähemmän morsmaikkoja kuin suomityttö sulhoja??tilastoista ja kuka ne on tehnyt???Ja kuka on kenenkin sängyn vieressä katsomassa onko sitä kondomia käytetty??Nytkin sinä yleistät kun sanot että harvemmin suomalais mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa ja että nainen tekee sen useammin,,ja mitä sitten vaikka toisikin mahtuuhan tänne jos suomalaista miestä ei kiinnosta suomalainen nainen tai suomalaista naista suomalainen mies niin jokainen itselleen kuitenkin valitsee,ja itse valitsemansa puolison tai rakastajan kanssa joutuu elämään.Ja kai tiedät että aidis tarttuu muutenkin kuin vain sukupuoli yhteydessä.ja kun puhut arjesta niin olen itsekkin sitä kokenut aina ihan pienestä lapsesta asti saanut kokea jos jonkinlaista elämää ja se on opettanut, meitä on niin moneen lähtöön ja kateutta on aina ollut milloin mistäkin mutta silloin kun se ulottuu toisen ihmisen valitsemaan tapaan elää tai tapaan valita tarpeidensa tyydyttäjä tai aviopuolisoon niin silloin mennään jo liian pitkälle, jospa sinullekkin joku tulisi ja arvostelisi tapaasi elää tai arvostelisi valintojasi niin sepä ei tuntuisi niin mukavalta enää,Miksi on niin hirveän vaikeaa antaa kaikkien ihmisten elää omaa elämää,eikö kellään enää ole omassa elämässään ongelmia tarpeeksi,miksi välittää siitä kenet naapurin Liisa tuo matkaltaan kumppanikseen tai siitä että Matti ottaa aviopuolison toisesta maasta?Joskus oikeasti tuntuu kuin eläsimme täällä suomessa pimeää aikaa,suvaitsevuutta ei täällä oikeen ole ollenkaan verrattuna muihin maihin,Mutta kaikesta huolimatta jokaiselle hyvää syksyn jatkoa....

        En kyllä koko ketjua lukenu mut tuo nyt meni yli hilseen, eihän tätä ketjua naisille ollu edes tarkotettu joten läpi umpeen! Mies tehny tämän maan ja naiset sen on sotkenu ja sotkee lisää kuten -mies vain- nimimerkillä kirjotti. Ei pahalla eikä hyvälläkään mutta pakko nauttia omasta täysin putipuhtaasta suomalaisesta avokista, lapin tyttärestä. Tehkää te miehet muutkin veljet samoin, suosikaa suomalaista, jos vain flaksi käy ja sitä toivon. (Ei nurmi kuitenkaan ole vihreämpää aidan toisella puolen :D)


      • sumipoikaan tympääntynyt
        Mies kirjoitti:

        En kyllä koko ketjua lukenu mut tuo nyt meni yli hilseen, eihän tätä ketjua naisille ollu edes tarkotettu joten läpi umpeen! Mies tehny tämän maan ja naiset sen on sotkenu ja sotkee lisää kuten -mies vain- nimimerkillä kirjotti. Ei pahalla eikä hyvälläkään mutta pakko nauttia omasta täysin putipuhtaasta suomalaisesta avokista, lapin tyttärestä. Tehkää te miehet muutkin veljet samoin, suosikaa suomalaista, jos vain flaksi käy ja sitä toivon. (Ei nurmi kuitenkaan ole vihreämpää aidan toisella puolen :D)

        Suosikaa ulkomaalaista miestä ne ainakin osaavat puhua ongelmistaan,ovat romanttisia eivätkä syytä naisiaan omasta kykenemättömyydestään...


      • lalli
        sumipoikaan tympääntynyt kirjoitti:

        Suosikaa ulkomaalaista miestä ne ainakin osaavat puhua ongelmistaan,ovat romanttisia eivätkä syytä naisiaan omasta kykenemättömyydestään...

        Kykenemättömyydestään kirjoittaa kolmea lausetta oikein?


      • tähtisiina
        sumipoikaan tympääntynyt kirjoitti:

        Suosikaa ulkomaalaista miestä ne ainakin osaavat puhua ongelmistaan,ovat romanttisia eivätkä syytä naisiaan omasta kykenemättömyydestään...

        Salli mun nauraa.. :D Olen suomalainen nainen ja kyllä mä valitsen suomalaisen miehen. Kebab-mies se kyllä osaa lirkutella vaikka mitä ihanuuksia, mutta mitä muuta tekee? Makaa kotona kun vaimo on töissä, on vapaa-ajalla etsimässä uusia naistuttavuuksia (joita näköjään saa aika helposti).

        Suomalainen mies ei persettä nuole, jos siihen ei ole tarvetta=eli siis harrasta ylenmääräistä lirkuttelua, on rehellinen ja ainakin suurin osa yhden naisen miehiä. Kiitokset teille tästä, suomipojat :)

        Voi itku, kun nämä turkkipojat voisi jättää sinne Turkkiin ja säilyttää lomaromanssin hyvät muistot sydämmessä, mutta mikä ajan trendi on raahata ne ukot tänne, pääosa sossun elätiksi?


      • tähtisiina
        rouvacicolo kirjoitti:

        ...miesten tekosista paljonkin. Muuten olen kanssasi samaa mieltä; naisella on oikeus samoihin nautintoihin kuin miehelläkin. Harvemmin kuitenkaan suomalainen mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa kotimaahansa. Nainen tekee tämän useimmin.
        Hyvä ja tyylikäs käytös olisi kyllä hyväksi miehelle ja naisellekin kun näillä lomarakastelumatkoilla ollaan. Joskus oikein ammattilaistakin ällöö....
        varsinkin kun liian usein ei unohdetaan kondomin käyttö.
        Kondomin käyttö pitää olla tinkimätön edellytys noilla seikkailuilla.
        AIDS on tappava tuliainen.
        Katso matkailusta http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id= 1338&area=matkailu

        Ei kaikki suomalaiset miehet pidä naistaan "nyrkkisäkkinä" tai "piikana" kuten ehkä liiaksi yleistit!
        Elämän arjessa ihmiskohtaloita seuranneena antaisin suomalaiselle miehelle monessa asiassa kyllä paljon enemmän pisteitä kuin etelän tummalle.
        Tämä ei johdu kateudesta eikä rasismista vaan perustuu ihan oikeesti koettuun arkeen.
        Etelän poika osaa leperrellä naisille pohjan poikaa sujuvammin mutta siihen se sitten jääkin. ELämän arjessa tarvitaan toki muutakin....

        Teksti oli melkein kuin mun suusta. Loistava kirjoitus, toivottavasti antaa ajattelun aihetta muutamille..

        Mä olen seurannut lähipiirissä parin kaverini toilailuja, jotka seurustelivat turkkilaisen miehen kanssa. Toisen mies hakkasi ja petti ihan avoimesti avovaimoaan, toisen mies petti ja kun kuuli vaimonsa raskaudesta, lähti kotoa ja muutti uuden "panonsa" luokse. Onneksi kaverini raskaus oli sen verran alussa, että ehti tehdä vielä abortin.. Kun puhuin molempien kanssa, kaverini sanoivat, että alussa olivat niin huomaavaisia, kehuivat kauniiksi, seksikkääksi jne., mutta muuttuivat heti, kun muutettiin saman katon alle. Molemmat miehet olivat työttömiä. Toinen alkoi viettää paljon aikaa "kavereidensa" kanssa, kun vaimo istui kotona tai kävi töissä, toinen taas ihan suoraan sanoi, että lähtee baariin ja soitti keskellä yötä, että menee sen ja sen (kyseessä oli aina nainen) luokse yöksi. Tämä mies kotiin tullessa sanoi, että oli joo naisen luona yötä, kyllä harrastivat seksiä ja keskustelun päätteeksi antoi avovaimolleen turpaan ja haukkui huoraksi. Onneksi molemmat kaverini lopulta jättivät miehensä.. Ja nämä miehet ovat varmaan edelleen vapaana, etsimässä lisää helppoja p*lluja, joita tästä maasta näköjään löytyy..


      • Nainen kirjoitti:

        Mistä tiedät että suomipoika tuo vähemmän morsmaikkoja kuin suomityttö sulhoja??tilastoista ja kuka ne on tehnyt???Ja kuka on kenenkin sängyn vieressä katsomassa onko sitä kondomia käytetty??Nytkin sinä yleistät kun sanot että harvemmin suomalais mies tuo matkamuistonaan lomarakastajaansa ja että nainen tekee sen useammin,,ja mitä sitten vaikka toisikin mahtuuhan tänne jos suomalaista miestä ei kiinnosta suomalainen nainen tai suomalaista naista suomalainen mies niin jokainen itselleen kuitenkin valitsee,ja itse valitsemansa puolison tai rakastajan kanssa joutuu elämään.Ja kai tiedät että aidis tarttuu muutenkin kuin vain sukupuoli yhteydessä.ja kun puhut arjesta niin olen itsekkin sitä kokenut aina ihan pienestä lapsesta asti saanut kokea jos jonkinlaista elämää ja se on opettanut, meitä on niin moneen lähtöön ja kateutta on aina ollut milloin mistäkin mutta silloin kun se ulottuu toisen ihmisen valitsemaan tapaan elää tai tapaan valita tarpeidensa tyydyttäjä tai aviopuolisoon niin silloin mennään jo liian pitkälle, jospa sinullekkin joku tulisi ja arvostelisi tapaasi elää tai arvostelisi valintojasi niin sepä ei tuntuisi niin mukavalta enää,Miksi on niin hirveän vaikeaa antaa kaikkien ihmisten elää omaa elämää,eikö kellään enää ole omassa elämässään ongelmia tarpeeksi,miksi välittää siitä kenet naapurin Liisa tuo matkaltaan kumppanikseen tai siitä että Matti ottaa aviopuolison toisesta maasta?Joskus oikeasti tuntuu kuin eläsimme täällä suomessa pimeää aikaa,suvaitsevuutta ei täällä oikeen ole ollenkaan verrattuna muihin maihin,Mutta kaikesta huolimatta jokaiselle hyvää syksyn jatkoa....

        Ei kai ole syytä nöin katkeraan vuodatukseen?
        Rauhoitu, en minä tarkoittanut ollenkaan sinua mutta sanonta sanoo, että se koira älähtää jne...
        Pyydän anteeksi jos/kun kirjoitin sinulle arasta aiheesta!


    • NaineN

      en voi muuta sanoa kun voi voi =)
      ...kyllä ovat suomalaiset niin harmissaan kun suomityttöjä viedään..
      te täällä haukutte niitä naisia jotka pitävät enemmän mokkamiehistä, mutta todellisuudessa teitä vaan harmittaa ja ärsyttää se että ne vievät teidän naiset!
      toi on niin typerää... miksi muuten teitä kiinnostaisi pätkääkään onko liisa mahmudin vai pentin kanssa?!?
      kasvakaa hei jo!
      eiköhän se ole jokaisen oma asia kenen kanssa tekee mitäkin.
      ja sanonpahan vaan että suomalaisilla miehillä ei ole yhtään varaa haukkua ketään! katsoisivat peiliin vaan!

      • ilmapäät ry

        vielä kun opppisit perustelemaan edes yhden väitteesi.


    • Kyllä

      hävettää olla suomalainen,niin ahdas mielistä porukkaa että ihan itkuksi pistää=(

      • kariqva

        muuta turkkiin. se on ainoa valtio, jossa pidetään turkkilaisista.


      • Suomalainen nainen
        kariqva kirjoitti:

        muuta turkkiin. se on ainoa valtio, jossa pidetään turkkilaisista.

        ehkäpä muutankin,parempi varmaan missä muualla tahansa kuin ahdas mielisessä suomessa..


      • turhia
        kariqva kirjoitti:

        muuta turkkiin. se on ainoa valtio, jossa pidetään turkkilaisista.

        Turha sitä on turkkilaista miestä syyttää, jos se tökkii hanakasti suomalaisnaista. Välimeren maissa nyt on sellainen kulttuuri turistin antimet käytetään hyväksi. Jos jollain ei pysy pöksyt jalassa ja jumala mielessä, niin omapa on häpeänsä.


    • mies vain

      Ovatko jotkut suomalaiset naiset todella niin pinnallisia ja typeriä, että haluavat mieheltään ainoastaan hyvää seksiä ja romanttista lirkuttelua.

      Eivätkö nykyään enää vakassa paina yhtään sellaiset ominaisuudet kuin kiltteys, uskollisuus, ahkeruus ja rehellisyys.

      Onko parempi vaihtoehto todella hakkaava ja pettävä arabimies, jonka rakkaudentunnustukset eivät merkitse mitään.

      Mitä itse olen seurannut, niin sen huonompi suhde parilla mitä useammin lässytetään minä rakastani sinua lorua -tarkoittamatta sillä yhtään mitään.

      • NaineN

        sumalainen mies pettää siinä missä ulkomaalainenkin..
        ennen ajattelin toisin, mutta en enää..
        kaikki miehet pettää ja monet hakkaa!!
        ...joten melkeen sama onko sitten lappalaisen vai arabin kanssa!


      • Ammattimatkaaja
        NaineN kirjoitti:

        sumalainen mies pettää siinä missä ulkomaalainenkin..
        ennen ajattelin toisin, mutta en enää..
        kaikki miehet pettää ja monet hakkaa!!
        ...joten melkeen sama onko sitten lappalaisen vai arabin kanssa!

        Hei NaineN.. herää nyt jo tähän päivään. ihan samaa kyytiä ne naiset tänä päivänä harrastaa ku miehetkin. sähän kuulostat jopa kyyniseltä akalta.. väy väy väyyyyyy. ei voi ku pyöritellä päätään tässä ja ihmetellä... kyllä tääl maassa kumpiakin osapuolia on hyväks asti!! ja taas vastaavasti pattipolville kaljamahoja!!!


      • tähtisiina

        En tosiaan pysty puhumaan kaikkien naisten puolesta, että miksi suomalainen mies ei kelpaa.. Mä tosiaan arvostan suomalaista miestä paljon enemmän kuin ulkomaalaista- tai tarkennus, Afrikasta ja arabimaista tulleita miehiä, länsimaiset ei kuulu samaan kastiin.

        Olen yhden jos toisenkin kerran saanut perääni sekä kadulla että juhlimassa näitä turkkilaismiehiä, jotka lirkuttelevat sitä sun tätä.. En ole kenekään turkkilaisen mukaan lähtenyt, koska vihaan sitä, kuinka halpana nämä miehet pitävät naisia ylipäänsä. Ja kun olen antanut pakit joko nätisti tai oikein tylysti, olen "halpa suomalainen pihtari" tai ah niin yleistävästi "horo", ainakin nämä turkkipojut niin kovasti väittävät..

        Yksi kaverini, joka on ihan nätti, hoikka suomalainen nainen, tässä jokunen vuosi sitten tyrmäsi kaikki suomalaisten miesten lähestymisyritykset. Suomalaiset miehet olivat kuulemma niin "tylsiä juntteja". Tykkäsi tummapintaisista tulisista etelän pojista. Tyttö löysi sitten turkkilaisen miehen lomareissulta, menivät Turkissa naimisiin reilun 1,5 vuoden kaukosuhteen jälkeen ja muuttivat yhdessä tänne. Alussa niin huomaavainen mies muuttui yhtäkkiä hirmu kiireiseksi (vaikka oli työtön..) ja alkoi hengailla "kavereiden" kanssa. Vaimo kävi töissä ja elätti parin, hoiti vielä kaikki kotityötkin yksin. No ei siinä kaikki, vaimo tuli raskaaksi ja kun kertoi miehelle, tämä hyvin nopeasti pakkasi kamansa ja lähti jonkun "panonsa" luokse asumaan. Kuulin kaveriltani jälkeenpäin, että miehellä oli ollut salasuhteita useampia heidän liiton ajan. Ja tämä nainen, jonka luokse mies muutti, meni naimisiin miehen kanssa heti kun avioerosotku oli valmis.

        Nykyisin tämä kaverini ei pysty katsomaan enää etelän miehiä ja hän tapailee nykyisin aivan tavallista suomalaista "junttimiestä", hänen sanojaan lainaten, ja kaikki näyttää ihan hyvältä tähän asti :)

        Toisella kaverilla oli myös turkkilainen mies. Tämä mies hakkasi ja petti ihan avoimesti vaimoaan. Sanoi kotiin tullessaan, että oli peuhannut sen ja sen kanssa, kerran oli tuonut bileistä jonkun naisen heidän kämpilleen ja olivat harrastaneet seksiä viereisessä huoneessa! Vaimo oli nukkunut tietämättä asiasta mitään seinän takana! Ja tämä mies tosiaan hakkasi ja huoritteli vaimoaan, oli äärimmäisen mustasukkainen vaimon menemisistä ja kielsi jopa tapaamasta kavereitaan! Ja kerran istuessamme iltaa porukalla, mies rupesi kourimaan toista ystävääni, kun vaimo oli käymässä vessassa! Vaimo ei pystynyt jättämään miestään, koska "rakasti tätä ihan liikaa" (ja myös elätti miehen, mies oli työtön ja vaimolla oli vakituinen työpaikka). Onneksi hän tuli jossain vaiheessa järkiinsä ja antoi miehelle lemput..

        En ymmärrä kuka jaksaa katsella tämmöistä..

        Mutta mä arvostan suomalaista miestä. Ehkä jopa jäyhä perusmies, joka ei kohteliaisuuksia pommittele, mutta kun sanoo jotain kaunista, tarkoittaa sillä varmasti jotain. Rehellinen, haluaa tasa-arvoisen kumppanin eikä mitään alistuvaa eläintä - tai sitten mulla on ollut hyvä tuuri suomipoikien kanssa :) Ja mitä siihen lirkutteluun tulee, niin pieninä annoksina kehuminen säilyttää arvonsa - jatkuvaan kehumiseen turtuu..


      • NaineN
        Ammattimatkaaja kirjoitti:

        Hei NaineN.. herää nyt jo tähän päivään. ihan samaa kyytiä ne naiset tänä päivänä harrastaa ku miehetkin. sähän kuulostat jopa kyyniseltä akalta.. väy väy väyyyyyy. ei voi ku pyöritellä päätään tässä ja ihmetellä... kyllä tääl maassa kumpiakin osapuolia on hyväks asti!! ja taas vastaavasti pattipolville kaljamahoja!!!

        Koska olen väittänyt etteivät naiset petä?!
        ...voisin melkeen sanoa että kaikki pettää!
        mutta kysymys ei ole nyt siitä vaan siitä että täällä monet puhuu siitä että arabit jne. pettää...
        joten jos kaikki pettää ni se on sit ihan sama onko ulkomaalaisen vai suomalaisen kanssa!
        ja nyt tuli melkeen sama teksti kuin edellisessä kirjoituksessani mutta kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
        ei voi muuta ku pyöritellä päätään!


      • 18 + 10 = 28'''''''

        aikaa mutta vastaan tähän että siinä on paljon asioita joista ajattelen samalla tavoin. Eli suomalaisesta miehestä.

        Seurustelusuhteessa voi painottaa pinnallisia arvoja mutta kun suunnittelee perheen perustamista niin arvomaailma on toinen. Ja siinä suomalainen mies päihittää kirkkaasti lipevät etelänmiehet. Itse arvostan ennenkaikkea rehtiyttä ahkeruutta ja luotettavuutta. Ei ole niin tärkeää tuoko usein kukkia tai vaikka ei viljele "rakastan sinua", tuota maailman eniten väärinkäytettyä fraasia. Teot puhuvat puolestaan!

        Valitettavasti vain pitkäaikaisen liittoni myötä arkea alkoi nakertaa yhä enemmän miehen alkoholismi. Vaikka en itsekään ole lasiinsylkijä niin kyllä pahalta tuntui nähdä miehen kasvava aggressiivisuus, tolkuton kiroilun ja haukkumisten kuuleminen ja lopulta sohvalle sammuminen. Niissä merkeissä kului ihan liian monta vuotta. Yritin joskus aikaansaada keskustelua tilanteesta joka rassasi itsetuntoani ja henkisiä voimavarojani.

        Niin sitte lasten lennettyä opiskelupaikkakunnilleen lennähdin itsekin ja erosimme muutaman vuoden kuluttua ihan virallisesti, yhteisellä hakemuksella.

        En ollut kuitenkaan vielä valmis jämähtämään keinustuoliin muistojeni pariin vaan seurustelin pariin otteeseen. Suuria pettymyksiä oli kumpikin, toinen täysin falski ja aviossakin, toinen taas pahasti alkoholisoitunut sekopää.

        Mutta sitten tein ulkomaanmatkan, ja kaikista päätöksistäni huolimatta menetin sydämeni ulkomaalaiselle muslimimiehelle. Tässä elämänvaiheessa tuntuu todella hyvältä saada osakseen kunnioittavaa kohtelua, joskus kukkiakin, eikä alkoholia ole mukana kuvioissa (itse voin juoda esim kaljan ravintolassa ja polttaakin) kun mies on tarkka uskontonsa suhteen. Seksuaalinen puoli on upea, tunnen itseni taas haluttavaksi.

        Niin että yhteenvetona sanoisin että oman naiseutensa kanssa elämässä on olemassa eri vaiheita, jolloin voimme tehdä valintoja. Elämä on ainutkertainen lahja.


    • Ammattimatkaaja

      siellä seiväsmatkoilla naimassa etelän miestöä tahi naista, käsi pystyyn!!! Ja hävetkää jos yksikään teidän perheenjäsenistä ei ole käynyt niin mitä vittua täällä valitetaan edes koko aiheesta.
      sen verran omasta puolesta voin sanoa, et yksikään naisystäväni ei ole kyseisillä matkoilla mun aikanani käyny. Tiedä sitten onko syynä rahanpuute vai omat seksuaaliset taidot, mutta ilman ei o tarvinnu olla!!

    • Nimetön

      No jopas olikin tekstiä. Ja suomalaisäijät käyttää Viron huoria.

    • Azad Ebna Rahem

      Mina ei voi kuvitella tata! Mina ajatteli etta suomilaise olisi kiltti kansa. Mina oli vaarasa. Mina haasta te oikeus ja ampu te vanhempi!

      • ja-miksei

        Ei mikään kansa ole kiltti tai paha. Eikä tyhmä tai älykäs. Mutta jokaisesta kansasta löytyy kyllä sekä idiootteja että järkeviä. Ja tällaisiin keskusteluihin tuppaa valikoitumaan samanhenkiset kirjoittajat: kiva kinastella. Osa tosissaan, osa puuta heinää.


    • pupu

      Taidat hiukan olla muiden miesten tavoin kateellinen kun menee kaikki hyvät vieraitten p.........n

    • turkeylover

      Kyllähän tämä asia on niin, että ei suomalaiset naiset ole todellakaan ainoita jotka siellä ovat tuon maineen ansainneet. Ja eivät he todellakaan ajattele kaikista suomalaisista naisista tuolla tavalla. Itselläni on ystäviä Turkissa ja esim. itselläni on hyvä maine siellä koska en ole jakanut jokaiselle vastaantulijalle. Onneksi on myös meitä jotka pitää yllä hyvää mainetta. :)

    • turkeylover

      Kyllähän tämä asia on niin, että ei suomalaiset naiset ole todellakaan ainoita jotka siellä ovat tuon maineen ansainneet. Ja eivät he todellakaan ajattele kaikista suomalaisista naisista tuolla tavalla. Itselläni on ystäviä Turkissa ja esim. itselläni on hyvä maine siellä koska en ole jakanut jokaiselle vastaantulijalle. Onneksi on myös meitä jotka pitää yllä hyvää mainetta. :)

    • Äijä

      Matkustellessani olen huomannut että suomalainen charmi puree jopa paremmin kuin kotimaassa.Vaalea,hiprakassa hölisevä suomalainen mies on kaikessa kankeudessaan eksoottinen kokemus varsinkin mustille naisille.Selväna ei jorista jonninjoutavia,joten daami ei malta odottaa kun olet aamubissen jälkeen taas vedossa.Darra on hoidettu sujuvasti,kunnon kouriminen,ei mikään pusu poskelle,saa tummat silmät tuikkimaan.On loistavaa saada palautetta,ja huomata oma karu vetovoimansa.He arvostavat,että ei tarvitse kuunnella katteettomia lupauksia,joutavia kohteliaisuuksia ja muuta tyhjänpåiväista bullshittiä.Suomipoika on kovaa valuuttaa,käykää itse toteamassa.

    • Kesänlapsi-16

      Tässä nyt näytetään puhuvan vain Turkista, enkä ole siellä käynyt, joten vähän vaikea sanoa mitään. Mutta eikö se ole ihan sama, mitä PIENI OSA naisista tekee? Miksette valita ihmisistä, jotka pihtaavat ulkomailla? Joskushan ulkomailla voi tulla se hätä, ettei kukaan kiinnostu. Ajattelevat, että suomalaiselta ei saa kuitenkaan.

      Jokaisella on oma elämä, ja sen kanssa saa tehdä mitä haluaa :)

      • oooooooo

        Paiskataan kättä. Olet ihan oikeassa, hyvä elämänasenne! :)


    • nainen vain

      Kyllä minä saan kenelle vaan tyrkyttää jos haluan, joten älä SINÄ - impotenssi paviaani - tule puuttumaan toisten asioihin!

    • Sandra

      Turkissa ja Kreikassa ei ainakaan puhuta noin. Venäläisiä nauretaan mutta suomalaiset ja hollantilaiset naiset pidetään arvossa.

    • Tiina

      MOI!
      Ei sitä jatkuvaa oleskelulupaa niin vain heru jos sitä luulet. Ja suurista avioerotilastoista voi syyttää ihan suomen valtiota.
      Poikaystävää kun suomeen ei saa niin vain ennen kuin on naimisissa ja siksi mennään naimisiin että pystyttäis tutustumaan ja katsomaan onnistuuko suhde. Kuvittelepas tilanne, olet suomaisen vastakkaisen sukupuolen tavannut toisella paikkakunnalla ja et voi seurustella hänen kanssa kuin puhelimessa tai netissä jos et mene naimisiin. Kuinka suuri mahdollisuus on suhteen onnistua ja haluaisit ainakin yrittää. Minulla ainakin on 32v ikävuoteen asti ollu monta monta seurustelusuhdetta jos jokaisen kanssa olisin menny sen takia naimisiin että voitais seurustella olisin vielä 100 v käräjillä avioeroasioiden vuoksi ja saanu monet syytteet kaksinnaimisesta. Kannattee ottaa selvää!

    • minnnde

      Kyllähän me naiset Suomessa seksiä saamme ja vaikka sitä saisi kuinka paljon, EI MÄÄRÄ SILTI KORVAA LAATUA! ;)

      "sillä tällaisen turkkiin miestä hakemaan -kulttuuri on täysin vieras muualla Länsi-Euroopassa"
      Tohon ei voi sanoa muuta kuin ettet ole itse tainnut Turkissa käydä? Siellä on naisia ympäri Eurooppaa, että jos taas jälleen kerran jättäisimme pätemästä kun asiasta emme mitään tiedä, kiitos!

    • olen käynyt Turkissa

      Kuule se on vaan semmonen asia, että kyllä ne suomimiehet tunnetaan Välimeren ja muutenkin kaikissa Euroopan maissa kovasta viinanotosta ja rähinäluonteesta!! Ja nimittäin suomimiehet ovat kautta aikoja kantaneet sukupuolitauteja mm. Venäjältä ja nykyään Virosta ja Thaimaasta ja luvut ovat todella korkeat. Miehet niitä sukupuolitauteja tuovat seksimatkoiltaan ja tartuttavat eteenpäin Suomessa. kannattaa tsiikailla tilastoja, jos kantti kestää.

      Se on muuten semmoinen juttu vielä, ett kyllä niillä seksituristimatkoilla eniten käyvät Saksan, Alankomaiden, Ruotsin ja Englannin naiset, mutta eihän sulle puupäälle mahdu nuppiin kuin, että suomalaiset naiset sitä ja tätä....kantaa tauteja, karvaranteet, oleskeluluvat ja sun muuta.

      Mee oikeesti johonkin hoitoon kirjoituksinesi ja houreinesi. saata pääkoppasi kuntoon, niin asiatkin valoisammin!! Säälittävää jonninjoutavaa leuan aukomista.

      • ........,,

        mutta potaskaa...suomalaisen naisen maine välimeren ilmaisena huorana on ja pysyy lujasti.


      • miehiä kateeks...
        ........,, kirjoitti:

        mutta potaskaa...suomalaisen naisen maine välimeren ilmaisena huorana on ja pysyy lujasti.

        kun pääosin naiset mitkä harrastaa seksiä välimeren miesten kaa on ylipainoisia, tyhmiä ja rumia naisia. Tosin on myös harvoja poikkeuksia mitkä ei suomessa miehiä saa, kun on niin kova rikollinen menneisyys.


    • ilonatar

      Taidat olla kovin yksinäinen ja puutteessa...
      Asenne muutosta niin eiköhän joku ihana sinutkin omakseen ota=)

      • Seni seviyorum

        on että Turkkilaiset miehet pitävät Pohjoismaalaisia naisia erittäin helppoina...lomalle lähdetään naisporukalla ja kaikki painavat kaikkien kanssa ja kotiinpäästyä kerrotaan kavereille kuinka ihania miehiä oli ja joka sormelle! sitten kaverit kertovat eteenpäin kuinka Turkinpoika panee kaikkia kun tosiasiassa moni sillä päällä oleva kyllä panee jos sitä rasiaa tarjotaan!mutta näin se on Suomessakin eika oikeasti jokaiselle Turkkilaiselle kelpaa kuka tahansa Suominainen että yleistäminen kuuseen.On myös olemassa uskollisia omalle vaimolleen omistautuvia Turkkilaisia!
        On täysin jokaisen oma asia ketä panee ja kuinka paljon mutta tosiasia on että yleisesti ottaen Suominaisia pidetään helppoina siitä ei pääse yli eikä ympäri.


    • Nuori nainen

      Ei voi kyllä muuta sanoa. Lienee jokin henk.koht. epäonni rakkauselämässä tällaisen vuodatuksen taustalla, vai mistä tämä johtuu? Ei kuitenkaa tarttis yleistää kaikkiin naisiin. Lienee kunkin oma asiansa mistä mitäki kinuaa ja mistä mitäki saa. Ja mitä se miehiä hävettää, jos teidän mielestä naiset mokaa? Omapahan on niiden naisten vika jos on sellaisen kuvan ittestaan luonu. Kannattais vaan jo jatkaa elämää.

      • afaga

        jos omat elinolonne on kurjat, mitä te itse tekisitte asian eteen?

        ja voidaan hyvin kysyä, miksi siellä on elinolot niin kurjat?

        miksi ostovoima on eri tasolle eri valtioiden välillä?
        mikä tekee suomalaisesta siivoojasta arvokkaamman kuin turkkilaisesta vastaavasta? tai afrikkalaisesta. sama sääntö pätee lähes joka ammattiin


    • .............

      Eli sielläkin siis yleistetään. Sisso. Ja tiedätkö, jos sua yhtään lohduttaa niin brittimiehet ajattelee ihan samoin kuin sinä suomalaisista naisista. Ja varmaan muistakin länkkärimaista löytyy sama juttu, jos satutaan siellä lomailemaan. Ja toinen lohdutuksen sana, niin ei mua ainakaan tollaset jaksa painaa että mitäköhän ne nyt aattelee meistä kansana. Koska kyllä sitä omalla käytöksellään on aina saanut asiallista kohtelua niissä maissa missä nyt sattunut käymään. En jaksaisi tuollaisista pelihousujani repiä, lopulta muissa maissa ajatellaan hyvin harvoin suomalaisia eli ei nyt kunniansa vuoksi kannata kenenkään alkaa pyhää vihaa uhkumaan.

    • Monsterbitches

      Shit for brains bitches.

    • yksinsysinäisin

      joo mutta minä sitä mieltä että jos suomalainen mies ei kykene edes sanomaan päivää tai ei yleenä edes halua osoittaa että olen ihminen ja elävä oleno ja sinkku ja yksinäinen vailla toisen ihmisen välittämistä.ei mikään estä..kenellekkään ei kuulu ketä on ja kenen kanssa..eiköhän maailmasa ole ihan tarpeeksi muutakin kyyläämistä..
      minä ainakin sanon kokem.ulkomaalaiset miehet..tummat ja kurdit on mahtavia sexissä.ne osaa tehdä naiselle kaiken.ja taidolla ja ajan kanssa ja he antavat naiselle palan siitä miltä tuntuu kun joku kehuu sua.katsoo sua silmiin ja laittaa kädet sun ympärilles ja pitää hyvänä. siinä saa edes hetken maistaa hyvää oloa.ja seksi on aivan toista kun suomi känniääliöiden pikasohaisut..jotka ei tunnu hongalta ei haavalta.. suomimies välittää vain itsestään.ulkom ei kiirehdi tekee sen taiteela ajan kanssa..eikä hyökkää heti pöksyihin.nainen saa siinä tuntea olevansa erityinen..vaikka se on vain ainoa kerta,mutta jää muistoihin hyvänä.kaikki ihmiset on kuitenki samassa asemassa--elimme t kuolimme.kukaan ei toista parempi t huonompi..naisillakin saa olla elämä.

      • Idiootille vastausta

        Jos olisit kurdinainen, sinulla ei mitään mahdollisuuksia matkustaa minnekään ilman esiliinaa ja sinun tulisi olla neitsyt avioliittoon saakka. Kunniamurhan uhka olisi jatkuva koko elämäsi ajan.

        Vai mitä, brainless white trash skänk?


      • Tiedoksi

        Tämä on Lomaromanssi-palsta.

        Sairaat, tunnevammaiset munahaukuat, jotka kiertävät muslimimaissa ja ympäri maailmaa täyttämässä kiimavittuaan ympärileikatulla lerssillä, kuuluvat "Seksiturismi"-nimikkeen alle.

        Sama koskee Aasianmatkaaja-miehiä...


    • nainen(((

      eiköhän ne miehet oo missä vaan maassa n.1000krt helpompia ku naiset :DDD

    • Ahmed Al Jazeera

      Minä rakastaa suomi nainen. Olla kaunis ja helppo. Ottaa suu seksiä ja niellä.

      • voi voi voi

        Eihän se ole naisen vika jos mies on rasvapää mulkku
        ja täys kyrpä


    • JalluPallo

      Herää kysymys, eikö suomalaiset miehet osaa tyydyttää suomalaista naista?

      • aiaiaiaiaiaiaj

        Niinpä!

        Jos jollekin Turkissa nauretaan, niin suomalaisille miehille. Naisten pitää matkustaa toiseen maanosaan hyvän seksin perässä.


    • soomest helppo tyttö

      Faktaa on, että Suoli-ämmät ovat helpoimpia nakkeja, leveäperseisimpiä , lyhytjalkaisimpi ja kovaäänisimpiä porttoja turistikohteissa.
      Miksi vaivautua tuollaisia lahnoja tyydyttämään?

    • Meitä on 11

      Älä pikkupoika yleistä meitä! Esim. minut tunnetaan Turkissa vittumaisena akkana, jolta ei mitään heru, eikä sen kummemmin myöskään ystäviltään jotka ovat vielä nk. nättejä ja "niin ihania" tyttöjä. Oletko tyhmä kun tulet tänne tuollaista heittelmään?

      Asun puolet vuodesta Turkissa ja kyllä, ovat sanoneet etten ole ihan rupsahtaneimmasta päästä (ikään kuin kiinnostaisi, koska en hae miestä), mutta kanssano matkustavat nuoret kiinnostavat, mutta me osaamme käyttäytyä kuten naisen pitääkin. ÄLÄ SIIS YLEISTÄ!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe