Miten kehtaatte ajella bemulla?

Mr. Bimeri

Olen kirjoittanut tänne forumille paljon uskomatonta skeidaa, mutta nyt laitan kysymyksen ihan vakavissani:
Miten kehtaatte ajella bemulla? Autoonhan liitty niin vahva leima ja lokerointi kuin vain mahdollista.

Joskus uuden karhean bemun omistaneena voin vain todeta, että takaisin ei ole paluuta juuri tämän vahvan leiman takia. Suomen teillä ei ole mitään merkitystä auton suorituskyvyllä yms. tekosyillä.

42

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgdjru

      Hohhoijjaa.
      Vitunko väliä sillä mitä muut ajattelevat siitä mikä auto minulla on!

    • Keijolla hyvä käsi

      Helposti kehtaa ajaa, miksei kehtaisi?

      Itseään/puolisoaan/perhettä varten auto ostetaan. Ei naapureiden tms. takia , tosin naapureita nyt ei onneksi olekaan.

      Kaikki mahdolliset heitot olen kuullut mitä bemarista voi keksiä. Sekin on 1 syy ajaa, ja ostaa jatkossakin bmw.

      Ihmiset ovat uskomattoman kekseliäitä ja pöllöjäkin, kun kysessä on BMW, Audi tai Mercedes Benz. Kaikki em. merkit omistaneena voin sanoa, että olen kyllä kuullut kaikki parhaat ja uskomattoman typerätkin heitot.

      • 2.4 STW

        Ihmiset erittäin kekseliäitä on sitten kyseessä mikä tahansa merkki tai mikä tahansa muukin asia kuin auto.

        Se ryhmäytyminen on rakennettu geeneihin jo apinoilla. oikeasti ajattela ihminen ei tarvitse jotain tiettyä merkkiä ja fanitusta.

        BMW on auto siinä missä muutkin. Se kaikki muu on ihmisten korvien välissä. Sieltä se tuska löytyy.


    • Hohhoijaaaa

      Eihän pippelijatke autossa ole edes vilkkuja tai kuskeilla on niin ku*si noussut päähän, ettei vilkkua osata käyttää, liikenne säännöistä puhumattakaan.

    • köyhyy on sairaus.

      Kuinka ihmiset kehtaavat ajella kaikenmaailman vanhoilla halpiksilla? Tätä minä ihmettelen enemmän.

      • ihmettele vaan

        Ihmettelen myös itse,miten se naapurin corolla herättää närää jos on itellä bemari? (sinulla tuskin on kuin mopoauto korkeintaan ja sekin isukilta saatu 15-vuotis lahjaksi)


      • joo joo

        Mitä se sinulle kuuluu vaikka joku ajaisi vanhalla kunnon pyöreälamppuisella ladalla vielä ajonsa?


      • e30 20v

        Kyllä esimerkiksi bmw e30 on aika perhanana legenda auto, löytyy ihan suoritus kykyisillä moottoreilla, ja painoa kun ei ole kun noin 1000kg on helposti nopeampi kun sen isin ostama uusi etuvetoine gti.


    • McP

      Joka jampalle Trabantit tämänhetkisten autojen tilalle vaan!

    • Vain auto tosin hyvä

      Minua ei muut kiinnosta.
      Toiseksi, voisiko tämä asiasi olla vain omassa päässäsi? Mietipä sitä.

    • ylioppinut

      Aloittajalle muutama kysymys: Miltä se köyhyys tuntuu sielussasi? Entäpä sinun sisälläsi palava kateuden liekki? Jäikö ylempi korkeakoulututkinto suorittamatta ja Bemari kauppaan? Olet oppikirjaan soveltuva esimerkki katkerasta luuserista, kuvasti pitäisi lisätä kyseiseen kohtaan myös Oxford Dictionaryyn

    • 320i

      Kehtaan ajaa Bemarilla. Sinulla on ilmeisesti huono itsetunto, koska asia tuntuu olevan ongelma.

      • Ei ap

        Minä kehtaan ajaa rellulla, koska ei ole paskankaan väliä mitä muut ajattelevat! Ostan auton joka on minulle sopiva, hyvä ja toimiva, eikä itsetunto ole autosta kiinni. Bemaristeilla on, koska tyrkyttävät itsetuntoa ja köyhyyttä joka lauseessa, te ette muulla kykene ajamaan kuin bemulla, kaikissa muissa pippelinne kutistuu.


      • 330d ja hajis
        Ei ap kirjoitti:

        Minä kehtaan ajaa rellulla, koska ei ole paskankaan väliä mitä muut ajattelevat! Ostan auton joka on minulle sopiva, hyvä ja toimiva, eikä itsetunto ole autosta kiinni. Bemaristeilla on, koska tyrkyttävät itsetuntoa ja köyhyyttä joka lauseessa, te ette muulla kykene ajamaan kuin bemulla, kaikissa muissa pippelinne kutistuu.

        Voitko rellu pelle viedä sen pippelisi täältä pois jonnekin missä se kiinnostaa jota kuta


      • Ei ap
        330d ja hajis kirjoitti:

        Voitko rellu pelle viedä sen pippelisi täältä pois jonnekin missä se kiinnostaa jota kuta

        Pippelia ei minulle ole kasvanut vielä näinä muutamana kymmenenä vuotena. Kuten sanoin, itsetunto ei ole autosta kiinni enkä tarvi siihen edes pippeliä jota kasvattaa. Oliko sulla kuinka pienet mitat kun näyttää ottavan kupoliin jokin?


      • Hassua Jonne
        Ei ap kirjoitti:

        Minä kehtaan ajaa rellulla, koska ei ole paskankaan väliä mitä muut ajattelevat! Ostan auton joka on minulle sopiva, hyvä ja toimiva, eikä itsetunto ole autosta kiinni. Bemaristeilla on, koska tyrkyttävät itsetuntoa ja köyhyyttä joka lauseessa, te ette muulla kykene ajamaan kuin bemulla, kaikissa muissa pippelinne kutistuu.

        Minulla ei Elimen koko ole muuttunut miksikään auton vaihtuessa. Taidat itse kärsiä siitä vaivasta josta bemarikuskeja syytät ;-)>


      • 330d ja hajis
        Ei ap kirjoitti:

        Pippelia ei minulle ole kasvanut vielä näinä muutamana kymmenenä vuotena. Kuten sanoin, itsetunto ei ole autosta kiinni enkä tarvi siihen edes pippeliä jota kasvattaa. Oliko sulla kuinka pienet mitat kun näyttää ottavan kupoliin jokin?

        Silloin kun en istu bemarissani,se on n.4 cm,istuuduttuani bemariini,se kasvaa ainaki 7 cm pitkäksi. Kun bemarini nopeusmittari menee yli 100km/h,olen huomannut,kuinka pippelini kasvaa pahimmillaan ainaki 15 cm pitkäksi hirviöksi!


      • Ei ap
        330d ja hajis kirjoitti:

        Silloin kun en istu bemarissani,se on n.4 cm,istuuduttuani bemariini,se kasvaa ainaki 7 cm pitkäksi. Kun bemarini nopeusmittari menee yli 100km/h,olen huomannut,kuinka pippelini kasvaa pahimmillaan ainaki 15 cm pitkäksi hirviöksi!

        Hui! Älä pelottele. 15cmhän on jo hirveä jätti, miten sellanen mahtuu edes housuihin?


    • Tuleva X6

      Helposti. Jonneosaston mielipiteet minusta tai ajamastani autosta kiinnostavat yhtä paljon kuin Vasemmistoradikaalien opintopiirin luennot.

      • Oppia ikä kaikki

        Tojotistit ovat varmasti TÄYSIN samaa mieltä, älä luule että niitäkään kiinnostaa sinun tojovastaiset mielipiteesi.


      • hoh....
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Tojotistit ovat varmasti TÄYSIN samaa mieltä, älä luule että niitäkään kiinnostaa sinun tojovastaiset mielipiteesi.

        Jonnet runkkaa bemareitaan amiksen autoasentajalinjalla.


      • X640d
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Tojotistit ovat varmasti TÄYSIN samaa mieltä, älä luule että niitäkään kiinnostaa sinun tojovastaiset mielipiteesi.

        Niin mitkä tojovastaiset mielipiteeni? pari viikkoa sitten luulin tätä BMW keskusteluksi jossa voi kysyä omaan KOKEMUKSEEN perustuvia mielipiteitä.
        Enpähän luule enää.
        Kaivakaa nenäänne muovilapiolla! hiekkalaatikon jonnet!


    • laatua liikenteeseen

      BMW on hyvä auto, ihan sama jos jotkut ovat kateellisia.

    • BE MA RIS TI

      Olen Bemaristi henkeen ja vereen!

      Haluaisin konepeltiin kiinni kullanvärisen yli puoli metriä pitkän
      komeasti jököttävän Peniksen!

      Siis JOHTOPENIKSEN!!!

      (Mersuissahan on siinä paikassa "johtotähti".)

      Miksi sitä ei ole saatavana lisävarusteena...olen kysynyt kymmeniä kertoja eri liikkeistä...eikä vaan ole...GRRRRR!!!

      • tauno munanen

        Semmoinen ilmakompressorilla toimiva penis olisi hyvin vaikuttava.
        Kun auto käynnistetään, niin konepellissä olevasta aukosta alkaisi oieta komea penis.
        Herättäisi huomiota ja runsaasti kateutta.
        Soittakaas saksankielen osaavat tehtaan suunnittelutiimille ja ehdottakaa lisävarusteeksi.
        Varmasti kauppa kävisi!!!


    • risto-reipas

      Törkeimpiä ohituksia tekevät bmv-mersu ,lentokentällä kun ajaa varmaan pysyy ettei karkaa käsistä.Peltisppänä olen nähnyt mersun ja bemarin nopean ruostuvuuden .Tehnyt korin ruoste korjaamisen nuoriin kyseissä oleviin autoihin.Kyllä ajattavuus on ääritilanteissa ,ilman luiston estoja muita teknisiä ajon vakautuksia ,moisia tiellä pideltäviä ilman niitä.

    • terrtfgo89o

      BMW:n kirjaimet tarkoittavat todellisuudessa Bi- Ämmän Wee (ja oikein ISO VEE onkin!)

      • A. Shitler

        Näin on ja nyt SEN TIETÄVÄT KAIKKI!!!

        VOI VEEEE!


      • WOI WEE
        A. Shitler kirjoitti:

        Näin on ja nyt SEN TIETÄVÄT KAIKKI!!!

        VOI VEEEE!

        Totta on. Mutta saakohan bi-ämmän veen kuskinoven ympärille karvakehystä?

        Semmoinen olisi tosi komee, ja mahtavaa olisi siitä puikahtaa sisälle WEEHEN!!!!

        Varaosakauppiaat - pankaas toimeksi....


    • Täyttä totta

      Audissa ja Bimmulissa on imagoon sisäänrakennettu ns. mulkkun leima. Omistaja profiloituu tehokkaasti autonsa mukaan eikä siitä leimasta vähällä eroon pääse.

    • Ei koskaan bmw

      BMW ei ole leimautumisen vuoksi edes vaihtoehto.
      Tosin nythän saa laillisesti leimautua ja mennä avioonkin vaikka olisi samaa sukupuolta.

    • Pikkupilisille

      Saksalais-koslat ovat kommari-kärryjä. Saksalainen Karl Marx on kommunismin isä ja kansallis-sosialisti Adolf Hitler "Kansan auton" WolksWagenin isä.
      BMW.n eli Baijerilaisen Munan Wenyttimen miespuolisiin omistajiin liitetään usein ongelma kalun pienen koon kanssa. Pikkurillin kokoinen nykerö joka pitää nykäistä pinseteillä esiin.
      Mieluiten länsiauto Amerikasta GMltä tai Fordilta.

      • varo, täält tullaan

        Uusi M4 tai edellisen korimallin M3 coupe V8 jättää sun jenkkiromut suoralla ja mutkaradalla kuin tikun koiran skeidaan


    • Ansaittu kateus

      Oikein hyvin kehtaan bemulla ajella :)

      Säälin saa ilmaiseksi, mutta kateus täytyy ansaita! Niin myös bemun suhteen :D

      Turvallisia ajokilometrejä kaikille, menopelin merkkiin katsomatta!

      • Hoo hoo

        Kyllä Bemarit on niin vanhan aikasia ulkosestikkinn melkein, entäs sisältä, voi ristus. Maksat autosta 40 000e, saat 80-luvun sisustusta, kakaran imagon. Kyllä Bemarikuskeilla on iso luulo itestään, autostaan. Mercedes, Audit paljon paljon parempia.


      • Ansaittu kateus
        Hoo hoo kirjoitti:

        Kyllä Bemarit on niin vanhan aikasia ulkosestikkinn melkein, entäs sisältä, voi ristus. Maksat autosta 40 000e, saat 80-luvun sisustusta, kakaran imagon. Kyllä Bemarikuskeilla on iso luulo itestään, autostaan. Mercedes, Audit paljon paljon parempia.

        Mutta hei, kuka ajaa 40 000 euron bemulla?? Nyt puhutaan hieman eri hintaluokista, sillä minun bemun hintalappu on 6-numeroinen......

        Voihan olla, että minunkin mielipiteeni olisi erilainen, jos ajaisin alle 100 000 euron autolla :)


      • Hoo hoo
        Ansaittu kateus kirjoitti:

        Mutta hei, kuka ajaa 40 000 euron bemulla?? Nyt puhutaan hieman eri hintaluokista, sillä minun bemun hintalappu on 6-numeroinen......

        Voihan olla, että minunkin mielipiteeni olisi erilainen, jos ajaisin alle 100 000 euron autolla :)

        Ajat korkeintaan 1000e teini Bmw, kova uho pääl. * häpee puolestanne *


      • Ansaittu kateus
        Hoo hoo kirjoitti:

        Ajat korkeintaan 1000e teini Bmw, kova uho pääl. * häpee puolestanne *

        Minussa ja bemussani ei ole mitään hävettävää, joten älä suotta käytä energiaasi meidän häpeämiseen ;)

        Sen sijaan voisit käyttää aikaa sen miettimiseen, kuinka sinäkin voisit hankkia vastaavan menopelin. Luoja ei laiskaa elätä, joten töitä, töitä täytyy tähän päästäkseen tehdä!


      • Hoo hoo
        Ansaittu kateus kirjoitti:

        Minussa ja bemussani ei ole mitään hävettävää, joten älä suotta käytä energiaasi meidän häpeämiseen ;)

        Sen sijaan voisit käyttää aikaa sen miettimiseen, kuinka sinäkin voisit hankkia vastaavan menopelin. Luoja ei laiskaa elätä, joten töitä, töitä täytyy tähän päästäkseen tehdä!

        Töitä on tehty, ajan vähän laadukkaammalla autolla kun Bmw. MB ML 2014. Bmw on nousukkaitten paskiaisten auto, monella velkaa peba täynnä. MB on varakkaiden ihmisten autoja, joilla ei oo tarvetta huudella ympäri palstoja kuinka hyvä auto on.


      • Ansaittu kateus
        Hoo hoo kirjoitti:

        Töitä on tehty, ajan vähän laadukkaammalla autolla kun Bmw. MB ML 2014. Bmw on nousukkaitten paskiaisten auto, monella velkaa peba täynnä. MB on varakkaiden ihmisten autoja, joilla ei oo tarvetta huudella ympäri palstoja kuinka hyvä auto on.

        Hienoa Hoo hoo! MB ei ole ollenkaan hassumpi auto. Minullakin oli MB GLK 250 CDI 4Matic ennen tätä nykyistä bemuani. Autossa ei todellakaan ollut mitään vikaa, mutta halusin hieman sporttisemman auton alleni. Ja nyt minulla on sellainen :)

        Ja kiva, ettet sinäkään varakkaana henkilönä täällä huutele, kuinka hyvä sinun autosi on ;)


    • gfdfcghbn

      Tapelkaa pojat- saatte tupakkaa!

      • köyhyy on sairaus.

        Tupakointi on köyhille. Otan mieluummin kunnon anaalipanon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe