Tällainen hän on!

 H 

www.youtube.com/watch?v=Rz5oSpnEwdE Hänen pääravintonsa.

85

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •  H 
    •  H 
      •  H 

      •  H 

      •  H 

      •  H 

      •  V 

      •  V 

      •  Kk

      •  V 

      • Kylmät kädet
         V  kirjoitti:

        Suoraan S24:sen tarjoamasta KUVASTA voit katsoa sen videon. Porsaanreikä.

        Katsokaa painamalla kuvaa. 2 -6 on poistettu.


      • pyyhitty on!

        Siistit pöydät kuitenkin. Ei ihan sika.


      • Kuolema_Kylmäkädelle
        pyyhitty on! kirjoitti:

        Siistit pöydät kuitenkin. Ei ihan sika.

        Se murhaa ihmisiä asunnossaan. Tottakai pitää kaikki pinnat puhtaana, ettei jää dna-jälkiä. Siellä kämpässä ei ole mitään muuta, kuin tarvittava. Ei koristeita, ei mitään. Se nauttii ihmisten tappamisesta. Saa kuulemma erektion.


      • köysiin
        Kuolema_Kylmäkädelle kirjoitti:

        Se murhaa ihmisiä asunnossaan. Tottakai pitää kaikki pinnat puhtaana, ettei jää dna-jälkiä. Siellä kämpässä ei ole mitään muuta, kuin tarvittava. Ei koristeita, ei mitään. Se nauttii ihmisten tappamisesta. Saa kuulemma erektion.

        Mua kans vituttaa tollaset kukkoilevat murhaajat.


    •  H 
    •  H 
      • Kylmät kädet

        Oulun Euromarket oli aluksi EKA-market, ja lopuksi SALE.


      • Kylmät kädet

        Ainoa ammatti, jossa voisin suorastaan loistaa.


    •  H 
    • Kylmät kädet

      Ok, nyt paljastui, että tyyppi on mun avautumis-alkuajoilta, kun olin fanaattinen PC-pelien pelaaja. Mun pelihimo oli oikeasti sairaanloista. Diablo 2.

    • Aito Kylmis
    •  K 

      Onko nimimerkki H tiede.fi-palstalta? muistan ainakin H:n tai Hh:n ?

    • Kylmät kädet

      Tuo Rantsu tuli yllätyksenä. Miten tiesit, että mua kutsutaan Rantsuksi IRL?

    • Aito Kylmis

      PASKAJAAKKO, Jaakko Männistö, yritätkö kostaa? Me ollaan ystäviä. Pesukarhu ja kumppanit ovat kanssa ystäviäni ja myös sinun ystäviäsi.

      • Kylmät kädet

        Mulla koskaan ollu mitään vastaan Paskista. Joka tajuaa avausviestissä esitetyn videon pointin, on Stanley Kubrick -fani, kuten minä. Ikuisesti.


    • Kylmät kädet

      ARVASIN, että tää on D2JSP:n käsialaa. Olin sairaanloisessa koukussa peliin nimeltä DIABLO 2. Vittu nuo Blizzardin tekemät pelit tappavat ihmisiä irl. Siitä on todisteitakin, esim. Korea.

      Teini kuoli pelattuaan Diablo 3:sta monta vuorokautta putkeen, täysin liikkumatta. Verisuonet tukkeutuivat tjsp.

    • Aito Kylmis

      Ei mulla kauaa mene, että hoksaan, mistä on kysymys.

    •  H 

      Yllättävän lyhyt matka on nimimerkin ja oikean henkilön löytämisessä.
      Väestörekisterikeskus kyllä kertoo onko elossa vai ei.
      Nämä kaikki voi tehdä täysin anonyymisti hyvin yksinkertaisilla keinoilla.
      Myös tautatietojen selvittäminen on helppoa, mutta vaatii jalkautumista kohdehenkilön asuinpaikkakunnalle. Myös yksityisetsivä tekee tällaista työtä lain puitteissa.

      Pitäkää hyvät ihmiset huoli henkilökohtaisesta tietosuojastanne!

      Ps. olen aktiivinen murottaja ja pystyt kyllä selvittämään tietoja minusta ihan googlella. Kotiini et kyllä tunkeudu, niinku en minäkään sinne änkeydy!
      kotirauhan häirinnästä tulee välittömästi rikosilmoitus!

      • tellemee

        Sinä tunnutkin viisaalta mieheltä jotenka voisitkin valaista mua miten he saivat selville ihan kaiken. Siis kertakaikkiaan ihan kaiken. Mihin saan laittaa sähköpostimni johon kertoisit. Ehen sitten urki e-mail headereita ehen.


    • Keijo Keripukki

      Disturbing video clip #1 2 3 4 5 6

      Niitä on poistettu valtavasti. En tajua, miksi youtube-tunnukseni on edelleen olemassa.

    • Kylmät kädet

      En oikeasti tajua, miksei Youtube-tunnustani ole vielä suljettu. Meinaan, että siitä on strikejen muodossa poistettu ainakin 20 videota. 3 pitäisi riittää.

    •  V 

      Kylmäkäsi on kovaksi keitetty tappelija. Se ei pelkää ketään, koska kivut tulevat aina vasta seuraavana päivänä.

    •  H 

      Niin... mitä siitä? Mitäs me huuhaalaiset sillä tiedolla tehdään?

      • Kylmät kädet

        Keijo Keripukki on pelkkää tunnustelua. Joskus saatan alkaa tekemään tosissani videoita.


    • istuinrengastippa

      Tuo on lihavan pojan youtube-tunnus! Hain googlella.

    • Kylmät kädet

      Sama sääli pätee Youtubessakin. Pitävät minua paikallisena kylähulluna, jonka tunnusta ei poisteta pelkästä säälistä. 20 strikeä, 3:sta pitäisi tunnus poistaa.

      •  Kk

        Toki ne videot on poistettu. Disturbing video clip #1 on enää jäljellä.


    •  H 
      • Kylmät kädet

        Olen Rantsu sekä Lapparirane

        Mistä on kysymys?


      • Kylmät kädet

        I'm still alive, ya bastards!


    • Keijo Keripukki
    •  Vaahtokassi

      Ei Kylmis ole S24:lle kirjoittanut niin rankkaa ja vihamielistä tekstiä, kuin tänne postatut linkit antavat ymmärtää.

      Huh, aika karua tekstiä, täytyy myöntää.

      •  V 

        Joku tyyppi vannoi tappavansa Kylmiksen, johon Kylmis vastasi kahta rankemmin. Sairasta touhua Diablo -sivustolla. Ei ehkä kannattaisi linkittää noita keskusteluja S24. ?


      • Tunkkapussi
         V  kirjoitti:

        Joku tyyppi vannoi tappavansa Kylmiksen, johon Kylmis vastasi kahta rankemmin. Sairasta touhua Diablo -sivustolla. Ei ehkä kannattaisi linkittää noita keskusteluja S24. ?

        Rantsulla tuli 100% täyteen, mutta ei todellakaan ole vihamielisimpiä tyyppejä d2jsp. Moni vannoo tappavansa tuon lihavan pojan.


      • Kylmät kädet
        Tunkkapussi kirjoitti:

        Rantsulla tuli 100% täyteen, mutta ei todellakaan ole vihamielisimpiä tyyppejä d2jsp. Moni vannoo tappavansa tuon lihavan pojan.

        Hitto, että repesin noita viestejä lukiessani, meinaan, että mulla on edelleen ne goldit, vaikka aikaa 4 vuotta.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Hitto, että repesin noita viestejä lukiessani, meinaan, että mulla on edelleen ne goldit, vaikka aikaa 4 vuotta.

        d2jsp on vihamielinen, en minä. Tsekkasin neljän vuoden päästä tilanteeni, silti 100% warn, joka tarkoittaa sitä, ettei mitään asiaa koko sivustolle, vaikka kultaakin melkein toista tuhatta.

        Minäkö muka vihamielinen?

        http://www.youtube.com/watch?v=92cwKCU8Z5c


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        d2jsp on vihamielinen, en minä. Tsekkasin neljän vuoden päästä tilanteeni, silti 100% warn, joka tarkoittaa sitä, ettei mitään asiaa koko sivustolle, vaikka kultaakin melkein toista tuhatta.

        Minäkö muka vihamielinen?

        http://www.youtube.com/watch?v=92cwKCU8Z5c

        Miten vìtussa joku voi muistaa mut neljän vuoden takaa jostain saatanan d2jsp?


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Miten vìtussa joku voi muistaa mut neljän vuoden takaa jostain saatanan d2jsp?

        Moni vannoi tappavansa minut IRL, mutta tässä sitä vain ollaan. Aikaa 4 vuotta.


      • Kylmät kädet
         K  kirjoitti:

        Moni vannoi tappavansa minut IRL, mutta tässä sitä vain ollaan. Aikaa 4 vuotta.

        Ei saatana, miten ihminen voi aikuistua neljässä vuodessa. Kun luen omia tekstejäni d2jsp, tekee aivan pahaa.

        LappariRane
        Rantsu


      •  H 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ei saatana, miten ihminen voi aikuistua neljässä vuodessa. Kun luen omia tekstejäni d2jsp, tekee aivan pahaa.

        LappariRane
        Rantsu

        Miksi et ole pitänyt huolta digitaalisesta jalanjäljestäsi??? Katsotaas mitä muuta google löytää. Oot muuten laittanut osoitteeski sinne... Liekö vanha osoite. Käyhän nyt poistamassa se ainakin! :)
           Jurrissa olet varmaan laittanut.. Niin minäkin olen tehnyt sen sata kertaa. Kerran pyysin maailman menoa porukoita soittamaan numerooni, jotta löytäisin puhelimeni. Kyllähän sieltä tuntematon nro soittikin. Ihme ettei nro levinnyt.


    •  H 
    • Harmin paikka!
      • Kylmät kädet

        Teidän täytyy ymmärtää, etten poistunut vapaaehtoisesti. Hitto nuo yli 4 vuoden takaiset sekoilut tuntuvat kuin eilispäivältä.


    •  Vv

      Víttu noi Kylmiksen perseestä revityt videot osoittavat vain ja ainoastaan sen, kuinka hullu se tyyppi on. Täysin laitoskamaa. Pysyvää sellaista.

      • tämä on fakta

        Ennen alkoholismia, sillä oli valtavasti kavereita IRL.


      • Ei kiva!
        tämä on fakta kirjoitti:

        Ennen alkoholismia, sillä oli valtavasti kavereita IRL.

        Alkoholismi ei ole kiva sairaus!


      •  K 
        Ei kiva! kirjoitti:

        Alkoholismi ei ole kiva sairaus!

        Ei ole paksu kallokaan. Tyypille satelee pahoinpitelysyytteitä vain sen takia, kun porukalla menee rystyset paskaksi.


    • 2 mäkättäjää.

      Kylmis meni jo ja otti vaahtiksen mukaan. Molemmat mäkättivät mennessään.

    • extissun kaverin kav

      Muutama juttu on vielä, mutta en uskalla paljastaa niitä. Sen sanon että Aka on yksi kutsumanimi. niin ainakin otsikoissa sanotaan :o

      • ei ole LIDL

    • erotikmanxx
      • maggaraking

        Jag tycker om maggara


    • extissu...

      Tissu???

    •  V 

      Mahtava kontrasti, kun äänenlaatu on täydellinen, mutta videon laatu käsittämättömän perseestä.

      • Anne Latte

        Sinä ehkä sitä mieltä ole, mutta tiesitkö vee-mäisyytesi? Et tiennyt.


    • etsintäää

      Pitää ettiä yksi kuva...

    • Ei.kannata.koklata
      • onsehullu

        Huomasitko katselijamäärän yht äkkisen nousun tänään. Hih hih hih. Kjeh kjeh


    • räpäläkäsi

      Nyt selvisi että on se nin kusipäinen tyyppi kuin olla ja voi. Ovesta läpi vaan ja videota jakoon. perkele nyt lähti jakoon saatana

      • onsehullu

        Aivan hullu! Pakkohoitoon koko kylmis!


    • Voisin.ehkä.haastaa

      Olenko ymmärtänyt oikein, että kylmis on haka shakissa?

      • on.se.kova

        Kylmis on haka kaikessa. Hän keksi käsitteen haka.


    • Fjorten

      Mikä tää juttu on????

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe