Sinä pohjosen 80-83 syntynyt mies!

♣♠ Eve ♣♠

Voisitko kuvitella seurustelevasi kauniin ja mukavan 92-95 syntyneen etelän neidon kanssa? :-)

107

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 83 mies poika

      Halvaks tehä kläpin kyllä se onnistuu:

    • ♣♠ Eve ♣♠

      Mikä siinä rakastamisessa toisesta halvan tekee? :D

      • Murteen ymmärtäminen ;)


      • ♣♠ Eve ♣♠
        vapaamaalari kirjoitti:

        Murteen ymmärtäminen ;)

        Jassoo. :D

        Kläppi, eiks se jotain nuorta tyttöä tarkota?


      • ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Jassoo. :D

        Kläppi, eiks se jotain nuorta tyttöä tarkota?

        Lasta joo, mut mistä sie ton halvan repasit?


      • Kehitysmaa voi V
        vapaamaalari kirjoitti:

        Lasta joo, mut mistä sie ton halvan repasit?

        Te Helsinkiläisethän pidätte meitä lappalaisia kehitysvammaisina.
        Kuvitteletko , että tämä Lappi on joku turkin Alanya jossa liikalihavat
        helsinkiläis-lortot voisivat käydä harrastamassa erotiikkaa heikkomieleisten
        pikkupoikien kanssa.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        vapaamaalari kirjoitti:

        Lasta joo, mut mistä sie ton halvan repasit?

        No lapsi en kyllä mielestäni enää ole, 19-22vuotias on nuori aikuinen.

        Ja tuon halvan repäsin tuon yhen ihmisen kommentista

        " Halvaks tehä kläpin kyllä se onnistuu: "


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Kehitysmaa voi V kirjoitti:

        Te Helsinkiläisethän pidätte meitä lappalaisia kehitysvammaisina.
        Kuvitteletko , että tämä Lappi on joku turkin Alanya jossa liikalihavat
        helsinkiläis-lortot voisivat käydä harrastamassa erotiikkaa heikkomieleisten
        pikkupoikien kanssa.

        No mä en pidä kyllä ketään ihmistä kehitysvammaisena pelkän asuinpaikan perusteella. :D

        Asun Helsingissä joo, enkä ole liikalihava, vaan sopusuhtainen ja itekkään en oo alunperin stadista kotoisin. Oon Kotkasta muuttanu stadiin.

        Mut se minkä eron oon pistäny merkille esim. Kotkalaisten ja roilaisten keskuudessa, niin Kotkassa ei niin noista ikäeroista piitata, mulla oli 16-vuotiaana siellä suhde jopa 28-vuotiaaseen ns. laitapuolenkulkijaan ja se oli kaikille ok, jopa suht kivuttomasti niille miehen ikäisille naispuolisille ystäville. Tutustuin tohon mieheen kun olin 15 ja hän 27.

        15-vuotiaana yritin ennen tuota mun miestä lämmitellä myös suhdetta yhteen 26-vuotiaaseen lappilaiseen mieheen ja se ois muuten suostunu, mutta sen lappilaiset n. oman ikäset kaverit oli niin nihkeetä porukkaa - että eivät meinanneet millään hyväksyä mua olemaan tuon miehen kanssa!

        Ootteko pistäny tällästä merkille, että lapissa/lappilaisten keskuudessa pyörittäis vaan enemmän sen oman ikäpiirin keskuudessa?

        Mutta tää on siis vain mun kokemus ja lappilaiset on vaikuttanu myös yleensäkkin jotenkin kylmemmiltä, sulkeentuneemmilta ja erillaisemmilta ihmisiltä mitä esim. Kotkalaiset. En vois uskoa et se niin paljon vaikuttaa missä asuu, kun kaikki asutaan kuitenkin suomessa... Tuntu eka et mua katotaan kun hullua, kun mä oon niin avoin ja sosiaalinen! Kotkalaiset ei kato tai suhtaudu samalla tavalla, koko mun lapsuuden 0-18vuoteen mä oon varttunu Kotkassa. Sitten muutin Helsinkiin, mut kyl Helsinkiin muutto on avannu mun silmiä myös erillaisuudelle. :)

        Ja aika radikaalejahan noi mun jotkut suhteet on ollu. Mut se on vain ollut minun tapa elää, eikä tietääkseen pitäisi loukata ainakaan muita. ☻


      • Ei ole todellista
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        No mä en pidä kyllä ketään ihmistä kehitysvammaisena pelkän asuinpaikan perusteella. :D

        Asun Helsingissä joo, enkä ole liikalihava, vaan sopusuhtainen ja itekkään en oo alunperin stadista kotoisin. Oon Kotkasta muuttanu stadiin.

        Mut se minkä eron oon pistäny merkille esim. Kotkalaisten ja roilaisten keskuudessa, niin Kotkassa ei niin noista ikäeroista piitata, mulla oli 16-vuotiaana siellä suhde jopa 28-vuotiaaseen ns. laitapuolenkulkijaan ja se oli kaikille ok, jopa suht kivuttomasti niille miehen ikäisille naispuolisille ystäville. Tutustuin tohon mieheen kun olin 15 ja hän 27.

        15-vuotiaana yritin ennen tuota mun miestä lämmitellä myös suhdetta yhteen 26-vuotiaaseen lappilaiseen mieheen ja se ois muuten suostunu, mutta sen lappilaiset n. oman ikäset kaverit oli niin nihkeetä porukkaa - että eivät meinanneet millään hyväksyä mua olemaan tuon miehen kanssa!

        Ootteko pistäny tällästä merkille, että lapissa/lappilaisten keskuudessa pyörittäis vaan enemmän sen oman ikäpiirin keskuudessa?

        Mutta tää on siis vain mun kokemus ja lappilaiset on vaikuttanu myös yleensäkkin jotenkin kylmemmiltä, sulkeentuneemmilta ja erillaisemmilta ihmisiltä mitä esim. Kotkalaiset. En vois uskoa et se niin paljon vaikuttaa missä asuu, kun kaikki asutaan kuitenkin suomessa... Tuntu eka et mua katotaan kun hullua, kun mä oon niin avoin ja sosiaalinen! Kotkalaiset ei kato tai suhtaudu samalla tavalla, koko mun lapsuuden 0-18vuoteen mä oon varttunu Kotkassa. Sitten muutin Helsinkiin, mut kyl Helsinkiin muutto on avannu mun silmiä myös erillaisuudelle. :)

        Ja aika radikaalejahan noi mun jotkut suhteet on ollu. Mut se on vain ollut minun tapa elää, eikä tietääkseen pitäisi loukata ainakaan muita. ☻

        Sulla on vikaa ja paljon, kun vanhoja miehiä haluat!


      • ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        No lapsi en kyllä mielestäni enää ole, 19-22vuotias on nuori aikuinen.

        Ja tuon halvan repäsin tuon yhen ihmisen kommentista

        " Halvaks tehä kläpin kyllä se onnistuu: "

        Sulla ei taida olla harmainta hajuakaan mitä tuo kommentti tarkoittaa? :D


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Ei ole todellista kirjoitti:

        Sulla on vikaa ja paljon, kun vanhoja miehiä haluat!

        Mitäs vikaa siinä on?

        Mites se yks sanonta menikään... " Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä " ☺


      • ♣♠ Eve ♣♠
        vapaamaalari kirjoitti:

        Sulla ei taida olla harmainta hajuakaan mitä tuo kommentti tarkoittaa? :D

        Voi olla. :D


    • wellilähde

      Pitkä on ollu synnytys kun kolme vuotta ulos tullu. Seuraa hakkee mut ei muista syntymävuotta. 92-95 syntyneen....

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Haha. :D

        Tähän gallupiin saa vastata siis kaikki:
        - 80, -81, -82, -83 syntyneet lapin miehet. :) Mieluiten roilaiset.

        Ja naisten ikinä tarkoitan sitten:
        -92, -93, -94, -95 syntyneitä.


        Ite oon -95 syntynyt.


      • yläastpoika
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Haha. :D

        Tähän gallupiin saa vastata siis kaikki:
        - 80, -81, -82, -83 syntyneet lapin miehet. :) Mieluiten roilaiset.

        Ja naisten ikinä tarkoitan sitten:
        -92, -93, -94, -95 syntyneitä.


        Ite oon -95 syntynyt.

        Tällä Roissa on sun ikäisilläs jo muutama kakara 0ja maha pystyssä jotta l0isää tulossa, on vnha synnyttäjä nykyään täällä jos on 16V.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        yläastpoika kirjoitti:

        Tällä Roissa on sun ikäisilläs jo muutama kakara 0ja maha pystyssä jotta l0isää tulossa, on vnha synnyttäjä nykyään täällä jos on 16V.

        No huhhuh.. onneks itellä ei oo vielä lapsia. Voisin haluta tuossa 20-25vuotiaana vauvan, mutta eka täytyisi löytyä hyvä mies ja parisuhde, seurustellakin ainakin muutama vuosi... :-)


    • esimerkiksi en muist

      Ei se mistään Hesasta kirjoita on näitä samoja linskyjä taas,mutta jos miehen halvat niin tässä olis 80-04 syntyny miehenpuoli vailla hellua.

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Öö? :D

        Mutta kyllä ihan oikeasti olen Helsingistä. :)


      • tuttu tytteli
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Öö? :D

        Mutta kyllä ihan oikeasti olen Helsingistä. :)

        Olettehan jo ajat sitten muuttaneet Haaparannalle.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        tuttu tytteli kirjoitti:

        Olettehan jo ajat sitten muuttaneet Haaparannalle.

        Valitettavasti emme ole muuttaneet Haaparannalle tai itseasiassa minä en ole, koska asun yksin. ☺

        En osaa ees kuvitella millasta ois asua noin pienellä paikkakunnalla... Voisihan se toisaalta olla ihan kivaakin ☺


      • Tornetaali
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Valitettavasti emme ole muuttaneet Haaparannalle tai itseasiassa minä en ole, koska asun yksin. ☺

        En osaa ees kuvitella millasta ois asua noin pienellä paikkakunnalla... Voisihan se toisaalta olla ihan kivaakin ☺

        Sulla lipsuu nuita CTorjon murteen sanoja aikapaljon tuonne sekaan etehkä itse huomaa, kyllä me linskyä rakastetaan kaunis tyttö.


    • hesalainenkerava

      Hae ikäistäs seuraa!!!!!!!!!!!!11

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Miksi ihmeessä? :D


    • EelisROI
      • ♣♠ Eve ♣♠

        Thanks! :) kattellaan, voisin mailia ehkä pistääkin.


      • EelisROI
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Thanks! :) kattellaan, voisin mailia ehkä pistääkin.

        Odotetaan


      • 6+14
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Thanks! :) kattellaan, voisin mailia ehkä pistääkin.

        No pistä!


      • ♣♠ Eve ♣♠
        6+14 kirjoitti:

        No pistä!

        No mulle voi kans halutessaan pistää mailia: [email protected]

        :)


      • ♣♠ Eve ♣♠
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        No mulle voi kans halutessaan pistää mailia: [email protected]

        :)

        Mut mä sanoin: EHKÄ.

        Joten mikä hinku sulla on painostaa? Puhtaat jauhot pussissa?


    • ei voi käsittää

      Eve oot ihan naurettava tyyppi. Sori vaan. Sua NIIN käytetään vielä hyväksi elämäs aikana ku oot tuommonen hyväuskonen lapsi.

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Vöi herränjymälä. !

        Taidat itse olla säälittävä vanha haahka. Nuinko paljon vituttaa, kun se oma naama vanhenee ja rumenee ja miehillä kun tulee ikää lisää niin karisma vaan nousee?

        Tekis mieli oikeen teipata sut tuoliin ja 10kg teippiä myös suun eteen ja vetää oikeen ikäses kunnolla haluttavan ukon kanssa siinä edessäs NIIIN pitkä ja hidas kiihkeä kielari... ;)

        Sen jälkeen ämmä sinä olet terapian ja lääkityksen tarpeessa. Lääkkeet, NE LÄÄKKEET.

        Mua on kuule tässä elämässä jo viilattu linssiin niin monta kertaa tämän luonteeni takia, että olen aika päiviä sitten oppinut niistä.

        Mutta saanko minä opettaa sinulle jotain - vai oppiiko vanha koira enää uusia temppuja?

        Jos sie haluat pahansuopuuttasi olla oikeesti jollekin ihmisille vaan ilkeä, niin älä pyydä anteeksi ja putsaa omaatuntoas siltä !

        Mie tulen ja vien sinunkin nisti ukkosi. :D

        Nyt osaan oikeen ajatella kuinka sulla siellä päässä punaset hälytyskellot soi: " VITUN LEHMÄ!!!!!!!!!!!!!!!! " :D


      • HOMO OLEN
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Vöi herränjymälä. !

        Taidat itse olla säälittävä vanha haahka. Nuinko paljon vituttaa, kun se oma naama vanhenee ja rumenee ja miehillä kun tulee ikää lisää niin karisma vaan nousee?

        Tekis mieli oikeen teipata sut tuoliin ja 10kg teippiä myös suun eteen ja vetää oikeen ikäses kunnolla haluttavan ukon kanssa siinä edessäs NIIIN pitkä ja hidas kiihkeä kielari... ;)

        Sen jälkeen ämmä sinä olet terapian ja lääkityksen tarpeessa. Lääkkeet, NE LÄÄKKEET.

        Mua on kuule tässä elämässä jo viilattu linssiin niin monta kertaa tämän luonteeni takia, että olen aika päiviä sitten oppinut niistä.

        Mutta saanko minä opettaa sinulle jotain - vai oppiiko vanha koira enää uusia temppuja?

        Jos sie haluat pahansuopuuttasi olla oikeesti jollekin ihmisille vaan ilkeä, niin älä pyydä anteeksi ja putsaa omaatuntoas siltä !

        Mie tulen ja vien sinunkin nisti ukkosi. :D

        Nyt osaan oikeen ajatella kuinka sulla siellä päässä punaset hälytyskellot soi: " VITUN LEHMÄ!!!!!!!!!!!!!!!! " :D

        Eve jätkät menkää nukkumaan.


    • ammattina seksi

      No älähän linsky multakin saisit välittömästi munaa niin paljon kun haluttais ja osaan kaiken mitstä naiset tykkää seksissä mua on eräs 17v, tyttö kuouluttanut noin 5 vuotta nuolemiset esimerkiksi sanoi että ei ne osaa oikein nuolla mä osaan sekä pidän siitä on ihanaa kun nainen nauttii todella ja asun sentään täällä Torniossa.

      • Koulutettu

        Niin se tyttö täytti juuri 16v, kun aloitettiin seksikoulu no tyttöhän se olikin kovin kiinnostunut heti alusta alkaen ja siitä se nautintojen haku alkoikin koeiltiin ja värkköiltiin joka asennosta sekä kaikki mahdolliset kiihoitustemput se on helppoa kun voidaan aina sanoa mikä tuntuu kaikkein parhaimmalta ja mikä ei tunnu juuri miltään.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Koulutettu kirjoitti:

        Niin se tyttö täytti juuri 16v, kun aloitettiin seksikoulu no tyttöhän se olikin kovin kiinnostunut heti alusta alkaen ja siitä se nautintojen haku alkoikin koeiltiin ja värkköiltiin joka asennosta sekä kaikki mahdolliset kiihoitustemput se on helppoa kun voidaan aina sanoa mikä tuntuu kaikkein parhaimmalta ja mikä ei tunnu juuri miltään.

        Selvä.


      • Koulutettu
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Selvä.

        Ai jaa että sopisi no se hyvä miejän pitäis tavata jossain ja laittaa ruletti pyöriin.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Koulutettu kirjoitti:

        Ai jaa että sopisi no se hyvä miejän pitäis tavata jossain ja laittaa ruletti pyöriin.

        No emmä mitään varsinaista seksikoulua tarvii, 17-vuotiaana oli mun eka kerta eli siitä on nyt päälle 2-vuotta ja onhan tuota senkin jälkeen tullut seksiä harrastettua. :)


      • Koulutettu
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        No emmä mitään varsinaista seksikoulua tarvii, 17-vuotiaana oli mun eka kerta eli siitä on nyt päälle 2-vuotta ja onhan tuota senkin jälkeen tullut seksiä harrastettua. :)

        En tarkoittanutkaan että tarvisit koulutusta mutta miut on oikeen kädestäpitäen eräs tyttö kouluttanut et mikä tuntuu naisella kaikkein parhaalle osas se kyllä itekki kaikki temput, mutta opetti hyvi mua.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Koulutettu kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan että tarvisit koulutusta mutta miut on oikeen kädestäpitäen eräs tyttö kouluttanut et mikä tuntuu naisella kaikkein parhaalle osas se kyllä itekki kaikki temput, mutta opetti hyvi mua.

        Aa, sit mä en taas oikeen ymmärtäny... ☺ välillä on vaikeeta saada lappilaisista selvää, kun ne puhuu jotenkin niin oudosti.. :D :S haluis ymmärtää, mutta kun ei aina jotenkin ymmärrä sitä murretta tai jotain. !


      • Koulutettu
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Aa, sit mä en taas oikeen ymmärtäny... ☺ välillä on vaikeeta saada lappilaisista selvää, kun ne puhuu jotenkin niin oudosti.. :D :S haluis ymmärtää, mutta kun ei aina jotenkin ymmärrä sitä murretta tai jotain. !

        Onhan se niinkin, mutta eikö ne jätkät oo vähä sellasii että aukaisee pöksyt kiireessä ku lahjapaketin ja sitte tekee kiireessä juttunsa etkä sinä saa siitä juuri mitään iloa, se täytyy nauttia asioista.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Koulutettu kirjoitti:

        Onhan se niinkin, mutta eikö ne jätkät oo vähä sellasii että aukaisee pöksyt kiireessä ku lahjapaketin ja sitte tekee kiireessä juttunsa etkä sinä saa siitä juuri mitään iloa, se täytyy nauttia asioista.

        Riippuu ihmisestä. Mutta musta olisi kiva löytää joku ihminen, ketä rakastaakkin. ☺


      • Koulutettu
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Mutta musta olisi kiva löytää joku ihminen, ketä rakastaakkin. ☺

        Juu kyllä se on ihanaa seksi, tietysti rakkaus on tärkeint', mutta ei meijän jutusta mitään tuu ku sinä olet siellä ja mä täällä ei mitään mahdollisuutta yhteyteen, joten lopetan nyt tämän vaikka onkin ikävää.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Koulutettu kirjoitti:

        Juu kyllä se on ihanaa seksi, tietysti rakkaus on tärkeint', mutta ei meijän jutusta mitään tuu ku sinä olet siellä ja mä täällä ei mitään mahdollisuutta yhteyteen, joten lopetan nyt tämän vaikka onkin ikävää.

        Hö.☺


      • lyhyt asia.
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Hö.☺

        Mitäs Hö?


      • ♣♠ Eve ♣♠
        lyhyt asia. kirjoitti:

        Mitäs Hö?

        Sitä vaan hö, kun ei halunnut enää jutella. ☺


      • niinpä olisi
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Sitä vaan hö, kun ei halunnut enää jutella. ☺

        OLisi halunnut enemmän ja lähemmin.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        niinpä olisi kirjoitti:

        OLisi halunnut enemmän ja lähemmin.

        Jaajaa. :D


      • 10+13

    • Häh

      Olet syntynyt 4 kertaa vai? Oletko joku Hare Krisna? Valaistunut oranssiin kaapuun pukeutuva kaljupää?

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Haha :DDD

        Juuri sellainen juu. ;D on teillä hassuja juttuja ! ☺


    • pohjosen mies

      Imekää parsaa sekopäät. Varsinkin tää alottaja, hommaa oikeesti lääkkeet tai mee johonki terapiaan avautuun näistä ongelmistas, koska nähtävästi sulla niitä riittää.

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Mitähän ongelmia mulla mahtaa olla? Kerrotkos.


      • Oppi
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Mitähän ongelmia mulla mahtaa olla? Kerrotkos.

        On imeisestikkin tämä pohjoisen mies homo.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Oppi kirjoitti:

        On imeisestikkin tämä pohjoisen mies homo.

        XD


    • vaalea mies-80

      Kaikesta päätellen et taida olla kovinkaan älykäs nainen. Olen myös melko varma että olet itsekin lappilainen ja visdiin vähän huomiota vaille jäänyt. Tällä aloituksellasi sitten yrität miesten huomion herättää. En usko ikinä että olet kaunis ja mukava. Näitä kirjoituksiasi luettuani en voi kuin sääliä sinua. Miten miehekästä ja ala-arvoista tekstiä nuorelta naiselta. Sinusta on naisellisuus kaukana enkä koskaan voisi kuvitellakaan seurustelevani kaltaisesi naisen kanssa. Ehkä se piripää on sulle kuitenkin se oikea. Kyllä aikuinen nainen on kaunis ja haluttava. Ei tuommoinen v****mainen hullu penikka.

      • Oppi

        Kuuleppas sinä itserakas huuhkaja tämä tyttö ei sinusta huolisi vaikka mitä maksettais, hän on kaunis sekä älykäs nuori nainen ei tarvi arvostella sen mukaan mitä on kirjoitettu koska täähän on ihan hakuammuntaa joten ei voi kirjoittaa samaan tyyliin aina eikä jatkaa samassa asiassa.


      • ♣♠ Eve ♣♠

        Voi puppelipoika...

        " Miten miehekästä ja ala-arvoista tekstiä nuorelta naiselta. " Oh, yes.. mussa on munaa - varmaan oon joku transvestiitti ! :D

        Ja kyllä oon ihan tarpeeks huomiota saanu ja valitettavasti en oo lapista, ois hienoo kyl olla, siel on niin upeen näköstä. ☺


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Oppi kirjoitti:

        Kuuleppas sinä itserakas huuhkaja tämä tyttö ei sinusta huolisi vaikka mitä maksettais, hän on kaunis sekä älykäs nuori nainen ei tarvi arvostella sen mukaan mitä on kirjoitettu koska täähän on ihan hakuammuntaa joten ei voi kirjoittaa samaan tyyliin aina eikä jatkaa samassa asiassa.

        Hah hah, kiitos " Oppi " !! :D ☺

        Mut emmä kyllä itteeni miksikään erittäin älykkääks kutsuis... mutta ei oo tarve kutsuakkaan, normaalillakin maalaisjärjellä pärjää kyllä ihan hyvin! ja se on mukavampaa kun on ennemmin kymmenen ruuvia liian löysällä - kuin liian tiukalla ;D


    • Deejii

      Tässä ois! Aito 80-syntyny, missä tavataan? Mun kaverit vain tykkäis että nuorien naisten kanssa hengailisin.

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Sä saat ehdottaa :-) oon hieman varovainen kyl vaan noiden tapaamisien kaa, kun en toista tunne.. Eka pitäis jotenkin muuten tehdä tuttavuutta. :-)

        Mut joo... Yleensä ne miehet ei valitakkaan nuorista naisista, ne on ne miehen naispuoliset kaverit jotka jostain syystä sitten valittaa ja yrittää tulla sössimään sen jutun. :D

        Ootteko pistäny merkille moista?


      • Soritusei
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Sä saat ehdottaa :-) oon hieman varovainen kyl vaan noiden tapaamisien kaa, kun en toista tunne.. Eka pitäis jotenkin muuten tehdä tuttavuutta. :-)

        Mut joo... Yleensä ne miehet ei valitakkaan nuorista naisista, ne on ne miehen naispuoliset kaverit jotka jostain syystä sitten valittaa ja yrittää tulla sössimään sen jutun. :D

        Ootteko pistäny merkille moista?

        Miehet ei pikkulapsia (alle 18v) kattele. Eikä terveet nuoret tytöt hae lähemmäs kolmekymppisiä "poikaystäviä"...pedoja ne säälittävät reppanat ovat jotka lapsiin sekaantuu.

        Toivottavasti saat jostain apua....sinua on selkeästi hyväksikäytetty, et vaan itsekkään tajua sitä.


      • 9+19
        Soritusei kirjoitti:

        Miehet ei pikkulapsia (alle 18v) kattele. Eikä terveet nuoret tytöt hae lähemmäs kolmekymppisiä "poikaystäviä"...pedoja ne säälittävät reppanat ovat jotka lapsiin sekaantuu.

        Toivottavasti saat jostain apua....sinua on selkeästi hyväksikäytetty, et vaan itsekkään tajua sitä.

        Pedokortti pelattu!


      • nähty j koettu
        9+19 kirjoitti:

        Pedokortti pelattu!

        Kyllä esimerkiksi 16v on jo täysi nainen minun mielestäni ja muidenkin täyspäisten.


      • 4+2
        nähty j koettu kirjoitti:

        Kyllä esimerkiksi 16v on jo täysi nainen minun mielestäni ja muidenkin täyspäisten.

        Fyysisesti 16v on jo aikuinen. Ja kyseinen ikä on myös ohjeellinen suojaikä Suomessa.


      • kovia pimuja
        4+2 kirjoitti:

        Fyysisesti 16v on jo aikuinen. Ja kyseinen ikä on myös ohjeellinen suojaikä Suomessa.

        Ovat myös älyllisesti erittäin hyvin kehittyneitä nämä tytöt, pojista ei voisano samaa heillä on mopo mielessään kun tytöllä olisi rakkaus-suhde mielessä sekä seksijutut, tyttöjä alkaa erittäin nuorena kiinnostamaan seksi minutkin houkutteli 9v,s tyttö seksiin kun olin itse alle 7v,as siitä lähtien se onkin ollut etusijalla siis seksi.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        Soritusei kirjoitti:

        Miehet ei pikkulapsia (alle 18v) kattele. Eikä terveet nuoret tytöt hae lähemmäs kolmekymppisiä "poikaystäviä"...pedoja ne säälittävät reppanat ovat jotka lapsiin sekaantuu.

        Toivottavasti saat jostain apua....sinua on selkeästi hyväksikäytetty, et vaan itsekkään tajua sitä.

        Jassoo, mikä sinä olet toiselle ihmiselle sanomaan onko se terve vai ei... !?

        Luulis hävettävän. Noin henkilökohtasia ruveta latelemaan, samalla tavalla kun haukut näitä miehiä pedofiileiksi...

        Ei siinä oo mitään epätervettä jos JOSKUS ihastuu/rakastuu vanhempaan. Täysin normaalia. Sitten asia ois musta huolestuttavaa, jos kaikki poikaystävät ois paljon vanhempia... Esim se 6v tai 10v omaan ikään lisättynä ja etenkin vielä tosi nuorella iällä.

        Sillon voisi ajatella että onkohan sen nuoren isäsuhteessa jotain häikkää tai muuta seksuaalisesti traumatisoivaa tapahtunu lapsuudessa, esim. isä väärin kosketellu yms...

        Tiedätkö mitä sinun tapasten kärjistäjien ja saarnaajien kommenteista vois ajatella? Sen lisäksi että te olette toki vanhoja haahkoja, jotka surette sitä omaa "rumentumistanne" niin pitää olla sitten nuoremmille ilkeä, kun ei itsellä itseluotto pelaa ja ole tyytyväinen ja sinut kropassaan, koska aikaansa kutakin, kaikkihan me vanhennutaan... Minäkin koko ajan, mut teen viimeseen pilkkuun asti varmasti sen - et oisin tyytyväinen itteeni sillonkin - EIKÄ MINUN TARVIIS SILLONKAAN RUVETA ILKEÄKSI NUOREMMILLE ! Sillon olisin huolissani, mikä minussa on mennyt pieleen.

        Ja eiköhän meille kaikille riitä. Ei kaikki nuoret naiset ole kiinostuneita vanhemmista miehistä tai kaikki vanhemmat miehet nuoremmista naisista ja ihan niin kun naissukupuolen arvo ei ois muutenkin ollu aina vähän heikompi kun miesten, vaikka nykyään ollaankin päästy aika tasavertasiks miesten kanssa, niin naiset tuhoaa IHAN ITSE ITSENSÄ sillä että vanhemmat korppikotkat sorsii nuorempaa ja nuoremmat vanhempaa ! ja miehet nauraa vieressä, että mitä KANOJA !

        Niin halutaanko tosiaan olla näin tyhmiä että vanhemmat ja nuoremmat vastakkain????? Miksei voitais kaikki kunnioittaa kaikkia yhtälailla ja olla tasavertaisia ja kenties ystäviä toistemme kanssa? ☺



        Onko siinä sitten mitään hienoa, että kaikki ihmiset eläis näin: 28v ja 30v saadaan lapset, hommataan punainen tupa ja peruna maa, farmarivolvo pihaan kultainen tai labradorinnoutaja, vanhemmilla ihanteellinen ikäero 0-2v...

        Sit sua ei varmaan kukaan sorsis. Mutta onko tuossa mitään hienoa? Jollekin ihan hyvä, mutta suodaan ihmisten elää myös eri tavalla ilman haukkumista..

        Et taida tietääkkään, että miten kiihottava parisuhde voi olla nuoremman naisen ja vanhemman miehen välillä? Siinä on aina erilainen seksuaalinen jännite puolin että toisin, takaa todennäköisemmin kipinöitä vielä vuosienkin päästä. ☺ kun ne monet 0-2v ikäerolla varustetut pariskunnat elää helposti sitä tylsää harmaata massa arkeaan...


      • ♣♠ Eve ♣♠
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Jassoo, mikä sinä olet toiselle ihmiselle sanomaan onko se terve vai ei... !?

        Luulis hävettävän. Noin henkilökohtasia ruveta latelemaan, samalla tavalla kun haukut näitä miehiä pedofiileiksi...

        Ei siinä oo mitään epätervettä jos JOSKUS ihastuu/rakastuu vanhempaan. Täysin normaalia. Sitten asia ois musta huolestuttavaa, jos kaikki poikaystävät ois paljon vanhempia... Esim se 6v tai 10v omaan ikään lisättynä ja etenkin vielä tosi nuorella iällä.

        Sillon voisi ajatella että onkohan sen nuoren isäsuhteessa jotain häikkää tai muuta seksuaalisesti traumatisoivaa tapahtunu lapsuudessa, esim. isä väärin kosketellu yms...

        Tiedätkö mitä sinun tapasten kärjistäjien ja saarnaajien kommenteista vois ajatella? Sen lisäksi että te olette toki vanhoja haahkoja, jotka surette sitä omaa "rumentumistanne" niin pitää olla sitten nuoremmille ilkeä, kun ei itsellä itseluotto pelaa ja ole tyytyväinen ja sinut kropassaan, koska aikaansa kutakin, kaikkihan me vanhennutaan... Minäkin koko ajan, mut teen viimeseen pilkkuun asti varmasti sen - et oisin tyytyväinen itteeni sillonkin - EIKÄ MINUN TARVIIS SILLONKAAN RUVETA ILKEÄKSI NUOREMMILLE ! Sillon olisin huolissani, mikä minussa on mennyt pieleen.

        Ja eiköhän meille kaikille riitä. Ei kaikki nuoret naiset ole kiinostuneita vanhemmista miehistä tai kaikki vanhemmat miehet nuoremmista naisista ja ihan niin kun naissukupuolen arvo ei ois muutenkin ollu aina vähän heikompi kun miesten, vaikka nykyään ollaankin päästy aika tasavertasiks miesten kanssa, niin naiset tuhoaa IHAN ITSE ITSENSÄ sillä että vanhemmat korppikotkat sorsii nuorempaa ja nuoremmat vanhempaa ! ja miehet nauraa vieressä, että mitä KANOJA !

        Niin halutaanko tosiaan olla näin tyhmiä että vanhemmat ja nuoremmat vastakkain????? Miksei voitais kaikki kunnioittaa kaikkia yhtälailla ja olla tasavertaisia ja kenties ystäviä toistemme kanssa? ☺



        Onko siinä sitten mitään hienoa, että kaikki ihmiset eläis näin: 28v ja 30v saadaan lapset, hommataan punainen tupa ja peruna maa, farmarivolvo pihaan kultainen tai labradorinnoutaja, vanhemmilla ihanteellinen ikäero 0-2v...

        Sit sua ei varmaan kukaan sorsis. Mutta onko tuossa mitään hienoa? Jollekin ihan hyvä, mutta suodaan ihmisten elää myös eri tavalla ilman haukkumista..

        Et taida tietääkkään, että miten kiihottava parisuhde voi olla nuoremman naisen ja vanhemman miehen välillä? Siinä on aina erilainen seksuaalinen jännite puolin että toisin, takaa todennäköisemmin kipinöitä vielä vuosienkin päästä. ☺ kun ne monet 0-2v ikäerolla varustetut pariskunnat elää helposti sitä tylsää harmaata massa arkeaan...

        Ps. Enkä nyt halua suositella esim. 16-vuotiaille, että ehtikää oikein ehtimällä itseänne paljon vanhempi ukko, kun mun mielestä rakkautta ei voi ylipäätään ehtiä vaan se kävelee eteen sitten kun on kävelläkseen...

        Mutta emmä lähde sitä nyt täysin tyrmäämään, etteikö tuon ikänen, vois rakastaa huomattavasti vanhempaakin ja niistäkin tulla ihan onnistuneita suhteita. Omalle lapselle voisin sallia myös rakastaa vanhempaa, koska mä olen saanut tähän asti siitä elämäni parhaimmat kiksit parisuhde mielessä... Mutta nuoremmalle en, pitäs olla mieluusti ainakin ammattikoulussa tai lukiossa, eikä sakkolihaa. Mutta esim. 13-15vuotias henkilö voi kyllä olla ihan hyvin mielin vanhemman nuoren aikuisen kaveri. Molemmat kuitenkin nuoria, vaikka ovatkin eri elämänvaiheissa...

        Ja sit mitä tulee näihin hyväkskäyttäviin ihmisiin, niin niiden ihmisten luonteissa on mätää nyt muutenkin, eikä varmasti tuu ainoastaan näkymään niiden nuorten tyttöjen kohdalla...

        Ei kyllä terveen ihmisen tarvii hyväkskäyttää ketään, ikää katsomatta!

        Tässä tämän terveen tytön ajatusmaailmaa sitten. Mä tiiän et jotkut varmasti samaistuu, toiset ei koskaan, mutta mie olen aina elänyt elämääni eritavalla ja ollut hieman omituinen ja kärsiäkin esim. sit siitä, kun oon rakastunu vanhempaan, omat kaverit ei oo ikinä haukkunu, mutta niiden miesten oman ikäset naispuoliset ikäeropoliisi "kaverit" kyllä...


      • ♣♠ Eve ♣♠
        kovia pimuja kirjoitti:

        Ovat myös älyllisesti erittäin hyvin kehittyneitä nämä tytöt, pojista ei voisano samaa heillä on mopo mielessään kun tytöllä olisi rakkaus-suhde mielessä sekä seksijutut, tyttöjä alkaa erittäin nuorena kiinnostamaan seksi minutkin houkutteli 9v,s tyttö seksiin kun olin itse alle 7v,as siitä lähtien se onkin ollut etusijalla siis seksi.

        No jos multa kysytään mikä esim. 16-vuotias on. Niin mie vastaan että nuori.

        Mutta ei henkisesti, eikä fyysisesti kylläkään vielä mikään täysin aikuinen.

        Mutta ei kyllä enää lapsikaan, koska on kuitenkin jo ammattikoulus tai lukios ja opiskelija, eikä koululainen...

        Niin ei sen ikäset enää mitään lapsukaisiakaan ole.

        Mutta semmoset jotka on peruskoulussa tai nuorempia, eli 0-15v niin on kyllä lapsia.

        Nuoret aikuiset sit taas jotain 18-30vuotiaita.



        Vähän monimutkasta kyllä luokitella, koska ihminen on niin yksilöllinen...


      • ♣♠ Eve ♣♠
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Ps. Enkä nyt halua suositella esim. 16-vuotiaille, että ehtikää oikein ehtimällä itseänne paljon vanhempi ukko, kun mun mielestä rakkautta ei voi ylipäätään ehtiä vaan se kävelee eteen sitten kun on kävelläkseen...

        Mutta emmä lähde sitä nyt täysin tyrmäämään, etteikö tuon ikänen, vois rakastaa huomattavasti vanhempaakin ja niistäkin tulla ihan onnistuneita suhteita. Omalle lapselle voisin sallia myös rakastaa vanhempaa, koska mä olen saanut tähän asti siitä elämäni parhaimmat kiksit parisuhde mielessä... Mutta nuoremmalle en, pitäs olla mieluusti ainakin ammattikoulussa tai lukiossa, eikä sakkolihaa. Mutta esim. 13-15vuotias henkilö voi kyllä olla ihan hyvin mielin vanhemman nuoren aikuisen kaveri. Molemmat kuitenkin nuoria, vaikka ovatkin eri elämänvaiheissa...

        Ja sit mitä tulee näihin hyväkskäyttäviin ihmisiin, niin niiden ihmisten luonteissa on mätää nyt muutenkin, eikä varmasti tuu ainoastaan näkymään niiden nuorten tyttöjen kohdalla...

        Ei kyllä terveen ihmisen tarvii hyväkskäyttää ketään, ikää katsomatta!

        Tässä tämän terveen tytön ajatusmaailmaa sitten. Mä tiiän et jotkut varmasti samaistuu, toiset ei koskaan, mutta mie olen aina elänyt elämääni eritavalla ja ollut hieman omituinen ja kärsiäkin esim. sit siitä, kun oon rakastunu vanhempaan, omat kaverit ei oo ikinä haukkunu, mutta niiden miesten oman ikäset naispuoliset ikäeropoliisi "kaverit" kyllä...

        Ja olisihan tähän voinut vielä muutakin heittää. Mutta empä taida enää.


      • kulkevat mukana
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        No jos multa kysytään mikä esim. 16-vuotias on. Niin mie vastaan että nuori.

        Mutta ei henkisesti, eikä fyysisesti kylläkään vielä mikään täysin aikuinen.

        Mutta ei kyllä enää lapsikaan, koska on kuitenkin jo ammattikoulus tai lukios ja opiskelija, eikä koululainen...

        Niin ei sen ikäset enää mitään lapsukaisiakaan ole.

        Mutta semmoset jotka on peruskoulussa tai nuorempia, eli 0-15v niin on kyllä lapsia.

        Nuoret aikuiset sit taas jotain 18-30vuotiaita.



        Vähän monimutkasta kyllä luokitella, koska ihminen on niin yksilöllinen...

        Intoa ainakin on eniten noilla 16v, tytöillä sksijuttuihin, ja sitä nuoremmat haluaisivat kiihkeästi ovat väliin ihan sekaisin kiimasta.


      • mitenhän se
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Ja olisihan tähän voinut vielä muutakin heittää. Mutta empä taida enää.

        Mitä tarkoitat sanalla "EHTIKÄÄ" tarkoitako ajoissa paikalle tuloa vai kerkiämistä nuorena naipaseen.


    • Yli hilseen menee

      Heikkoa on. En kylläkään viitsinyt edes lukea yhtään kommenttia.
      en varmaan ymmärrä. Myönnän sen.en tämmöistä, en...en.

      • on se vain

        Se on tuossa iässä ylipääsemätön asia jos pitäisi seksihommia alkaa ymmärtään tai sitä että 16v on nuori nainen ja seksinkipeä.


    • Deejii

      No olin kauppayhtiöllä tännään, mut unohin ilmottaa.

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Voi ei. :D


      • harhat voimakkaimmil

        En kylllä kommentoisi tämän selkeästiSkitsofreenikon yksilön tuotoksia.Kun maa on ns. "kahella karvalla, tämä vakava psyykkinen sairaus tulee vahvasti esille yksilön käytöksessä mm. pakkomielteisenä textin suoltamisena.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        harhat voimakkaimmil kirjoitti:

        En kylllä kommentoisi tämän selkeästiSkitsofreenikon yksilön tuotoksia.Kun maa on ns. "kahella karvalla, tämä vakava psyykkinen sairaus tulee vahvasti esille yksilön käytöksessä mm. pakkomielteisenä textin suoltamisena.

        Hohhoijaa... No eipä mulla ole skitsofreniaa todettu. Yritän vaan kertoa mitä itse ajattelen mistäkin.


      • mikä värinen pilleri
        harhat voimakkaimmil kirjoitti:

        En kylllä kommentoisi tämän selkeästiSkitsofreenikon yksilön tuotoksia.Kun maa on ns. "kahella karvalla, tämä vakava psyykkinen sairaus tulee vahvasti esille yksilön käytöksessä mm. pakkomielteisenä textin suoltamisena.

        Samaa mieltä. Ei tällä palstalla terveitä olekaan.


      • 13+9?
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        Hohhoijaa... No eipä mulla ole skitsofreniaa todettu. Yritän vaan kertoa mitä itse ajattelen mistäkin.

        Hyvä hyvä, mutta et vastaa sähköposteihin.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        13+9? kirjoitti:

        Hyvä hyvä, mutta et vastaa sähköposteihin.

        Jooh... koska mun ei ollu alunperinkään alkaa sähköpostittelemaan kenenkään kanssa. Tein vaan tälläsen kyselyn, että mitä mieltä ois pohjosen vanhemmat kundit... :-)

        Enkä mielellään alakkaan viestittelemään sellasten kanssa enempää, jotka mua skitsofreenikoksi haukkuu... Tulee vain paha mieli.


      • ♣♠ Eve ♣♠
        mikä värinen pilleri kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei tällä palstalla terveitä olekaan.

        Ei taida olla, ei.


    • mies 80-83

      Mistä sie Eve tiiät mitä tarkottaa kauppayhtiö? Siehän oot "Hesasta"? Ootko tosiaan noin tyhmä?? Sie oot paikallinen huomionkipeä pikkupenikka. :)

      • ♣♠ Eve ♣♠

        Se on joku ravintola/baari kai. Oon kuullut siitä. ☺

        Ja tuollasen pikkupenikakskin nimittelyn vois lopettaa ja kyselyn että ootko noin tyhmä... ja mitä vielä.

        Ei jaksa enää, hirmu kuluttavaa tällänen. Niin moneen haukkumaviestiin oon joutunu vastaamaan ja itekkin kirjottamaan muutaman ilkeemmän tekstin. Syyttä suotta kun kaikkia kohtaan oon YRITTÄNYT ainakin olla mukava ja alotuksestakin oli tarkotus jäädä vain positiivinen fiilis kaikille. ☺

        Niin taidan nyt ehkä jättää tän ketjun...

        Ennen kun tää kuluttaa mut kokonaan loppuun. ;/ Otetaan nuori tyttö/nainen halveksunnan ja haukkumisen kohteeksi siksi, että on kiinostunut myös vanhemmista miehistä. Onko järkeä?

        Bye bye... Taitaa ainakin 19-20vuotias nainen olla Roilaisille ja muille 34-31vuotiaille miehille liian nuori...


    • isä82

      Hyvä että tajusit vihdoin. Mukava et ole kyl millään lailla. Toivottavasti mun tyttärestä ei tuu tollasta v-mäistä horatsua.

      • ♣♠ Eve ♣♠

        No mikähän ihmisestä huoran tekee, jos tykkää vaan vanhemmista miehistä myös ja ekan kerran on seksiä harrastanut 17-vuotiaana ja ei koskaan myynyt ihteään?

        Ei kyllä mikään.

        Ilkeää...

        Mut onneks on myös tuon ikäsiä miehiä jotka osaa ihan arvostaakkin parikymppisiä nuoria naisia ja ois ilosia ja onnellisia jos sellasen sais, te lappilaiset ootte vaan kylmiä, narsistisia ja alistatte toisia ihmisiä...

        Ei teihin voi luottaa et teissä ois mitään hyvää. Sisäsiittosta sakkia, parempi että pysytte vaan keskenänne.


      • Evelle
        ♣♠ Eve ♣♠ kirjoitti:

        No mikähän ihmisestä huoran tekee, jos tykkää vaan vanhemmista miehistä myös ja ekan kerran on seksiä harrastanut 17-vuotiaana ja ei koskaan myynyt ihteään?

        Ei kyllä mikään.

        Ilkeää...

        Mut onneks on myös tuon ikäsiä miehiä jotka osaa ihan arvostaakkin parikymppisiä nuoria naisia ja ois ilosia ja onnellisia jos sellasen sais, te lappilaiset ootte vaan kylmiä, narsistisia ja alistatte toisia ihmisiä...

        Ei teihin voi luottaa et teissä ois mitään hyvää. Sisäsiittosta sakkia, parempi että pysytte vaan keskenänne.

        Ei ne Rovaniemellä ymmärrä mitään naisista nehän kirjoittelee vaan homoista, Torniossa on eri meininki arvostetaan kyllä nuorta naista samoin kun vanhempaakin jotkut pitää nuoremmista ja toiset vanhemmista, itse pidän nuorista koska heidän iloinen sekä avoin ajatusmaailma on minun mieleen on samanlainen kun minulla itsellänikin.


    • treffit???????

      no tulihan se" penikkamaisuus" lopulta sieltä....! :) mikä todellakin oli selvää jo alussa!! pitää kokea ja näkeä ELÄMÄÄ! ennenkuin kannattaa tänne kirjoitella.... :( ja on trereffi sivustot!! "kaltaistaan" seuraa hakeville.?? ???

    • tytteli1234

      Joo kyllä määki tiiän monta pedaria Torniosta.

      • Oppi

        No tuotahan sen voi itse jokainen lukea että ei älyä rovaniemen ukoilla, tiedättekös edes mikä on pedofiili ei se ole joka täysi-ikäisen nuoren naisen kanssa paneskelee, mutta teillähän on niitä ihan omasta takaa kun koulutytöt tulevat raskaaksi tämäntästä, ukkelit paneskelee kolulaisia, itehän siitä olette kirjoittaneetkin ja on ollut myös muissa tiedotusvälineissä, tämä treffit kirjoittaja on ihan ulkona en minä ole tämä nainen joka on kirjoitellut minä olen mies ja voisit opetella kirjoittamaankin (trereffi)


    • Nainen Eve

      Ai te oottekin kakki tollasii pedofiilejä ja loput homoja, nyt mä ymmärrän vatausenne kyselyihini.

    • pedari....

      "oppi" se kaiken oppi???? jopa kirjoittaan ... ja lukemaan ehkä jopa "ymmärtämään" ??? :(

      • Eräs äsitiliini

        Varokaa Rovaniemen lapset noita setiä-


    • ♣♠ Eve ♣♠

      Onneks tänne on nyt muutama positiivinenkin vastaus tullu. ☺

      Mutta ei se ole minusta pedarointia jos joku n. kolmekymppinen rakastuu 16-vuotiaaseen, radikaaliahan se toki on joo, mutta ei 16-vuotiaskaan enää ihan mikään pikkulapsi ole...? Miksi ei voisi rakastua järkevään ja mukavaan nuoreen, joka näyttää ihan naiselta?

      Eikä etenkään pedarointia ole se 31-34v rakastuu 18-20vuotiaaseen, sillonhan se nuorempikin henkilö on nuori nainen/mies. Ja jos on täys-ikänen ja elämä kaikin tavoin omissa käsissä, niin miten sellaseen henkilöön rakastuminen voisi olla edes pedarointia?????

      Onhan se Karalahden Jerekin, joka on nyt 39v? niin sen Nanna Koiviston kanssa joka on 26v? Onko tuo sitten kanssa tietynlaista pedarointia? Äijä jo ensvuonna 40... Kun mimmi ei ole edes vielä kolmekymppisiään täyttäny. Mulla taas on moni Nannan ikänen ystävä, eli 20-26v, joten sellasten seurassa tutustuu kyllä helposti kolmekymppisiinkin. ☺ Uskokaa tai älkää!

      MUTTA SEN MINUN HAUKKUMISEN VOITTE JO LOPETTAA !

      JA VASTATKAA EDES MIKSI HAUKUTTE JA JOPA HUORAKSI ??? HEI HALOO, KERTAAKAAN EN OLE PILLUA, PERSETTÄ, ENKÄ SUMMUA MYYNY JA SEKSIELÄMÄNKIN ALOTTANU MELKEEN TÄYS IKÄSENÄ, ENKÄ OO PANNU PUOLTA KAUPUNKIA LÄPI JOTEN EN VOI MYÖSKÄÄN OLLA "HUORA" - JOTEN MIKÄ MINUSTA TEKEE SIINÄ HUORAN JOS KAKSI KERTAA ELÄMÄSSÄNI OON SATTUNU RAKASTUMAAN VANHEMPAAN ?

      Vastauksia kiitos, nyt kaikki tietäväiset.

      Mutta idiootteihin kysymyksiin en enää vastaa, en semmosilla jaksa rasittaa ittee.... Mut tuo on ihan hirveetä, että hyökätään laumalla nuoremman kimppuun ja haukutaan sitä! Tai kenen tahansa ihmisen. ;( ETTEKÖ TYÖ KÄSITÄ!!!

      • Tornio

        Älä Eve ota miksikään noita Rovaniemen miesten kirjoitukisia näethän jo noista muista otsikoista millaisia he ovat, minun mielestäni sinun ajatukset ovat ihan järkeviä eikä sinua voi miksikään noista nimityksistä haukkua sinähän vaan avasit normaalin kekustelun jossa tiedustelit mielipidettä mahdollisesta seurustelusta, et muuta, mutta nyt kun luet nuo otsikot ja mitä ne kätkevät sisäänsä niin ymmärrät miksi he eivät voi käsittää rakkautta yli ikärajojen, heillä on vanhankansan käsite asioista ehkä sen aikainen kun 24v, oli vasta aikuinen, minä arvostan nuoria naisia koka he osaavat pitää hauskaa eivätkä seuraile vaan muiden tekemisiä olisit ihanne nainen minulle.


      • mia95
        Tornio kirjoitti:

        Älä Eve ota miksikään noita Rovaniemen miesten kirjoitukisia näethän jo noista muista otsikoista millaisia he ovat, minun mielestäni sinun ajatukset ovat ihan järkeviä eikä sinua voi miksikään noista nimityksistä haukkua sinähän vaan avasit normaalin kekustelun jossa tiedustelit mielipidettä mahdollisesta seurustelusta, et muuta, mutta nyt kun luet nuo otsikot ja mitä ne kätkevät sisäänsä niin ymmärrät miksi he eivät voi käsittää rakkautta yli ikärajojen, heillä on vanhankansan käsite asioista ehkä sen aikainen kun 24v, oli vasta aikuinen, minä arvostan nuoria naisia koka he osaavat pitää hauskaa eivätkä seuraile vaan muiden tekemisiä olisit ihanne nainen minulle.

        Hyi mikä pervo. Oot takuulla 60v vanha ukko


      • sepi21
        Tornio kirjoitti:

        Älä Eve ota miksikään noita Rovaniemen miesten kirjoitukisia näethän jo noista muista otsikoista millaisia he ovat, minun mielestäni sinun ajatukset ovat ihan järkeviä eikä sinua voi miksikään noista nimityksistä haukkua sinähän vaan avasit normaalin kekustelun jossa tiedustelit mielipidettä mahdollisesta seurustelusta, et muuta, mutta nyt kun luet nuo otsikot ja mitä ne kätkevät sisäänsä niin ymmärrät miksi he eivät voi käsittää rakkautta yli ikärajojen, heillä on vanhankansan käsite asioista ehkä sen aikainen kun 24v, oli vasta aikuinen, minä arvostan nuoria naisia koka he osaavat pitää hauskaa eivätkä seuraile vaan muiden tekemisiä olisit ihanne nainen minulle.

        Niinku sanoin. Just näin ne pedarit asioita selittelee. Yrittävät puhumalla ja kehumalla voittaa lapsen/nuoren luottamuksen. Seuraavaksi yksityisviesreihin, alastonkuviin, nettihyväksikäyttöln, tapamiisiin, hyväksikäyttöön, lahjontaan, nuoren elämän pilaamiseen loppuelämäksi.


      • Tornio
        mia95 kirjoitti:

        Hyi mikä pervo. Oot takuulla 60v vanha ukko

        Äläpäs vanha noita sekaannu ihmisten asioihin kun et enää mitään mistään ymmärrä turha laittaa mitään 95 olet ehkä sen ikäinen nyt kun noin kirjoitat nuoremmat kyllä asian ymmärtävät, tuota juuri tarkoitin kun kirjoitin muita kyttäävistä vanhoista akoista olet juuri sellainen, miksi minun pitäisi olla 60v, halusit vaan olla muka jotain mitä et oo et saa enää miestä mistään rupsahtanut mummeli, puolet arvasit ainakin väärin.


      • mia95
        Tornio kirjoitti:

        Äläpäs vanha noita sekaannu ihmisten asioihin kun et enää mitään mistään ymmärrä turha laittaa mitään 95 olet ehkä sen ikäinen nyt kun noin kirjoitat nuoremmat kyllä asian ymmärtävät, tuota juuri tarkoitin kun kirjoitin muita kyttäävistä vanhoista akoista olet juuri sellainen, miksi minun pitäisi olla 60v, halusit vaan olla muka jotain mitä et oo et saa enää miestä mistään rupsahtanut mummeli, puolet arvasit ainakin väärin.

        Jep. Näinhän se on. :D


      • Tornio
        mia95 kirjoitti:

        Jep. Näinhän se on. :D

        Siis että olet 95v, ja enää saa miestä, no minähän sitä arvelinkin, menehän jo lepäämään iltaunilles niin et väsy liikaa, minä lähden tästä katteleen josko löytyis nuoria ihania hauskoja naisia kaupungilta, tuolta kauppakeskuksesta on usein löytynyt viettävät aikaa siellä.


      • mia95
        Tornio kirjoitti:

        Siis että olet 95v, ja enää saa miestä, no minähän sitä arvelinkin, menehän jo lepäämään iltaunilles niin et väsy liikaa, minä lähden tästä katteleen josko löytyis nuoria ihania hauskoja naisia kaupungilta, tuolta kauppakeskuksesta on usein löytynyt viettävät aikaa siellä.

        Oon mie vaan melko reipas "95v." Ku osaan tänne nettiin kirjotella. Järkiki on terävä ku partaveitsi enkä oo vielä vanhainkodissa ja sairasta Alzheimiria. :D :D OMG! Huutonaurua!


      • Eelis80
        mia95 kirjoitti:

        Oon mie vaan melko reipas "95v." Ku osaan tänne nettiin kirjotella. Järkiki on terävä ku partaveitsi enkä oo vielä vanhainkodissa ja sairasta Alzheimiria. :D :D OMG! Huutonaurua!

        Höh! Haistan! 95 tarkoittaa syntymävuotta. 95->1995


      • Tornio
        Eelis80 kirjoitti:

        Höh! Haistan! 95 tarkoittaa syntymävuotta. 95->1995

        Ai sinä oletkin Eelis ja kirjoitat eri persoonassa mukautuen naiseksi, no senhän minä jo kyllä arvasinkin koska te Roin miehenpuolet vihaatte naisia.


    • samimoikka

      Ei me käsitetä. Tää Eve on takuulla sama muija ku tuo teiniraskaus-keskustelun teiniäiti! :D

    • 80-83

      En voisi. Sorke vaan.

      • ennemmin vetääkäteen

        Tällä "etelän"mitä ilmeisemmin jo pahasti kulahtaneella tyrkyll, on olosuhteet käynneet tukaliksi omilla jo loppuun pannuilla konnuillaan. Ja se on saannut hänet luulemaan, että pohjoisen miehet on niin naisen puutteessa jotta huolisivat jotain kapista itseään tyrkyttävää sekopäätä.


      • Pekkis´´¨¨^^--¤
        ennemmin vetääkäteen kirjoitti:

        Tällä "etelän"mitä ilmeisemmin jo pahasti kulahtaneella tyrkyll, on olosuhteet käynneet tukaliksi omilla jo loppuun pannuilla konnuillaan. Ja se on saannut hänet luulemaan, että pohjoisen miehet on niin naisen puutteessa jotta huolisivat jotain kapista itseään tyrkyttävää sekopäätä.

        Käteen me vedetäänkin ja muistellaan jotai kaunista poikaa jonka pylly nytkähtelee ihanasti kävellessä, ei me mitään naisia huolita eihän niissä ole mitään seksikästä, olen tämän edellisen kirjoittajan panokaveri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe