Silikoni rinnat...?

8008s

Mitä mieltä olette jos naisella on silikonirinnat? Siis potentiaalisella seurustelukumppanilla. Vaikuttaako mielipiteeseen mitenkään se onko kyseiset rinnat hankittu puhtaasti esteettisin syin tai epämuodostumien korjaamiseen kuten tubulaarisien?

20

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienet tissit kunniaan

      No ei mitään silareita. Ainakaan silloin, jos ne on hankittu ihan vaan turhamaisuuden takia.

    • 9. 11

      Aidot rinnat kauneimmat parhaimmat koosta riippumatta.

    • liibaliiba

      Haluaisin kyllä joskus koskea silikonirintoja. Pitääpä soittaa R:lle, kun hänellä ne on...

    • Ei vaikuta

      Ennen ajattelin silareita turhamaisina, nyt kuitenkin itse harkitsen niiden ottoa sillä olen aivan lauta ja haluaisin yltää edes A tai B-kuppiin... meinaan esimerkiksi mekkojen valitseminen on yhtä tuskaa. Joten sanoisin että ei ole. Parasta olisi kuitenkin jos pystyisi olemaan sinut oman kehonsa kanssa c: mutta korjausleikkaukset ym. on ihan ymmärrettäviä.

      • 789_

        Kirjoitat, että olet aivan lauta. Paljonko sinulla on painoa mittarissa? Jos olet alipainoinen niin ei mikään ihme, että sinulla ei myöskään rintoja ole. Luonnollisesti ne rinnat suurenee kun painoakin tulee lisää. Joissakin tapauksissa ihan riittää, että tervehtyy siitä syömishäiriöstä ja paino nousee normaaliin mittoihin. Pikkasen vaikea kuvitella, että kenelläkään normaalipainoisella naisella ei edes a-kuppeja olisi. Ota myös huomioon, että mitä suuremmat rinnat, sitä vaikeampi on mahtua paitoihin ja mekkoihin, vaikka muuten olisi normaalipainoinen tai jopa alipainoinen.


      • haloooo tissit...
        789_ kirjoitti:

        Kirjoitat, että olet aivan lauta. Paljonko sinulla on painoa mittarissa? Jos olet alipainoinen niin ei mikään ihme, että sinulla ei myöskään rintoja ole. Luonnollisesti ne rinnat suurenee kun painoakin tulee lisää. Joissakin tapauksissa ihan riittää, että tervehtyy siitä syömishäiriöstä ja paino nousee normaaliin mittoihin. Pikkasen vaikea kuvitella, että kenelläkään normaalipainoisella naisella ei edes a-kuppeja olisi. Ota myös huomioon, että mitä suuremmat rinnat, sitä vaikeampi on mahtua paitoihin ja mekkoihin, vaikka muuten olisi normaalipainoinen tai jopa alipainoinen.

        Et oo tosissas. Ensinnäkin, kaikilla alipainosilla ei ole syömishäiriötä vaan he ovat luonnostaan vähän alipainoisia, kuten toisilla on taipumusta olöa vähän pulskia. Painolleen ei aina voi kauheasti mitään.

        Toiseksi, tissien kokoa on monenlaista ja kyllä, ukso pois, on joillain naisilla niin pienet tissit ettei edes yllä a kokoon.. Samoin kuin toisilla on niin isot ettei tarpeeksi kokoja löydy rintsikoista. Kuten eräs langanlaiha ystäväni jolle on siunaantunut upean isot tissit. Kaikki me ollaan erilaisia.

        Huomaa ettet sä kovin montaa alastonta naista oo koskaan saanut käsiisi


      • Ei vaikuta
        789_ kirjoitti:

        Kirjoitat, että olet aivan lauta. Paljonko sinulla on painoa mittarissa? Jos olet alipainoinen niin ei mikään ihme, että sinulla ei myöskään rintoja ole. Luonnollisesti ne rinnat suurenee kun painoakin tulee lisää. Joissakin tapauksissa ihan riittää, että tervehtyy siitä syömishäiriöstä ja paino nousee normaaliin mittoihin. Pikkasen vaikea kuvitella, että kenelläkään normaalipainoisella naisella ei edes a-kuppeja olisi. Ota myös huomioon, että mitä suuremmat rinnat, sitä vaikeampi on mahtua paitoihin ja mekkoihin, vaikka muuten olisi normaalipainoinen tai jopa alipainoinen.

        Olen ollut nuorempana hieman alipainoinen (johtuen perimästä sillä molemmat vanhemmat todella hoikkia), nyt olen kuitenkin normaalipainoinen :)


    • Tissit tiskiiin

      Itse aion joskus silarit hankkia koska olen niin lauta ja haluan edes vähän isommat. Että löytyisi edes sopivia rintsikoita. Ja mielestäni näyttäisi paremmalta alasti vähän isommilla tisseillä.

      Oikeastaanhan se ei ole kenenkään muun asia jos joku haluaa ottaa silarit. Siinähän ottaa. Vaikka kuinka isot, se on jokaisen oma asia. Kaikki rinnat on hyviä eikä kenenkään luonnollisia rintoja pidä arvostella, muttei myöskään sitä jos joku ottaa silarit.

      Katse voitaisiin sen sijaan kääntää yhteiskuntaan, jossa ei näy mediassa juuri muuta kuin yhdenlaisia rintoja; nuorekkaita, pyöreitä ja "ryhdikkäitä" sekä usein myös aika isoja. Se luo sellaista kuvaa kuin kaikilla naisilla oisi aina senttyyppiset rinnat. Kun totuus on vähän toinen.

      Jostain syystä, median ym luoman kuvan vuoksi minunkin silmääni erityisesi viehättävät pyöreät ja isot rinnat.. Jehna jos sellaisia pääsisi rutistelemaan...

      • Oletko ihan varma?

        Oletko varma, että se johtuu mediasta, että sinua miellyttävät pyöreät ja isot rinnat? Entäs pidätkö juuri tietyn tyylisistä naisista ja jos pidät, johtuuko tämäkin mediasta? Entäs sinun seksuaalisuutesi, onko media tähänkin "syynä"? Kun pidät samasta sukupuolesta, onko tämäkin median syytä?

        On väitetty ja tutkittu, että esim. heteromiehet pitävät isoista rinnoista, muhkeasta pepusta ja naisellisesta, kaarevasta lantiosta, koska se viestii naisen hedelmällisyydestä ja kyvystä tulla raskaaksi. Tämä on siis osa evoluutiota. Lesbojen kohdalla tämä siis johtuu mediasta?


      • Tissit tiskiiin
        Oletko ihan varma? kirjoitti:

        Oletko varma, että se johtuu mediasta, että sinua miellyttävät pyöreät ja isot rinnat? Entäs pidätkö juuri tietyn tyylisistä naisista ja jos pidät, johtuuko tämäkin mediasta? Entäs sinun seksuaalisuutesi, onko media tähänkin "syynä"? Kun pidät samasta sukupuolesta, onko tämäkin median syytä?

        On väitetty ja tutkittu, että esim. heteromiehet pitävät isoista rinnoista, muhkeasta pepusta ja naisellisesta, kaarevasta lantiosta, koska se viestii naisen hedelmällisyydestä ja kyvystä tulla raskaaksi. Tämä on siis osa evoluutiota. Lesbojen kohdalla tämä siis johtuu mediasta?

        Vitun idiootti. Luonnossa ei ole samanlaisia isoja, tasaisen pyöreitä ja terhakoita pallotissejä kuin isot silikonirinnat ovat. Sellaiset ovat nousseet ihmisten nähtäville mediassa. Ilmam plastiikkakirurgiaa sellaisista ei olisi tietoakaan.

        Ja se, miksi juuri sellaiset rinnat minuakin esimerkiksi kiinnostavat, johtunee siitä että mediassa niitä esitetään todella usein ja muutenkin median antama kuva naisten rinnoista on epärealistinen, se luo niistä epärehellisia odotuksia.

        Tästä syystä minäkään en ole tyytyväinen omiin rintoihini, en usko että haluaisin silikoneja jos en olisi koko elämäni läpikäynyt sitä median tykittämien ideaalien tissien virtaa.

        Mieti nyt jotain heimokulttuuria jossa naset menee riiputissit paljaani pitkin poikin, vaivat roikkuu rinnassa kiinni ja siksi se venyy. Tuksin sellaisessa kulttuurissa samalla tavalla ihaillaan isoa, pyöreää silikonitissiä kun ei sellainen ole siellä mikään median tuputtama näky. Soittaako mitään kelloja?


      • Oletko ihan varma?
        Tissit tiskiiin kirjoitti:

        Vitun idiootti. Luonnossa ei ole samanlaisia isoja, tasaisen pyöreitä ja terhakoita pallotissejä kuin isot silikonirinnat ovat. Sellaiset ovat nousseet ihmisten nähtäville mediassa. Ilmam plastiikkakirurgiaa sellaisista ei olisi tietoakaan.

        Ja se, miksi juuri sellaiset rinnat minuakin esimerkiksi kiinnostavat, johtunee siitä että mediassa niitä esitetään todella usein ja muutenkin median antama kuva naisten rinnoista on epärealistinen, se luo niistä epärehellisia odotuksia.

        Tästä syystä minäkään en ole tyytyväinen omiin rintoihini, en usko että haluaisin silikoneja jos en olisi koko elämäni läpikäynyt sitä median tykittämien ideaalien tissien virtaa.

        Mieti nyt jotain heimokulttuuria jossa naset menee riiputissit paljaani pitkin poikin, vaivat roikkuu rinnassa kiinni ja siksi se venyy. Tuksin sellaisessa kulttuurissa samalla tavalla ihaillaan isoa, pyöreää silikonitissiä kun ei sellainen ole siellä mikään median tuputtama näky. Soittaako mitään kelloja?

        Sun on helppo syyttää jotain mediaa siitä, miksi et ole tyytyväinen. Todellinen syy on kuitenkin heikossa itsetunnossa, eikä mediassa. Vaikka mediassa esitettäisiin mitä tahansa diipa daapaa, terveen itsetunnon omaava ei tästä masennu eikä lähde saman tien kirjoittelemaan nettifoorumeille, että kuinka kaikki on median syytä!

        Keskity korjaamaan asennettasi. Syytät helposti ulkopuolista, myös muissakin asioissa?

        Ja juu, kyllä niitä pyöreitä, kiinteitä pallomaisia rintoja esiintyy myös luonnostaan. Olet vain nyt lukenut jotain Hesaria yms. yms. ja provosoitunut sekä lähtenyt sille linjalle, että kaikki on muiden syytä.

        Jos olet alkujaan mies, se on luonnollista, että niitä rintoja ei ole niin kuin naisella. Normipainoisella naisella on kyllä vähintään a-kupin rinnat. Todellinen syy on sinun ogelmallinen suhtautumine itseesi, omaan kehoosi ja syyttäminen muita omasta tyytymättömyydestäsi itseesi. Olet kirjoituksesi perusteella itsesi kanssa jotenkin eksyksissä ja omaat heikon itsetunnon. Voit vain itse auttaa tässä itseäsi. Tee tutkimusmatka itseesi ja hyväksy sellaisena kuin itse olet. Ei ole median eikä kenenkään muunkaan syy, että et hyväksy itseäsi. Ongelma on nimenomaan sinun korvien välissä, ei mediassa. Tai sitten vaan haluat provokirjoituksia tänne kirjoitella.

        Tissit eivät luonnostaan veny eivätkä roiku ilman rintaliivejä. Itseasiassa ilman rintaliivejä rinnat tukevat itse itseänsä ja tukikudos kehittyy vahvemmaksi ja pyöreämmäksi. Rinnat roikkuvat jos paino vaihtelee äärimmisyyksistä toiseen tai jos esim. laihdutat reilusti, imetät tai olet alipainoinen.

        Itseasiassa Kuubassa, missä media on tiukan kontrollin alla, ihaillaan nimenomaan pyöreitä peppuja, naisellisia, suuria rintoja, naisellisia lantion kaaria ja hieman pyöreämpä naisia. Naisilla on pyöreämmät, kiinteämmät ja suuremmat rinnat, koska heillä on myös painoa enemmän ja täten myös rasvakerrosta enemmän. Jos sulla ei ole rasvaa kehossa, niin ei sulla rintojakaan voi olla. Mitä tulee pukeutumiseen Kuubassa, siellä naiset pukeutuvat mielusti avokaulaisiin paitoihin ja mihihameisiin eikä siellä katsota, että tuo nainen on huora kun sillä on minihame. Ei näy tiettyjä muotimainoksia, ei vaatemainoksia.

        Jos sulla on syömishäiriö, et voi syyttää siitä muita, että se on sen ja sen syy tai sen on median syy. On paljon ihmisiä, joilla ei ole syömishäiriötä, vaikka seuraavatkin mediaa. Se syy löytyy ihan sieltä korvien välistä.


    • Jepjepjeö

      Ei ei silikonia :( pidän pienistä ja siroista naisista joilla pienehköt tai ei ainakaan kovin suuret :)

    • muotoja on monia

      Entä sellaiset ketunnokat?

      • Jepjepjeö

        Ketunnokat on kans hyvät käteen :)


      • Meh

        Menettelee, kyl ne pyöreet on parhaimmat ;)


      • kettt

        Mää oon läski ja mulla on pienet ketunnokat. Ei todellakaan oo kaunista kateltavaa.. :(


      • akuppinokat
        kettt kirjoitti:

        Mää oon läski ja mulla on pienet ketunnokat. Ei todellakaan oo kaunista kateltavaa.. :(

        Sama juttu. Olen laihduttanut jo kiloja pois mutta yhä vatsa on pidemmällä kuin "rinnat". Pitää päästä aikamoiseksi laudaksi että alan näyttämään naiselta.


    • silkkiimunsylissä

      Onneks mä oon demiseksuaali, ni mun ei tarvii miettii tämmössii :D Kun mä ihastun johonki naiseen rintojen koolla tai muodolla ei enää ole mitään väliä. Toivon et myös kumppani ihastuu muhun eikä mun rintoihin.

    • tombo1

      Tää ainaki pitää enemmän luomuista.

    • 7+3

      Mulle on aika sama onko rinnat silikonia vai ei. Kiinnostaa enemmän mitä sen naisen päässä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe