Oisko kiinnostusta kyseisen porukan luomiseen esim. Qruiserissa?
Itselläni ei ole oikein kaveriporukaa jonka kanssa kyseisiä juttuja voisi harrastaa, eikä yksinkään oikein enää hotsita matkustella. Olen 30 nuorekas, menevä nainen, joka tulee juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Hiihto, laskettelu ja kaikki urheilu kiinnostaa, unohtamatta tietenkään hauskanpitoa.
Olisi kiva luoda ryhmä, josta voisi saada matkakaverin/kavereita. Siellä voisi sitten ehdotella itselle sopivia ajankohtia ja mahdollisia kohteita.
Mökkeily/viikonloppuloma porukka
Lumet ja tulet
6
270
Vastaukset
- lumileikkejä odotellessa
Kahden hengen porukka voisi olla jo kasassa. Jos alat organisoida juttua, niin avaa vaikka joku sähköpostilaatikko.
- Mennäänvaanhei
Minuakin kiinnostaisi :) urheilullinen ja matkailusta pitävä vähän alle 3kymppinen nainen Tampereelta
- lumileikkejä...
Himos tai Tahko joulukuussa?
- Lumet ja tulet
Qruiseriin on nyt tehty klubi nimeltä Naisten matkakaiffarit. Sinne siis, asiasta kiinnostuneet.
- aiempi
Harmi, että edellyttää rekisteröitymistä. Muuten olisin mukana..
- uio
no sinne vaan rekkaamaan ittensä, ei vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119