Oisko kiinnostusta kyseisen porukan luomiseen esim. Qruiserissa?
Itselläni ei ole oikein kaveriporukaa jonka kanssa kyseisiä juttuja voisi harrastaa, eikä yksinkään oikein enää hotsita matkustella. Olen 30 nuorekas, menevä nainen, joka tulee juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Hiihto, laskettelu ja kaikki urheilu kiinnostaa, unohtamatta tietenkään hauskanpitoa.
Olisi kiva luoda ryhmä, josta voisi saada matkakaverin/kavereita. Siellä voisi sitten ehdotella itselle sopivia ajankohtia ja mahdollisia kohteita.
Mökkeily/viikonloppuloma porukka
Lumet ja tulet
6
239
Vastaukset
- lumileikkejä odotellessa
Kahden hengen porukka voisi olla jo kasassa. Jos alat organisoida juttua, niin avaa vaikka joku sähköpostilaatikko.
- Mennäänvaanhei
Minuakin kiinnostaisi :) urheilullinen ja matkailusta pitävä vähän alle 3kymppinen nainen Tampereelta
- lumileikkejä...
Himos tai Tahko joulukuussa?
- Lumet ja tulet
Qruiseriin on nyt tehty klubi nimeltä Naisten matkakaiffarit. Sinne siis, asiasta kiinnostuneet.
- aiempi
Harmi, että edellyttää rekisteröitymistä. Muuten olisin mukana..
- uio
no sinne vaan rekkaamaan ittensä, ei vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519