Jouminen ei taida sua kiinnostta?

Vähälläpianselvä

Saku Gold perium 4.5% prosenttista. Juon hyvin meillelläni seuraavan kesän juhannuksena. Käsin kannettun saan kotiin 6 6 tölkkiä. 12 tölkkiä yhteensä.
Haen ne juhannusaattona kun olen yksin. Juon ne sissä selvä.

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionel Litovel

      Laatikko pitkiä Litovel Darkkeja ja toinen laatikko Saku Tumea... aijai, taidampa laittaa saunan lämpiämään kun on loppuviikko vapaata.. ja siellähän tulee aina jano.

      • Vesiselväkirjoittaja

        Mulla ei ole omaa saunaa. Sen kun laitat. Juo niin sitte älä kaadu kiukaan päälle. Liian juominen elo sanomisen yhteydessä hyvä asia. Minä taas tykkään juoda Saku Gold tai Saku remiumia itekseni rivarin alakerrssa. Viikonloppuisin koneella ollessani. Älä sitte känni päissäsi kijoittele netikaan. Siitä ei sitte saa mitään selvää.


      • Älä kiusaa tuota

        Pieksämäen tyttöä olutvarastoillasi. Polkasee vielä pyörällä luoksesi ja tunkee kanssasi saunaan. Siinä menee sit sekä kaljat että poikuus.


      • Sähkösaunakylpijä
        Älä kiusaa tuota kirjoitti:

        Pieksämäen tyttöä olutvarastoillasi. Polkasee vielä pyörällä luoksesi ja tunkee kanssasi saunaan. Siinä menee sit sekä kaljat että poikuus.

        Oikeessa olet. Siinä olen kyllä varsi taitava. Ainakin oluet katoo.
        Saattaapi mennä joku muukin saman tien. Kyl mä ne 12 ostan ite juon kotosalla aikana. Pöhnä voi tulla muuta mitäs siitä.

        Saku on mun herkkua. Ei muu kalja tai viina ole mun juomia.
        Mulla on pienen matkan päässä sauna eikä siihen polkupyöriä tarvii.
        Kylpytakki päälle. Kengät jalkaan ja sähkösaunaan.

        Pesun jälkeen saunakahvit ja saunakaljat se on sitten siinä.


      • P:mäki
        Sähkösaunakylpijä kirjoitti:

        Oikeessa olet. Siinä olen kyllä varsi taitava. Ainakin oluet katoo.
        Saattaapi mennä joku muukin saman tien. Kyl mä ne 12 ostan ite juon kotosalla aikana. Pöhnä voi tulla muuta mitäs siitä.

        Saku on mun herkkua. Ei muu kalja tai viina ole mun juomia.
        Mulla on pienen matkan päässä sauna eikä siihen polkupyöriä tarvii.
        Kylpytakki päälle. Kengät jalkaan ja sähkösaunaan.

        Pesun jälkeen saunakahvit ja saunakaljat se on sitten siinä.

        Ota Lionel tuo Sari saunakaveriksi. Mukavempi se on kivan tytön kanssa lauteilla olutta lipitellä ja selkäkin tulee paremmin pestyä, puhumattakaan siitä muusta läheisyydestä.


      • 4+4=8 Kohtuukäyttäjä
        P:mäki kirjoitti:

        Ota Lionel tuo Sari saunakaveriksi. Mukavempi se on kivan tytön kanssa lauteilla olutta lipitellä ja selkäkin tulee paremmin pestyä, puhumattakaan siitä muusta läheisyydestä.

        Höh! Mistä sää sen Sarin luokses löytäisit? No mutta eiköhän pitkä vartisella harjalla saa yhtä hyvin pestyä. Oluet yhttä hyvin juotua saunan lämmössä kuten ennenkin. No mitäs tosta muusta läheisyyvestä? Kun asun rivarin ätkässä jossa ei ole omaa saunaa. Mä sitten heitän heltasta perjantaiiltana 4 olutta vahvuus 4.7% ja Lauantaiiltana miedonta 4.5% prosenttista olutta. No jos ottais yhden naukun tota kossua vois ehkä jo laattakin tulla. Alkon tiskille en miellelläni viitti mennä sen karmeen viikonlopun jälestä. En maanantaina päässyt töihin.


      • SakuaSakua
        4+4=8 Kohtuukäyttäjä kirjoitti:

        Höh! Mistä sää sen Sarin luokses löytäisit? No mutta eiköhän pitkä vartisella harjalla saa yhtä hyvin pestyä. Oluet yhttä hyvin juotua saunan lämmössä kuten ennenkin. No mitäs tosta muusta läheisyyvestä? Kun asun rivarin ätkässä jossa ei ole omaa saunaa. Mä sitten heitän heltasta perjantaiiltana 4 olutta vahvuus 4.7% ja Lauantaiiltana miedonta 4.5% prosenttista olutta. No jos ottais yhden naukun tota kossua vois ehkä jo laattakin tulla. Alkon tiskille en miellelläni viitti mennä sen karmeen viikonlopun jälestä. En maanantaina päässyt töihin.

        Onhan se Pieksämäen tyttökin löytänyt taas linjoille. Mulla on tuossa laatikko pitkiä Sakuja. Tuuppas seuraksi niin lämmitetään sauna ja maistellaan Sakua ja päälle pamautetaan pusut.


      • Kahvitjasaunakalja
        SakuaSakua kirjoitti:

        Onhan se Pieksämäen tyttökin löytänyt taas linjoille. Mulla on tuossa laatikko pitkiä Sakuja. Tuuppas seuraksi niin lämmitetään sauna ja maistellaan Sakua ja päälle pamautetaan pusut.

        Ostan Sakut S - kaupasta. Nokolait myös. Viimeksi join 10 tölkkiä olutta ne Nikolaita 4.7% olutta. Sakua 4.5% kumpaakin oli viisi. Ei tullut känni. No seuraavalla kerralla ostan isomman erän ja juon ne kaikki kahtena iltana.

        Ensimmäiset kuusi perjantaina 3 Nikoa ja 3 Sakua. Lauantaina 3 Nikoa Ja 3 Sakua.
        Eiköhän nousita tule jo melko pöhnä.


    • 15-2

      Mitä vittua. Onko tuo ohjelmointipalstan autisti nyt tunkenut itsensä tännekin hourimaan. Ei helvetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe