Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Antakaa joku merkki jos ootte olemassa?

aito ihminen

Oon yksinäinen ja olis kiva jos täällä joku juttelis välillä jotain...

Vai onko se vaan joku trolli joka lukee kaikki viestit moneen kertaan...

23

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies, 49, Hki

      Olen olemassa. Entä sitten?

    • Lumene?

      Ei kai mitään merkkejä tarvita, kaikkiin viesteihin ei vaan ole helppoa vastata. Tai ei koe tarvetta vastata, tai huomaa ettei siihen pidä vastata (jos haetaan naispuolista ystävää Joensuuhun ja itse on porilainen mies).

      Juttua riittää muilla palstoilla vähän aiheesta kuin aiheesta, eli "yksin" ei tarvitse olla, osallistuminen ei edellytä muuta kuin että kertoo mielipiteensä tai kysyy jotakin. Tai edellyttää se kärsivällisyyttäkin, hyvä vastaus voi tulla vasta viikon päästä.

      Anonyyminä voi esittää vaikka kuinka "tyhmiä" kysymyksiä, jonkun mahdollinen kiukunpuuska ei tavoita anonyymiä kirjoittajaa.

    • Keissa

      Kirjoittelen aika pohjoisesta. Talvea on reistaillut tehdä jo reilut kuukauden verran. Välillä sataa lunta ja sulaa pois. Nyt on sentin verran ja maa on valkoinen.
      On todella ikävää, että yksinäisyyteen ja elämään turhautuneet sotkevat palstaa ja alkavat veistellä puuta heinää. Jotain täyttöä he siitä yrittävät saada.
      Ihminen kaipaa kontaktia ja yhteyttä toisiin. Sosiaalisuus on meissä. On kiva vaikka anonyyminä kirjoitella. Olen yksineläjä ja seurailen tätäkin palstaa vaihtelevasti. Saa vaihtaa ajatuksia ja tietenkin toivoo, että joku saisi mielihyvää ja seuraa.
      Pienellä paikkakunnalla on harvakseen ihmisiä. Eipä ole kauppareissua etteikö muutamaa tuttavaa tapaisi.
      Siellä

    • outo lajittelu

      Miksi yksinäisyys -palsta on Terveys sarakkeessa?

      • totta...

        Ihmettelin itse samaa. Vissiin ollaan sit mielenvikaisia joka iikka ja iikatar.


      • täällä ollaan
        totta... kirjoitti:

        Ihmettelin itse samaa. Vissiin ollaan sit mielenvikaisia joka iikka ja iikatar.

        Yksin, kaksin tai ryhmässä.
        Eihän se se ole mikään terveysasia

        Mutta totta toinen puoli, terveysongelmat voivat ajattaa yksinäiseksi
        siksi tää kai näkyy suhde ja terveyspuolella


    • nainen25v

      olen täällä...

    • Merkki sinulle

      þ

    • 16+6

      Mistä haluaisit jutella?

      • aito ihminen

        Ehkä siksi tuollainen aloitus, koska en tiedä itsekkään. Olisi kai kiva, jos olisi jotain pienimuotoista ihmiskontaktia välillä.

        Pohjimmiltaan taidan haluta olla yksin aika paljon. Ei ole järkeä etsiä ystäviä tässä tilanteessa, muttei yksikään jaksa kokoajan..

        En halua valittaa mitään. Samanhenkisiä ihmisiä on vaikea löytää. Olen itselleni ongelma. :)


      • 16+6
        aito ihminen kirjoitti:

        Ehkä siksi tuollainen aloitus, koska en tiedä itsekkään. Olisi kai kiva, jos olisi jotain pienimuotoista ihmiskontaktia välillä.

        Pohjimmiltaan taidan haluta olla yksin aika paljon. Ei ole järkeä etsiä ystäviä tässä tilanteessa, muttei yksikään jaksa kokoajan..

        En halua valittaa mitään. Samanhenkisiä ihmisiä on vaikea löytää. Olen itselleni ongelma. :)

        Toivottavasti et luule minua trolliksi

        Aikaisemmin viihdyin hyvin yksikseni, en kokenut olevani yksinäinen. Onnistuin kuitenkin karkoittamaan passiivisuudellani ne muutamat kaverit joita joskus oli.

        Eräs ihminen kertoi miten muut minut näkevät: syrjäänvetäytyvänä erakkona.
        Töissä näen työkavereita, mutta lähes kaiken vapaa-ajan vietän yksikseni.

        Ei pitäisi valittaa, itse olen asiat tällaiseen tilanteeseen päästänyt, tuntuu että osasin huomioida kaiken, paitsi muut ihmiset ja sen että olisin joskus yksinäinen.
        Ihmettelen miten jotkut osaavat tuosta vaan mennä juttelemaan toisille, minä en edes keksi mitä sanoa.

        Mieliala vaihtelee paljon, eikä aina edes jaksaisi olla sosiaalinen, olen kuitenkin oppinut, että pitäisi muistaa olla positiivinen toisten nähden,
        joku saattaisi vaikka vahingossa tulla kysymään jotain ja voisi hetkeksi unohtaa olevansa yksin.


      • Virheen tehnyt
        16+6 kirjoitti:

        Toivottavasti et luule minua trolliksi

        Aikaisemmin viihdyin hyvin yksikseni, en kokenut olevani yksinäinen. Onnistuin kuitenkin karkoittamaan passiivisuudellani ne muutamat kaverit joita joskus oli.

        Eräs ihminen kertoi miten muut minut näkevät: syrjäänvetäytyvänä erakkona.
        Töissä näen työkavereita, mutta lähes kaiken vapaa-ajan vietän yksikseni.

        Ei pitäisi valittaa, itse olen asiat tällaiseen tilanteeseen päästänyt, tuntuu että osasin huomioida kaiken, paitsi muut ihmiset ja sen että olisin joskus yksinäinen.
        Ihmettelen miten jotkut osaavat tuosta vaan mennä juttelemaan toisille, minä en edes keksi mitä sanoa.

        Mieliala vaihtelee paljon, eikä aina edes jaksaisi olla sosiaalinen, olen kuitenkin oppinut, että pitäisi muistaa olla positiivinen toisten nähden,
        joku saattaisi vaikka vahingossa tulla kysymään jotain ja voisi hetkeksi unohtaa olevansa yksin.

        "Onnistuin kuitenkin karkoittamaan passiivisuudellani ne muutamat kaverit joita joskus oli"

        Tuo on sellainen asia joka varsinkin nuorien pitäisi tiedostaa ajoissa. Usein kuulee voivotteluja siitä kuinka vuosien mittaan kaikki ystävät ovat hylänneet, mutta usein sitä vikaa on myös itsessä. Jos on itse passiivinen ystävyyssuhteiden hoidossa ja esim. aina kieltäytyy kavereiden kutsuista, niin on ihan luonnollista että yhteydenpito hiipuu.

        Myös ystävyyssuhteet vaativat työtä, eivätkä pelkkää yksipuolista yhteydenpitoa. Jos niihin ei panosta lainkaan, takuuvarmasti huomaa joku päivä olevansa ilman ystäviä.


    • feikki piru

      Nii että näytä keskisormea jos olet livenä, ekkä vaan video.
      Entä riittääkö jos mää pieraasen oikein äänekkäästi, käykö se
      elonmerkistä ?

    • herra 47v

      Täällä ollaan. Putousta katson...

    • AP on

      Kuopiossa Niuvanniemestä karannut nainen.

    • wiselonely

      Olen:)
      Poika 18v

    • Täällä ollaan.

    • Saako uskotella olevansa olemassa, vaikka käykin täällä vain harvoin, jos silloinkaan?

    • sekaisinpäästään

      Onko olemassa jos kirjoittaa 50 eri nickillä suomi24 jokaiseen osioon viestejä joka päivä?

      • aito ihminen

        Olet olemassa :)


    • Lä2014

      Täällä ollaan yks äijä vaan. Halit ja muisku poskelle..

    • SPQR

      Ajattelen, siis olen!

      Kyllä minusta juttuseuraa saa jos vain kiinnostaa. :)

    • tässä merkki

      Täällä olen minäkin. Mistä haluat puhua? Itsestänikin tuntuu välillä aika yksinäiseltä eikä ole ketään, jolle puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe