Jokapäiväinen jytinä!

isännöitsijälle!

Naapurin vanha akka jytisee päivittäin niin, että koko talo tärisee. Idiootti on ihan sekaisin lie muistiongelmien vuoksi, tästä rapusta kun on vastaavasta häiriköinnistä häädetty asukkaita jo aiemmin.

Asuntoon 6 B 11. Yritä jo ymmärtää ettet kuulu häiriöinesi enää kerrostaloon vaan johonkin palvelutaloon!

6

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isännöitsijä

      Kiitos viestistä!
      Nyt sain sen kätevästi tätäkautta.

    • jumppa pierula

      Olisikohan syy muualla jos on asukkaita häädetty, ettei olisi omassa asumisessasi pientä petrattavaa?

      • al.

        No ei. Häädetyn pariskunnan hoitivat muut naapurit eikä kyseessä ole sama asunto joka aiheuttaa häiriöitä nyt.

        Tämän asunnon ja häirikön välissä on vain yksi seinä ja sen olen vuorannut koko seinän peittävällä painavalla kirjahyllyllä eikä dataamisesta lähde mitään ääntä.

        Tuo akka on täysin holtiton sekopää, syyttelee muita metelöinnistä vaikka itse jytistelee joka päivä ynnä lapsenlapsensa pari kertaa viikossa, rymistelee kymmeniä kertoja päivässä syöpäkääryleelleen ja haukuttaa pikku piskejä jopa öisin.

        Hoitolaitokseen mokoma ikäloppu rusina!


    • idiootti 6b11!

      Ja sitä idiotismin määrää kun savustaa syöpäkääryleellään pieniä lapsia.

      Ei liiku korviensa välissä yhtään mitään!

    • hono

      Täällä kanssa naapurina (alakerran naapuri) sellainen joka jytistää kantapää askelluksillaan joka helvetin päivä kun liikahtaakin johonkin. Mutta ei se vielä mitään. Sama latvapää tupakoi niin, että täällä minun asunnossa (yläkerta) tuntuu siltä kuin olisi jossain auswitzin keskistysleirin kaasukammiossa. Minulla helvetin kivaa asua tässä kun on muutenkin hengitysteiden kanssa ongelmia. Välillä palaa sinappikaasun vahvuinen menthol tupakka, sitten taas perinteinen mutta sekin joku helvetin extra vahva. Pälli tupakoi, sisällä, parvekkeella, ja keittiön ikkunasta. Talossa keskitetty ilmanvaihto ja se päällä kaksi kertaa päivässä. Kaikki hajut tulee tänne yhteisen putken kautta. Tuo vähä älyinen simpanssi tupakoi ainakin askillisen ellei enemmänkin päivän aikana. Terveisiä asuntoon 10 B. P.S. tuo vittupää naapuri on suomalainen mutta joskus molottaa kuin mikäkin afrikasta tullut ihminen. Sekin kuuluu tänne erinomaisen hyvin.

      • hono

        Korjataanpaa hieman... terveisiä siis asuntoon 10 A eikä B. A onkin osuva tuolle naapurille. Onhan hän aika anaalista. Ihme että itse pystyy moisessa paskanhajussa elämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe