Taloyhtiön imago = PIHA

moukat naapurissa

Muutimme Hämeeseen. Kaunis kaupunki, hyvät palvelut, mutta hämäläiset sitten...ei tervehditä, kävellään pitkin seiniä ja mutistaan jotain. Onko tämän Hämeen murretta?

Taloyhtiömme on kai jotenkin toimiva, mutta nämä asukkaat sitten. Jokaisen rapun edessä on istutuslaatikko, johon tietenkin odotin tulevan istutukset nyt syksyllä, mutta ei. Tapana kuulemma onkin, että jokainen joka viittii laittaa ne??? Enpä ole koskaan kuullut vastaavaa tapaa hoitaa yleisiä alueita Voitte arvata miltä tällä mentaliteetilla menevä yhtiö näyttää kadulle päin.

Taloyhtiömme hallitukseen kuuluu kuulemma ihan aikaansaapaa ja fiksua porukkaa, mutta tämän hallituksen jälkeä asuinympäristössä ei vaan näy. Niin no muuten kuin, hallituksen mummojen itse kyhäämissä "kukka"-penkeissä, jotka vielä entisestään tekee pihaa halvemman näköiseksi. Mutta miten ihmessä noille mummoille voi kertoa miltä itseväkätyt pikkupenkit näyttää ulospäin? Miten te muut olette saaneet nämä mammat tajuamaan pihan arvotekijät 2000-luvulla?

6

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odota kun

      Kun sinne muuttaa perhe,jolla lkusipäitä adha pentuja.. saat vipinää..

    • 875462

      Miksi imago on sinulle noin tärkeä?

      • jotta kun

        Imago eli tässä tapauksessa kai siisti yleisilme on yhtä kuin asuinkiinteistön arvo! Miksi ostaa asunto kiinteistöstä mitä toiset torpedoivat alas kapeanäköisesti vastikkeesta säästäen.


    • wefdcwewww

      Ehkä se häme. on vähän kaukana sivistyksestä.

      Kyllä täällä espoossa ainakin naapurit tervehtii toisiaan, vähän ujoja täälläkin ollaan mutta kuitenkin. Kyllä mun mielestä monessakin paikkaa on kukkien suhteen se että sinne voi laittaa myös omia kukkiaan pihalle. Kovin monessa paikssa en ole nähnyt että piharuukkuihin olisi istutettu kukkia muiden kuin asukkaiden toimesta, jossain kyllä oli toisinkin.

    • Tekninen_Tissi83

      Kenen ne kukkapenkit kuuluisi mielestäsi sitten laittaa? Miksi istutuksia ei voi tehdä itse?

    • Mene yhtiökokoukseen tekemään ehdotuksia.
      Sanot ´´hallituksen mummot.´´
      Voisi olla, että joku ´´mummo´´ mielellään luopuisi hallituspaikastaan, vaikkapa sinun hyväksesi.
      Jos kovin hienoja ´´imago-pihoja´´ luodaan, se myös maksaa.
      Taloyhtiön asunnonomistajat ovat niitä maksumiehiä/naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe