Mikä näistä?

LG vai Lumia

Eli uutta puhelinta olen katellut ja olen miettinyt mm. LG G3 S, LG G2 ja Lumia 735. Otan paljon kuvia, selaan nettiä ja joskus pelailen. Olen myös paljon whatsapissa.

17

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nexus 5 tai One Plus. Parempaa ei oikein saa.

      • jttjdjtdtjd

        Öö, mikäli valokuvaus on yksi tärkeimmistä seikoista niin et voi kyllä mitenkään verrata Nexuksta taikka Opoa esim. LG G3 luuriin taikka Sony Xperia Z3 luuriin...


    • ammattikuvaaja

      Lumia tietenkin, jos otat paljon niitä kuviakin. Nexus on vihoviimeinen siihen kuvaamiseen, se nyt pitäisi vapusenkin tietää.

    • Oikeaan kuvaamiseen vain J-kamera on ainut vaihtoehto. Puhelimella saa otettua räpsykuvia.

      • ammattikuvaaja

      • Sommittelu

        Oletkos tuon siilikuvan järkkärillä ottanut. Ainakin sommittelu on huikean ammattimaista.


    • ronkkis

      Tuon 735:n kamera ei kuitenkaan vielä kovin hyvä ole. 830:ssa olisi vähän parempi kamera jos se on tärkeä ominaisuus.

    • 11+2

      Mikä on hintaraja? Onko kuvien laadulla merkitystä? Noissa nyt ei missään taida olla kovin hyvää kameraa. Whatsap toimii melkein missä tahansa älypuhelimessa.

      • Lumia vai LG

        Max 300€, kunhan ne kuvat olisivat hyviä...


      • 41mp PureView

      • 3+15
        Lumia vai LG kirjoitti:

        Max 300€, kunhan ne kuvat olisivat hyviä...

        Tuohon hintaan Androideista paras kamera taitaa olla viime vuoden Samsung Galaxy S4:ssa. Lumioissa saattaa ehkä jossakin olla parempi kamera.


    • pelihullu1
    • pelihullu1

      LG g2 on 300 euron android puhelimista paras valokuvaukseen. Optinen kuvanvakain tekee ihmeitä kun ei haluta tärähtäneitä otoksia.


      Tuo galaxy tuppaa vain olemaan 500 euroa. Ei oikein ap:n hintahaarukkaan sopiva :)

      • pooby

        Eikä tuo galaxy k zoom kovinkaan tyylikäs ole. Hirvee möhkäle.


    • Siinä onkin kookas kamera mitä on puhelimissa nähty. Kennon koko ja laatu ratkaisee ei niinkään mpix määrä.

    • OPO preorder2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe