Piiiiitkä nainen = lesbojen mielestä aina transu

Hylkiö

Ok. Taas tuli pakit ja syy oli se vanha tuttu. Ei siinä mitään. Onhan tähän jo niin ehtinyt tottua.

Jos on tosi pitkä mtf ja kiinnostunut naisista, niin ei ehkä kannnata koko prosessiin lähteä. Sen voin sanoa, ettei niillä markkinoilla tule pärjäämään. Koko loppuelämänsä saa olla yksin. Tai sitten on vaan otettava mies, vaikka ei niistä yhtään tykkäisikään. Toisaalta melko sama, että onko sitä sitten miehen vai naisen kanssa. Seksiä ei ainakaan miehen kanssa pysty harrastamaan, eli on löydettävä sellainen mies, joka ei halua seksiä.

Naisia ei meille ole tarjolla. Lesbot ovat nykyään niin hyvin tietoisia transsukupuolisuudesta, ettei heille enää mene läpi. Ja vaikka aluksi menisikin, niin totuuden paljastuttua kiinnostus lopahtaisi siihen. Ei siitä kyllä tosiaan ole mitään pelkoa, erttä näissä piireissä sattuisi menemään läpi. Kun on päätä pidempi muita lesboja, niin heti on niille "selvä tapaus" Monesti ennen luuli olevansa läpimenevä, mutta sitten aina sai kuulla sellaisia kysymyksiä ja kommentteja, jotka paljastivat läpimenermättömyyden: Kuinka kauan olet ollut nainen? Onko sulle tehty joku leikkaus? Käytätkö hormoneja? Onko sulla vielä vehkeet tallella? Yms...

Kyllähän joskus törmää joihinkin trans-diggareihin, jotka ovat hyvinkin kiinnostuneita, mutta sitten kun selviää, ettei löydykään vehjettä jalkojen välistä, niin kiinnostus loppuu.

Joskus myös tulee vastaan tapauksia, missä miehen kanssa parisuhteessa olevalla bi-naisella olisi lupa pitää jonkinlaisia suhteita ja säätöjä naisten kanssa. Näissä kuitenkin tuntuu olevan se raja vedetty siihen, että vain biologisen naisen kanssa. Ja sitten tulee kaikenlaisia selityksiä, että kyllähän minä sinua ihan naisena pidän, mutta...

Olen kyllä näiden piirien ulkopuolella tosi läpimernevä ja nuorena prosessiin lähtenyt. Siitä ei ole nyt kysymys, että olisin liian miesmäinen. Olen melko siro ja pituutta hieman yli 180 cm. Läpimenevyys on kyllä tullut monta kertaa todistettua hetero- ja tavispiireissä.

Eli mitä voi tässä tilanteessa tästä prosessista todeta? Paska reissu, mutta tulipahan jotakin yritettyä, ettei olisi jo kymmenen vuotta sitten vetänyt itseään jojoon.

27

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos tarinasta

      Ainakin sinun purkautumisesi hyödytti minua, kun tässä vähän niinkuin perässä tullaan näissä asioissa. Lesbolle olisin kelvannut NAISENA, mutta en nykyiselläni.

    • jAPRw3d

      Pelkkää huonoa tuuria ja vääriä tyyppejä. Mulla kokemusta sekä cislepakoiden kanssa seurustelusta että varatun bissen kanssa säätämisestä. Ei juuri ketään ole tausta kiinnostanut sittenkään kun siitä on kertonut. (Yksi sanoi että "nyt pitää vähän miettiä" ja kun oli miettinyt, jatkettiin kuten ennenkin; yhdelle asia oli turn-off, mutta hänelle se selvisikin ennen kuin oli tavattu.)

      Jos on jotain piirejä joissa vieroksutaan niin hei, naisista kiinnostuneita naisia löytyy piirien ulkopuoleltakin!

    • Jatka hakua

      Juuri nythän tällä palstalla joku nainen kaipailee transnaista joten kyllä heitä on. Jos jollekin lesbolle transnainen on turn-off niin on ihan hyväkin ettei ole tällaisen ihmisen kanssa tekemisissä koska hän pitää transnaista edelleen miehenä (leikkauksista huolimatta).

      Tuntuu oudolta että pidät korjausprosessiasi turhana kun et löydä lesbosuhdetta. Eihän tuolla pitäisi olla mitään merkitystä, tärkein tarvehan pitäisi olla oman sukupuolensa kokemus. Parisuhde voi olla täysin sivuasia.

      • Nainen joka tällä hetkellä täällä on hakemassa transnaista odottaa saavansa sellaisen jolla on penis vielä tallella tai ei edes halua siitä eroon.

        Tuo pitää paikkansa, itsensä tähdenhän prosessiin lähdetään, seksuaalinen suuntautuminen on sivu seikka.

        Ja jos nyt kuitenkin haluaa löytää kumppaniksi naisen, on varmaan viisainta tähdätä Suomen rajojen ulkopuolelle. Sateenkaariväen sisällä Suomessa on kapeakatseisuutta ja tuskin tulee muuttumaan ihan heti!


      • transnainen
        azeriel kirjoitti:

        Nainen joka tällä hetkellä täällä on hakemassa transnaista odottaa saavansa sellaisen jolla on penis vielä tallella tai ei edes halua siitä eroon.

        Tuo pitää paikkansa, itsensä tähdenhän prosessiin lähdetään, seksuaalinen suuntautuminen on sivu seikka.

        Ja jos nyt kuitenkin haluaa löytää kumppaniksi naisen, on varmaan viisainta tähdätä Suomen rajojen ulkopuolelle. Sateenkaariväen sisällä Suomessa on kapeakatseisuutta ja tuskin tulee muuttumaan ihan heti!

        Minä olen sellainen vaikka asiat on suht alussa


    • biologinen hetero

      Minä olen cis-heteronainen, ja ottaisin mieluummin transnaisen kuin transmiehen, koska olen hetero biologisen sukupuolen mukaan. Sukupuoli-identiteetin mukaan olen kai sitten biseksuaali ;-)

      • Biol. sukupuoli???

        Et ole bi vaan olet hetero koska koet transnaisen mieheksi (transmies ei kelpaa).


    • 11 + 16

      Miksei transnaiselle kelpaa toinen transnainen, miksi sen pitää olla luomunainen?

      • 18+ 13

        Koska transnaisetkaan eivät pidä toista transnaista oikeana naisena. :)


      • syyttäjä
        18+ 13 kirjoitti:

        Koska transnaisetkaan eivät pidä toista transnaista oikeana naisena. :)

        Autorasismia!


      • U Snart

        Kyllä mulle kelpaa myös transnainen, mutta missä ootte?


      • Quini ei

        Kai nyt kelpaa, onhan niitä kahden t-naisen pariskuntia varmaan vähän enemmänkin kuin väkimäärän perusteella voisi laskea. Mutta kun transit ovat pieni vähemmistö ja harvemmin mainostavat taustaansa netissä tai livenä, niin toki todennäköisemmin trans tapaa cissin kuin toisen transin.


      • Pläääääh

        Minulle ainakin kelpaa transnainen munalla tai ilman kunhan on muutakin elämää kuin trans ihmisenä olo.

        Yleensä he ketkä kiinnostaisi tuppaa olemaan varattuja tai jossain avoimessa suhteessa mikä ei taas minua kiinnosta yhtään :/

        Itse hän olen "transnainen" empä kyllä käytä mitään etuliitteitä itsestäni enkä muistakaan normaalisti.


      • ttutääonkauheeta
        18+ 13 kirjoitti:

        Koska transnaisetkaan eivät pidä toista transnaista oikeana naisena. :)

        Tämä on jotenkin äärettömän hämmentävä maailma.

        Toivon, että herään unesta ja olen jonain aamuna 100% CIS, joka ei ole taipuvainen trans-ajatuksiin tai edes kevyeen ja satunnaiseen tyttöilyyn.


    • Puutarhuri Peipponen

      Ei lesboja tietenkään kiinnostakaan, koska sukupuolenvaíhdosleikkauksestasi huolimatta olet kuitenkin mies, etkä siitä oikeaksi naiseksi muutu, vaikka voissa paistisit itsesi. Tosin vehkeesi on leikattu irti, joten olet nykyään impotentti.

      Mutta miksi ihmeessä piti alunperin lähteä noin äärimmäisiin tekoihin? Miksi peniksesi ei kelvannut sinulle? Oliko se liian pieni? Etkö sitten olisi voinut kompensoida tilannetta opettelemalla käyttämään sitä kaksinverroin taitavammin kuin isokaluisemmat veljesi? Vai oliko taviksena liian tylsää?

      Nyt kuitenkin kirjoittelet valittelemassa täällä tilannettasi, vaikka se on luonnollista seurausta omista mokistasi.

      Ja tämähän sen todistaakin: olet heteromies, jolla vain jossain vaiheessa jokin meni pahasti pieleen yläpäässä, mutta yhtäkaikki, tykkäät edelleen naisista silleen. Jos olisit oikea nainen, himoitsisit miestä.

      Voi rähmä, mikä soppa.

      • muistutus!

        "Jos olisit oikea nainen, himoitsisit miestä."

        Unohdit sen pienen jutun että on olemassa lesboja...


      • Mutsin vilkku

        "Miksi peniksesi ei kelvannut sinulle? Oliko se liian pieni? Etkö sitten olisi voinut kompensoida tilannetta opettelemalla käyttämään sitä kaksinverroin taitavammin kuin isokaluisemmat veljesi?"

        Vitun ääliö! Vihasin sitä enemmän kuin mitään muuta. Jopa sinua :O Eipä vähääkään huvittanut käyttää sitä yhtään mihinkään. Mutta tuonhan on kirjoittanut joku, jonka koko elämä pyörii peniksen ympärillä. Ei sellainen voi ymmärtää :(


    • Mtf-33v

      Ymmärrän näkemyksesi... Itsellä sama tilanne nyt. En usko että tulee herkkua olemaan, mutta toisena vaihtoehtona näen ainoastaan kuoleman. Niin surullista kuin se onkin. Mielummin elän naisena kuin kuolen pois.

    • en löydä tietä

      Voi voi. Pitäisiköhän alkaa elää jonkinlaisena extreme-tiittin- vahvalla transpainotuksella, jotta voisi halutessaan olla naisten ja miesten kanssa tilanteesta riippuen. Tosin ei nuo ukot niin paljoa kiinnosta, kun monet ovat epäsiistejä kaljamahoja

      • elt

        Extreme-tiittinä, piti sanoman.


    • juuh.....

      Nyt kun sukupuolenkorjauksesta on puhuttu enemmän, joutuu kai kaikki pitkät naiset "epäilyksen alaiseksi". Näin käynyt itselleni ja tiedän muitakin kaltaisiani hujoppeja "cissejä". Oma, ja niiden keiden sukupuolta on myös pituuden vuoksi epäilty, tyyli on vielä perinaisellinen. Olisikohan vähemmän epäilyä, jos vetäisi tukan lyhyeksi ja päälleen ulkoilupuvun?

      • sosiaalipsykologia

        Mikäpä on tyhmempi kuin ns. suuri yleisö?

        Mikä tekee sinänsä järkevistä ihmisistä joukon ennakkoluuloisia ja kyräileviä juoruilijoita?


      • Julkinen puhe tuo mukanaan pelkkiä ongelmia, minkä olen sanonut vuodesta kivi ja keppi.


      • Ei kukaan pituuden

        takia epäile transnaiseksi. Jos on aito nainen niin sen kyllä erottaa ts naisesta.


    • ei tulis mieleenkään

      Lesbona minulle ei tulisi mieleenkään, että jos joku on erityisen pitkä niin automaattisesti on trans. Toisaalta joillekin lesboille voi olla turn off liika pituus tai lyhyys (lyhyt lesbo haluaa toisen lyhyen ja pitkä haluaa toisen pitkän, siis itsensä kaltaisen) ja muutenkin jotkut lesbot ovat äärimmäisen nirsoja toisten lesbojen keskuudessa.

      Joidenkin lesbojen (mukaanlukien itsenikin) on joskus vaikea tunnistaa, että onko nyt kyseessä transvestiitti, transnainen vai transnainen, jolla hoidot on syystä tai toisesta jääneet kesken. Esim. baarissa ei välttämättä tunnista, että onko nyt tässä kyseessä sittenkin transvestiitti vai transnainen. Jos taas joku alkuperältään mies vastaa vaikka treffi-ilmoitukseen, niin koskaan ei voi olla varma, että pelleileekö henkilö vain, onko ihan huijari, onko ihan tosissaan vai onko peräti kyseessä tavisheteromieshäirikkö, joka stalkkaa ja ahdistelee lesboja. Jo pelkästään siksi suhtautuminen transnaisiin voi olla aika nuivaa, oman turvallisuuden kannalta.

    • on niitä 180senttisiä lesbojakin olemassa.(siis jotka ovat syntyneet naisen vartaloon). tosin suurin osa lesboista on todella lyhyitä,ja joillakin on ongelma siitä että nainen on pitkä. tosin jotkut lesbot kehittää ongelmia ihan mistä tahansa ulkoisesta piirteestä,ei sen tarvi olla pelkkä pituus : millon on hiukset väärän mittaset, millon vaatteet vääränlaiset tms. tai naama ei vaan miellytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe