Kaveripainin karmiva päätös?

Neliraajahalvaus!

26

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-korjaaja

      Veikkaisin auton räpeltjä,jonkinmoinen!

    • jan swenne

      Aika paskasakkia.Pistetään mies tuollaiseen kuntoon, ei anneta saada apua ja jätetään vielä yöksi taivasalle.Minkä takia ne akat ei edes saaneet mitään syytteitä?

    • Hullut linnaan

      Sai liian pienen tuomion. Kyllähän tuo teko on päätön....roikottaa toista jaloista ja pudottaa päälleen maahan.. tietäähän mitä tuosta seuraa ..halvaantuminen pahimmillaan!!!! Tälläset tyypit linnaan nuoresta pitäen. Opettakaa vanhemmat lapsillennekin tuollaisen painin rajat! Muistan nähneeni kemissä tapauksen jossa nuori poika roikutti toista jaloista. Onni oli tuolloin matkassa.
      Tässä tornion tapauksessa nimet julkiseksi!!!!

    • Etunimi+Sukunimi

      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/mies-hakkasi-toisen-paata-maahan-ja-valehteli-hoitohenkilokunnalle-hovi-kovensi-tuomiota/681314/

      Roskasakkia

    • näin

      Alkaisko sukunimi T....llä.

      • ex tihc

        Mitä tuossa arvuuttelee.posarissa oli nimi.


    • 0-0

      Nimi ollu joka lehes!

    • fnefrne

      vähällä pääsee , toinen kuitenki liikuntakyvytön loppuelämän. Kuritushuonetta tuommoselle pitäs antaa paksua juomukasta pamppua hanuriin.

      • pelkää ja ryyppää

        loppu ikänsä


    • Halvalla meni

      Eli jos on ylimääräistä rahaa ja tahdot aiheuttaa jollekin neliraajahalvauksen, niin meillä Suomessa se onnistuu sikahalvalla, ei maksa kuin rapiat 100 000€

      Tässäkin tapauksessa saa kuvan, että oikeus vähän toruu syyllistä että "soo soo ei noin saa tehdä" ja päästää kyseisen vajakin kuin koira veräjästä.

      Suomen lepsun oikeuslaitoksen takia tänne muuttaa ulkomailtakin kaiken maailman rikolliset temmeltämään ja tekemään mitä haluaa, ja kun ovat maahanmuuttajia niin valtio maksaa heille kaiken... meidän veronmaksajien kustannuksella tietysti.

    • Muualta suomesta

      Nyt Torniolaiset saatta rakentaa kohta oman vankilan roistoillenne.

      Ihmisiä muilutetaan, toisia halvaannutetaan, rötösherroja kaupunginvaltuustossa, bussiasema rakennetaan ruotsin puolelle (päissään vissiinki). Alkaa tulla kalliiksi yhteiskunnalle teistä sikiävät yhteiskunnan pohjasakat.

      Ryhistäytykää jo!

      • yhteiskaupunki

        No onhan Haaparannala vankila ja ko nyt kerta olhaan niin yhtä niin sehän on sama laittaa sinne päivähoitoon.


    • jooo3

      surkea tapaus

    • Salipainija

      Olkoon tapaus esimerkkinä kaikille kaveripainiin aikoville miten huonosti siinä voi käydä, kun mopo karkaa käsistä :(

      • 14467489709

        Juurikin niin !! Kauheeta pilata toisen loppuelo !!


      • dsfmapdfmap

        Näin on kalistelkaa mielummin vaikka kulleja yhteen, paljon turvallisempaa


    • OikeusValtiokox

      Kylläpä puistattaa, huimaa ja oksettaa tää rikos!!

      • kuvottavateko

        Sairas sairaampi Sairain Maailma!!


      • *&?&***/?"'
        kuvottavateko kirjoitti:

        Sairas sairaampi Sairain Maailma!!

        Varmaa ku viinapäissä vaan tapahtunu ylilyönti, tai ei voi tietää! Sillaikai!


    • ********

      Eipä pelkkä viina saa aikaan...mmm...

    • gut2

      politiikka lähellä sydäntä

    • kot2

      tunnen kyllä tän kaverin muita sukulaisia kunnon väkeä titääkseni.

    • Matsons

      \o

    • woekrpowk

      Koskahan tämä kaveripainija joutuu linnaan?

    • Vakava on juttutuo

      Järkyttävä Rikos kaikkinensa, pahaa pahaa viina tekkeep.

      • ojijopjpi

        Olet oikeassa viina on piru.


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe