TAIVAS ON SINUA VARTEN!

Il-Mari

Taivas: siellä ei tarvitse kokea kipuja, ei tuskaa, ei sairautta.
Taivas: Siellä ei tunneta pelkoa, ei kuolemaa.
Taivaassa ei tarvita lääkkeitä, ei puhuta valheita, ei tarvitse kuulla loukkaavia sanoja.
Eräänä päivänä kaikki tuo on todellisuutta, niille jotka ovat elämänsä luovuttaneet Jeesukselle, he saavat astua helmiporteista sisälle Taivaan valtakuntaan.
Taivas ei ole onnistuneiden valtakunta, Taivas on lunastettujen valtakunta.

Uskomalla Herraan Jeesukseen Kristukseen, sinäkin saat iloita Jeesuksen luona taivaassa kun aika kerran koittaa!

47

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ö-

      Kuulostaa kivalta. Harmi vaan että ei löydy ensimmäistäkään todistetta siitä, että tuo olisi totta.

      • Sanon vaan.

        >>Kuulostaa kivalta. Harmi vaan että ei löydy ensimmäistäkään todistetta siitä, että tuo olisi totta.


      • -ö-
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >>Kuulostaa kivalta. Harmi vaan että ei löydy ensimmäistäkään todistetta siitä, että tuo olisi totta.

        Näin ajateltiin keskiajalla, kun tiede ei vielä osannut selittää luonnon monimuotoisuutta.
        Nyt osamme, eikä siihen tarvita jumalia.
        Kannattaa käydä kirjastossa ja lukea muutakin kuin Raamattua.


      • ""Kuulostaa kivalta. Harmi vaan että ei löydy ensimmäistäkään todistetta siitä, että tuo olisi totta.""

        Siihen usko juuri perustuuki, että uskoo Raamatun sanoman. Kun uskoo Jeesukseen Kristukseen ja saa Jumalan armosta syntyä uudeksi Jumalan lapseksi, niin sen tuntee sisimmässään kun Jeesus tulee asumaan sydämeen. Minä en osaa sanoin kertoa sitä tunnetta kun saa olla uskossa Herraan Jeesukseen, mutta niin ihanaa se on että lähes 40 vuotta olen saanut Herrastani Jeesuksesta Kristuksesta todistaa ja Hänen kanssaan olla. Se on sellainen asia että se pitää kokea itse. Kun joku väittää ettei ole todisteita, niin mielestäni sekin jo on hyvä todiste, kun Jeesuksen vastaan ottaneet uskovat vuodesta toiseen kertoo Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta. Jos Herra Jeesus Kristus ei olisi kanssani jatkuvasti, olisin varmasti kyllästynyt jo aikoja sitten uskossa olooni ja varmasti moni muukin. Mutta kun Jeesus Kristus elää tänäkin päivänä ja antaa uutta voimaa todistaa itsestään niin sitä jaksaa Ilosanomaa Herrastaan kertoa vuosikymmenienkin uskossa olon jälkeen. Jeesus ELÄÄ!

        https://www.youtube.com/watch?v=7ghYL_FguuM



      • Löytyy myös ufoista

      • Löytyy myös ufoista kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ic84cvlIzt8

        Tiedätkö mitä ufot ovat?
        En tarkoita kysyä mitä tiede sanoo niiden olevan.
        Tiedehän sanoo että ne ovat tunnistamattomia lentäviä aluksia.
        Mutta ne eivät todellisuudessa olekaan tunnistamattomia. Mutta koska ufojen tunteminen edellyttää uskoa Jumalaan, tiede joka ei tahdo uskoa Jumalaan "ei tiedä" mitä ufot ovat. Heille ne ovat tunnistamaton salaisuus. Mutta uskoville ne eivät ole tunnistamattomia. Uskova tietään mitä ne ovat. Tiedätkö sinä?


      • Il-Mari kirjoitti:

        ""Kuulostaa kivalta. Harmi vaan että ei löydy ensimmäistäkään todistetta siitä, että tuo olisi totta.""

        Siihen usko juuri perustuuki, että uskoo Raamatun sanoman. Kun uskoo Jeesukseen Kristukseen ja saa Jumalan armosta syntyä uudeksi Jumalan lapseksi, niin sen tuntee sisimmässään kun Jeesus tulee asumaan sydämeen. Minä en osaa sanoin kertoa sitä tunnetta kun saa olla uskossa Herraan Jeesukseen, mutta niin ihanaa se on että lähes 40 vuotta olen saanut Herrastani Jeesuksesta Kristuksesta todistaa ja Hänen kanssaan olla. Se on sellainen asia että se pitää kokea itse. Kun joku väittää ettei ole todisteita, niin mielestäni sekin jo on hyvä todiste, kun Jeesuksen vastaan ottaneet uskovat vuodesta toiseen kertoo Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta. Jos Herra Jeesus Kristus ei olisi kanssani jatkuvasti, olisin varmasti kyllästynyt jo aikoja sitten uskossa olooni ja varmasti moni muukin. Mutta kun Jeesus Kristus elää tänäkin päivänä ja antaa uutta voimaa todistaa itsestään niin sitä jaksaa Ilosanomaa Herrastaan kertoa vuosikymmenienkin uskossa olon jälkeen. Jeesus ELÄÄ!

        https://www.youtube.com/watch?v=7ghYL_FguuM

        Hyvin todistit, Il-mari, Amen. Sain kokea saman 54 vuotta sitten, kun Jumala puhdisti sydämeni ja tuli sinne asumaan poikansa Jeesuksen Kristuksen kanssa, [Ap.t.15:9] En sanonut vuosien paljoutta kerskatakseni niillä, vaan sillä, mitä Jumala teki silloin ateismilla kerkailevan sydämessä. Jumala voi muuttaa ihmismielen muutamassa hetkessä päinvastaiseksi siitä, mitä se oli eilispäivänä.

        Roomalaiskirje 1
        18 "Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
        19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
        20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
        21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt."

        Tuon 18. jakeen alusta on hyvä huomata että Jumalan viha ei kohdistu itse ihmisiä vastaan, vaan heidän kaikkea jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,.

        27 "Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä." [Room. 11; Joh. 8:26 ]

        Jos lapsilta otetaan väkisin pois joku heille mieluisa mutta vaarallinen leikkikalu, se tuntuu heistä pahalta ja katkeralta. Kun Jumala ottaa pois syntisiltä heidän mieluisat syntiharrastukset, se tuntuu syntisistä helfetiltä. [Room. 11:27]


      • Tiedonhaluinen.
        jaikali kirjoitti:

        Tiedätkö mitä ufot ovat?
        En tarkoita kysyä mitä tiede sanoo niiden olevan.
        Tiedehän sanoo että ne ovat tunnistamattomia lentäviä aluksia.
        Mutta ne eivät todellisuudessa olekaan tunnistamattomia. Mutta koska ufojen tunteminen edellyttää uskoa Jumalaan, tiede joka ei tahdo uskoa Jumalaan "ei tiedä" mitä ufot ovat. Heille ne ovat tunnistamaton salaisuus. Mutta uskoville ne eivät ole tunnistamattomia. Uskova tietään mitä ne ovat. Tiedätkö sinä?

        >>mitä ufot ovat. Heille ne ovat tunnistamaton salaisuus. Mutta uskoville ne eivät ole tunnistamattomia. Uskova tietään mitä ne ovat. Tiedätkö sinä?


      • jaikalii
        Tiedonhaluinen. kirjoitti:

        >>mitä ufot ovat. Heille ne ovat tunnistamaton salaisuus. Mutta uskoville ne eivät ole tunnistamattomia. Uskova tietään mitä ne ovat. Tiedätkö sinä?

        Koska kysyt ja minä tiedän, minä kerron.
        Mutta uskotko sinä kun minä kerron sinulle?
        Se on sitten toinen asia. Minä voin kertoa
        mutta minä en voi uskoa sinun puolesta.
        Sinun täytyyn uskoa itse. Muuten et tule
        tietämään etkä ymmärtämään. Uskon kautta
        me ihmiset ymmärrämme näitä hengellisiä
        todellisuuksia. Kyseessä on siis hengelliset
        todellisuudet.

        Ja ymmärtävä usko alkaa uskolla evankeliumiin.
        Silloin tullaan tuntemaan Jumala, kaiken Luoja.
        Luojassa sitten avautuu äärettömät hengelliset
        näkymät. Silloin monet ihmisille tietämättömät asiat
        selviävät. En tiedä oletko uskossa mutta kerron.....

        Olet ehkä huomannut että ufoalukset eivät näy
        ihmisten tutkissa. Eivät näy koska ne eivät ole
        välttämättä kiinteää materiaa vaikka ne siltä
        näyttävät. Ufot voivat lentää älyttömän
        nopeasti ja hävitä bittiavaruuteen muutamassa
        sekunnissa. Mikään ihmisten rakentama alus
        ei kykene sellaiseen. Kenenkään ihmisen ruumis
        ei kestäisi sellaista kiihtyvyyttä. Kuka sellaiseen sitten
        kykenee kun ihminen ei siihen kykene? Mikä ei näy
        tutkassa. Vastaus on yksinkertainen; henkiolennot
        ja Saa.ta.na. Saa.ta.na on todellinen olento. Raamattu
        kertoo sekä Jumalasta että Saa.ta.nasta.
        Demonit ovat todellisia. Nyt nämä henkiolennot
        ovat alkaneet leikkimään ihmisillä.

        Ufot ovat siis sielunvihollisen harhautusta. Ne ovat
        langenneita enkeleitä jotka leikkivät ihmisten kanssa.
        Voisin jopa väittää että ne pilailevat ihmisten kanssa
        näyttäytyen ihmisille ufojen muodossa. Ihmiset sitten
        yrittävät saada henkiolentoja kiinni ihmiskonsteilla???
        Ei onnistu.

        Miksi ufot ovat eksytystä? Siksi koska ihminen
        kiinnostuu Jumalan sijasta ufoista ja niin joutuu
        harhaan, pois Jumalasta. Ufot kun eivät johdata
        ihmistä sisälle Pelastukseen, Pikemminkin pois
        Pelastajan luota ja pois Hänen tuntemisestaan.
        Kiinnostus ufoihin voi johtaa yhteyteen riivaaja-
        henkien kanssa. Ja ne eksyttävät ihmisiä.

        Olet ehkä myös havainnut että ufot lupaavat
        tulla pelastamaan ihmiskunnan kun tällä telluksella
        tulee liian kuumat paikat. Ufot siis esiintyvät
        pelastajana. Se jo itsessään on valhetta ja
        suurta eksytystä. Jumala on ainoa Pelastaja.
        Saa.ta.na on aina tahtonut ottaa Jumalan paikan.
        Saat.ta.na on jonkunlainen Ahmed Ahne joka
        pyrkii Kalifiksi Kalifin paikalle koskaan pääsemättä.


        Raamattu kertoo että Jeesus tulee noutamaan
        omansa taivaaseen (Joh 14:1-6).
        Ei ufot pelasta ketään. Ufot vievät ihmisen
        helvettiin. Siksi kannattaa uskoa Jeesukseen
        Kristukseen eikä etsiä eikä varsinkaan uskoa
        ufoihin että niiltä jotakin hyvää tulisi.


      • ekivaari kirjoitti:

        Hyvin todistit, Il-mari, Amen. Sain kokea saman 54 vuotta sitten, kun Jumala puhdisti sydämeni ja tuli sinne asumaan poikansa Jeesuksen Kristuksen kanssa, [Ap.t.15:9] En sanonut vuosien paljoutta kerskatakseni niillä, vaan sillä, mitä Jumala teki silloin ateismilla kerkailevan sydämessä. Jumala voi muuttaa ihmismielen muutamassa hetkessä päinvastaiseksi siitä, mitä se oli eilispäivänä.

        Roomalaiskirje 1
        18 "Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
        19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
        20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
        21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt."

        Tuon 18. jakeen alusta on hyvä huomata että Jumalan viha ei kohdistu itse ihmisiä vastaan, vaan heidän kaikkea jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,.

        27 "Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä." [Room. 11; Joh. 8:26 ]

        Jos lapsilta otetaan väkisin pois joku heille mieluisa mutta vaarallinen leikkikalu, se tuntuu heistä pahalta ja katkeralta. Kun Jumala ottaa pois syntisiltä heidän mieluisat syntiharrastukset, se tuntuu syntisistä helfetiltä. [Room. 11:27]

        >>>Jumala puhdisti sydämeni ja tuli sinne asumaan poikansa Jeesuksen Kristuksen kanssa,


      • Tiedonhaluinen.
        jaikalii kirjoitti:

        Koska kysyt ja minä tiedän, minä kerron.
        Mutta uskotko sinä kun minä kerron sinulle?
        Se on sitten toinen asia. Minä voin kertoa
        mutta minä en voi uskoa sinun puolesta.
        Sinun täytyyn uskoa itse. Muuten et tule
        tietämään etkä ymmärtämään. Uskon kautta
        me ihmiset ymmärrämme näitä hengellisiä
        todellisuuksia. Kyseessä on siis hengelliset
        todellisuudet.

        Ja ymmärtävä usko alkaa uskolla evankeliumiin.
        Silloin tullaan tuntemaan Jumala, kaiken Luoja.
        Luojassa sitten avautuu äärettömät hengelliset
        näkymät. Silloin monet ihmisille tietämättömät asiat
        selviävät. En tiedä oletko uskossa mutta kerron.....

        Olet ehkä huomannut että ufoalukset eivät näy
        ihmisten tutkissa. Eivät näy koska ne eivät ole
        välttämättä kiinteää materiaa vaikka ne siltä
        näyttävät. Ufot voivat lentää älyttömän
        nopeasti ja hävitä bittiavaruuteen muutamassa
        sekunnissa. Mikään ihmisten rakentama alus
        ei kykene sellaiseen. Kenenkään ihmisen ruumis
        ei kestäisi sellaista kiihtyvyyttä. Kuka sellaiseen sitten
        kykenee kun ihminen ei siihen kykene? Mikä ei näy
        tutkassa. Vastaus on yksinkertainen; henkiolennot
        ja Saa.ta.na. Saa.ta.na on todellinen olento. Raamattu
        kertoo sekä Jumalasta että Saa.ta.nasta.
        Demonit ovat todellisia. Nyt nämä henkiolennot
        ovat alkaneet leikkimään ihmisillä.

        Ufot ovat siis sielunvihollisen harhautusta. Ne ovat
        langenneita enkeleitä jotka leikkivät ihmisten kanssa.
        Voisin jopa väittää että ne pilailevat ihmisten kanssa
        näyttäytyen ihmisille ufojen muodossa. Ihmiset sitten
        yrittävät saada henkiolentoja kiinni ihmiskonsteilla???
        Ei onnistu.

        Miksi ufot ovat eksytystä? Siksi koska ihminen
        kiinnostuu Jumalan sijasta ufoista ja niin joutuu
        harhaan, pois Jumalasta. Ufot kun eivät johdata
        ihmistä sisälle Pelastukseen, Pikemminkin pois
        Pelastajan luota ja pois Hänen tuntemisestaan.
        Kiinnostus ufoihin voi johtaa yhteyteen riivaaja-
        henkien kanssa. Ja ne eksyttävät ihmisiä.

        Olet ehkä myös havainnut että ufot lupaavat
        tulla pelastamaan ihmiskunnan kun tällä telluksella
        tulee liian kuumat paikat. Ufot siis esiintyvät
        pelastajana. Se jo itsessään on valhetta ja
        suurta eksytystä. Jumala on ainoa Pelastaja.
        Saa.ta.na on aina tahtonut ottaa Jumalan paikan.
        Saat.ta.na on jonkunlainen Ahmed Ahne joka
        pyrkii Kalifiksi Kalifin paikalle koskaan pääsemättä.


        Raamattu kertoo että Jeesus tulee noutamaan
        omansa taivaaseen (Joh 14:1-6).
        Ei ufot pelasta ketään. Ufot vievät ihmisen
        helvettiin. Siksi kannattaa uskoa Jeesukseen
        Kristukseen eikä etsiä eikä varsinkaan uskoa
        ufoihin että niiltä jotakin hyvää tulisi.

        Kiitos jaikali vastauksestasi. Nyt tiedän mitä ufot ovat ja niitä pitää varoa eikä eksyä niihin! Olen uskossa mutta en tiennyt tuota/kaan.


      • jaikalii
        Tiedonhaluinen. kirjoitti:

        Kiitos jaikali vastauksestasi. Nyt tiedän mitä ufot ovat ja niitä pitää varoa eikä eksyä niihin! Olen uskossa mutta en tiennyt tuota/kaan.

        Ufot alkoivat kiinnostaa minua siinä vaiheessa kun Olin Jumalan kutsun alla. Jumala vapautti minut ufokiinnostuksesta. Tässä tämä todistukseni kotisivultani kopsattua tekstiä

        "Aloin kiinnostumaan yliluonnollisista ilmiöistä. Kiinnostuin ufoista. Ostin ja luin erään ufokirjan. Kirja sai minut kaipaamaan yhteyttä ufojen kanssa. Ajattelin että mikäli ufot ovat todellisia olentoja, niiden kohtaaminen olisi todella jännittävää. Kerran kävellessäni yksin metsätiellä myöhäissyksyn iltayössä tähtitaivaan alla kirkkaassa täydessä kuutamossa minä jopa rukoilin ufoja ilmestymään minulle. Samassa muistiini tuli Raamatun Sana: "Älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun" (Luuk 22:42). Hämmästyin ja ajattelin että mistä minulle tuo ajatus tuli. Tiesin sen olevan Jeesuksen Getsemanessa puhuma rukous Isälle. Ajattelin silloin että varmaan Jumala antoi tuon Sanan minulle tiettyä tarkoitusta varten. Jumala tahtoi varottaa minua ufoista.

        Koska olin epävarma siitä mitä seurauksia ufojen ilmestymisestä olisi minulle ja ufojen mahdollinen kohtaaminen pelottikin minua, minä käännyin välittömästi miltei samaan hengenvetoon myös Jumalan puoleen. Sanoin Jumalalle: "Jumala, tapahtukoon minulle kuitenkin Sinun tahtosi eikä minun tahto. Jos ufot eivät ole minulle hyväksi, älä anna niiden ilmestyä minulle." Ajattelin silloin että ufot ovat eksytystä eikä minun tule etsiä niitä. Kiinnostukseni ufoihin loppui nyt täysin."

        Todistus kokonaisuudessaan http://www.jaikal.se/48683125


    • 1234567...

      Juuri noin hyvä taivas on. Jeesus viekin omansa toisessa tulemuksessaan 1000 vuodeksi taivaaseen.
      "Taivas on matkani määrä, matkalle en tahdo jäädä kun saavut pilvissä kerran kansaasi pois noutamaan."

      • -ö-

        Kai ymmärrät, että näin ei tule tapahtumaan?
        Nauti siis elämästäsi nyt.


      • Sanon vaan.
        -ö- kirjoitti:

        Kai ymmärrät, että näin ei tule tapahtumaan?
        Nauti siis elämästäsi nyt.

        Minä nautin ja iloitsen elämästäni juuri tässä ja nyt kun saan olla Jeesuksen oma jo tässä elämässä. Kuinka suuri ilo sitten onkaan kerran siellä taivaassa, kun täälläkin jo on riemua ja iloa.


      • -ö-
        Sanon vaan. kirjoitti:

        Minä nautin ja iloitsen elämästäni juuri tässä ja nyt kun saan olla Jeesuksen oma jo tässä elämässä. Kuinka suuri ilo sitten onkaan kerran siellä taivaassa, kun täälläkin jo on riemua ja iloa.

        Mukava kuulla että nautit. Minäkin nautin, vaikka tiedän että kaikki loppuu kuolemaan.


      • Sanon vaan.
        -ö- kirjoitti:

        Mukava kuulla että nautit. Minäkin nautin, vaikka tiedän että kaikki loppuu kuolemaan.

        >> Minäkin nautin, vaikka tiedän että kaikki loppuu kuolemaan.


      • -ö-
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >> Minäkin nautin, vaikka tiedän että kaikki loppuu kuolemaan.

        "Millaiset todisteet sinulla on siitä, että kaikki päättyy kuolemaan?"

        Todisteet ovat m.m: Biologia, fysiologia, anatomia ja neurologia.

        "Entä jos ei päätykkään, mitäs sitten?"

        Entä jos kuoleman jälkeen joudutaankin Muumilaaksoon, mitäs sitten?


      • 13+12

        Paitsi että, ei vie, jos tarkoitat tuhat-vuotista valtakuntaa.

        Tuleva rauhanvaltakunta perustetaan maan päälle. Sitä tarkoitetaan tuhat-vuotisella valtakunnalla.


      • JonesHenry
        13+12 kirjoitti:

        Paitsi että, ei vie, jos tarkoitat tuhat-vuotista valtakuntaa.

        Tuleva rauhanvaltakunta perustetaan maan päälle. Sitä tarkoitetaan tuhat-vuotisella valtakunnalla.

        "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".


        Toinen Pietarin kirje 3 jae 8


      • vain usko..
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >> Minäkin nautin, vaikka tiedän että kaikki loppuu kuolemaan.

        Ilmari. Kummallakaan teistä ei ole todisteita puoleen eikä toiseen.


      • 1234567...
        13+12 kirjoitti:

        Paitsi että, ei vie, jos tarkoitat tuhat-vuotista valtakuntaa.

        Tuleva rauhanvaltakunta perustetaan maan päälle. Sitä tarkoitetaan tuhat-vuotisella valtakunnalla.

        On harhaoppia kuvitella, että 1000 vuotinen rauhanvaltakunta on maanpäällä. Pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.


      • -ö-
        vain usko.. kirjoitti:

        Ilmari. Kummallakaan teistä ei ole todisteita puoleen eikä toiseen.

        Sinulla ei ole todisteita (puolesta tai vastaan) siitä, että autotallissani asuu lohikäärme.
        Tarkoittaako se sitä, että todennäköisyys on 50/50?


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        Minä nautin ja iloitsen elämästäni juuri tässä ja nyt kun saan olla Jeesuksen oma jo tässä elämässä. Kuinka suuri ilo sitten onkaan kerran siellä taivaassa, kun täälläkin jo on riemua ja iloa.

        ""Minä nautin ja iloitsen elämästäni juuri tässä ja nyt kun saan olla Jeesuksen oma jo tässä elämässä.""

        Ei tuohon tarvitse sanoa kuin AAMEN!


      • Sanon vaan.
        -ö- kirjoitti:

        Sinulla ei ole todisteita (puolesta tai vastaan) siitä, että autotallissani asuu lohikäärme.
        Tarkoittaako se sitä, että todennäköisyys on 50/50?

        >>Sinulla ei ole todisteita (puolesta tai vastaan) siitä, että autotallissani asuu lohikäärme.


    • >>>Taivas ei ole onnistuneiden valtakunta, Taivas on lunastettujen valtakunta.

      • Sanon vaan.

        >>>Mutta miten ne onnistuneet???


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        >>>Mutta miten ne onnistuneet???

        Jos siis olen sisällä Pelastuksessa, Jeesuksessa Kristuksessa, pelastun sen tähden että olen Hänessä. Ja jos Hänessä, sisällä Pelastuksessa lankean, pelastun siksi että olen Hänessä. Kummassakin tapauksessa pelastun siis sisällä Hänessä.

        Onko se vähän niin kuin suomenlaivassa? Jos olen laivassa, pääsen perille päätesatamaan istuin, seisoin tai makasin kunhan olen sisällä laivassa?

        Mutta jos jään lähtösatamaan laiturille seisomaan ja katsomaan laivaa, en pääse perille päätesatamaan, en vaikka kuinka hyppisin ja yrittäisin ja uskoisin että laiva veisi minut perille.


    • Sinne ei mitään saastaista ja epäpyhä ole mitään asia. Vain Puhdistettu Seurakunta otetaan ylös vaikka Taivas on olemassa Kaikkia varten .

    • "sain ihmeen kokea"
      • Minun kone ei starttaa puhetta. Missä vika


      • Sanon vaan.
        jaikali kirjoitti:

        Minun kone ei starttaa puhetta. Missä vika

        Siinä vasemmalla alempana on "puheita" klikkaa jaikali siitä, niin tulee josta valita puhe! :)


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        Siinä vasemmalla alempana on "puheita" klikkaa jaikali siitä, niin tulee josta valita puhe! :)

        Nyt löysin oikean nappulan josta klikata. Nyt Weijo pääsi vauhtiin. Kuunnellaan!!!


    • Valkoihoinen
    • Ensin ei kuulunut

      Kuuluu se ensimmäisen linkin pauhe.

    • Onko muka hyvä?

      Videossa kieltää sapatin.

    • Usko Toivonen
    • portibortti

      kyllä vaan

    • mmmmugrrrrrrrrrrrrrr
    • kuunnellut jo
    • trivia

      Taivas on kaikkia varten.
      Taivaasta jokainen saa hengitysilman säätyyn katsomatta.
      Taivaalla loistavat kaukaiset galaksit kuin myös läheiset aurinkoa kiertävät planeetat uskonnoista riippumatta.
      Taivasta ihmiskunta käyttää hyväkseen rakentamalla lentokoneen.
      Taivaan ilmiöt innoittavat vuosi toisensa perään runoilijoita hämyilmaisuihin.
      Taivas tavallaan kannattelee siinä kelluvia taivaankappaleita.
      Taivaassa avaruusmatkailijat kokevat kipua, sairauksia mutta myös suuria tunteita.
      Taivas avaruutena ei ole kenenkään omaisuutta.
      Jokainen materiaalinen olio elää taivasavaruudessa hetken, on ohimenevä ilmiö ja sulautuu uusissa muodoissa entiseen muuttuneeseen avaruuteen.
      Avaruudellinen liike synnyttää elämän ja tajunnan ja myös myös lakkauttaa sen.
      Ainoa pysyvä on materian ikuinen kiertokulku, jolla ei ole alkua eikä loppua, ei rajaa eikä määrää.

      • Sivusta seurannu

        >>Ainoa pysyvä on materian ikuinen kiertokulku, jolla ei ole alkua eikä loppua, ei rajaa eikä määrää.


      • stoi tykkänään

        Ei päätä eikä häntää sun löperryksessä. Ota vaan Jeesus elämääsi niin kaikki selviää.


    • Tässä kuussa eronnut

      Ota vastaan Jeesus elämääsi ja eroa kirkosta:
      http://eroakirkosta.fi

      Eroamalla kirkosta nyt voit elää puhtaalla omallatunnolla,
      ja säästät suuren summan rahaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe