Raiskattu 2 kertaa

hiljainenenkeli

Olin juuri täyttänyt 14v. Itse koen sen raiskauksena. Neljä sen ajan kaveriani, poikia, pyysi mut ja mun 3 kaveria yhden niistä kotiin. Me aateltiin että ne on meidän kavereita kun oltiin koko edellinen kesä hengailtu niitten kanssa.
Kaksi niistä pyysi mut yhteen huoneeseen ja koska olin kiltti ja hyväuskonen tyttö niin menin kun aattelin että ne haluu esim puhua jostain vain mun kanssa. Ne sitten alkoi repiä mun vaatteita pois. Olin tyhmä enkä ees sanonut mitään ettei mun kaverit kuule. En halunnut niitä siihen juttuun mukaan. Koitin laittaa vastaan ja pitää vaatteet päällä mutta se kumminkin päätyi siihen että mulla oli talvitakki päällä, pipo päässä ja housut kintuissa. Toinen näistä pojista työnsi mut kerrossängyn alemmalle sängylle ja tuli päälle ja toinen kuvasi. Kaksi muuta poikaa oli mun kavereitten kanssa olohuoneessa.
Jälkeenpäin on helppo miettiä, että olisimpa huutanut tai jotain että mun kaverit ois kuullu. En tiedä oisko ne kuitenkaan sit tehny mitään kun yks niistä oli semmonen että ei voi tehä mitään 'erilaista' kun se on noloo. Se ois varmaan vaan syyttäny mua miten nolo oon..

Tää tapahtuma johti siihen että mulla oli monia yhenillan juttuja tosi nuorena, enkä aina ees välittäny ehkäsystä. Joskus oli monia saman illan aikana, joskus jopa yhtä aikaa.
En uskonu siihen että miehet osaa rakastaa ja aattelin et ne haluu vaan seksiä ja mä sitten olin seksiobjekti että kelpaisin.
Koskaan en onneksi saanut mitään tautia (testeissä olen käynyt joka vuosi).
Abortin oon tehny kerran 19v:nä kun seurustelin yhen pojan kanssa 3vuotta kun ajattelin että se rakastaa mua. Tuskin se rakasti. Halusi vaan käyttää henkisesti ja fyysisesti hyväksi.

En ole kertonut kenellekkään näistä monista miehistä enkä halua kertoakaan. 'Raiskauksesta' kerroin tälle mun poikaystävälle mutta se laitto sen mun syyksi ja sanoi että mä itse halusin sitä.

Viime joulukuussa menin mun siskon kanssa baarista kahelle pojalle jatkoille. Itse olin kuskina enkä ollut juonut mitään. Olin ollut sitä edellisen yön töissä enkä ollut sen jälkeen nukkunut kunnolla niin olin todella väsynyt.
Valvottiin aamuun asti koska mun siskolla oli rankka ero takana niin se varmaan halusi pojilta huomiota sen takia. Mentiin sitten joskus 11 aikaan nukkuun.
Syy miksi ei lähdetty autolla kotiin, oli että mun siskolla oli jotain sen toisen pojan kanssa.
Nukahdin heti ja heräsin monta kertaa siihen että toinen pojista oli tullut viereeni ja koitti riisua mun housuja. Sanoin aina että lopeta ja vedin peiton päälle. En jaksanut oikeasti tehdä mitään niin väsynyt olin. Sitten se jossain vaiheessa sai työnnettyä sen mun sisään. Työnsin pojan heti pois eikä sen kummempia ehtinyt tapahtua.
Tää ei kuitenkaan ollut silleen traumaattista kun en kauheasti tajunnut mitään kun olin puoliksi unessa.
Se kuitenkin satutti henkisesti että sen kerran kun sanon "Ei" niin pitää ottaa väkisin..

Nyt olen 21v ja asiat on ihan hyvin. Olen käynyt ahkerasti kouluja ja käynyt 17v asti töissä. Koitan töillä ja koululla unohtaa sen pahan olon joka varmaan vieläkin on tuola jossain.
Olin hetki sitten lähellä burn outtia mutta onneksi tajusin vähentää 80 tuntiset työviikkoni 40 tuntiin.
Olen ollut seurustelukierteessä koska en osaa olla yksin. 5v aikana olen ollut sinkkuna 2kk... Hullua. Onneks mulla ei ole huoran mainetta vaikka sellasen varmaan ansaitsisin. Näytän kumminkin ihan nätiltä nuorelta kunnolliselta naiselta niin ei musta päällepäin osaa ees kuvitella millainen oon.

Pelkään ihmisiä mutta pelkään samalla myös olla yksin. Se, että aloin holtittomasti harrastaan seksiä niin nuorena johti siihen että en uskalla luottaa miehiin. Oon nähny millasia ne osaa olla. En usko että kukaan osais oikeesti rakastaa mua.

Musta tuntuu että mulla on jotain henkisiä ongelmia. Välillä mietin tosissani itsemurhaa, sairastin pienen hetken bulimiaa mutta pääsin siitä helposti ja nopeasti onneksi yli. Harrastan seksiä poikaystäväni kanssa aina kun hän haluaa siksi että hän ei pettäisi. Kyllä mäkin tykkään siitä mutta en aina oikeasti jaksaisi.
Enkä koskaan halua katsoa ketään silmiin seksin aikana. Onko se normaalia?
Isäni on alkoholisti ja äitini varmaan vähän narsisti ja ainakin marttyyri joka valittaa huonoa avioliittoa.
Mulla ei ole koskaan ollut ns 'tervettä' aikuista esikuvana. Isäni äiti on alkoholisti, isän isä on kuollut ennen kuin synnyin, äidin äitillä on myös narsistisia piirteitä ja hän on aina arvostellut mua, ei koskaan sanonut mitään hyvää.. ja äidin isä pettää.
Olen itse myös pettänyt kaikkia poikaystäviäni. Se on tavallaan suoja sitä vastaan että olen ensin ehtinyt pettää ennen kuin itse joutuisin petetyksi. Ei kukaan ainakaan tietääkseni ole koskaan pettänyt mua.

Onko jotain hoitoa millä mut saisi kuntoon? Vai olenko jo kunnossa?

5

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v SAA RAISKATA

      > Olin juuri täyttänyt 14v. Neljä sen ajan kaveriani, poikia, pyysi mut ja mun 3 kaveria yhden niistä kotiin <

      No jos nekin on 14 vuotiaita niin ne saa ihan vapaasti raiskata sut koska ne ei oo rikosoikeudellisessa vastussa teoistaan.

      Itseasiassa ole kiitollinen ettei ne tappanu sua, koska ne olisi saanu tehdä senkin eikä ne olisi saanu siitä mitään rangaistusta.

      Suomen laki on sellainen että se kuvittelee ettei 14 vuotias muka voi ymmärtää tekojensa seurauksia ja sillä on oikeus halutessaan jopa murhata ihmisiä.

      Kiitä hyysäriämmiä siitä ettei Suomessa voida laskea rikosoikeudellista ikärajaa esim. 12 vuoteen tai jop 10 vuoteen kuten Englannissa.

      • Psykologiaako

        Edellinen kirjoittaja ei ole ihan tanunnut lakia. Vaikka 14-vuotias ei ole rikosooikeudellisesti vastuussa teoistaan, niin hän on silti esimerkiksi rahallisesti vastuussa, tai hänen vanhempansa ovat. Lisäksi hänet voidaan tuomita koulukotiin tms., jossa hänen toimiaan voidaan ohjata.

        Esimerkiksi raiskaamisesta voi joutua pulittamaan henkisiä kärsimyksiä muutamia tuhansia.

        Mutta palatakseni tuohon aloitukseen:
        Näin pitkän ajan jälkeen ei ole oikeastaan mieltä saada kyseisiä henkilöitä vastuuseen, vaan paras olisi, kun itse saisit käsiteltyä asian pois päiväjärjestyksestä. Se on pitkä tie, mutta hei, tässä on loppuelämä aikaa. Nimittäin pystyt itse olemaan onnellinen ja tyytyväinen itseesi vähitellen, kun saat käsiteltyä asioita. Käy ihmeessä psykologin juttusilla! Ryhmäterapia voisi olla myös hyvä. Saat itsekunnioituksesi kohdilleen.

        Useat miehet ovat sikoja. Mutta eivät kaikki. Ja monet oppivat, kun heille kertyy järkeä. Voisi olla hyvä idea myös mennä suoraan keskustelemaan kyseisten tyyppien kanssa, voi olla, että heilläkin on jäänyt huono maku ja he katuvat käsitettyään myöhemmin mitä oikein ovatkaan tehneet.

        Seksi tuntuu olevan tärkeintä maailmassa, mutta se ei ole! On muutakin ja kun vanhenet, voit päästä tuohon muuhun maailmaan kiinni. Seksillä voi kuvitella hallitsevansa miehiä, mutta se ei ole todellista. Seksiä saa aina muualtakin.

        Toista ei pidä edes yrittää hallita. Vaan jos rakastaa, on luottamusta. Jos toinen ei ole uskollinen, hän ei ole sen suhteen arvoinen. Hae itsellesi kunnon kumppani! Älä aliarvioi itseäsi. Sillä kostat lapsuudessa sinua kaltoin kohdanneille parhaiten!


      • Psykologiaapahyvinki
        Psykologiaako kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja ei ole ihan tanunnut lakia. Vaikka 14-vuotias ei ole rikosooikeudellisesti vastuussa teoistaan, niin hän on silti esimerkiksi rahallisesti vastuussa, tai hänen vanhempansa ovat. Lisäksi hänet voidaan tuomita koulukotiin tms., jossa hänen toimiaan voidaan ohjata.

        Esimerkiksi raiskaamisesta voi joutua pulittamaan henkisiä kärsimyksiä muutamia tuhansia.

        Mutta palatakseni tuohon aloitukseen:
        Näin pitkän ajan jälkeen ei ole oikeastaan mieltä saada kyseisiä henkilöitä vastuuseen, vaan paras olisi, kun itse saisit käsiteltyä asian pois päiväjärjestyksestä. Se on pitkä tie, mutta hei, tässä on loppuelämä aikaa. Nimittäin pystyt itse olemaan onnellinen ja tyytyväinen itseesi vähitellen, kun saat käsiteltyä asioita. Käy ihmeessä psykologin juttusilla! Ryhmäterapia voisi olla myös hyvä. Saat itsekunnioituksesi kohdilleen.

        Useat miehet ovat sikoja. Mutta eivät kaikki. Ja monet oppivat, kun heille kertyy järkeä. Voisi olla hyvä idea myös mennä suoraan keskustelemaan kyseisten tyyppien kanssa, voi olla, että heilläkin on jäänyt huono maku ja he katuvat käsitettyään myöhemmin mitä oikein ovatkaan tehneet.

        Seksi tuntuu olevan tärkeintä maailmassa, mutta se ei ole! On muutakin ja kun vanhenet, voit päästä tuohon muuhun maailmaan kiinni. Seksillä voi kuvitella hallitsevansa miehiä, mutta se ei ole todellista. Seksiä saa aina muualtakin.

        Toista ei pidä edes yrittää hallita. Vaan jos rakastaa, on luottamusta. Jos toinen ei ole uskollinen, hän ei ole sen suhteen arvoinen. Hae itsellesi kunnon kumppani! Älä aliarvioi itseäsi. Sillä kostat lapsuudessa sinua kaltoin kohdanneille parhaiten!

        "Vaikka 14-vuotias ei ole rikosooikeudellisesti vastuussa teoistaan, niin hän on silti esimerkiksi rahallisesti vastuussa, tai hänen vanhempansa ovat."

        "Esimerkiksi raiskaamisesta voi joutua pulittamaan henkisiä kärsimyksiä muutamia tuhansia."


        Vanhemmat eivät ole lapsensa aiheuttamista vahingoista vahingonkorvausvastuussa, elleivät selkeästi ole laiminlyöneet esimerkiksi pienen lapsen valvontavelvollisuutta. Näin tuskin on tässä.
        Rahallinen vastuu tässä tapauksessa voisi tarkoittaa vahingonkorvausta, jonka perusta voi tässä tapauksessa olla hieman vaikea esittää. Korvaus henkisestä kärsimyksestä vaatisi rikosoikeudellista vastuuta, jota tässä ei ole.

        "Lisäksi hänet voidaan tuomita koulukotiin tms., jossa hänen toimiaan voidaan ohjata."

        Huokaus. Hivenen kaukaa haettua yhden teon perusteella.


      • Nooh..
        Psykologiaapahyvinki kirjoitti:

        "Vaikka 14-vuotias ei ole rikosooikeudellisesti vastuussa teoistaan, niin hän on silti esimerkiksi rahallisesti vastuussa, tai hänen vanhempansa ovat."

        "Esimerkiksi raiskaamisesta voi joutua pulittamaan henkisiä kärsimyksiä muutamia tuhansia."


        Vanhemmat eivät ole lapsensa aiheuttamista vahingoista vahingonkorvausvastuussa, elleivät selkeästi ole laiminlyöneet esimerkiksi pienen lapsen valvontavelvollisuutta. Näin tuskin on tässä.
        Rahallinen vastuu tässä tapauksessa voisi tarkoittaa vahingonkorvausta, jonka perusta voi tässä tapauksessa olla hieman vaikea esittää. Korvaus henkisestä kärsimyksestä vaatisi rikosoikeudellista vastuuta, jota tässä ei ole.

        "Lisäksi hänet voidaan tuomita koulukotiin tms., jossa hänen toimiaan voidaan ohjata."

        Huokaus. Hivenen kaukaa haettua yhden teon perusteella.

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194751214506/artikkeli/puheenaihe missa ovat vanhemmat silloin kun lapsi raiskaa lapsen .html

        Linkissä luettavaa ja mietittävää.

        Tässä alla olevassa taas todetaan, että "Kymenlaaksolaisen 13-vuotiaan epäillään pakottaneen sukupuoliyhteyteen omanikäisensä tytön, kertoo Kouvolan Sanomat. Lehden mukaan lastensuojeluviranomaiset selvittävät tapausta.

        Poliisi vaikenee tutkinnasta, sillä kyseessä ei ole varsinainen rikokseen liittyvä esitutkinta. 13-vuotiasta ei voida tuomita rikoksesta, sillä rikosoikeudellinen vastuu alkaa vasta 15-vuoden iässä.

        Lasten tekemiä rikoksia selvitetään tavallisesti vanhempien ja lastensuojeluviranomaisten yhteistyönä."

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/103092-kouvolan-sanomat-13-vuotias-raiskasi-lapsen

        Mitä sitten seurasi, sitä ei tiedetä. Yleensäkään emme juuri tiedä näistä asioista, koska nämä ovat salaisia juttuja.

        Se, että juttua ei selvittele poliisi, vaan sosiaaliviranomaiset, ei tee asiasta näkymätöntä. Lapsi voidaan todellakin huostaanottaa.

        Mutta jos lapsi raiskaa, on hän itsekin kykenemätön käsittelemään asiaa aikuisen tavoin. Luultavasti hän on itsekin jonkun uhri. Häntä pitäisi vielä voida kasvattaa sellaiseen suuntaan, jossa hän oppii tunnitamaan tunteitaan ja käsittelemään niitä, ehkä oppii empatiaa, siis kehittää kykyään asettua toisen asemaan.

        Eihän lapset useinkaan käsitä esimerkiksi eläinrääkkäystä kuten aikuiset. Lapset rääkkäävät sammakoita ja kaloja ja pikkulintuja... Ja toisiaan, jos asiaan ei puututa.


      • Kyllä saattaapi
        Psykologiaapahyvinki kirjoitti:

        "Vaikka 14-vuotias ei ole rikosooikeudellisesti vastuussa teoistaan, niin hän on silti esimerkiksi rahallisesti vastuussa, tai hänen vanhempansa ovat."

        "Esimerkiksi raiskaamisesta voi joutua pulittamaan henkisiä kärsimyksiä muutamia tuhansia."


        Vanhemmat eivät ole lapsensa aiheuttamista vahingoista vahingonkorvausvastuussa, elleivät selkeästi ole laiminlyöneet esimerkiksi pienen lapsen valvontavelvollisuutta. Näin tuskin on tässä.
        Rahallinen vastuu tässä tapauksessa voisi tarkoittaa vahingonkorvausta, jonka perusta voi tässä tapauksessa olla hieman vaikea esittää. Korvaus henkisestä kärsimyksestä vaatisi rikosoikeudellista vastuuta, jota tässä ei ole.

        "Lisäksi hänet voidaan tuomita koulukotiin tms., jossa hänen toimiaan voidaan ohjata."

        Huokaus. Hivenen kaukaa haettua yhden teon perusteella.

        "Huokaus. Hivenen kaukaa haettua yhden teon perusteella. "

        Meinaatko: "Yhden kerran vain tapoin, ei kai nyt yhden teon perusteella tuomita?"

        Kyllä, niin lapsi kuin aikuinen. Lapsi saattaa joutua suljettuun laitokseen.

        Tästäkin pääsee jyvälle:
        http://perustuslakiblogi.wordpress.com/2013/05/21/pekka-riekkinen-laitossijoitettujen-lasten-erityinen-huolenpito-ja-sen-tarkkarajaisuus-perusoikeusrajoituksena/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe