AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / lahjaideoita 30 vuotiaalle

lahjaideoita 30 vuotiaalle

6 Vastausta 23 830 Lukukertaa
Heippa ystäväni on täyttämässä pian 30 vuotta enkä
keksi mitään lahjaksi kun hänellä on jo ihan kaikkea
onko idoita kellään?? kiitos ideoista etukäteen

mä sain

sukat. oli ihan kiva lahja.

Tässä jotain

Riippuu rahatilanteesta, mutta tässäpä muutama ehdotus:
- Vie jonnekkin syömään tai kokkaa/leivo itse jotain (illallinen ravintolassa (jatkot?), herkullisia pikkuleipiä yms. kauniisti koristellussa paperi-/foliopussissa.)
- Vie leffaan/teatteriin/uimaan/risteilylle (no joo, tässä on laaja hintahaarukka)
- Jos ystäväsi on naispuolinen, anna hänelle lahjaksi lahjakortti esim. kosmetologille tai muuhun vastaavaan paikkaan (hierontaa, kasvohoitoa, jalkakylpyä yms. hemmottelua)
- Runokirja, johon sinä olet kirjoittanut ensimmäisen runon.
- Mietelausekirja (esim. Prismoissa myydään humoristisia mietelausekirjoja 30:sille) ja suklaalevy

Toivottavasti sait apua/ideoita:)!

Tilaa vaikka paita tekstipainatuksella

Tilaa hänelle vaikka paita omalla tekstipainatuksella. Tulee edulliseksi ja varmasti tykkää :) www.paitashop.fi on yksi hyvä vaihtoehto :)

sormus

Anna pullonavaajasormus. Olemme ostaneet ystävillemme lahjoiksi ja he ovat tykänneet. Sormuksen voi ostaa osoitteesta www.baring.loitsu.com

Lahja 30-vuotiaalle

Hei,
Listaan muiden mukana tähän niitä, mitä itse sain ystäviltäni. Sain 90 mnuutin kasvohoidon, jollaisessa en ollut koskaan aiemmin käynytkään sekä lahjakortin kylpylään, jossa oli mukana hieronta.

Pienen lapsen äitinä tuli 2 kärpästä yhdellä iskulla, jolloin sain omaa aikaa, ja siellä vielä hemmoteltiin minua.

lahjavinkki

Hei
itse olen löytänyt lahjaidean netistä.
Eksyin tällaiselle sivuille, kun www.apuri.fi sieltä löysin lahjaidean kaverille
 /   /  /  / lahjaideoita 30 vuotiaalle

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Tietoa mainosten kohdentamisesta