Keskustan S-marketin myyjät

KokoKansanAnsa

Näytti olevan kuuloluurissa kirjoitus. Ainakin pari myyjää on sellaisia, että ei edes tervehditä kassalla, ei palvella kunnolla ja naureskellaan sitten asiakkaalle jopa. Törkeyden huippu.

284

15494

    Vastaukset

    • KäynJöllissä

      Samaa mieltä, paljon töykeitä myyjiä.

      • Asioidaan sitten

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Se on kyllä totta!!


      • Anonyymi

        On kyllä


    • toinen totuus

      Ja kaupan valikoima ei pärjää kilpailussa

    • Päivää! Huomenta!

      En tykkää että kaupan nuori kassatyttönen (koskee kaikkia kauppoja) kiljaisee vanhan ihmisen edessä "terve!". Tuskin moni on tehnyt sinunkauppoja kassatypykän kanssa

      • Lähes ikäihminen

        Mitähän aikakautta mahdat elää? Itse en ole vielä vanha, mutta seitsemäs vuosikymmen on sentään pitkällä menossa ja eläkettä pukkaa. En minä teitittelystä varsinaisesti loukkaannu, mutta ääliömäisen typerältä sellainen pokkurointi minuun kohdistettuna kuulostaa!


      • TERVE TERVE TERVE

        Nimimerkki Päivää. Huomenta. Voit pyytää kauppiasta virittämään itsellesi punaisen maton. Se olisi varmaan arvollesi sopivaa. Taidat olla aika pikkumainen ja itseäsi täynnä.


      • Pikkupekka1
        Lähes ikäihminen kirjoitti:

        Mitähän aikakautta mahdat elää? Itse en ole vielä vanha, mutta seitsemäs vuosikymmen on sentään pitkällä menossa ja eläkettä pukkaa. En minä teitittelystä varsinaisesti loukkaannu, mutta ääliömäisen typerältä sellainen pokkurointi minuun kohdistettuna kuulostaa!

        HYVÄ


      • Vanhat tavat esiin

        Kunnioitus vanhalle ihmiselle olla pitää. Ei se teitittely pahasta ole.


      • Anonyymi

        Näinhän tehdään muutenkin Kainuussa. Oon ymmärtänyt, että se on normaali tapa tervehtä eikä se ole sinä-/te - tyyppinen tervehdys, vaan neutraali.


      • Anonyymi
        Vanhat tavat esiin kirjoitti:

        Kunnioitus vanhalle ihmiselle olla pitää. Ei se teitittely pahasta ole.

        Mistä niitä kunnioitetaan? Läheskään kaikki ole kunnioituksen arvoisia.


      • Anonyymi
        Lähes ikäihminen kirjoitti:

        Mitähän aikakautta mahdat elää? Itse en ole vielä vanha, mutta seitsemäs vuosikymmen on sentään pitkällä menossa ja eläkettä pukkaa. En minä teitittelystä varsinaisesti loukkaannu, mutta ääliömäisen typerältä sellainen pokkurointi minuun kohdistettuna kuulostaa!

        Kuin Myös! Minuss ei oo kahta. Teitittely on p,, stä


    • Kajaanilainen

      Paras tapaus oli muutama viikko sitten kirkonkylän ässässä. Sellainen rähjäisen näköinen iso timeksiäijä, Lemminkäisen pipo päässä oli tuomassa totopelejä. Myyjä ei osannut käyttää totokonetta, korsto näytti konerasvan mustuttamilla sormillaan, jotta paina nyt tuosta ja paina tuosta, ota välisumma ja paena viellä kerran "niin se laete tyrkkejää viimesenkin lapun"
      Lohdutti kassatyttöä, jotta "voet sinä vielä ihan itekin joskus osata tehä tuon."
      Kiitteli sitten kohteliaasti maksettuaan melkoisella voitolla pelit.
      Oli meillä kassajonossa hauskaa. Ainakin niillä, joilla ei ollut minnekään kiire. En tuntenut miestä.

    • S-korttilainen

      Kävin eilen illalla, maanantaina Sotkamon ässässä. Yksi kassa ja yli 30 asiakkaan jono. Postikassalla 10 asiakkaan jono, eikä ketään näkynyt palvelemassa. Kello oli vähän vaille kuusi tuolloin. On jollain pettänyt harkinta esimiesportaassa, jos jouluviikolla vilkkaimpaan aikaan henkilökuntaa on noin vähän. Olettaisi noin isossa kaupassa olevan ammattilaisia, jotka tietävät asiakasvirroista jotain. Osaisivat mitoittaa henkilökunnan määrän oikein. Muutama asiakas kääntyi jo ovelta kuuden aikaan takaisin nähtyään tilanteen. Ei ole henkilökunnan vika tällainen.
      Oli kuulemma käynyt tämä totonpelaajakin, alkoiko jono muodostua silloin, mutta ei siinä vika ollut. Ässä menettää helvetisti asiakkaita tällä menolla Sotkamossa.

    • asiakaskortilla

      Tämä S-market jotenkin tippui pikku hiljaa asiakkaiden suosiosta, tietysti kilpailu lisääntynyt, mutta kaupan valikoimakin on kärsinyt, henkilökuntaa en moiti, sillä ei he johda kauppaa.

      • Anonyymi

        Että on ihmiset katkeria. Hankkikaa elämä älkääkä jatkuvasti moittiko toisia! Todella typerää toimintaa. Miten kuvittelette, että Sotkamo jatkaa muutto kuntana, kun vastassa on vaan tympeitä ihmisiä?


    • eeehh...

      Perseelleen meni kun myymälänhoitaja vaihtui ja uusia tuotteita ei osata lisätä valikoimaan.

    • Entinen asiakas

      On ´ne onnettomasti sijoitettu totokoneet ja veikkauskoneet kassalle Ei käy myyjiä kateeksi. Pitäisikö työsuojeluviranomaisille vihjata asiasta.
      Totolaitteet joko kokonaan pois tai sitten kassalle, jossa ei tarvitse pienten lasten ja täysien ruokakärryjen kanssa odottaa sitä, että onko viikon varmat osattu pelata oiken!

    • Anonyymi

      Kaikista nyt vaan ei ole asiakaspalvelutyöhön, hyvät käytöstavat pitäisi osata, jos kaupassa työskentelee. Esimiehen (tai esihenkilön) asenteella tärkeä merkitys siihen, miten myyjät käyttäytyvät.

    • Anonyymi

      Tervehtiminen, kiitos ja ole hyvä pitäisi kuulua KAIKKIEN myyjien sanavarastoon.

    • Anonyymi

      Naisvaltainen, huonosti palkattu ala. Kova työtahti ja ikävät työajat, ei jaksa joka hetki panostaa vaikka pitäisi.

    • Anonyymi

      Oikein hyvää palvelua olen saanut sieltä aina.

      • Anonyymi

        Oletko oikein s-marketin asiakas siella oikein aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikein s-marketin asiakas siella oikein aina?

        Oikein on varmaan oikein asiakas oikein joka oikein kirjoittaa oikein kommenttia. :*


    • Anonyymi

      Aina voi vaihtaa kauppaa, jos palvelu ei ole asiallista. Toisaalta, kannattaako nirppanokista välittää. Minua ainakin naurattaa myyjän huono käytös,jätän sen omaan arvoonsa, minulle huono käytös kertoo ihmisestä heikkouden ja huonon itsetunnon. Kykenetättömyyden asioiden hoitoon ja on ihan selvä asia, että noin käyttäytyvän on todella, todella huono olla.

    • Anonyymi

      Jos on itsellä paha olla niin nauraako joku sitte vai yrittääkö peittää omaa epävarmuuttaan.
      Hyvä asiakaspalvelu pitäisi olla käyntikortti myymälään.

    • Anonyymi

      Jos käytät s-mobiili palelua niin ostosten jälkeen voit sitä kautta laittaa palautetta ,menemään joko omalla nimellä tai anonyymisesti miten koit palvelun toiminnan ja muut palvelut..

      • Anonyymi

        Tuskin kovin moni käyttää s-mobiili palelua??? 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kovin moni käyttää s-mobiili palelua??? 🤪

        Nuorena ihmisenä, kyllä minä käytän s-mobiilia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena ihmisenä, kyllä minä käytän s-mobiilia.

        Juu kyllä minäkin käytän s-mobiilia mutta en palelua🤪vaan palvelua. 😊


    • Anonyymi

      Näyttää menevän palautteet perille tätäkin kautta, joten s-mobiilia ei siihen tarvita.
      Taitaa olla mielessä muut syyt, miksi palautteet toivotaan tehtävän sitä kautta.
      Vielä kun ottaisivat palautteet käsittelyyn eivätkä jäisi lukemisen tasolle.
      Toisaalta, sanonta:vanha koira ei opi uusia temppuja näyttää pitävän paikkansa.

    • Anonyymi

      Kylmä tuotteet käytävällä periaatteessa aina klo 07.00-10.00 välisen ajan..Se siitä kylmä ketjusta sitten.. =)

      • Anonyymi

        Ihan totta, saman olen laittanut merkille, ale lappuja paljon kylmä tiskissä pitkin päivää.
        Asiakkaiden tuote toiveita ei oteta huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta, saman olen laittanut merkille, ale lappuja paljon kylmä tiskissä pitkin päivää.
        Asiakkaiden tuote toiveita ei oteta huomioon.

        Taitaapi johtua siitä, että työntekijöitä saapi pitää niin vähän kerrallaan, ettei kerkeä. Siellä ne juoksee edes takaisin ja kiire näyttää olevan


    • Anonyymi

      Ai onko s-mobiili nuorten juttu?
      Sitä en tiennytkään.

    • Anonyymi

      Pitää olla kepulainen että pärjää s-marketissa asiakkaana.!

    • Anonyymi

      Sama kaiku on askelten pitkin kainuuta,s-marketeissa,siellä on palkattu tai eihän nykyään saa puhua palkkaamisesta,ihmisethän rekrytoidaan,pitää joku sana olla enklantia siellä täällä! niin rekrytoidaan tai palkataan henkilöitä ilman minkäänlaista asiakaspalvelu koulutusta ja henkilöitä jotka eivät työllisty muualle luultavasti,töykeyttä,välinpitämättömyyttä ,mielenkiinnottomuutta työtään kohtaan,vika on liikkeen johtajissa,ei niissä poloisissa työntekijöissä jotka eivät välitä siitä mitä tekevät ja miten tekevät,yleisilme nykyisin on että asiakasta ei huomioida edes tervehtimällä,saati sitten että saisi aidon hymynvirneen vaan ollaan kuin seipäännielleet!

      • Anonyymi

        Ottakaa yhteyttä esimieheen, joku roti pitää asioissa olla!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa yhteyttä esimieheen, joku roti pitää asioissa olla!!!

        No haloo!!
        Eihän myyjät saa hyppiä asiakkaiden silmille.
        Ei myyjä voi valita ketä palvelee ja ketä ei.
        Poikottiin tuollainen kauppa!!


    • Anonyymi

      Jölli vetää asiakkaita enemmän, turistitkin suosivat Alkon ja taxi aseman vuoksi. Luulisi asiakaspalvelun laadun kiinnostavan s-marketin johtoa. Huonon asiakaspalvelun vuoksi lähtee asiakkaat. Itse haen ässästä vain tarjoustuotteet ja iltaisin - 60% tuotteet. Pitäköön tunkkinsa.

      • Anonyymi

        Sinä oletkin köyhä ja jöllitön kaveri!


      • Anonyymi

        No ei se jölli oo kuin kallein kauppa kainuussa.


    • Anonyymi

      Kyllä on tyhjää puhetta,ettei saa hyvää palvelua sotkamon kaupoissa. Olen käynyt jokaisessa myymälässä tarpeen mukaan asioimassa ja joka ikinen kerta olen saanut asiallista palvelua.Katsekontakti kuuluu kassalla myös asialliseen palveluun.

      • Anonyymi

        Kyllä, melkein kaikissa kaupoissa on hyvä palvelu mutta ässän kohdalla näin ei ole. Riittää kun yksi myyjä ei osaa työtään niin huono maine pilaa koko kaupan maineen. Sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, melkein kaikissa kaupoissa on hyvä palvelu mutta ässän kohdalla näin ei ole. Riittää kun yksi myyjä ei osaa työtään niin huono maine pilaa koko kaupan maineen. Sääli.

        Hyvän kohtelun olen aina saanut Sotkamon kaupoissa. Ihmisiähän ne työntekijät siellä ovat. Ihminen on sellainen, että saattaa joskus väsyäkin töissään. Ja jos on huono päivä, niin se on.

        Automatisointi joskus vähän huolettaa. Jos se menee niin, että kohta on vain itsepalvelukassat ja koneet kaupoissa. Eikä yhtään ihmistä auttamassa tai palvelemassa meitä. Jospa ei ihan niin kamalaksi mene.

        Tsemppiä vaan kaikille, niin asiakkaille kuin kauppojen työntekijöillekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän kohtelun olen aina saanut Sotkamon kaupoissa. Ihmisiähän ne työntekijät siellä ovat. Ihminen on sellainen, että saattaa joskus väsyäkin töissään. Ja jos on huono päivä, niin se on.

        Automatisointi joskus vähän huolettaa. Jos se menee niin, että kohta on vain itsepalvelukassat ja koneet kaupoissa. Eikä yhtään ihmistä auttamassa tai palvelemassa meitä. Jospa ei ihan niin kamalaksi mene.

        Tsemppiä vaan kaikille, niin asiakkaille kuin kauppojen työntekijöillekin!

        Minua ei automatisointi huoleta yhtään, kone kuitenkin neuvoo asiallisesti mitä pitää tehdä , se ei näytä hapanta naamaa eikä lajittele asiakkaita, palvelee kaikki tasapuolisesti. Koneet tilanne vaan 👍


    • Anonyymi

      "Mukavaa päivänjatkoa!".
      Voiko teennäisempää enää olla,kun yläpuolelta on pakotettu asiakkaalle toivottamaan.

      • Anonyymi

        Minä inhoan tuota toivotusta. Nykyisin joka paikassa toistavat kuin papukaijat samaa mantraa. Ei teennäisempää voisi olla. Hyi! Lopettakaa se joutava kiekuminen ja heti!


    • Anonyymi

      Hyvä on ollut palvelu s-marketissa ei mitään valittamista!!!Voi olla etta jollakin asijakkalla on itsellä ollut hankalapäivä ja on vielä joutunut kauppaan ruuhkaaikaan.Mukavaa jatkoa vaan kaikille🤗

    • Anonyymi

      Kyllä , olen samaa mieltä. Hyvää on palvelu OLLUT, silloin joskus.

    • Anonyymi

      Ihan hyvää palvelua olen s-marketissa saanut. Ja muissakin kaupoissa.
      En odota myyjän alkaa pitämään minulle seuraa juttelemalla, kunhan perii maksun ja sanoo tarvittavat fraasit tarvittaessa.

      Joillain tuntuu olevan luulo että myyjän pitäisi alkaa jutella niitä näitä.

      Asiakaspalvelu on vaikea laji, yleensä sitä saa mitä tilaa mutta olen kyllä nähnyt niitäkin joille ei palveluala sovi ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ihan vaan perusasiat riittää
        Kiitos, ole hyvä, päivää, hei .
        Palveluala ei ole ollenkaan vaikeaa, jos myyjän henkilökohtainen asenne on oikea, omat asiat kunnossa.
        Ammattitaitoa pitää löytyä, jos palvelualalla toimii.
        On vanhuksia, joille myyjä voi olla päivän ainut henkilö jonka hän tapaa, joten pari ystävällistä sanaa ei pitäisi olla liikaa vaadittu


    • Anonyymi

      Vittu mua vois vähempää kiinnostaa kaupan kassan asenne tai puhuuko vai ei mitään.!
      Kunhan vaan voi maksaa ostokset ja häipyä menee.!!

      • Anonyymi

        No nyt on asennetta.🤘
        Lisää liksaa, niin alkaa kiinnostaa .😂
        Alipalkattu työ alkaa vituttaa ketä tahansa.🤘


    • Anonyymi

      Sivusta seuranneena ei oo tod helppoa palvella kaikkia. Myyjä sanoo terve niin asiakas vastaa vittumaisesti eiku se on päivää!!! Hohhoi.

      Käyttäydy itse fiksusti, niin saat samaa takaisin. Ihanko oikeasti teitä ärsyttää myyjän hyvänpäiväntoivotus? Onneksi pienet on ongelmat, jos tämä on ainoa ärsytyksen aihe.

      Kiire näyttäis olevan, vaan onko sekään myyjän syy? Johtoportaaseen katseeni kääntyy.

      • Anonyymi

        Palveluala , myyjän työ on ihan helppoa ja antoisaa jos tyytyy pieneen palkkaan ja ikäviin työaikoihin. Vaatii asennetta , jota sinulla näyttää olevan. Mutta tämä kaikki ei riitä. On paljon erilaisia töitä , joissa törmätään palvelu tilanteisiin, siinä kysytään ammatti taitoa , mielenrauhaa ja palvelualttiutta. Kaikista siihen ei ole , toisille hymy ja ystävällinen sana on liikaa vaadittu. Jos töissä kuten kaupassa käy vain (pienen)palkan takia niin siinä ollaan väärillä useilla. Työ motivaatio on väärä eikä silloin ole kykeneväinen niin yksinkertaiseen työhön kuin myyjän työ on, mutta kun jossain pitää leipä ansaita niin sitten hyllyjä täytetään naama nutturalla. Tosin, oman työn arvostus on heikkoa kun palveleminen on nollassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palveluala , myyjän työ on ihan helppoa ja antoisaa jos tyytyy pieneen palkkaan ja ikäviin työaikoihin. Vaatii asennetta , jota sinulla näyttää olevan. Mutta tämä kaikki ei riitä. On paljon erilaisia töitä , joissa törmätään palvelu tilanteisiin, siinä kysytään ammatti taitoa , mielenrauhaa ja palvelualttiutta. Kaikista siihen ei ole , toisille hymy ja ystävällinen sana on liikaa vaadittu. Jos töissä kuten kaupassa käy vain (pienen)palkan takia niin siinä ollaan väärillä useilla. Työ motivaatio on väärä eikä silloin ole kykeneväinen niin yksinkertaiseen työhön kuin myyjän työ on, mutta kun jossain pitää leipä ansaita niin sitten hyllyjä täytetään naama nutturalla. Tosin, oman työn arvostus on heikkoa kun palveleminen on nollassa .

        Huhhuh. Älytöntä että lähdetään arvostelemaan toisen työtä sanomalla mm. myyjän työn olevan yksinkertaista. Eiköhän se ole niin, että jokaisella alalla on omat haasteensa. Myöskin myyjän työssä. Tsemppiä vain kaikille myyjille vuoden kiireisimpään aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palveluala , myyjän työ on ihan helppoa ja antoisaa jos tyytyy pieneen palkkaan ja ikäviin työaikoihin. Vaatii asennetta , jota sinulla näyttää olevan. Mutta tämä kaikki ei riitä. On paljon erilaisia töitä , joissa törmätään palvelu tilanteisiin, siinä kysytään ammatti taitoa , mielenrauhaa ja palvelualttiutta. Kaikista siihen ei ole , toisille hymy ja ystävällinen sana on liikaa vaadittu. Jos töissä kuten kaupassa käy vain (pienen)palkan takia niin siinä ollaan väärillä useilla. Työ motivaatio on väärä eikä silloin ole kykeneväinen niin yksinkertaiseen työhön kuin myyjän työ on, mutta kun jossain pitää leipä ansaita niin sitten hyllyjä täytetään naama nutturalla. Tosin, oman työn arvostus on heikkoa kun palveleminen on nollassa .

        Sen verran sivistystä varmaan aikuisilta löytyy että tervehditään asiakkaita. Tahdon asia, mihin tahtiin leukojaan loksauttelee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran sivistystä varmaan aikuisilta löytyy että tervehditään asiakkaita. Tahdon asia, mihin tahtiin leukojaan loksauttelee .

        Sivistystä on myös rakentava asiallinen palaute. Täällä selvästi samat ihmiset kommentoivat, näköjään jopa omiin viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistystä on myös rakentava asiallinen palaute. Täällä selvästi samat ihmiset kommentoivat, näköjään jopa omiin viesteihin.

        Mielenkiintoista nähdä , miten kommentointi jatkuu?
        Loppuuko? Vai vieläkö jaksaa, luulisi olevan nyt uusia asioita mietittävänä.


    • Anonyymi

      Kaupassa moni on töissä ilman kaupallista koulutusta. Työn voi oppia lähes kuka vaan. Jos asenne on kohdallaan niin varmasti siellä onnistuu.
      Kaupan ala on naisvaltainen ala joten palkka on pieni, kuten moni muukin naisvaltainen ala, ei kai tämä nyt ole mikään uutinen.
      Kaupan kiireistä pitää huolen nykyiset aukioloajat. Kauppojen ei olisi pakko olla auki aamu varhaisesta ilta myöhään, tähän on tultu koska naiset tyytyvät näihin muutoksiin eli naiset tekevät työt joita harva mies suostuu tekemään, eiköhän tämäkin ole kaikkien tiedossa. Ammatinvalinta kysymys.

    • Anonyymi

      Kallis kauppa ässä, jos Lidlin hintoihin vertaa. Toisinaan hyviä tarjouksia.

      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla 👍


    • Anonyymi

      Vuokatin k-supermarketissa paras palvelu ollut mitä nyt 25v kaupassa käynyt. Kumpikin s-market surkea palvelun suhteen välillä mutta ei aina. Sotkamon jölli myös hyvä silloin kun kauppias kassalla. Osaa palvella!

    • Anonyymi

      Minkälaisia palvelijoita te olisitte valittajat

      • Anonyymi

        Palvelisin kaikkia asiakkaita yhtä hyvin ja kohteliaasti, se olisi minulle kunnia-asia. Asiakkaat valittavat sen mukaan , millä tasolla palvelu on.
        Melko paljon näyttää tyytymättömyyttä olevan, ei voi olla tyhjää puhetta.
        HERÄTYS ‼️


      • Anonyymi

        Eiköhän terve aikuinen ihminen tiedä hyvät käytöstavat. Ilkeys ei kuulu myyjän työpäivää ja olisi todella noloa jos esimiehen pitäisi puhutella minua huonon käytöksen vuoksi.
        Luonteessa vääristymä jos pitää olla töykeä ja ilkeä asiakkaille.


    • Anonyymi

      Ulkonäön mukaan siellä asiakkaat valikoidaan

      • Anonyymi

        Totta, toisia tervehditään toisia ei!


    • Anonyymi

      Oletteko asiakkaat muistaneet ite tervehtiä lopettakaa tämä ihmisten morkkaaminen ei mitään vikaa ole he tekevät työnsä niin kuin pitää

      • Anonyymi

        🤭🤥😇🤣😭😅


      • Anonyymi

        Eli myyjänkö pitää sietää uhkaava tai huono käytös , kyllä on sairas sun maailman katsomus


    • Anonyymi

      No,ei ihmisillä enää ole muuta tekemistä kun tyhjänpäiväistä asiaa vetoa täällä.Antaa myyjien tehdä työnsä ja onko tuo niin paha jos ei se tervehdys sieltä tule...Asiakkaan kannalta kun ajattelen niin monesti me asiakkaat olemme itse vihaisia jos jumitumme esimerkiksi kassajonoon...Meidän pitää muistaa kun kauppaan menemme että siellä on muitakin kuin minä.Niin ja kysytään hän meiltä sitä eskorttia😆Monellakaan sitä ei ole siellä parkkipaikallakaan tänäpäivänä🤣

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen foorumi. Aloitan seuraamisen, mielenkiinnosta . Entisenä työntekijänä voin kertoa, että ei ollut näitä ongelmia s- marketissa.

    • Anonyymi

      Älkää sitten hyvä ihme valittako ravintolan tai vaikka jonkun vaatekaupan palvelusta myöskään. Kyllä se asiakaspalvelualalla pitää perusasiakaspalvelutaidot olla, eikä naureskella asiakkaille ja mulkoilla esimerkiksi..

      • Anonyymi

        Höpö, höpö ja vielä kerran höpö


      • Anonyymi

        Älkää valittako mistään vaan eläkää elämänne.Mulkoilaanhan sitä torillakin ja vaikka missä ja naiset varsinkin päästä varpaisiin asti.Eikä tuo haittaa mitään...Joillakin vaan on huono itsetunto kestää sitä mulkoilua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää valittako mistään vaan eläkää elämänne.Mulkoilaanhan sitä torillakin ja vaikka missä ja naiset varsinkin päästä varpaisiin asti.Eikä tuo haittaa mitään...Joillakin vaan on huono itsetunto kestää sitä mulkoilua

        Miksi pitäisi " kestää" mulkoilua? Ei se ole normaalia , normaalin ihmisen käytöstä‼️


    • Anonyymi

      Vaihtakaa ihmiset jo levyä...Vuosikin on jo vaihtunut..Aivan hyvän palvelun olen saanut...Itsehän asiakas saa ostoksensa valita ja voit vielä itsepalvelukassalla ne maksaakin.Ei tarvitse myyjien kanssa olla tekemisissä jos ei tahdo.Älä pukkaannu juttusille joutenpäite....Minä en edes ajattele myyjiä saati heidän ilmeitään koska heillä näyttää olevan hyvin kiiretahti askareissaan.Hyvät myyjät voimia teille töihin ja meihin asiakkaisiin👍

      • Anonyymi

        En todellakaan kunnioita myyjää joka noin huonosti käyttäytyy. Mieletöntä loskaa! Ala- arvoista käytöstä.
        Ihan turha väittää että palvelu on hyvää kun täällä on tätä kommenttia vaikka miten paljon. Ja joo, olen kirjoittanut tasan kaksi kommenttia joten kyllä meitä samaa mieltä olevia on enemmän kun kaksi tyytymätöntä " turhan valittajaa"


    • Anonyymi

      Laitan valituksen S-marketin johdolle.

    • Anonyymi

      Haluttaisi kyllä kuulla miltä myyjiltä olette niin "huonoa" palvelua saanut, itse aina kaikilta myyjiltä saanut hyvää asiakaspalvelua ja on se tervehdyskin kuulunut.

    • Anonyymi

      Hän on nyt Ässän asijakas.

    • Anonyymi

      Siisti, asiakasystävällinen kauppa. Tyytyväinen asiakas olen, useamman kerran viikossa käyn. Paljon melua turhasta jonkun ilmeisen huonolla tuulella olleen purkausta negatiiviset kommentoinnit, ei minuun vaikuta, ei suuntaan eikä toiseen.

      • Anonyymi

        Sen verran kuitenkin vaikuttaa että pitää kommentoida ja puolustella. ?!


    • Anonyymi

      Millainen on mielestänne hyvän palvelun kauppa? Mitå vaatimuksia?

    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa kommentoiminen järkevien
      koska täällä on jotkut tai joku kuka haluaa vaan kinata täällä ja ärsyttää... Tai poistaa tämä täältä kokonaan ylläpitäjän....

    • Anonyymi

      😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Roska kauppa ja enimmäkseen puliukot ja muut spurut siellä ravaa ostoksillaan

    • Anonyymi

      Kauppa joka on vähän kulahtanut valikoimaltaan ei houkuttele kauheasti asiakkaita..
      Ei ole kehitetty yhtään kymmeniin vuosiin ja k-kaupassa sentään tuotteet vaihtuu ja ulko olemusta päivitetään säännöllisesti kanssa..Että kyllä mä en taida s-marketissa käydä enää

    • Anonyymi

      Ostin K. kaupasta 1400 euron eesä siitä sain 5 euoo ÄS sä olisiollut 5%ponus.

      • Anonyymi

        Bonusta saa 300€ asti s- ryhmästä.


    • Anonyymi

      Haluatteko kuulla vitsin?
      - Noh?
      Sotkamon S-Market.

    • Anonyymi

      Olen aina saanut ostokseni tehtyä tässä kaupassa ja asiakas palvelu kassalla ihan tarpeeksi välttävää omaan makuuni että kiitos siitä.! En tajua tämän ketjun niinkuin oleellista tarkoitusta muuta kuin mustamaalata kaupan henkilökuntaa..!

      • Anonyymi

        Samaa olen miettinyt🙄


      • Anonyymi

        Jes!!!!


    • Anonyymi

      kuhmon s-marketeista ERIKOISEN hyvän palvelun,kiitos neuvoista ja ystävällisyydestä.olen saanut muualtakin,ei ole moittimista. METSÄ VASTAA NIINKUIN HUUDETAAN.........

    • Anonyymi

      Mikä teitä oikein vaivaa?

    • Anonyymi

      Heissan 👋🌞
      Kannatan ketjun lopettamista, eiköhän ruusut& risut ole tulleet 7 vuoden aikana kaikille selväksi.

      Loppu hyvin, kaikki hyvin 👍🌞

    • Anonyymi

      Ei Suotta sananvapautta rajoittamaan, antaa ketjun olla, mutta ei siihen tarvitse kommentoida ellei tule uusia palautteita.

    • Anonyymi

      Sain huonoa palvelua!! EN voi suositella kauppaa

    • Anonyymi

      Täällä on joku jolla on tosissaan monet vinossa, mutta ei hätää mitään S-ryhmän kaupasta saat uudet....jospa sitä sitten paremmalla mielellä voi S-maskettiin Sotkamossa mennä👍

    • Anonyymi

      YLLÄPITÄJÄ,poistakaa tämä ketju.Tämä on todella lapsellista kiusantekoa myyjiä kohtaan.Kirjoittaa asiakas ei myyjä

      • Anonyymi

        Eihän tämä muuten olisi suomi24 "asiakaspalvelu" sivusto..


    • Anonyymi

      Saa nähdä onko ylläpidolle lähteneellä ilmoituksella mitään muuta vaikutusta, kuin trollin huikea hehkutus ?

      Ylläpitäjät, poistakaa todellakin koko tämä ketju.

      Tämä on niin ala-arvoista ihmisten loukkaamista kokonaisuudessaan ja vielä annetaan jatkua vuodesta toiseen.

      Ei kai tämän palstan teema ole arvostella henkilöitä aivan naurettavalla tavalla.

      Pyydän asiallisesti----> olkaa ystävällisiä ja poistakaa koko ketju, en ole ainoa joka on tätä vakavasti pyytänyt ja odottanut.

      • Anonyymi

        Poistakaa samalla pari muutakin ketjua sillä periaatteella, ei Sotkamon Äss Marketilla ole mitään erityisvapautta.


      • Anonyymi

        Jos ylläpito ei poista ketjua nii poista sinä ongelma sillä konstilla saat kommentoinnin loppumaan.
        Simppelii vai mitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ylläpito ei poista ketjua nii poista sinä ongelma sillä konstilla saat kommentoinnin loppumaan.
        Simppelii vai mitä ?

        Ei ole silloin simppeliä, kun ylpeys ei anna periksi .


    • Anonyymi

      Joo pois vaan Äss market täältä, katsotaan mitä jää jäljelle ?
      🥒💓🍑🚙

      • Anonyymi

        WAU😂


    • Anonyymi

      Ketjua seuraavat, pyydän todellakin ystävällisesti miettimään miksi tämä ketju on ollut ja on edelleen kommentointien kohteena?
      Kyllä ihmettelen, jos ei kenenkään päässä yksikään kello soi !

    • Anonyymi

      En edes tiedä ketä tässä haukutaan, vaikka käyn vähintään 2 kertaa viikossa kylän ässässä.
      Ilmeisesti palvelu on ollut minulle riittävän hyvää.

    • Anonyymi

      Jokaisella S-ketjun kaupalla on koko suomessa omat sivut PALAUTEC! Sinne voi kirjoitaa jokainen huonosta palvelusta jos kokee niin.Tekstit siis palaute lukee mymälä vastaava pomo.Ei työntekijät.Itä-Helsinki S-ketujun kaikki mymälät palvelu altiita.Ystävlisiä kaupalla kuin mymälässä henkilökunta AINA TERVEHTIVÄT.Asiakas on tällä mymälässä sisällä tai kassalla numero 1.

    • Anonyymi

      ☀️🐥🐥Ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille 🐥🐥☀️
      Kommenteissa on monesti esitetty toive ketjun lopettamisesta ja kasvokkain keskustelemisesta .
      Asiaa on viety eteenpäin ja toivotaan että ketju saadaan poistettua ja päästään keskustelemaan epäkohdat kasvokkain. Samalla loppuu epäilyt ja väärä tieto siitä, ketkä täällä ovat mielipiteitään esittäneet.

      • Anonyymi

        Kiitos👍
        Aurinkoista pääsiäistä 🐥


      • Anonyymi

        Sananvapaus on jokaisella palautteena, onhan täällä annettu monista yrityksistä palautetta 👌🏻


      • Anonyymi

        Mahtavaa, tulee asioihin selvyys 🐥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sananvapaus on jokaisella palautteena, onhan täällä annettu monista yrityksistä palautetta 👌🏻

        Mitä sä selität ? Kommentit luettavissa .
        Menikö pupu pöksyyn , pääsiäisen kunniaksi ?
        🐰🐇🐰🐇 Tsemppiä sulle 👍


      • Anonyymi

        Jos tämä keskustelu poistetaan niin tietenkin pitää tehdä uusi samanlainen tilalle.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on parasta viihdettä kun käy täällä näitä juttuja lukemassa..Järki niinkuin persesilmässä..

      • Anonyymi

        Mahtavaa, hienosti on bilsan opinnot sulla hallussa 👍
        Suolistossa on toiset aivot, niinhän sitä sanotaan 😊


      • Anonyymi

        Vaikeuksia kerjää .
        Huumori , vähän kyseenalaista .


    • Anonyymi

      Tarjoukset luetaan lehdestä tai somen kautta saa niistä tiedon, ei niitä kukaan keksi.

    Ketjusta on poistettu 466 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe