Puoluegallup SDP voittoon

heikki2d

Nyt kaikki äänestämään oikea puolue gallupin voittoon!
www.suomen-persereika.net/puolueiden-kannatus

25

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siit äpuuttuu

      Ruksattava kohta, demut oppositioon ja kokoomus!

      • Intti Ranne

        Hyvä huomio.

        Nuo pitäisi ehdottomasti täydentää siihen.


    • Intti Ranne

      Miten edustava tuostakin gallupista mahtanee tulla. Tällä hetkellä 23 ääntä annettuna.

      Demareita on käynyt aika paljon äänestämässä, kun puolueella on 6 äänellä 26% kannatus. Sama tosin persuilla ja Muutos 2011 puolueilla.

      • Putous14

        Nyt järjestys on muuttunut siten, että persut on ekana, tokana Muutos 2011 ja sitten SDP.

        Takiaispuolueet ja Kokoomus eivät ole vielä oikein saaneet omia äänestäjiään liikkeelle.


      • Demuluuserit

        Tilanne on hieman muuttunut nyt kun ääniä on annettu melkein kaksi kertaa niin paljon kuin pari päivää sitten.

        Persut johtavat ylivoimaisesti, toisena Muutos 2011 ja Keskusta. SDP on neljäntenä mutta ei kovin isolla välimatkalla viidentenä tulevaan Kokoomukseen. Jos kokkarit saavat väkeä liikkeelle niin he voivat ryntätä demuluuserit.


    • missä= IPU

      Miksi minun puolueeni ei ole mukana?

      Onko jossain määrätty että vain eduskuntapuolueita saa äänestää.

    • niin on

      Eipä näytä keskusta olevan kärjessä kuten Ylen höpöhöpö gallupeissa.

    • toni.
    • Musta Vandaali

      Öh kumpaa siinä pitä äänestää. Suomen p-reikää vai sitä puoluettä, jota aikoo äänestää? Jäi jotenkin epäselväksi. Varmuuden vuoksi äänestin SPD:tä - puoluetta, jota OLIN äänestänyt ja joka on meillä Vantaalla päättänyt lakkautaa kouluja, jotta olisi varaa palkata uusi apulaiskaupunginjohtaja persujen mandaatille. Että mua ...tuttaa.

      EN ÄÄNESTÄ ENÄÄ DEMAREITA.

      • menikö jo

        Valoylös!


      • luitko

        Jos kysymys on "mitä puoluetta kannatat?" niin mitä epäselvää siinä on.


      • DEmari ei ymmärrä
        luitko kirjoitti:

        Jos kysymys on "mitä puoluetta kannatat?" niin mitä epäselvää siinä on.

        Tyhmän kysymyksen esittäjä oli todennäköisesti demariministeri ja feministi, koska ei osaa lukea ja ymmärrä vieläkään omaa äidinkieltään, vaikka on nimitetty Kokoomuksen avulla ministeriksi. Taitaa olla Jutta Un tai Tarja Hn kavereita.
        Demareilla virkaan ja ministeripaikkaan riittää puolueen jäsenkirja, vaikka korvien väli olisi tyhjää täynnä!


    • Röyhkeä porukka

      Uusi virkanimitys. Hieman tässä tulee tunnelma, ettei ole pätevä eikä kovin viisaskaan, kun syö tappeluttaa kasvatusalan ihmisiä keskenään. Onkohan edes tutkintoa? Onko "simppeli", tunteeko kukaan?

      Alalla paljon päteviä, on hyvin vanhanaikaista valita ketään puoluekirjan perusteella. Onkohan nämä miehet jotenkin nostaneet Kiurun ministeriksi tai onko joku "petikaveri-juttu" jossain takana?

      Kiuru jälleen esillä
      Lauantai 22.11.2014 klo 09.36
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112218856800_uu.shtml

    • Demut häviää

      Miten todennäköistä tuo "voitto" lienee? Olisko "torjuntavoitto" parempi termi?

      Tällä hetkellä demukat neljännellä sijalla ja Kokoomus hengittää jo niskaan viidenneltä.

    • kuolevan korahdus..

      Väsymyksestä kuolevakin ensin korahtaa ylös ja , sitten kuolee, niin demutkin.. Nää roistot, jotka polkee eläkeläisiä!

    • olen suomalainen

      Persuilla jo 50% kannatus.

    • Intti Ranne

      Itse asiassa yllättävän moni on näemmä äänestänyt demareita. Yllättää melkein yhtä paljon kuin se, että aloittaja on ehtinyt plussata aloitustaan tähän mennessä 1195 kertaa.

      Syy tähänastiseen menestykseen lienee tuon hyperlinkin nimi "Suomen-persereika". Se vaikuttaa sellaiselta joka houkuttelee suhteettoman paljon juuri demareita äänestämään.

      • heikki2d

        No joo pari plussaa annoin.


    • Lasten puolesta

      Pääministeri A. Stubb ja ministeri Antti Rinne:
      Ihmettelen suuresti sitä, etteikö kyseisillä ministereillä ole mitään tärkeämpää puuhastelua tänä kansamme jatkuvan laman aikana, kuin pyrkiä romuttamaan jo vuosituhansien ajan käytännössä ainoaksi oikeaksi havaittu avioliittosuhteen koostumus?

      Mielestäni he pyrkivät nyt luonnottomien sukupuolisuhteiden kustannuksella homojen adoptio-oikeutta ajaen riistämään lapsilta oikeuden omaan isään ja äitiin, vaikka jo vuodelta 1948 säädetty ja Suomenkin hyväksymä YK:n yleisten ihmisoikeuksien artikla nro 16 sen heille takaa! TEHKÄÄ SYNTISET PARANNUS JA LOPETTAKAA TUOLLAINEN MIELETÖN TOUHU!

      • Tule pois keskiajalta !

        Tule pois keskiajalta jolloin oli noitavainoja, vainottiin vasenkätisisiä, vainottiin tiedemiehiä koska vain Raamattu tiesi totuuden...


      • Risukimppu
        Tule pois keskiajalta ! kirjoitti:

        Tule pois keskiajalta jolloin oli noitavainoja, vainottiin vasenkätisisiä, vainottiin tiedemiehiä koska vain Raamattu tiesi totuuden...

        Demari esittelee "vakaumustaan"...


    • alueella ollut

      Tulis veronmaksajille halvemmaks kun vietäs koko eduskunta vierailulle Kuolleen meren eteläpään alueelle,missä on joskus sijainnut Sodoma ja Gomorra.Olen itse käynyt alueella on tosi kolkko paikka.Että silleen

      • Ainakin punavihreät

        Voitanee ottaa seuraavan Eduskunnan matkaohjelmaan - ainakin harkittavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe