Missä luotsi?

usko3

Eikö katoliikki olekaan enää luotsi?

19

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotsitta paras

      Olisikohan saanut lähtöpassit? Ei ole millään lailla varotellut etukäteen, mikä viittaa siihen, että se sai lähteä. Olisi kait se muuten jollain tavalla antanut ymmärtää, että lopettaa,

      Palstan kirjoitteluaktiviisuus laski huimaavasti sen aikana.

      No, kaikella on aikansa. Jos suoraan sanon, on parempi että lopetti. Yrittäessään kitkeä rikkaruohoja, siinä kyllä meni myös muutama vehnän korsi.

      • Sananvapaus

        Valitettavasti on ja sensuroi ja rikko lakia sen minkä ehtii o nollut ennen stasissa töissä


      • Sananvapaus kirjoitti:

        Valitettavasti on ja sensuroi ja rikko lakia sen minkä ehtii o nollut ennen stasissa töissä

        Ei ole minä ammuin sen sananvapuden vihollisen


      • arton himot;
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ei ole minä ammuin sen sananvapuden vihollisen

        nyt artonissi voikin taas täällä
        vapaasti huoritella Rva Presidenttiämme
        ja Neitsyt Mariaa


    • Kysyn vaan

      Jos hän joutuin välilä tekemään niitä töitä,joista palkkaakin maksetaan, vaikkakin kitsaasti,kuten valitus kuului.

      • Jaakobin ääni

        Minä veikkaisin samaa, jos luotsin paikka ei olisi tyhjä. Tai sitten niillä on päivityksiä tms. Eikö koko systeemiin ollut tulossa uudistus?


    • usko3

      Ikävä asia kuitenkin. Palsta on tullut paljon siistimäksi kuin ennen on ollut.

      • katolilainen

        Jos luotsi on lähtenyt, kiitän häntä hyvästä työstä. Palsta on todella ollut siistimpi.

        Työ on ollut kiitoksetonta ja kaiken maailman hörhöt tekevät luotsin työstä mielettömän.

        Kiitos, että jaksoit tämänkin verran!


      • katolilainen kirjoitti:

        Jos luotsi on lähtenyt, kiitän häntä hyvästä työstä. Palsta on todella ollut siistimpi.

        Työ on ollut kiitoksetonta ja kaiken maailman hörhöt tekevät luotsin työstä mielettömän.

        Kiitos, että jaksoit tämänkin verran!

        Minä en kyllä kiittäisi mistään hyvästä työstä. Päinvastoin hän mollasi koko katolisen kirkon sensuroinnilla. Aiemmin minulla oli vähän sympatiaa katolisa kohtaan, mutta tuo luotsi vei kaikki pois. Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan. Kuten ei antanut olla yhtään Maria keskustelua, koska on kiusallinen asia katolisia kohtaan


      • meno jatkuu ???
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Minä en kyllä kiittäisi mistään hyvästä työstä. Päinvastoin hän mollasi koko katolisen kirkon sensuroinnilla. Aiemmin minulla oli vähän sympatiaa katolisa kohtaan, mutta tuo luotsi vei kaikki pois. Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan. Kuten ei antanut olla yhtään Maria keskustelua, koska on kiusallinen asia katolisia kohtaan

        totuusvoittaaaina23.11.2014 00:35
        Ei ole minä ammuin sen sananvapuden vihollisen ---
        Katoliikkihan kiinnitti huomion siihen
        että HERR Nisi kirjoitteli aina

        ns. muistamattomassa tilassa
        räävittömyyksiä,
        - huorahalosista -
        ja parjasi Neitsyt Mariaa....


      • artokännissäainaöisi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Minä en kyllä kiittäisi mistään hyvästä työstä. Päinvastoin hän mollasi koko katolisen kirkon sensuroinnilla. Aiemmin minulla oli vähän sympatiaa katolisa kohtaan, mutta tuo luotsi vei kaikki pois. Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan. Kuten ei antanut olla yhtään Maria keskustelua, koska on kiusallinen asia katolisia kohtaan

        totuusvoittaaaina-nikki
        kirjoittelee
        Lutherin Baskeri päässään ÖISIN
        Aivopierujaan kun on
        narautellut pullonhenken kaverikseen..


      • usko3
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Minä en kyllä kiittäisi mistään hyvästä työstä. Päinvastoin hän mollasi koko katolisen kirkon sensuroinnilla. Aiemmin minulla oli vähän sympatiaa katolisa kohtaan, mutta tuo luotsi vei kaikki pois. Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan. Kuten ei antanut olla yhtään Maria keskustelua, koska on kiusallinen asia katolisia kohtaan

        Minä kiitän katoliikkiä eritäin hyvästä työstä. Tietenkään kukaan trolli ei kiitä sellaisesta, josta on haittaa trollaamiselle.

        " Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan."

        Riippuu siitä, mitä pidetään "kiusallisena". Katoliikki oli ainakin oikeassa siinä, ettei uskonnon pysyvästä opista kannata aina kirjoittaa. Sellainen on esimerkiksi Mariologi. Sen arvostelemisesta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole odotettavissa, että Katolinen kirkko luopuisi tai muuttaisi kyseistä oppia.

        Näillä palstoilla kirjoitusten tarkoituksena ei myöskään pitäisi olla jonkun uskon horjuttaminen omaa kirkkoaan kohtaan.

        Minkähän mittapuun mukaan Katolinen kirkko mahtaa olla "lahko"? Se kun on ollut ainoa Länsi-Eurooppaa hallinnut uskonto yli tuhat vuotta. Luterilaisuus ja siitä eronneet syntyneitä lahkoja voitaisiin aivan hyvin nimittää lahkoiksi, koska ne syntyivät katolilaisuudesta, kuten protestantismi yleensäkin.


      • L.-Maria
        usko3 kirjoitti:

        Minä kiitän katoliikkiä eritäin hyvästä työstä. Tietenkään kukaan trolli ei kiitä sellaisesta, josta on haittaa trollaamiselle.

        " Ei ole mikään uskonlahkon etu että poistetaan kirjoitus jos on kiusallinen omaa kohtaan."

        Riippuu siitä, mitä pidetään "kiusallisena". Katoliikki oli ainakin oikeassa siinä, ettei uskonnon pysyvästä opista kannata aina kirjoittaa. Sellainen on esimerkiksi Mariologi. Sen arvostelemisesta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole odotettavissa, että Katolinen kirkko luopuisi tai muuttaisi kyseistä oppia.

        Näillä palstoilla kirjoitusten tarkoituksena ei myöskään pitäisi olla jonkun uskon horjuttaminen omaa kirkkoaan kohtaan.

        Minkähän mittapuun mukaan Katolinen kirkko mahtaa olla "lahko"? Se kun on ollut ainoa Länsi-Eurooppaa hallinnut uskonto yli tuhat vuotta. Luterilaisuus ja siitä eronneet syntyneitä lahkoja voitaisiin aivan hyvin nimittää lahkoiksi, koska ne syntyivät katolilaisuudesta, kuten protestantismi yleensäkin.

        "Minä kiitän katoliikkiä eritäin hyvästä työstä."

        Totta joka sana! Hänen "hyvä työnsä" oli kaikkien katolilaisten karkottaminen tältä palstalta ja sen antaminen helluntailaisten vapaaseen käyttöön.

        "Tietenkään kukaan trolli ei kiitä sellaisesta, josta on haittaa trollaamiselle."

        Katoliikin mukaan "trolleja" olivat suunnilleen kaikki muut kuin hän itse, hänen sivupersoonansa Jaakobin ääni ja edellämainittujen hellariystävät.

        "Katoliikki oli ainakin oikeassa siinä, ettei uskonnon pysyvästä opista kannata aina kirjoittaa. Sellainen on esimerkiksi Mariologi. Sen arvostelemisesta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole odotettavissa, että Katolinen kirkko luopuisi tai muuttaisi kyseistä oppia."

        Kuten Marialainen! tuolla toisaalla muistuttaa, tuon "logiikan" mukaan emme saisi siis keskustella Jumalasta ollenkaan. Samojen mukaan ilmeisesti Jumalasta tai Neitsyt Mariasta saarnaaminen on papeille turhaa, koska mitään uutta sanottavaa heillä tuskin siis voi olla.

        "Näillä palstoilla kirjoitusten tarkoituksena ei myöskään pitäisi olla jonkun uskon horjuttaminen omaa kirkkoaan kohtaan."

        On olemassa vain YKSI, pyhä, katolinen ja apostolinen kirkko, joka on sama kuin katolinen kirkko. Jostakin "omista kirkoista" puhuminen ei ole katolista puhetta, ja osoittaa paremminkin sitä, että kyseinen henkilö on nukkunut informaatiokurssin läpi.

        "Minkähän mittapuun mukaan Katolinen kirkko mahtaa olla "lahko"? Se kun on ollut ainoa Länsi-Eurooppaa hallinnut uskonto yli tuhat vuotta. Luterilaisuus ja siitä eronneet syntyneitä lahkoja voitaisiin aivan hyvin nimittää lahkoiksi, koska ne syntyivät katolilaisuudesta, kuten protestantismi yleensäkin."

        Väärin. Luterilaisuus ja muuta lahkot nimenomaan OVAT lahkoja.


      • usko3
        L.-Maria kirjoitti:

        "Minä kiitän katoliikkiä eritäin hyvästä työstä."

        Totta joka sana! Hänen "hyvä työnsä" oli kaikkien katolilaisten karkottaminen tältä palstalta ja sen antaminen helluntailaisten vapaaseen käyttöön.

        "Tietenkään kukaan trolli ei kiitä sellaisesta, josta on haittaa trollaamiselle."

        Katoliikin mukaan "trolleja" olivat suunnilleen kaikki muut kuin hän itse, hänen sivupersoonansa Jaakobin ääni ja edellämainittujen hellariystävät.

        "Katoliikki oli ainakin oikeassa siinä, ettei uskonnon pysyvästä opista kannata aina kirjoittaa. Sellainen on esimerkiksi Mariologi. Sen arvostelemisesta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole odotettavissa, että Katolinen kirkko luopuisi tai muuttaisi kyseistä oppia."

        Kuten Marialainen! tuolla toisaalla muistuttaa, tuon "logiikan" mukaan emme saisi siis keskustella Jumalasta ollenkaan. Samojen mukaan ilmeisesti Jumalasta tai Neitsyt Mariasta saarnaaminen on papeille turhaa, koska mitään uutta sanottavaa heillä tuskin siis voi olla.

        "Näillä palstoilla kirjoitusten tarkoituksena ei myöskään pitäisi olla jonkun uskon horjuttaminen omaa kirkkoaan kohtaan."

        On olemassa vain YKSI, pyhä, katolinen ja apostolinen kirkko, joka on sama kuin katolinen kirkko. Jostakin "omista kirkoista" puhuminen ei ole katolista puhetta, ja osoittaa paremminkin sitä, että kyseinen henkilö on nukkunut informaatiokurssin läpi.

        "Minkähän mittapuun mukaan Katolinen kirkko mahtaa olla "lahko"? Se kun on ollut ainoa Länsi-Eurooppaa hallinnut uskonto yli tuhat vuotta. Luterilaisuus ja siitä eronneet syntyneitä lahkoja voitaisiin aivan hyvin nimittää lahkoiksi, koska ne syntyivät katolilaisuudesta, kuten protestantismi yleensäkin."

        Väärin. Luterilaisuus ja muuta lahkot nimenomaan OVAT lahkoja.

        Todella vitsikästä:

        L.-Maria: " Kuten Marialainen! tuolla toisaalla muistuttaa, tuon logiikan mukaan emme saisi siis keskustella Jumalasta ollenkaan."

        Kyse on Maria-kultin arvostelusta. Eräiten tarkoituksena on saada tällä palstalla olevia katolilaiset luopumaan katolisesta uskosta, jmikäli nyt ymmärrät, mitä tarkoitan. Myöskään keskustelu Jumalan olemassaolosta ei mielestäni kuulu tälle palstalle. Sille on tietääkseni olemassa oma palsta.


        " Joistakin 'omista kirkoista' puhuminen ei ole katolista puhetta,..."

        En olekaan katolilainen ja koska uskonto-palstalla myös muille uskonnoille ja kirkoille varattu omia osastoja, voidaan ihan hyvin muistuttaa ettei ole hyvän tavan mukaista pyrkiä lukioita luopumaan omasta uskostaan (ellei itse halua).

        ..." ja osoittaa paremminkin sitä, että kyseinen henkilö on nukkunut informaatiokurssin läpi."

        En ole koskaan ollut katolilaisessa informaatiokurssilla, enkä ole sisäistänyt katolista oppia sisimmässäni. Edellytän kuitenkin kunnioitusta toisten vakaumusta kohtaan.

        " Väärin. Luterilaisuus ja muuta lahkot nimenomaan OVAT lahkoja."

        Vastaat väärään asiaan. Oma ajatukseni tässä kun on, että mitään kristillistä kirkkoa tai uskontoa ei pitäisi nimitellä lahkoksi.

        Siis, vaikka en olekaan katolilainen, niin toivon tällä palstalla käytävästä keskustelusta siistiä ja hyvien tapojen noudattamista enkä mitään uskonsotaa eri uskovien kesken.


      • Lukija2
        L.-Maria kirjoitti:

        "Minä kiitän katoliikkiä eritäin hyvästä työstä."

        Totta joka sana! Hänen "hyvä työnsä" oli kaikkien katolilaisten karkottaminen tältä palstalta ja sen antaminen helluntailaisten vapaaseen käyttöön.

        "Tietenkään kukaan trolli ei kiitä sellaisesta, josta on haittaa trollaamiselle."

        Katoliikin mukaan "trolleja" olivat suunnilleen kaikki muut kuin hän itse, hänen sivupersoonansa Jaakobin ääni ja edellämainittujen hellariystävät.

        "Katoliikki oli ainakin oikeassa siinä, ettei uskonnon pysyvästä opista kannata aina kirjoittaa. Sellainen on esimerkiksi Mariologi. Sen arvostelemisesta ei ole mitään hyötyä, koska ei ole odotettavissa, että Katolinen kirkko luopuisi tai muuttaisi kyseistä oppia."

        Kuten Marialainen! tuolla toisaalla muistuttaa, tuon "logiikan" mukaan emme saisi siis keskustella Jumalasta ollenkaan. Samojen mukaan ilmeisesti Jumalasta tai Neitsyt Mariasta saarnaaminen on papeille turhaa, koska mitään uutta sanottavaa heillä tuskin siis voi olla.

        "Näillä palstoilla kirjoitusten tarkoituksena ei myöskään pitäisi olla jonkun uskon horjuttaminen omaa kirkkoaan kohtaan."

        On olemassa vain YKSI, pyhä, katolinen ja apostolinen kirkko, joka on sama kuin katolinen kirkko. Jostakin "omista kirkoista" puhuminen ei ole katolista puhetta, ja osoittaa paremminkin sitä, että kyseinen henkilö on nukkunut informaatiokurssin läpi.

        "Minkähän mittapuun mukaan Katolinen kirkko mahtaa olla "lahko"? Se kun on ollut ainoa Länsi-Eurooppaa hallinnut uskonto yli tuhat vuotta. Luterilaisuus ja siitä eronneet syntyneitä lahkoja voitaisiin aivan hyvin nimittää lahkoiksi, koska ne syntyivät katolilaisuudesta, kuten protestantismi yleensäkin."

        Väärin. Luterilaisuus ja muuta lahkot nimenomaan OVAT lahkoja.

        "Väärin. Luterilaisuus ja muut lahkot nimenomaan OVAT lahkoja."

        Virallisesti ei ainakaan luterilaista kirkkoa nimitetä lahkoksi. Puhutaan kristillisistä kirkoista, kun tarkoitetaan katolista kirkkoa, ortodoksista kirkkoa ja luterilaista kirkkoa. Lahko-nimitys vaikuttaa hivenen halventavalta. Siksi en sitä käyttäisi ainakaan mistään kristillisestä kirkosta.


    • HAH HAH HAAA!!!

      HAH HAH HAAA!!!
      saa Sanamieskin äänen HAH HAH HAAA!!! hallelujaa!! kuuluviin!!

      HAH HAH HAAA!!!

    • L.-Maria

      Iloitsen suuresti kyseisen luotsin lähdöstä. Vaikka kysymyksessä oli uskonsisareni, hänen yksityiselämänsä ei kestänyt päivänvaloa. Katumusta!

      • usko3

        Eli vanhan sanonnan mukaisesti vahingonilo on vilpitöntä iloasi, koska olet suomalainen. Ikävä asia, jos hyvä luotsi onnistuttiin savustamaan ala-arvoisella kirjoituksilla (itse annat siihen viiteitä). Eipä ole kehumista sen enempää sen enempää sinun kuin totuusvoittaaaina-nimimerkkillä.

        Saapas nähdä, mihin suuntaan keskustelu menee tämän jälkeen.


      • Lukija2

        "Iloitsen suuresti kyseisen luotsin kähdöstä. Vaikka kysymyksessä oli uskonsisareni, hänen yksityiselämänsä ei kestänyt päivänvaloa."

        Ihmettelen sitä, että sinun mielestäsi jonkun Suomen katoliseen kirkkoon kuuluvan yksityiselämä ei kestä päivänvaloa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe