Rekat jumissa ylämäissä.

Kapitaaliriistäjä

Mutta hei!

Ette te pikkuautot pääse meitä rekkoja syyttämään :) Kun on liukas ylämäki, silloin on liukas ylämäki. Siinähän kärsit malttamattomuuestasi siellä takana hikoillen ja rystyset valkoisina. Ei meitä isompia kiinnosta :)

9

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkumese

      Oli jo pelkän jakoauton kanssa jännää, kun jouduit sillalle pysähtymään ylämäkeen valojen takia. Takapyörät sauman yli 20cm, jos ei muuten lähde. No ei lähtenyt. Valutus taaksepäin sauman kohdalle ja päästiin. Kärryllä olisikin oltu kuin tatti paskassa.

    • Saksanseisojavoimaa

      Kapirunkkari on taas etsinyt kiihko silmissä mediasta raskaankaluston ongelmia ja löytänytkin. Nyt on hyvä taas niitä levitellä kuten katkeroituneen juopon kuuluukin tehdä.

      • Kapitalistiriistäjä

        Siis ihan oikeesti syy siihen, etten palkannut sinua kuljetusliikkeeseeni, oli se mitä haastattelutilaisuudessa sinulle rehellisesti kerroin. Eli, huonot hoitamattomat hampaat, luottotiedot ja homoseksuaalisuus. Sorry, mutta minä kuitenkin itse päätän, millaisia kavereita ajaa uusia moduuleitani. Kiitos kuitenkin haastattelun alussa minulle antamastasi kalliista konjakkipullosata, vaikkakin annoin sen yhdelle kuljettajistani hyvän miehen lisänä.


      • Saksanseisojavoimaa
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Siis ihan oikeesti syy siihen, etten palkannut sinua kuljetusliikkeeseeni, oli se mitä haastattelutilaisuudessa sinulle rehellisesti kerroin. Eli, huonot hoitamattomat hampaat, luottotiedot ja homoseksuaalisuus. Sorry, mutta minä kuitenkin itse päätän, millaisia kavereita ajaa uusia moduuleitani. Kiitos kuitenkin haastattelun alussa minulle antamastasi kalliista konjakkipullosata, vaikkakin annoin sen yhdelle kuljettajistani hyvän miehen lisänä.

        Voi juma mikä idiootti, annat lahjaksi saaasi pullon mukamas omana lahjanasi työntekijällesi!!! On törkeetä. Mulla meni sen pullon hankintaan viikon työttömyyskorvaukset. Mieti sitä RAUKKA.
        Sitäpaitsi, en olisi tullut edes sulle kuskiksi, koska mua pyydettiin toisaalle ajohommiin, joten ottaako päähän. Hähää...


    • Rekkakuskina 50 vuot

      Missä on rekkojen ja muun raskasliikenteen hiekoitusautomaatit? Sellainen kehitettiin jo melkein 100 vuotta sitten Siperian juniin.
      Myös Suomessa on kehitetty 40 vuotta sitten kvartsihiekalla mekaanisesti ja paineilmalla toimivat raskaankaluston hiekoitusautomaatit.
      Mitä rekkakuskit ja liikennöitsijät siinä säästävät, että rekat liukuu ojiin, nurin, toisten päälle ja mäkiä alas. Samalla tukkivat muun liikenteen heti kun on vähän liukasta? Ottakaa asioista selvää ja investoikaa hiekoitusautomaatteihin! Ei tarvitse tärvellä tavaroita, pientareita eikä omia aikatauluja. Ei myöskään maksattaa veronmaksajilla rekannostoja ja liikenteenohjausta, kun joka päivä nostetaan jossakin rekkaa ojata ja poliisi valvoo liikennettä. Ei ihme ettei poliisin aika riitä oikeaan työhön, kun pitää ohjata liikennettä rekannostopaikoilla.

      • Vai rekkaa 50v?

        Junaa saa pidentää 925m, rekkaa taas 25m. Lisäpaino veturissa on vaan plussaa. Rekoista tykkäävät vararenkaatkin ottaa pois, niin saa sen ylimääräisen ellos-paketin kyytiin.


    • Law ja laki

      Palstan ylläpitäjälle tiedoksi.
      Kapitalistiriistäjä ja saksanseisoja ovat trolleja.
      Olisiko mahdollista poistaa nimimerkit

      • Ylläpito

        Ei voi poistaa kun eivät ole rekisteröityjä.


      • saksanseisojavoimaa
        Ylläpito kirjoitti:

        Ei voi poistaa kun eivät ole rekisteröityjä.

        jokainen lukutaitoinen ja vähänkään järjissään oleva huomaa minun ja Kapitalistiriistäjän eron kirjoituksissa.

        Tähänkin otsikkoon on meidän nimimerkeillä monet kirjoitelleet ja aiheuttaneet pahaa mieltä.

        Minä ja Kapitalisti ollaan eri henkilöt ja satutaan nyt vain kirjoittamaan teidän rikkaruohojen törttöilyistä samassa hengessä.

        Tarkoitus ei ole aiheuttaa häiriöitä ,vaan kertoa yksinkertaisesti totuus teidän osaamattomuudesta / tuhotöistä ,sekä asennevammasta.

        Suurin syy vahinkoihin löytyy kuitenkin poikkeuksetta ratin ja penkin välistä,mutta eihän teidän osaamattomuutta saa arvostella,aivan kuten surkeasta työntekijästä ei saa antaa surkeaa työtodistusta .

        Samaa tekopyhää yhteiskunnallista kulissia pidettävä yllä .vaikka maailma kaatuuisi, jos Miehestä ei kerta kaikkiiaan ole mihinkään,niin huonoa arvosanaa ei saa hänestä sanoa , sehän olisi kiusaamista ja vastoin ay liikkeen prostyykiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe