Jos ravintoloissa olisi tarjolla ihmisen lihaa, maistaisitteko tätä erikoisuutta? Tietysti olettaen että kuolleet ovat itse testamentanneet lihansa kulinaristiseen käyttöön.
Ihmisen liha
8
183
Vastaukset
- eat it all
Ehdottomasti. Olen aina tykännyt erilaisista, eksoottisistakin lihoista, ja olen syönyt matkoillani käydessä mm. kengurua, joutsenta, strutsia, koiraa, kilpikonnaa, valasta, karhua ja kaikennäköistä. Jos laillisesti voisin syödä ihmisen lihaa niin ehdottomasti haluaisin maistaa.
- tissu on homo
Niin minäkin.
- huma_nus
tissu on homo kirjoitti:
Niin minäkin.
"Johan oli hyvä ihminen", sanoi ihmissyöjä.
- varavapeikko
Mä tykkään vain nuolla ja imeä naisten varpaita.
- Eat the rich
Soylent greeniä pöytään niin maailma pelastuu. Pidän itseasiassa ihan järjettömänä sitä että ihmisen varsin mainiot lihaa ei käytetä mitenkään hyödyksi, elintestamentilla kelvolliset sisäelimet uudelle omistajalle ja loput jauhelihaksi :)
- andeur
Hyviä alkupaloja..;
http://tinyurl.com/9ye5 - njam
Kolmen minuutin munat maistuisi.
- ei_itselle
Minä tarviaisin ruumiskapseleita koirien koulutukseen. Jos kellä on ylimääräinen vainaja, tehdäänkö diili. Tällä hetkellä lähimmät on jenkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2242926
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1172080Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171691Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141645Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921509Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471247- 471186
- 1051024
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56968- 90935