Jos ravintoloissa olisi tarjolla ihmisen lihaa, maistaisitteko tätä erikoisuutta? Tietysti olettaen että kuolleet ovat itse testamentanneet lihansa kulinaristiseen käyttöön.
Ihmisen liha
8
289
Vastaukset
- eat it all
Ehdottomasti. Olen aina tykännyt erilaisista, eksoottisistakin lihoista, ja olen syönyt matkoillani käydessä mm. kengurua, joutsenta, strutsia, koiraa, kilpikonnaa, valasta, karhua ja kaikennäköistä. Jos laillisesti voisin syödä ihmisen lihaa niin ehdottomasti haluaisin maistaa.
- tissu on homo
Niin minäkin.
- huma_nus
tissu on homo kirjoitti:
Niin minäkin.
"Johan oli hyvä ihminen", sanoi ihmissyöjä.
- varavapeikko
Mä tykkään vain nuolla ja imeä naisten varpaita.
- Eat the rich
Soylent greeniä pöytään niin maailma pelastuu. Pidän itseasiassa ihan järjettömänä sitä että ihmisen varsin mainiot lihaa ei käytetä mitenkään hyödyksi, elintestamentilla kelvolliset sisäelimet uudelle omistajalle ja loput jauhelihaksi :)
- andeur
Hyviä alkupaloja..;
http://tinyurl.com/9ye5 - njam
Kolmen minuutin munat maistuisi.
- ei_itselle
Minä tarviaisin ruumiskapseleita koirien koulutukseen. Jos kellä on ylimääräinen vainaja, tehdäänkö diili. Tällä hetkellä lähimmät on jenkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625