Tunnustan!

sorppa norppa

Olen multipersoonallisuus palstalla. Kirjoitan välillä miehenä ja välillä naisena. Provoa välillä miehenä joka kaipaa jotain ihaista naista. Välillä olen nainen joka kaipaa ihanaista varattua miestä. Kirjoitan provoavia kirjoituksia joiden tarkoitus on saada muut vihastuun! Älykkäimmät provot on sellaisia mitä muut luulee todeksi. On ollut riemukasta nähdä miten naisten sydämet läpättää kun vähän on mielinkielin kehumassa!

17

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+12

      Miksi?

    • Miksi -

      Warum?


      Itse "tunnustan", että välistä laitan jotain "tunnisteita" ja välistä en.

    • suo siellä vetelä ..

      Olen hiffannut. Tuskin olet ainoa. Pohtia mies on ainakin nainen.

    • Pahhah

      Eikö tämä tunnustus tullut jo viikko takaperin?

    • Multi-ikäväkö

      Paljastanyt vielä se miksi teet sitä? Onko elämä niin kuivakkaa palstan ulkopuolella että kuvittelet eläväsi sitä täällä?

      • simppeliä

        Jos hän on itse vihainen ja näin ollen haluaa siirtää sen oman vihan muihin tai haluaa, että muutkin olisivat yhtä vihaisia kuin hän itse. Hänellä on ilmeisesti sitä pahempi olla, mitä vihaisempi on kun muut ovat samaan aikaan iloisia ja onnellisia. Hän ei itse ole onnellinen eikä iloinen, joten hän ei halua sallia sitä muillekaan.


      • syyt siinä

        Kyllästynyt palstan katkeroihin naisiin. Olen sovinisti. Saanut liikaa palstan naisilta haukkuja.


      • Sialle
        syyt siinä kirjoitti:

        Kyllästynyt palstan katkeroihin naisiin. Olen sovinisti. Saanut liikaa palstan naisilta haukkuja.

        Tämäkö auttaa. Katkeroitua hieman vielä lisää. Kerran olet sinäkin tänne eksynyt, varmaan jo vuosia sitten, koukkuun jäit.


      • Juuri näin.
        simppeliä kirjoitti:

        Jos hän on itse vihainen ja näin ollen haluaa siirtää sen oman vihan muihin tai haluaa, että muutkin olisivat yhtä vihaisia kuin hän itse. Hänellä on ilmeisesti sitä pahempi olla, mitä vihaisempi on kun muut ovat samaan aikaan iloisia ja onnellisia. Hän ei itse ole onnellinen eikä iloinen, joten hän ei halua sallia sitä muillekaan.

        Hyvä kuvaus. Lisäksi kuvittelee olevansa muiden yläpuolella, mikä tuo narsistista tyydytystä. Pohjalla voi olla jotain katkeruutta. Miksi on tullut tänne palstalle? Ei ole saanut vastakaikua ihastukseltaan ja haluaa nyt kostaa sen muille?

        Noin muuten mulle ihan sama. Eihän näitä palstoja kukaan muutenkaan tosissaan ota.


      • kyllä
        Sialle kirjoitti:

        Tämäkö auttaa. Katkeroitua hieman vielä lisää. Kerran olet sinäkin tänne eksynyt, varmaan jo vuosia sitten, koukkuun jäit.

        Auttaa.


      • Sialle
        kyllä kirjoitti:

        Auttaa.

        Ja täällä aiot pitkän ja yksinäisen elämäsi viettää hamaan loppuun saakka. Lopulta keskustelet luultavasti yksin persooniesi kanssa.


    • 13+4

      Ollaan porukalla mietitty miksi vietät niin paljon aikaa täällä. No eipä se miettiminen paljoa auta, voimia vain.

      • Huhhuijaa16

        Oliko tämäkin sinulta? Kaikki palstapersoonasi porukassa miettineet miks tämä äijä täällä vielä melskaa...


      • 11+8
        Huhhuijaa16 kirjoitti:

        Oliko tämäkin sinulta? Kaikki palstapersoonasi porukassa miettineet miks tämä äijä täällä vielä melskaa...

        Mun vuoro meni jo. Odota hetki niin vastaan.


    • Siitäkö elät vai????

      Tuota ei tajua erkkikään et miksi sä vittuilet toisille ja heti perään analysoit ja haukut itse itsesi littanaksi, mikä logiikka mies?

    • Ja mitä sulle

      jää siitä käteen? Merkintä ansioluetteloon: palstaprovo :D Todella...arvostettavaa. :D

    • kuka on näin

      Yksin kertainen palsta pelle? Hei me kyl tavataan irl.... ilman pelleä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe