Lamminn seurat

20-20

Mitteepä sitä Lammilta kuuluupi, vai kuuluuko mitään?
Parivaljakko SK/RH kuulemma asialla.

22

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,

      Meille kuului hyvin , päivä oli RH.n
      ja ilta meni SK piikkiin , kumpikin ei meinaa antaa periksi mitään , vaan on
      muistelleet LV:t ja semmoisiä mutta vähenpi Jumalaa ja Kristusta , minusta ei
      pitäisi jättää ..Jumalaa ,koska hän on meidät Luonut Hän voi myös MEIDÄT
      LUNASTAA,,Jeesuksen Kristuksen nimessä..

    • Voittajan puolella

      Olen ollut huomaavinani, että Karhulle kirkastuu hyvin usein nykyisin ihmettely, kuinka jotkut ihmiset kiittävät joka asiasta Jumalaa! Millä ihmeellä hän pystyy luokittelemaan, että joku ei tekisi sitä ihan sydämestään. Sanoo heidän ulkokultailevan. Samat tarinat kuuluvat hyvin usein: kuinka hän tapasi jonkun tuttavansa huoltoaseman baarissa ja tämä jo heti kahville käydessään alkoi hartautta pitämään... jne. Ainakin jo toinen kerta ja sitä rataa...

      • 16-9

        Liittyyköhän tuo hänen uskonpuutteeseen. Eipä tuollaiset puheet oikein uskovalle kuulu.
        Ja taitaa sk:lla olla kauhea epäilys omasta uskostaan ja kateus toisen uskosta ja uskon hedelmistä.
        Lain alla, varmaankin raukka.


      • teu,
        16-9 kirjoitti:

        Liittyyköhän tuo hänen uskonpuutteeseen. Eipä tuollaiset puheet oikein uskovalle kuulu.
        Ja taitaa sk:lla olla kauhea epäilys omasta uskostaan ja kateus toisen uskosta ja uskon hedelmistä.
        Lain alla, varmaankin raukka.

        ""16-9""

        hyvät humiot , olen mys pannut merkille ,en tiedä 100 varmasti hänen uskoa
        mutta ,,,totuus on se että noista jutuista jää sitä uskoa saarnammatta .
        toinen asia saattaa olla tämä , että sillä pönkitetään omaa kunniaa . Sittenkin
        kateus toisen uskosta ,,

        No ilman muuta LAIN alla ,siis sitä on tehtävä, Varmaankin raukka..


      • 16-9
        teu, kirjoitti:

        ""16-9""

        hyvät humiot , olen mys pannut merkille ,en tiedä 100 varmasti hänen uskoa
        mutta ,,,totuus on se että noista jutuista jää sitä uskoa saarnammatta .
        toinen asia saattaa olla tämä , että sillä pönkitetään omaa kunniaa . Sittenkin
        kateus toisen uskosta ,,

        No ilman muuta LAIN alla ,siis sitä on tehtävä, Varmaankin raukka..

        tavattaisiko lammilla, teu tänään påivällä?


      • oikeaa puhetta kuuluu
        teu, kirjoitti:

        ""16-9""

        hyvät humiot , olen mys pannut merkille ,en tiedä 100 varmasti hänen uskoa
        mutta ,,,totuus on se että noista jutuista jää sitä uskoa saarnammatta .
        toinen asia saattaa olla tämä , että sillä pönkitetään omaa kunniaa . Sittenkin
        kateus toisen uskosta ,,

        No ilman muuta LAIN alla ,siis sitä on tehtävä, Varmaankin raukka..

        Hoh hoijaa miten paljon ois katsottavaa sinne teidän sisimpään siellä asuu itse rietas en paremmin sano käyttäen teun sanontaa


      • ahmetgr
        oikeaa puhetta kuuluu kirjoitti:

        Hoh hoijaa miten paljon ois katsottavaa sinne teidän sisimpään siellä asuu itse rietas en paremmin sano käyttäen teun sanontaa

        Ja Jönsson ruukasi sanoa, että pittää uskoa, vaikka tuntus siltä, että itte piru assuu sydämessä. Vastoin omia tuntemisia pittää uskoa ittensä autuaaksi. "oikee puhetta kuultu" - nimimerkin takaa kuultaa farisealainen henki.


      • Kauko Leiviskä
        ahmetgr kirjoitti:

        Ja Jönsson ruukasi sanoa, että pittää uskoa, vaikka tuntus siltä, että itte piru assuu sydämessä. Vastoin omia tuntemisia pittää uskoa ittensä autuaaksi. "oikee puhetta kuultu" - nimimerkin takaa kuultaa farisealainen henki.

        Sepä se jos matkan varrella on pelkkää kiitos ja ylistys ja ei tunne syntiä niin on riettaan kanssa samalla puolella
        missä on se sota syntiä vastaan


      • Jeesus on pelastaja
        oikeaa puhetta kuuluu kirjoitti:

        Hoh hoijaa miten paljon ois katsottavaa sinne teidän sisimpään siellä asuu itse rietas en paremmin sano käyttäen teun sanontaa

        Rietasko ihmisen sisimmässä puhdasta Kristuksen oppia halajaa?

        Ei todellakaan. Sinulla on vielä parannus tekemättä arvoisa nimimerkki
        "oikeaa puhetta kuuluu".

        Ei kuulu silloin oikeata puhetta, jos esikoislestadiolaisuutta taikka lapinvanhimpia kutsutaan Kristukseksi. Tuollaista sontaa ei kenenkään pitäisi tänne kirjoittaa.


      • teu,
        16-9 kirjoitti:

        tavattaisiko lammilla, teu tänään påivällä?

        ""16-9. ""

        luin tämän viestin vasta ei nyt sitten sopinut . aamulla oli vaikeuksia koneen kanssa
        sitten kiiruhdin kirkkoon , siten tulin taas koneen kimppuun , joskaus 12:15 mähtärät suli ja kirjoitus sujui taas . siellä ei ollut minun mielen mukaisi miehiä , enkä ollut .
        sen tähden sinne menossakaan mutta olisin voinut ajatella..


      • teu,

        ""voittajan puolella""

        Niin on ,mutta ei hän vielä ole sitä helluntailaisen kiitosta kuullut .

        Kun rouva oli saanut pyykit pestyä ja oli vienyt ne ullakolle kuivumaan ,
        meni sitten kasvimaalle perkuuseen ,ja kotvasen kuluttua alkoi sataa
        Rouva risti kätensä ja sanoi Herra Jesus ole Kiitetty, pyykit on
        kuivassa ullakossa ,,


      • Voittajan puolella
        teu, kirjoitti:

        ""voittajan puolella""

        Niin on ,mutta ei hän vielä ole sitä helluntailaisen kiitosta kuullut .

        Kun rouva oli saanut pyykit pestyä ja oli vienyt ne ullakolle kuivumaan ,
        meni sitten kasvimaalle perkuuseen ,ja kotvasen kuluttua alkoi sataa
        Rouva risti kätensä ja sanoi Herra Jesus ole Kiitetty, pyykit on
        kuivassa ullakossa ,,

        Ai miten ihanaa, ettei heti ajatellut negatiivisesti ja vieläpä alkanut manaamaan sitä vesisadetta! Positiivisuus on hyvä asia.


      • Korva vika
        Jeesus on pelastaja kirjoitti:

        Rietasko ihmisen sisimmässä puhdasta Kristuksen oppia halajaa?

        Ei todellakaan. Sinulla on vielä parannus tekemättä arvoisa nimimerkki
        "oikeaa puhetta kuuluu".

        Ei kuulu silloin oikeata puhetta, jos esikoislestadiolaisuutta taikka lapinvanhimpia kutsutaan Kristukseksi. Tuollaista sontaa ei kenenkään pitäisi tänne kirjoittaa.

        Siulla on kuulosa suur vika jos nuin ootta kuulheet ei kukhan oo nin sanont menhä korva lääkhäriin nopephesti


      • A. Rikkaruoho

        Varmaan aika tarpeeseen saarnaa siitä pikkasen haiskahtaa kun on pelkkää ylistystä ja kiitosta vaan.
        tekisi mieli sanoa että henkinen kantti on romahtanut jos niin on


      • kysymys kuuluu,
        teu, kirjoitti:

        ""16-9. ""

        luin tämän viestin vasta ei nyt sitten sopinut . aamulla oli vaikeuksia koneen kanssa
        sitten kiiruhdin kirkkoon , siten tulin taas koneen kimppuun , joskaus 12:15 mähtärät suli ja kirjoitus sujui taas . siellä ei ollut minun mielen mukaisi miehiä , enkä ollut .
        sen tähden sinne menossakaan mutta olisin voinut ajatella..

        Teu olitko seuroissa vai oletko kirkkouskovaisia jos nii on ihmettelen miksi vouhkaat etunenässä sakramentti asiassa jos et pyhä seuroissa käy luulis että antaisit ihan rauhassa toisten nauttia ehtoollinen ruksalla


      • teu,
        kysymys kuuluu, kirjoitti:

        Teu olitko seuroissa vai oletko kirkkouskovaisia jos nii on ihmettelen miksi vouhkaat etunenässä sakramentti asiassa jos et pyhä seuroissa käy luulis että antaisit ihan rauhassa toisten nauttia ehtoollinen ruksalla

        "" kysymys kuuluu ""

        Minä en lainkaan estä sinua menemästä ja nauttimasta , minä olen
        Kastettu EV Lut .Kirkkoon ja siinä pysyn , Rovasti Lahtinen sanoi että
        kilvoittele Hyvän uskon kilvoitus jonka olet monen edessä tänään valinnut
        ja se oli 1960 konfirmaatotilaisuudessa . .

        Jos sinulla on valmiuksia heittää lokaan Pyhän Sakramentin asiaa anna mennä .
        Jos joku eroo valta kirkosta , se on Lahkolainen ,jos tämä on sinulle kauhistus .
        Tee sille jotakin , mitä ,Kysy Taivaanisältä /Jesukselta He tietää ja oikaisee
        ettet pääse kokonaan hunninkolle .


      • vastausta odotan,
        teu, kirjoitti:

        "" kysymys kuuluu ""

        Minä en lainkaan estä sinua menemästä ja nauttimasta , minä olen
        Kastettu EV Lut .Kirkkoon ja siinä pysyn , Rovasti Lahtinen sanoi että
        kilvoittele Hyvän uskon kilvoitus jonka olet monen edessä tänään valinnut
        ja se oli 1960 konfirmaatotilaisuudessa . .

        Jos sinulla on valmiuksia heittää lokaan Pyhän Sakramentin asiaa anna mennä .
        Jos joku eroo valta kirkosta , se on Lahkolainen ,jos tämä on sinulle kauhistus .
        Tee sille jotakin , mitä ,Kysy Taivaanisältä /Jesukselta He tietää ja oikaisee
        ettet pääse kokonaan hunninkolle .

        Siis olet kirkkouskovaisia ja et ollut seuroissa kun et vastannut mitään siihen


      • en tarkemmin sanos
        Korva vika kirjoitti:

        Siulla on kuulosa suur vika jos nuin ootta kuulheet ei kukhan oo nin sanont menhä korva lääkhäriin nopephesti

        Näin sanottiin Jeesukseen uskovista, etkö osaa lukea!!??

        oikeaa puhetta kuuluu 23.11.2014 09:43

        "Hoh hoijaa miten paljon ois katsottavaa sinne teidän sisimpään siellä asuu itse rietas en paremmin sano käyttäen teun sanontaa"

        Kyllä on omavanhurskaus per'keleen tukijat tulleet röyhkeiksi esikoislestadiolaisuudessa.


      • Voi ressukat teitä
        Kauko Leiviskä kirjoitti:

        Sepä se jos matkan varrella on pelkkää kiitos ja ylistys ja ei tunne syntiä niin on riettaan kanssa samalla puolella
        missä on se sota syntiä vastaan

        Kiitos ja ylistys on aina niiden huulilla jotka ovat Jumalan kanssa sovitetuksi tulleet, olemme saaneet kaikki syntimme anteeksi ja meillä on rauha Jumalan kanssa.
        Hallelujaa kiitos Jeesus.

        Mistäpä lain alla elävä kiittäisi, joka rypee sovittamattomien syntiensä kanssa.
        Poru kurkussa joka sunnuntai anelee syntejään anteeksi, mutta ei kuitenkaan usko syntejään anteeksi. Luoja teitä oman vanhurskauden vangit auttakoon ja pelastakoon Jeesus tielle, - rauhan tielle.

        Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
        Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
        Joh. 14:28 Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne.' Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
        Joh. 14:29 Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
        Joh. 14:30 En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
        Joh. 14:31 Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."
        Joh. 15:1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        Joh. 15:2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
        Joh. 15:3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.


      • teu,
        A. Rikkaruoho kirjoitti:

        Varmaan aika tarpeeseen saarnaa siitä pikkasen haiskahtaa kun on pelkkää ylistystä ja kiitosta vaan.
        tekisi mieli sanoa että henkinen kantti on romahtanut jos niin on

        Kiitos RH eilen illan tuhlaajapojan vertauksesta , se oli vähän erilainen ,


      • näin kävi
        Voittajan puolella kirjoitti:

        Ai miten ihanaa, ettei heti ajatellut negatiivisesti ja vieläpä alkanut manaamaan sitä vesisadetta! Positiivisuus on hyvä asia.

        Taisi ola eri rouva, joka meni vastatuulessa kirkkoon ja siellä rukoili, että tuulen suunta muuttuisi. JUMALA KUULI RUKOUKSEN JA ROUVA SAI MENNÄ MYÖS VASTATUULESSA KOTIIN.


      • TEU,
        näin kävi kirjoitti:

        Taisi ola eri rouva, joka meni vastatuulessa kirkkoon ja siellä rukoili, että tuulen suunta muuttuisi. JUMALA KUULI RUKOUKSEN JA ROUVA SAI MENNÄ MYÖS VASTATUULESSA KOTIIN.

        ""näin kävi""


        Tästä puhuttiin ,60 vuotta sitten sitten , Että se jolla oli vaiva , oli soutaja jolla
        isolla järvellä tai merellä , olikin todella haittaa kulkea vastatuuleen .

        Kyllä minäkin uskon että JUMALA KUULEE ,JA TOTEUTTAA RUKOUKSEN
        JOKA ON HARTAASTI TEHTY , mYÖS AADAMIN AJOISTA ALETTIIN
        HUUTAA JUMALLAA AVUKSI .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe