Kokeilin aikoinaan kaikenlaisia niksesä mutta lopullisen ratkaisun sain hiiribaareista.
Ne syöttilaatikot pitää asettaa rakennuksen ympärille maastoon. Hiiren syötin, kun asetat rakennukseen niin koko rakennus haisee herkulliselta ruokavarastolta hiiren nenään ja houkuttelee koko suvun sinne ja ne aiheuttavat melkoisen hajupommin lopulta.
Itse teen pienistä kanistereista syöttilaatikoita leikkaamalla kyljen auki ja sivuihin kaksi reikää hiiren kulkea. Tämän voi upottaa alueen reunaan tehtyyn monttuun, mutta montun pitää olla niin syvä, että pohjalle sopii kerros kiviä tai karkeaa sepeliä. Ei saa vesi nousta syöttilaatikkoon.
Sitten laatikon voi maisemoida niin, että ei aiheuta silmälle häiriötä mutta hiiri kyllä pääsee livahtamaan päivälliselle.
Alkusyksystä serttiä katoaa enemmän mutta loppusyksystä vain satunnaisesti.
Hiiri- ja rottaongelma ratkeaa helposti!
vanha kokenut
1
486
Vastaukset
- lankunsahaaja
Onko siis ideasi syöttää hiiret lihaviksi? Avoloukkuihin nyt hiiret ei mene. Rauhoitettu päästäinenkin oli jäänyt lossaan, mutta minkäs sille voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920