Rakkautta ensi silmäyksellä

Love at first sight

Jos on rakastunut ensi silmäyksellä, niin mihin silloin on rakastunut?

24

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahva tunne

      Minä rakastuin mieheeni ensi näkemältä, koska jossain sisimmässäni tunsin, että hänestä tulisi aviomieheni. Tunne siitä, että kuulumme yhteen. Tunne siitä, että meidän ei tarvitse edes tutustua tietääkseni, että tiemme eivät poikenneet sattumalta. Hänelle tuli sama tunne ja hän kosikin parin päivän päästä.

    • Lovedeal

      Kylläpä olisi viisas se ihminen, joka tähän vastauksen tietää. Miksi ihminen rakastuu johonkin ja toiseen ei, ensi silmayksellä tai ei; jotain kemiaan liittyvää se on.

      • voi voi.

        Naiset rakastuu heti ulkonäköön. Siksi saavatkin selkään usein koska miehen kus.ipäinen luonne tulee myöhemmin esille. Ei naislla ole aikaa odottaa vaan heti vaan yhteen muuttamaan. Sitten naiset kyselee palstalta neuvoa että miten erotaan.
        Tyhmiä naisia riittää jotka ajattelevat jalkovälillään.


      • Vihreä verka
        voi voi. kirjoitti:

        Naiset rakastuu heti ulkonäköön. Siksi saavatkin selkään usein koska miehen kus.ipäinen luonne tulee myöhemmin esille. Ei naislla ole aikaa odottaa vaan heti vaan yhteen muuttamaan. Sitten naiset kyselee palstalta neuvoa että miten erotaan.
        Tyhmiä naisia riittää jotka ajattelevat jalkovälillään.

        "Ei naislla ole aikaa odottaa vaan heti vaan yhteen muuttamaan. "
        Niin naisetko ne ovat nyt, jotka muuttavat yhteen? Vähemmän naisparit minun mielestäni ovat erovaikeuksiaan valitelleet. Ennemminkin vaikeutta päästä suhteeseen, mutta nythän siitä tuli valmista siitäkin.

        "Tyhmiä naisia riittää jotka ajattelevat jalkovälillään."
        Hyi sinua. Kirjoittelet tuhmia täällä.


      • Cloetta...
        voi voi. kirjoitti:

        Naiset rakastuu heti ulkonäköön. Siksi saavatkin selkään usein koska miehen kus.ipäinen luonne tulee myöhemmin esille. Ei naislla ole aikaa odottaa vaan heti vaan yhteen muuttamaan. Sitten naiset kyselee palstalta neuvoa että miten erotaan.
        Tyhmiä naisia riittää jotka ajattelevat jalkovälillään.

        Okei, eli millaiseen ulkonäköön? Ja siis kaikki naisetko rakastuu samaan komeaan ulkonäköön? Vai voisiko olla, että komeuskin on katsojan silmissä?

        Minä rakastuin ensi kosketuksesta. Yhä edelleen tyytyväisenä, paikoin onnellisena elelenä tämän "kosketukseni" kanssa. Yhteisiä vuosia takana 37.


      • voi voi. kirjoitti:

        Naiset rakastuu heti ulkonäköön. Siksi saavatkin selkään usein koska miehen kus.ipäinen luonne tulee myöhemmin esille. Ei naislla ole aikaa odottaa vaan heti vaan yhteen muuttamaan. Sitten naiset kyselee palstalta neuvoa että miten erotaan.
        Tyhmiä naisia riittää jotka ajattelevat jalkovälillään.

        Mielenkiintoinen uskomus,että (naisen mielestä) komea mies on _aina_ kus.ipää. Jos noin olisi niin naisten pitäisi solmia järkisuhteita omasta mielestään rumiin miehiin halutessaan parisuhdetta.


      • 18+15
        helka kirjoitti:

        Mielenkiintoinen uskomus,että (naisen mielestä) komea mies on _aina_ kus.ipää. Jos noin olisi niin naisten pitäisi solmia järkisuhteita omasta mielestään rumiin miehiin halutessaan parisuhdetta.

        Mä en ymmärrä koko ulkonäkö ajatusta. Minun mieheni herää joka aamu komeampana kuin edellisenä päivänä. Mitä paremmin opin jokaisen hänen naururyppynsä, jokaisen arven ja kuopan ihossa, sitä kauniimpi hän on silmissäni. Itseasiassa mies johon ihastuin alussa ei ollut lainkaan niin komea kuin hän on oikeasti. Minulla meni kaksi kuukautta huomata että hänen sormensa on poikki! No eipä hänkään huomaa riippurintojani ja lättänää takalistoani. Kummatkin on kuulemma todella seksikkäitä. Selvästikin hän on sokea ja hyvä niin. Kai hänelläkin mahaa on ja minullakin. Omani huomaan. Hänen en. Hänet nähdessään sulan hymyksi ja niin hänkin. Miten voikin silmät hymyillä niin... Miten olenkin niin onnekas että minulla on hänet :)


    • Vihreä verka

      Nähtäväksi jää, minkälainen suhteesta tulee, jos aloitatte suhteen. Voi tapahtua mitä vain. Suhteesta voi tulla hyvä tai huono, ihan siitä riippuu, mikälaisia olette ja miten toisillenne sovitte.
      On sellaisiakin konkareita, jotka ottavat ilon irti ihmisistä, jotka heihin rakastuvat. Ilon irti nimeomaan, siis irti.

    • 7+16

      Minä en uskonut rakkauteen ensisilmäyksellä. En usko vieläkään. Mutta niin vaan kun katseemme kohtasi tiesin että hän oli se. Puhuimme heti kuin vanhat ystävät. Nauroimme samoille asioille ja jaoimme samat elämänohjeet. Minä tunsin tulleeni kotiin hänen lähellään. Kuusi viikkoa myöhemmin hain avioeron miehestäni jota en tuntenut lainkaan vuosien avioliitosta huolimatta. Päivääkään en ole katunut. Sydän teki oikein.

    • rakastunut useasti

      Olen rakastunut ensi silmäyksellä koko olemukseen, siis kokonaisuus on vetänyt puoleensa. Vaikka suhdetta ei eri syistä johtuen syntyisi, rakkauden tunne ei katoa koskaan, vaikka näkisi tuon ihmisen vaikka 30 vuoden jälkeen uudelleen. Ulkonäkökin voi muuttua, mutta ihmisen olemus säteilee kaiken läpi ja rakkauden tunne valtaa taas kehon.

      • jgghojkjhjc

        En minäkään uskonut rakkauteen ensisilmäyksellä tai intohimoon, jota leffoissa on. Sitten kuitenkin tiesin heti ensisilmäyksessä sekunnun murto-osassa, että "tuo se on". Hyvin menee vielä vuosien jälkeen.


    • mies50kohtapuoliin

      Olin jotakin 14v ja eräällä mökkireissulla päädyin 12v tytön kanssa samaan puumajaan. Mun kaveri oli käpyjä keräämässä maastossa ja me siellä puumajassa keksimme kaikennäköisiä tehtäviä sille siellä alhaalla jotta voisimme olla kahden.

      Silloin oli todella rakastuntut..

      Jälkeenpäin viisastunut ja jättänyt rakkaudet pois mopoiän jälkeen, se on vaan niin henkesalpaavaa touhua, että oksat pois. On tässä myöhemmin naimisiin menty, erottu ja uutta ihastusta olluna mutta rakkauden olen potkinut heti veks jos meinaa tunkea mun elämäään. Ihan varma, että kaikki menee päin vittua jos rakastuu.

      • 10+3

        Eihän noin voi ajatella! Minä ajattelen että koko elämäni on ollut matka ja sen tarkoitus on olla ollut päästä rakkaani luo. Jokaisen itkun, raiskauksen, vuosien kitumisen narsistin henkisen ja fyysisen väkivallan alla koetut tuskat on pieni hinta siitä, että se johti siihen päivään kun hän tuli elämääni. Ilman niitä tapahtumia en olisi päätynyt pisteeseen jossa kohtasimme. Tapasin ihmisen jonka takia antaisin vaikka elämäni kokeakseni kaiken uudelleen. Olen saanut elämältä suurimman mahdollisen lahjan. Rakkauden jonka olemassaoloa en osannut edes kuvitella. Jos jumala on. Hän rakastaa meitä rajattomasti antaessaan meidät toisillemme.


    • miksi,miksi...

      Itse vanhempana 50 miehenä monta lyhyempää ja pidempää vuosienkin suhdetta takana niin ainoastaan kerran olen ensisilmäyksellä myyty että melkein jalat alta veti ja en tiedä mikä fiilis oli että oliko se rakkautta ensisilmäyksellä.

      Hän oli täydellinen ja luin kuin kirjaa hänestä ja oli kuin luotu minulle ja osaan lukea aika hyvin ihmisiä, hän oli hyvä ihminen ja tanssimme jivee (en koskaan yleensä tanssi) ja meillä skulas sekin niin yhteen että muut ihmiset tuli tahtia lyömään ympärillemme ja istuimme loppuillan sylikkäin ja emme huomanneetkaan muita vaikka olinkin tullut viettämään frendin synttäreitä sinne.....

      Hän antoi puhelinnumeronsa ja sovimmekin uusinta treffit ja jälleen näkemisessä olin jälleen myyty ja ihastunut mutta hän joutui kesken illan poistumaan omien ymmärrettävien asioiden takia.

      Mitä minä pässi meninkään tekemään, poltin sen numeron ja tuli fiilis ettei hän voi olla se todellinen ja kukaan ei voi olla sellainen kuin hän ja minähän en ole tunteiden vietävissä ole vaan kylmän realisti.
      Kaduin kyllä syvästi mutta milläs soitat kun numeroa ei enää ollut...

      Meni monta vuotta eteenpäin kun törmäsin metrossa häneen ja hän muisti minut ja moikkas ja itse en saanut sanaa suustani vaan ennemmin katsoin monttu auki ja hän jäi seuraavalla metro-asemalla pois....

      Tämä on melkein ainut asia mitä olen katunut ihmisuhteissani miksen katsonut alusta loppuun asti ja ties missä olisimme...

      Tästä on aikaa sen 28v ensitapaamisesta ja vieläkin lämmöllä häntä silloin tällöin muistelen ja kysyn vain itseltäni että miksi, miksi....

    • …………...

      Kun ekan kerran istahdin mieheni viereen, tunsi heti että tässä mun on hyvä olla. Liekö kemiaa? Tunne oli molemminpuolinen, joten tässä sitä nyt eletään yhdessä ties monennettako vuotta. Edelleen on ilo mennä hänen lähelleen, taidanpa tehdä niin heti :)

    • En ota ilmaisua ihan kirjaimellisesti, ymmärrän sen tarkoittavan sitä, kun kemiat kohtaavat ja toiseen ihastuu ensitapaamisella (molemmin puolin). Vasta aika näyttää, kehittyykö tästä molemminpuolisesta ihastumisesta rakastuminen ja rakastaminen.

    • 765476456

      Kumpikin näkee toisissaan tosi hyvät kaupat - sellaiset ettei heti vastaan tule toista, jos koskaan.

      Ruumiinkieli ym. kertovat myös ihmisille yllättävän paljon persoonasta yms.

      Itselle tuollaiset kokemukset ovat olleet yllättävän osuvia.

    • hjckjvlkhg

      Riippuu antaako tunteen viedä heti suuriin päätöksiin vai ei. Jos antaa, on rakastunut omaan tyhmyyteensä.

    • Ruma mies

      Sanonta pitää kirjaimellisesti paikkansa ei tunteellisesti.
      Tämän tiedän omasta kokemuksestani. Kukaan ei ole koskaan rakastunut minuun edes ensisilmäyksellä eikä viimekään silmäyksellä koska en ole komea.
      Komeuteen naiset juurikin ihastuu ja heille tuo sanonta pitää paikkansa.
      Kuten sekin "Ulkonäköön rakastutaan ja sisimpään vihastutaan"
      Jos ensi silmäyksellä rakastuminen pitäisi paikkansa niin että se ei liity ulkonäköön en olisi koskaan elämässäni ollut yksin sillä sukulaiset ja kaverini ja ystävät ovat sanoneet että olisin ihana, kiltti ja asiallinen mies naiselle.
      Koska vain ulkonäkö on se seikka johon rakastutaan ei minulla ole koskaan elämässäni mahdollisuutta saada naista vaikka olenkin ollut naisten kanssa tekemisissä paljonkin ei kukaan ole minusta ikinä ollut rakkaus mielessä kiinnostunut.
      Mutta se on luonnon sanelema kohtalo meille rumille miehille.

      • tunnistamaton

        Kyllä se oli silmien iloinen tuike johon ensimmäiseksi jäin. Sitten muistan hymyn. Hän katsoi minua kuin olisin ainut ihminen maailmassa ja näin heti että hän piti näkemästään. Sitten tuli huumorintaju joka meillä osui yhteen. Naurettiin silloin katketaksemme ja nauretaan nykyisinkin joka ikinen päivä ja paljon. Sitten oli se maaginen tunne ensimmäisestä hetkestä että tässä on nyt jotain outoa ja ihan villiä mitä ei ole koskaan kokenut. Ulkonäköä en edes muista. Muistan vain silmät. En muista kasvoja jostain syystä. Häntäkään en tunnistanut ulkonäöstä seuraavilla treffeillä. Vaatteista muistin että tuollainen takki :D vaikka kuvan olin facebookissa joka päivä nähnyt viimeiset 5 kuukautta ( oli siis kaverilistassa vaikka ei koskaan tavattu ihan tuttujen tuttuna).Onneksi hän tunnistaa :) Uskalsin jopa myöntää että en muista ihmisiä ja joudun pähkäilemään aina. Eipä tuo haittaa häntä. Että ulkonäköön ei voi vedota jos naista ei löydy. Kyllä ne on ne ilmeikkäät silmät, hymy ja se että osoittaa aitoa kiinnostusta toista kohtaan millä ensivaikutus tehdään.


      • Ruma mies
        tunnistamaton kirjoitti:

        Kyllä se oli silmien iloinen tuike johon ensimmäiseksi jäin. Sitten muistan hymyn. Hän katsoi minua kuin olisin ainut ihminen maailmassa ja näin heti että hän piti näkemästään. Sitten tuli huumorintaju joka meillä osui yhteen. Naurettiin silloin katketaksemme ja nauretaan nykyisinkin joka ikinen päivä ja paljon. Sitten oli se maaginen tunne ensimmäisestä hetkestä että tässä on nyt jotain outoa ja ihan villiä mitä ei ole koskaan kokenut. Ulkonäköä en edes muista. Muistan vain silmät. En muista kasvoja jostain syystä. Häntäkään en tunnistanut ulkonäöstä seuraavilla treffeillä. Vaatteista muistin että tuollainen takki :D vaikka kuvan olin facebookissa joka päivä nähnyt viimeiset 5 kuukautta ( oli siis kaverilistassa vaikka ei koskaan tavattu ihan tuttujen tuttuna).Onneksi hän tunnistaa :) Uskalsin jopa myöntää että en muista ihmisiä ja joudun pähkäilemään aina. Eipä tuo haittaa häntä. Että ulkonäköön ei voi vedota jos naista ei löydy. Kyllä ne on ne ilmeikkäät silmät, hymy ja se että osoittaa aitoa kiinnostusta toista kohtaan millä ensivaikutus tehdään.

        Aijaa. No miksi sitten minulle moni etenkin naispuolinen sukulainen on sanonut että hymyilet silmilläsi ja niissä on kuulemma lähestyttävä tuike. Kuitenkaan koskaan yksikään nainen ei ole minuun ihastunut edes silmien takia. Hymyilen myös luonnostaan ihmisten keskuudessa koska iloisuus on helpommin lähestyttävä tie asiallisiin keskusteluihin. Siksi en usko tarinaasi. Kukaan ei näe ihmistä säkki päässä silmän reijät näkösällä vaan kyllä se koko naama on joka vetoaa tai ei. Minulla ei. Hyvä teillä joiden kasvot eivät ole rumat.


      • 2+6
        Ruma mies kirjoitti:

        Aijaa. No miksi sitten minulle moni etenkin naispuolinen sukulainen on sanonut että hymyilet silmilläsi ja niissä on kuulemma lähestyttävä tuike. Kuitenkaan koskaan yksikään nainen ei ole minuun ihastunut edes silmien takia. Hymyilen myös luonnostaan ihmisten keskuudessa koska iloisuus on helpommin lähestyttävä tie asiallisiin keskusteluihin. Siksi en usko tarinaasi. Kukaan ei näe ihmistä säkki päässä silmän reijät näkösällä vaan kyllä se koko naama on joka vetoaa tai ei. Minulla ei. Hyvä teillä joiden kasvot eivät ole rumat.

        Sitten ongelma on siinä mitä sanot. Osoitatko että nainen jolle puhut on senhetkisen maailmasi keskipiste? Mikään mikä on ympärillänne ei kiinnosta sinua. Vain hän. Jokaiselta naistenmieheltä löytyy tämä ominaisuus. Ei tarkoita ettetkö puhuisi muille vaan intensiteettiä jonka luot hänen ja itsesi välille heti alkutilanteessa. Ihminen on eläin. Käyttäydy kuten uroksen kuuluukin.


      • miesvm_1967x
        2+6 kirjoitti:

        Sitten ongelma on siinä mitä sanot. Osoitatko että nainen jolle puhut on senhetkisen maailmasi keskipiste? Mikään mikä on ympärillänne ei kiinnosta sinua. Vain hän. Jokaiselta naistenmieheltä löytyy tämä ominaisuus. Ei tarkoita ettetkö puhuisi muille vaan intensiteettiä jonka luot hänen ja itsesi välille heti alkutilanteessa. Ihminen on eläin. Käyttäydy kuten uroksen kuuluukin.

        "Ei tarkoita ettetkö puhuisi muille vaan intensiteettiä jonka luot hänen ja itsesi välille heti alkutilanteessa. Ihminen on eläin. Käyttäydy kuten uroksen kuuluukin"

        Komppaan kyllä tätä. Itsekin saanut tuon intensiteetin aina joskus luotua, ei siinä silloin pärstä oikeastaan mitään vaikuta. Rumalla miehellä on itsestään huono käsitys ja alemmuuskompleksi joka heijastuu käytökseensä tilanteissa joissa se intensiteetti pitäisi luoda. Eli homma on jo valmiiksi pilalla. Mietintämyssy päähän nyt Ruma mies!


      • 2+6
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "Ei tarkoita ettetkö puhuisi muille vaan intensiteettiä jonka luot hänen ja itsesi välille heti alkutilanteessa. Ihminen on eläin. Käyttäydy kuten uroksen kuuluukin"

        Komppaan kyllä tätä. Itsekin saanut tuon intensiteetin aina joskus luotua, ei siinä silloin pärstä oikeastaan mitään vaikuta. Rumalla miehellä on itsestään huono käsitys ja alemmuuskompleksi joka heijastuu käytökseensä tilanteissa joissa se intensiteetti pitäisi luoda. Eli homma on jo valmiiksi pilalla. Mietintämyssy päähän nyt Ruma mies!

        Kyllä melkein jokaisessa kaveriporukassa on se yksi mies joka saa kaikki naiset ilman mitään järkevää näkyvää syytä. Tarkkailee sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe