myyrmäessä puukotettiin kuoliaaksi Kirkkonummelainen mies

surua :(

27

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunsberg rules

      Mitäpä tuosta, kun mustalaiset tappavat toisiaan. On taas yksi elättiloinen vähemmän. Hyvä niin.

      • TARKKAILIJASI

        Sunsberg, muista, että sinun isäsi,äitisi,lapsesi tai jokin muu läheinen saattaa olla seuraava uhri, tai vaikkapa SINÄ itse!! Ootko ikinä miettinyt sitä? Muista kuikuilla olkasi yli, sillä ME voimme ihan koska vaan yllättää....


      • Sunsberg rules
        TARKKAILIJASI kirjoitti:

        Sunsberg, muista, että sinun isäsi,äitisi,lapsesi tai jokin muu läheinen saattaa olla seuraava uhri, tai vaikkapa SINÄ itse!! Ootko ikinä miettinyt sitä? Muista kuikuilla olkasi yli, sillä ME voimme ihan koska vaan yllättää....

        Edelleen kävelen avoimin mielin maailmalla. Sillä " ME " TULEE YLLÄTTYMÄÄN KOHDATESSAAN MINUT.


      • TARKKAILIJASI
        Sunsberg rules kirjoitti:

        Edelleen kävelen avoimin mielin maailmalla. Sillä " ME " TULEE YLLÄTTYMÄÄN KOHDATESSAAN MINUT.

        Ihan salee tulee!! Johan se on nähty monesti, ku "te" sarvikuonot yllätätte? Eipä ole vielä kertaakaan kukaan tullut knummella yllättämään. Tehän olette aina se ottava osapuoli, jos et ole POIKA poloinen sattunut huomaamaan.


      • TARKKAILIJASI

        Jatka sä Hitlerin töitä, mikälin vaan POIKA pystyt..... :D


      • Sunsberg rules
        TARKKAILIJASI kirjoitti:

        Jatka sä Hitlerin töitä, mikälin vaan POIKA pystyt..... :D

        Kyllä pystyn. Teikäläisistä ollaan saatu jo tarpeeksi.


      • TARKKAILIJASI
        Sunsberg rules kirjoitti:

        Kyllä pystyn. Teikäläisistä ollaan saatu jo tarpeeksi.

        Aika hiljasta on!!! Mut oothan sä tän puhdistamisen aloittanut jo internetissä. Varmasti onnistut, en epäile yhtään! xD


    • morahippaa

      Narkkien hippaa taas...

      • joni kovis

        KIRKO NU MK JOBI NARKKII JA TUÅKKAA


      • Hommaa ittes hoitoon
        joni kovis kirjoitti:

        KIRKO NU MK JOBI NARKKII JA TUÅKKAA

        Paskat sinä missään Sunsbergissa asut. Tunnen pari tyyppiä sieltä, ja ne on NORMAALEJA.


      • muta kuono
        Hommaa ittes hoitoon kirjoitti:

        Paskat sinä missään Sunsbergissa asut. Tunnen pari tyyppiä sieltä, ja ne on NORMAALEJA.

        Kukaan normaali ei osta Sundsbergin mutavellistä minkäännäköistä asumusta.


      • TARKKAILIJASI

        Kyllä sulla mahtaa olla h3lvetin ankee ja tylsä elämä ku et näköjään uskalla poistuu sunsbergin alueelta mihkään! Toisaalta, oot salee sellasessa velkamontussa, että ei päivänvaloa tiedossa seuraavaan 40v! Joten, tee töitä HU0RANI, tarviin kesäks uudet kesänakit mun meseen. Kuulostat kyllä niin katkeralta, et oot salee yks MEIDÄN uhreista!!! BUUAHAHAHAAAA....


      • naapurisi1

        Jos asunto on kerta maksettu ja silti vielä ahistaa noin paljon, niin on varmasti vaimo lähtenyt isomu!kkuisen mustan miehen matkaan!!! Ja tämä on fakta...


      • köyhät

    • TARKKAILIJASI

      Hahahaaa, oli meikäläisen teksti sen verran kovaa ja totta, että se on oikein poistettu! Taisi osua ja upota. Valtio pitää niin komiasti meistä huolen, että asunnot,autot ja veneet on kerrasta maksettu. Sä se kehari taidat olla, kun rukoilet kuollutta jonka pitäisi herätä henkiin, kait varmaan rukoilet, että joulupukkikin tulisi jouluksi?? :D

      • pellepaikka

        Sori nyt vaan. Oikeasti rikas ei asu Sunsbergissa.


      • jorzu3
        pellepaikka kirjoitti:

        Sori nyt vaan. Oikeasti rikas ei asu Sunsbergissa.

        Ei niin, Sunsbergis asuu kaikki ne ketkä on suut ja silmät täynnä velkaa!! Eli velka-ahdinko alueesta puhutaan.


      • Sunsberg rules

        Kyllä joulupukki on tilattu ja tulossa. Vaimon ja lasten kanssa odottelemme. Sinun luokse tilasin KUOLEMAN. Pahaa joulua sinulle, kehari tarkkailija.


      • TARKKAILIJASI
        Sunsberg rules kirjoitti:

        Kyllä joulupukki on tilattu ja tulossa. Vaimon ja lasten kanssa odottelemme. Sinun luokse tilasin KUOLEMAN. Pahaa joulua sinulle, kehari tarkkailija.

        Kuule vaimollas on ihan jotain muuta hommaa ku istuu sun kaa tonttulakki pääs himassa. Vaimos istuu mustan aisan päällä ku sä röpläät kinkkua ja ne aun vajakki muksus on piennarkujalla narkkiluukussa persraiskattavana!!

        Nauti joulustas luuseri äpärä!!!


      • Sunsberg rules
        TARKKAILIJASI kirjoitti:

        Kuule vaimollas on ihan jotain muuta hommaa ku istuu sun kaa tonttulakki pääs himassa. Vaimos istuu mustan aisan päällä ku sä röpläät kinkkua ja ne aun vajakki muksus on piennarkujalla narkkiluukussa persraiskattavana!!

        Nauti joulustas luuseri äpärä!!!

        ..... fuufiii TULE KUOLEMA... TULE.... fuufiifuu.... tarkkailija on jo paskat housussa.... näen kuinka tuo kehari juoksee peloissaan ympyrää... KUOLEMAN TÄHTÄIN ON JO OTSASSASI.... SINÄ KEHARI.... ÄITISI ON 5 RUPLAN HUORA.


      • TARKKAILIJASI
        Sunsberg rules kirjoitti:

        ..... fuufiii TULE KUOLEMA... TULE.... fuufiifuu.... tarkkailija on jo paskat housussa.... näen kuinka tuo kehari juoksee peloissaan ympyrää... KUOLEMAN TÄHTÄIN ON JO OTSASSASI.... SINÄ KEHARI.... ÄITISI ON 5 RUPLAN HUORA.

        Sun äitis oli niin hirvee ihmis-saasta, että se ei edes huoraksi kelvannut afrikkaan, edes leijonille ruuaksikaan kelvannut! Ainut vaihtoehto oli telottaa ja polttaa.. HHAHHHAAHAAAAAA!!! Joko lapset on verisin persein saapunut kotiin? Sinä lapsiromantikko voit jatkaa siintä mihin piennarkujan narkit jäi.


      • TARKKAILIJASI
        Sunsberg rules kirjoitti:

        ..... fuufiii TULE KUOLEMA... TULE.... fuufiifuu.... tarkkailija on jo paskat housussa.... näen kuinka tuo kehari juoksee peloissaan ympyrää... KUOLEMAN TÄHTÄIN ON JO OTSASSASI.... SINÄ KEHARI.... ÄITISI ON 5 RUPLAN HUORA.

        http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014122018944871_uu.shtml

        V1tun persaukiset, eikö oo varaa ostaa kunnon rantatonttia?? Tälläsiä ihmisiä asuu sunsbergissä! V1tun luuserit tyhjätaskut. Sunsberg rules xD


      • Lanttulaatikko

        Pari puuta... Meillä on koko metsä. Taidatkin olla se tyyppi, jonka akka lähti kävelemään. Anyway, hyvää joulua. Kyllä se siitä.


      • TARKKAILIJASI

        Joo riittää varmasti, mut harmi vaan ku ne puut ei sattunut olemaan teidän! Persaukisen on tehtävä kompromisseja! Että tälläsiä nää sunsbergin peikot on.. Ai piennarkujan narkit jyysti muksujas niin pitkää, että pääsi maaliin asti, hyvä! En ole, siinä olet oikeessa, eikä mun tarvi kaataa luvatta mettääkää, eikä mun tarvi alkaa olemaan rikollinen, niin kuin sinä! TYHJÄTASKU!!! BUUUAAHHAHAHAHAAAA... xD


      • perunalaatikko
        Lanttulaatikko kirjoitti:

        Pari puuta... Meillä on koko metsä. Taidatkin olla se tyyppi, jonka akka lähti kävelemään. Anyway, hyvää joulua. Kyllä se siitä.

        Joo, mä kuulin kanssa, että tän hepun vaimo olisi lähtenyt sen Kongolaisen miehen matkaan.. mut joo, toivottavasti siintä huolimatta pystyt viettää Joulua, hyvää Joulua!


      • hanna-kaisa77
        TARKKAILIJASI kirjoitti:

        Joo riittää varmasti, mut harmi vaan ku ne puut ei sattunut olemaan teidän! Persaukisen on tehtävä kompromisseja! Että tälläsiä nää sunsbergin peikot on.. Ai piennarkujan narkit jyysti muksujas niin pitkää, että pääsi maaliin asti, hyvä! En ole, siinä olet oikeessa, eikä mun tarvi kaataa luvatta mettääkää, eikä mun tarvi alkaa olemaan rikollinen, niin kuin sinä! TYHJÄTASKU!!! BUUUAAHHAHAHAHAAAA... xD

        Tää sunsberg rules ei kyllä pahemmin sanavarastollaan loista! Näitä kommentteja meinaan kun lukee niin jokainen lähestulkoon muistuttaan toistoistaan. Eikä se kyllä järjellisestikkään loista. Aika selkee tapaushan tää on. :) antaa kaikkien kukkien kukkia, vai miten se oli.....? :)


      • piparit jo syöty

        Kauheata, kun siellä Piennarkujalla ei osata käyttäytyä...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe