Kipor agrikaatti

kiipori

Terve!
osaako joku viisas kertoa mistä johtuu että agrikaatti antaa vain 110 voltin jännitteen ulos . kyseessä kipor diesel 6500

8

3024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työkalu ässä

      oNKO 3-vaihe vehe ?

      • kiipori

        eipä ole , vaan valovirta


      • katsonut
        kiipori kirjoitti:

        eipä ole , vaan valovirta

        Kun katsoo kyseisen mallin tietoja nettisivulta, niin ulostulo on 240/400 V siis 3 ~¨


      • Katsomista
        katsonut kirjoitti:

        Kun katsoo kyseisen mallin tietoja nettisivulta, niin ulostulo on 240/400 V siis 3 ~¨

        Jos katsoisit tarkemmin niin huomaisit että tuolla aloittajan ylimalkaisella mallimerkinnällä on vielä ainakin 2 tarkempaa vaihtoehtoa eli KIPOR KDE 6500 E ja Kipor KDE 6500 T3 joista toinen 1~ja toinen 3~ joten eiköhän kysyjä kuitenkin tiedä mistä puhuu.


      • katsonut
        Katsomista kirjoitti:

        Jos katsoisit tarkemmin niin huomaisit että tuolla aloittajan ylimalkaisella mallimerkinnällä on vielä ainakin 2 tarkempaa vaihtoehtoa eli KIPOR KDE 6500 E ja Kipor KDE 6500 T3 joista toinen 1~ja toinen 3~ joten eiköhän kysyjä kuitenkin tiedä mistä puhuu.

        no joo katsoin nyt T3 3~ malliakin, mutta heitti yli hilseen= agrekaaatissa on kaksi ulostuloa 1 valovirta (230V) ja 1 voimavirta (230V) ?


      • Katsomista
        katsonut kirjoitti:

        no joo katsoin nyt T3 3~ malliakin, mutta heitti yli hilseen= agrekaaatissa on kaksi ulostuloa 1 valovirta (230V) ja 1 voimavirta (230V) ?

        Kyllä minä ainakin löydän tiedon että 230/400V
        esim. tuolta: http://www.motorpower.fi/aggregaatit/kipor.php

        -no eräällä sivulla oli kyllä tuo voimavirta 230V, mutta näiden myyjien ilmoituksiin pitää osata suhtautua ja katsella vähän tarkemmin useammasta paikkaa.


      • katsonut
        Katsomista kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin löydän tiedon että 230/400V
        esim. tuolta: http://www.motorpower.fi/aggregaatit/kipor.php

        -no eräällä sivulla oli kyllä tuo voimavirta 230V, mutta näiden myyjien ilmoituksiin pitää osata suhtautua ja katsella vähän tarkemmin useammasta paikkaa.

        Sekaviahan ovat nykyisin ja liekö ostajakaan saa aina sitä mitä on ajatellut.
        Tuli sekin mieleen, että aloittajalle on myyty joku japanimalli valovirta 100-110 V (voimavirta 230 V)
        Vai miten se ap ongelma on selvitettävissä.


    • usa110v

      Jos se onkin amerikan malli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe