Eilen uimahallilla

sirpa.k

Katselin eilen kaukavedessä miehiä uimahousuissaan. Ihmettelen miksi miehet käyttää vuorittomia uimahousuja. niiden pöksyissä näkyy peniksen ja kivesten muodot liiankin selvästi. Joillakin oli penis vasemmalle, joillakin oikealle, jollakin alaspäin, yhdelä puolirektio ylöspäin. Märät housut lisää näkyvyyttä. Naisetkin kätkee muotonsa vuorikankaan alle. Mies, katso peileistä missä siittimesi menee.

10

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea sitä

      Miksi naiset näkyy käyttävän Kaukavedessä uima-asujensa alla pikkuhousun suojaa?
      Ällöttää kun värivana näkyy altaan vedessä uijattaren perässä.

      • Väärin kysytty

        No koko kysymyksesi meni väärin, jos havaintosi on se, että värivana jää jälkeen. Kysymys kuuluu, mitä hittoa naiset tekee uima-altaassa, jos on menkat? Hus hus pois!!!!!!!


    • Naku-uintia

      Onko sillä sitten väliä mihin suuntaan se tappi sojottaa. Jos se jotain kiinnostaa niin antaa tuijottaa vaan komeaa miehusta. Toisaalta siellä vois olla vaikka sellaset nakuvuorot jolloin kaikilta uimapuvut ois kielletty. Itse menisin heti.

    • Pena Perwo

      Minulla tappi on aina keskellä ja suoraan ylöspäin

    • ei värähdä

      Vanhat ukot ja sodanaikaiset uima-/alushousut...

    • varttitonnarit

      Minua vituttaa kun semmoset nursun ja valaan kokoset akat ui liian pienissä
      uikkareissa, puoli persettä ja suonikohjut näkyy. itse tietenkin olen sopusuhtainen
      ha vähän helvetin komea

    • Joka viikko uimassa

      Kuka siellä joutaa katselemaan mihin mikäkin sojottaa ja onko suonikohjuja vai ei. Minä ainakin tulen sinne uimaan enkä kyttäilemään muiden uima-asuja enkä kenenkään sojotuksia sinne tai tänne enkä myöskään suonikohjuja. Jokainen kantaa omat suonikohjunsa ja sojotuksensa. Ollaan tyytyväisiä, että meillä on noin hyvä uimahalli missä käydä.

    • En olis uskonut

      Minulla on sellainen ohjelma jolla saa selville kirjoitusten lähettäjät.Tämän ketjun aloittaja on tosi tuttu mies,rupesi vähän mietityttämään sukupuolinen suuntautuneisuutensa.

      • Samo Hopiens

        Tuttu homomies, lienee entinen poikaystävä.


    • mähmäpyllyt

      Teinitytöt kaikista huvittavimpia. Kyllä sitä kaljaa juodaan ja poskijemmareita imetään mutta suihkuun ei alasti uskalleta mennä! Ja puolet on aina sairaana uinnin aikaan ja hevostelevat kahviossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe