huijjaus

göbö

Ostin kemijärviläisestä liikkeestä kaksi ,noin 30e tuotetta -25%alennuksella.Menin rovan niemelle ja hupsista samat tuotteet olivat jo lähtöhinnaltaa 12% halveeat kuin kemijärvellä ja sain vielä 10%alennuksen.MINUA EI HUIJATA ENÄÄN KEMIJÄRVELLÄ.

25

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArihuiJ

Mikä se huijaus oli??

• Kotimaanionpisuomi
      • Verho-ostoksilla

Minä menin kerran ostamaan verhoja ja en tiennyt, kuinka leveät ja pitkät ne pitäisi olla. Katselin ja minulle esiteltiin kankaita. Huomasin palakorista yhden kangaspätkän ja aloin hypistellä sitä. Minulle sanottiin, että se on jäännöspala. Ajattelin, että se on halpa ja että sillä saisin kokeilla, minkäkokoiset oikeat verhot pitäisi olla. Sanoin, että otan tuon pätkän. Kun kuulin sitten hinnan, oli sydän pysähtyä. Minua on vuosia harmittanut, kun en saman tien kävellyt ulos.

Tein päätöksen, että en ikinä osta Kemijärveltä mitään, kuin pakon sanelemana. Kännykän olen ostanut Oulusta, samoin tietokoneen, kaikki vaatteet Rovaniemeltä tai muualta. En ikinä tule hyväksymään kiskontaa!

• Lidlifani
        Verho-ostoksilla kirjoitti:

Minä menin kerran ostamaan verhoja ja en tiennyt, kuinka leveät ja pitkät ne pitäisi olla. Katselin ja minulle esiteltiin kankaita. Huomasin palakorista yhden kangaspätkän ja aloin hypistellä sitä. Minulle sanottiin, että se on jäännöspala. Ajattelin, että se on halpa ja että sillä saisin kokeilla, minkäkokoiset oikeat verhot pitäisi olla. Sanoin, että otan tuon pätkän. Kun kuulin sitten hinnan, oli sydän pysähtyä. Minua on vuosia harmittanut, kun en saman tien kävellyt ulos.

Tein päätöksen, että en ikinä osta Kemijärveltä mitään, kuin pakon sanelemana. Kännykän olen ostanut Oulusta, samoin tietokoneen, kaikki vaatteet Rovaniemeltä tai muualta. En ikinä tule hyväksymään kiskontaa!

Kemijärven LIDLISTÄ kyllä kannattaa ostaa! Harmi vaan kun siellä ei ole kankaita myynnissä.

• Hetipois

Älä osta mitään kemijärveltä, älä edes ruokia! Osta kaikki Oulusta tai Rovaniemeltä!!

Voisitte muuttaa pois ja äkkiä paikkakunnalta!!!

Terve menoa ! ! ! !

• ........

Rahallahan sitä saa ja hevosella pääsee. Pihin ei kannata kauppaan ängetä.

• Lidlistä

Lidlissä on samat etulliset hinnat koko Suomessa.

• näin se menee

Myyjä päättää millä hinnalla myy ja ostaja ostaako vai ei.

• EI VEROILLE

Kävin justiin hakee Tallinnasta 19 laatikkoa nelosolutta ne maksoi
      229,8 euroa pantteineen.
      Suomen alkossa 19 laatikkoa nelosta maksaa 963,3 euroa pantteineen.
      733,5 euroa säästöä.
      SUOMI ON VEROSTUSHUIJARI.

• Osta muualta!

Oikea periaate on se, että ostaa sieltä mistä halvemmalla saa.
        Jos joku jymyttää, niin älä osta enää asianosaiselta, niin kuin edellä joku verhonostaja sanoo. Tuohon joku tyhmä on kirjoittanut, että verhonostajan pitäisi ostaa ruoka muualta ja muuttaa pois. Tyhmyys tiivistyi tuossa sanonnassa niin, ettei tuolle sanojalle voi antaa minkäänlaista arvoa. Tuollako se ongelma ratkeaisi? Pitääkä vääryyttä puolustaa? Ja oikeutta väheksyä? Tosi tyhmä pitää olla tuo sanoja, varmaan joutunut pitämään liian pientä pipioa! Mehän asiasta kirjoittavat emme moisesta välitä, nauramme vain. Osa ihmisistähän on kaheleita.

• Ja meitä lappilaisia syrjitään eisoo niin helppo lähtee viroon ku jossai sielä rannikolla ku tulee jo matk kuluja.

• hölmöläiset

Paljonko siinä sitten tulee säästöä kun ensin pitää matkustaa Rovaniemelle ja luultavasti joutuu sielläkin käymään syömässä ulkona, maksaa parkkeeraamisesta ym. ym.
      Tässäkin tapauksessa Kemijärven hinta oli silti 3% pienempi mitä ketjun aloittanut joutui todellisuudessa maksamaan.

• göpö

No,en minä sentään asiasta tehen lähde niitä roista hakemaan.

• Roistaostan

Vaikka olisi Kempassa halvempaa kuin muualla niin en silti osta täältä, minä en ala yrittäjiä rikastuttamaan tulkoon omilla toimeen.

• ostapoisvaikkapers

No kait se rikastuu yrittäjä rovaniemelläki? Kuupo!

• Roistaostan

Kunhan ei oo naapurissa. Se on tärkeintä.

• Halpaa on!

www.lidl.fi

On mainio kauppa! Halpaakin!

• saunavaara

göbö.lle Älä puhu paskaa.Tein lokakuussa saunarempan.Sitten hintoja Kodin terra rovaniem iLeppäpaneli 2.56e metri.Laudelauta tervaleppä 8.50e/kpl sahattu 22x50 0.60e/m Kemijärven rautia Leppäpaneeli 2.30e/m Laudelauta tervaleppä.8.16e/m sahattu22x50 0.49e/m Hinta roissa paketilla 605.22e Kemijärvi 547.80 ja paljonko maksaa sieltä haku peräkärryn kanssa.Että älä jauha pas... samalla suulla millä syöt.Tuommoisten väärää tietoa levittäjän vika on että kemijärvellä kaupat vähenevät. On tietenkin totta että siellä on jotkut tuoteet halvempia ja onhan siellä enemmän valikoimaa kuin täällä kiitos kuuluu sinun laisille ihmisille.Kyllä maitopurkille tulee hintaa kun sen haet roista nyky bensan hinnoilla.Sitten sinun pitää hakea kaikki yhteiskunta palvelut roista.Häpeä jos joutuisit käymään täällä esim. terveyskeskuksessa,tai muussa verovaroin pidetyssä instanssissa.eli häpeä jos osaat.

• Kylläse pitäis suosia paikkkunnan kauppoja vaikka oiski pikkusen klliinpaa jo mei täältä ostettais mitään i tieki suljettais ja meijän pitäs ottaa reppu selkään ja kävellä rovaniemelle ostoksille.

• on rahaa

Mutta siitä kuitnkin en osta Kemijäviläisiltä sutkilta mitään?

• Tyhjäreppurolloon
        pihhi kirjoitti:

Kylläse pitäis suosia paikkkunnan kauppoja vaikka oiski pikkusen klliinpaa jo mei täältä ostettais mitään i tieki suljettais ja meijän pitäs ottaa reppu selkään ja kävellä rovaniemelle ostoksille.

Meneehän kemijärveltä rautatie rovaniemelle. Helpompi kävellä rautatietä pitkin, kävely-pyöräilytietä tuskin on.

• Ussrrr

Miten tankkaaminen venäjällä?

• halloota taas

Jos ei mitään voi ostaa kotipaikkakunnalta, kannattaa vaihtaa maisemaa sinne, missä on vihreämpi ruoho aidan takana. Siksihän ne hinnat on kalliita, kun juoksette Roissa jne (bensa kylläkin maksaa) ettekö osta kotikaupungista. Siksi on monet kaupatkin loppuneet. Siksi esim Tehdasasussa ei enää myydä pienten lasten vaatteita jne. jne.
      Mutta viinaa litkitte missä vaan ettekä hintaa valita, menee viimeisetkin eurot joiltakin siihen ja pitää olla 4 kapakkaa pienessä kylässä näille ****** !

• Iemunkivaara

Olet aivan oikeassa kyllä kylä kuihtuu ja kuihtuu kun kaikki haetaan roista.minusta ainaskin tuntuisi että olisi mukavaa jos täälläkin olisi enemmän kauppoja,sehän toisi myöskin työpaikkoja ja verotuloja kemppaan.Mutta valitettavasti roistaostan ja göbö.n mallisia eliöitäkin on,heidän isällä on päässyt pissaa roiskahtamaan siinä eräässä vaiheessa.

• ruuforman
        Iemunkivaara kirjoitti:

Olet aivan oikeassa kyllä kylä kuihtuu ja kuihtuu kun kaikki haetaan roista.minusta ainaskin tuntuisi että olisi mukavaa jos täälläkin olisi enemmän kauppoja,sehän toisi myöskin työpaikkoja ja verotuloja kemppaan.Mutta valitettavasti roistaostan ja göbö.n mallisia eliöitäkin on,heidän isällä on päässyt pissaa roiskahtamaan siinä eräässä vaiheessa.

göpö aloitti joitakin ärsyttövän keskustelun,hyvä näin euro on sellainen konsultti,että sille ei voi kukaan mitään, vaikkaa kuinka parkuisitta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3818
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      89
      1890
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      88
      1296
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1261
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1129
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      1007
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      187
      976
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      922
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      886
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      849
    Aihe